eitaa logo
در آستانه ظهور
449 دنبال‌کننده
3.8هزار عکس
3.9هزار ویدیو
95 فایل
امام زمان آمدنی نیست ، آوردنی است❗ 🔰تولید محتوای رایگان امام زمانی ✅کپی آزاد
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
نکاتی در باب ماه رجب(2).mp3
3.17M
🎧 | نکاتی درباره 💠 قسمت دوم 🎙استاد 3⃣ به خاطر خداهای زندگی رو در این ماه دغدغه اصلی خودمون قرار دهیم. به خاطر خدا گذشت کنیم، به خاطر خدا قهرکنیم، به خاطر خدا آشتی کنیم، به خاطر خدا مدارا کنیم و... ✅اگه کسی بتونه از این فرصت استفاده کنه تا خودش رو برای خدا خالص کنه، بهترین استفاده رو از این ماه کرده. 4⃣سعی کنید توی این ماه به مفاهیم دعاها خیلی توجه کنید. ترجمه رو بخونیم و یه کم بهشون فکر کنیم. ✅ دعاهای ماه رجب دعاهای توحیدی، ولایی هستن. ما برای رشدمون خیلی به مفاهیم این دعاها نیاز داریم. 💯این دعاها یه کلاس توحید با سطح بالا و معارف عمیقه. 📛تصمیم بگیریم از این همه بی معرفت دعا خوندن توبه کنیم. ⏪منتظر قسمت بعدی باشید...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥گزارشی جدید از حمله موشکی نیروی هوافضای سپاه به مقر تروریست‌ها و سازمان جهنمی و آدم کش موساد در سوریه و عراق.
💠مرحوم در ابتدای دستوراتی را می‌فرمودند. از جمله اینکه می‌فرمودند: «تا می‌توانید مراقبه در این سه ماه را (رجب، شعبان و رمضان) بیشتر انجام بدید. اگر این سه ماه را به خوبی مراقبه داشته باشید، در ماه‌های دیگر راحت‌ترید».[1] ✍️ یعنی در طول روز، در طول شب، در غوغای اجتماعی، در خرید و فروش، در نشست و برخاست، در تدریس و مباحثه باشیم. مراقبه برای همیشه و همه‌جاست و فقط برای نیست.
با خواندن سه مرتبه سوره مبارکه توحید ــ که معادل ختم کامل قرآن است، ــ بعد از هر نماز و اهدای ثواب آن به حضرت امام زمان علیه‌السلام، باید در ایجاد اُنس با حضرتش کوشید. هر روز یک‌بار با قرار دادن دست بر سر، این‌چنین به امام زمان علیه‌السلام عرض کنید؛ «السّلامُ عَلیکَ یا بقیّةَ اللهِ یا أباصالِح، اَلمُسْتَغاثُ بِکَ یا صاحبَ الزمان، اَلمُسْتَعانُ بِکَ یا صاحبَ الزمان». در حین خطاب و با گفتن واژه «اَلمُسْتَغاث» باید به غر‌ق‌شدگی در غفلت‌ها، گناهان و خودخواهی‌ها توجه نمود. ❝
🖼 ☀️ خدایا! ما را دلیل حال خوب امام زمانمون قرار بده... 🧡
🔸کاپش صورتی روحت شاد🌹 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
30.21M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 مردم ما مردمی خوب و مومن هستند رهبر انقلاب در دیدار ائمه جمعه سراسر کشور: 🔹دلسوز مردم بودن و محبت ورزیدن به مردم یکی از بایدهای امامت جمعه است. مردم ما مردمی خوب و مومن هستند حتی آنها که برخی ظواهر شرعی را مراعات نمی‌کنند. ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
♦️ایران۱۳۰۲: کشوری آشفته، پر از هرج و مرج، همچنان درگیر عوارض قحطی و وبای پس از جنگ‌ جهانی 🔹ایران۱۳۵۲: در اوج درآمد نفتی، ظاهرا دارای ارتش قوی اما حتی یک موشک ندارد 🔹ایران۱۴۰۲: قدرت بلامنازع منطقه، صادرکننده پهپاد به ابرقدرتهای دنیا، دارای پیشرفته ترین موشکهای جهان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
ماه رجب، ماه استغفار .mp3
6.8M
🎧 استاد میرباقری | ماه رجب، ماه استغفار ⚡️ «حقیقتِ استغفار» و «آثار استغفار» در ماه مبارک رجب
🌷 حدیث نصب شده در محل سخنرانی رهبر انقلاب در دیدار ائمه جمعه سراسر کشور 🔹️ امام صادق علیه السلام کونوا دُعاةً لِلنّاسِ بِغَیرِ اَلسِنَتِکُم مردم را نه با گفتار (بلکه با کردار) دعوت کنید.
استاد محمدتقی ؛ ❞ توجه به نمازهای یومیه و اهتمام به حال و حضور قلب در آن، مهم‌تر از هر عمل عبادی دیگر است. به تعبیر مرحوم شیخ حسنعلی نخودکی، اگر ابتدا نماز یومیه‌مان را درست کنیم، آن چنان تلألؤ و نورانیتی در زندگی انسان ایجاد می‌شود که انسان را برای نماز شب بیدار می‌کنند و خداوند باب توفیقات دیگر را برای او باز می‌نماید! مرحوم آیت‌الله بهجت از استادشان سید علی آقای قاضی نقل می‌نمود که اگر کسی نماز واجبش را اول وقت بخواند و به مقامات عالیه نرسد، مرا لعن کند!
🌀 ماه رجب، ماه خصوصی‌هاست؛ ماه رمضان، ماه عمومی‌هاست 🔴 چرا رجبیون نزد خدا مقرب هستند؟ 👌 اگر بهار طبیعت سه ماه دارد، بهار عبادت هم سه ماه دارد 👇 💠 ماه رجب، ماه عبادت برای دوستان خاصّ حضرت حق هست. وگرنه ماه رمضان خیلی‌ها درِ خانۀ خداوند متعال می‌آیند که در طول سال آن‌طوری درِ خانۀ خداوند متعال حاضر نمی‌شدند. 💠 کسانی که در ماه رجب عبادت خودشان را پر آب و رنگ قرار می‌دهند، توجه بیشتری در عبادات پیدا می‌کنند، اینها از دوستان خاصّ حضرت حق به حساب خواهند آمد. به حدّی که روز قیامت اهل عبادت در ماه رجب جداگانه صدا زده می‌شوند و آنها را خداوند متعال به صورت ویژه به بارگاه خود فرا می‌خواند. 💠 ماه رجب مقدّمه‌ای است برای ماه شعبان و ماه شریف رمضان. این سه ماه را شاید بشود به سهولت فصل عبادت نامید و بهار عبادت، که اگر بهار سه ماه دارد، اینجا هم ما با سه ماه نورانی مواجه هستیم. فرموده‌اند: «ماه رجب ماه خداست، ماه شعبان ماه پیامبر خدا و ماه رمضان ماه امّت اسلام بندگان خدا.»(امالی صدوق/534) 💠 ماه رجب ماه خصوصی‌هاست. ماه رمضان ماه عمومی‌هاست. کسی که ماه رمضان درِ خداوند متعال برود زیاد هنر نکرده. اما اگر کسی ماه رجب بلند شد و عبادات ماه رمضانش را آغاز کرد، او به صورت ویژه تحویل گرفته می‌شود. 💠 اساساً «وَ السَّابِقُونَ السَّابِقُون‏ أُولئِکَ الْمُقَرَّبُون‏»(واقعه/10و11). یعنی آنهایی که جلوتر به پیشواز می‌روند، و تنها حرکت می‌کنند، آنها به صورت ویژه و خاص توسّط خداوند متعال تحویل گرفته می‌شوند. 💠 وقتی گفته می‌شود این سه ماه، ماه عبادت و بندگی خداست، معنایش این است که لازم است ما مقداری برنامه‌های عبادیِ خودمان را در این ماه تقویت کنیم. معنای دوّمش این است که طاعاتمان را با دقّت بیشتری انجام بدهیم. یعنی آمار گناه را کمتر کنیم، بیشتر مراقبت داشته باشیم، و از آن‌طرف اگر می‌‌توانیم خیرمان به کسی برسد، در ماه رجب بیشتر به دیگران خدمت کنیم.
Podcast-Rajab-1400-1.mp3
9.99M
📢 ✅ تشنگی روح! 🔵 ماه رجب، ماه خلوت باخدا
نکاتی در باب ماه رجب(3).mp3
4.84M
🎧 | نکاتی درباره 💠 قسمت سوم 🎙استاد ✅ ماه رجب ماه استغفاره. ✅استغفار از سلاطین اذکاره. ♨️اگه تو ماه رجب هیچ ذکری نگفتید استغفار با حضور قلب رو فراموش نکنید. 💯کسی که به ذکر استغفار مداومت داشته باشه اتفاقات ویژه ای در مسیر رشد معنویش میفته. ✅روایات بسیار قشنگی درباره استغفار در کلام اهل بیت علیهم السلام هست. ❌همیشه نباید دنبال ذکرای عجیب و غریب رفت. ‼️با یه دونه استغفار با توجه، طعم استغفار رو میچشیم. مشکل اینه که، ما عادت کردیم به ذکر بدون توجه.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
حقیقت استغفار.mp3
12.09M
✅ پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله: رجب، ماه استغفار امت من است در ماه رجب زیاد استغفار کنید و از خدا بخواهید در باقیمانده عمر به شما عصمت دهد. ‼️گوش دادن به این صوت می‌تونه نگاه شما رو به تغییر بده.