eitaa logo
آتش به اختیار
1.4هزار دنبال‌کننده
28.3هزار عکس
38.8هزار ویدیو
21 فایل
کانال #آتش_به_اختیار _ منتخب اخبار سیاسی از منابع رسمی _ فیلمهای جذاب امام خمینی و امام خامنه ای _ فیلمهای کمتر دیده شده سیاسی و انقلابی ارتباط با ادمین @mgh4385 eitaa.com/atash_be_ekhtiiar http://eitaa.com/joinchat/2125266945C23fd3ab66e
مشاهده در ایتا
دانلود
‼️وزیر بهداشت در سخنانی با وقاحت تمام عنوان کرده است گریه برای اهل بیت باعث افزایش خودکشی و افسردگی می‌شود! 🔹به گزارش پایگاه آمریکایی "کامن دریمز": در سال ۲۰۱۷، ۴۷,۱۷۳ نفر در آمریکا خودکشی کردند؛ یعنی هر ۱۲ دقیقه یک خودکشی. خودکشی دهمین عامل مرگ و میر در آمریکاست. نسبت به سال ۱۹۹۹، خودکشی ۳۳% در آمریکا افزایش یافته است. yon.ir/RRbb2 :منبع آقای وزیر! آیا مردم آمریکا اهل عزاداری برای اهل بیت(ع) هستند؟ 🔹به گزارش سایت علمی هِلس‌لاین گریه کردن، به ۷ طریق می‌تواند برای سلامتی مفید باشد: 1- سم زدایی بدن 2- آرامش و تسکین‌دهی 3- آرام کردن و تسکین درد 4- بهتر کردن روحیه و حال انسان 5- جلب کمک و حمایت دیگران 6- مؤثر بودن در رفع غم و اندوه 7- بازگرداندن تعادل عاطفی http://yon.ir/L74F8 :منبع 🔻آقای وزیر! گریه بر مصیبت‌های اهل بیت(ع) مانند مصیبت عاشورا، باعث بیدار شدن وجدان‌ها و افزایش روحیه مقاومت در انسان می‌شود، همان طور که انقلاب اسلامی ما اثر گرفته از عاشورای حسینی بود. 👤امام خمینی(ره): "جوانان ما خیال نکنند که مسأله، مسأله ملت گریه است، این را دیگران القا کردند به شماها که بگویید ملت گریه. آنها از همین گریه‌ها می‌ترسند. برای اینکه گریه‌ای است که گریه بر مظلوم است، فریاد مقابل ظالم است. دسته‌هایی که بیرون می آیند، مقابل ظالم هستند. اینها شعائر مذهبی ماست که باید حفظ بشود. اینها یک شعائر سیاسی است که باید حفظ بشود. بازیتان ندهند این قلمفرساها، بازیتان ندهند این اشخاصی که با اسماء مختلفه و با مرامهای انحرافی می‌خواهند همه چیز را از دستتان بگیرند ... بازی این بزرگها را نخورید، اینها خیانتکارند، اینهایی که تزریق می کنند به شما ملّت گریه، ملّت گریه، اینها خیانت می‌کنند. بزرگهایشان و اربابهایشان از این گریه می‌ترسند. ما یک ملتی هستیم که با همین گریه ها یک قدرت دو هزار و پانصد ساله را از بین بردیم." 🔻آقای وزیر! امیدواریم که این حرف‌ها را از روی ناآگاهی زده باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ورود "سیامک خرمی" با پرچم یا حسین و مداحی ضد تکفیری در مسابقات قهرمانی بوکس به همراه خاطره شنیدنی او از این ماجرا 👌
🔻وزیر خارجه آمریکا: سعودی‌ها شریک اصلی ما در مقابله با تهدید ایران هستند پامپئو: 🔹ایران تهدید واقعی برای واشنگتن و متحدانش در منطقه است. 🔹آنها هنوز هم به فعالیت‌های شرورانه ادامه می دهند. 🔹آنها به توسعه برنامه موشکی خود ادامه می‌دهند. 🔹ظریف رهبر ایران نیست، کسی که وقتی به نیویورک می‌آید، کت‌وشلوار زیبا می‌پوشد و همه با او دیدار می‌کنند. [رهبر ایران] قاسم سلیمانی است. 🔹ایران یک تهدید واقعی است و سعودی‌ها نیز شریک ما در عقب‌راندن آنها هستند.
🔰بانک اقتصاد نوین استخدام می کند: بانک اقتصاد نوین به منظور تأمین نیروی مورد نياز خود، از بین داوطلبانی که فرم مخصوص را تکمیل نمایند دعوت به همکاری می نمايد. ثبت‌نام در آزمـون فوق از طریق لینک زیر قابل انجام است. شرایط اختصاصی: دارا بودن مدرک تحصیلی مرتبط با گروه شغلی انتخابی(مدیریت، مهندسی صنایع ، اقتصاد،حسابداری، حقوق، علوم بانکی، مهندسی کامپیوتر، علوم ریاضی و آمار) شرایط سنی (حداکثر 25 سال برای لیسانس و 28 سال برای فوق لیسانس) 👇لینک ثبت نام: https://job.enbank.ir/job
روزنامه کیهان شنبه ۹۸/۰۵/۰۵
روزنامه وطن‌امروز شنبه ۹۸/۰۵/۰۵
روزنامه جوان شنبه ۹۸/۰۵/۰۵
روزنامه صبح‌نو شنبه ۹۸/۰۵/۰۵
🔻ذوالنور: اگر آمریکا دست از پا خطا کند رژیم صهیونیستی در کمتر از نیم ساعت محو می‌شود رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: 🔹اگر آمریکا و ایادی آنها بخواهند دست از پا خطا کنند، شیشه عمر آنها یعنی رژیم صهیونیستی در کمتر از نیم ساعت از نقشه کره زمین محو خواهد شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥توضیحات نمکی، وزیر بهداشت درباره انعکاس نادرست سخنانش توسط رسانه‌های خاص
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تصاویر موشک باران مواضع ارتش سعودی در جنوب عربستان توسط نیروهای یمنی
🔻احضار و حکم جلب تلفنی برای یک فعال دانشجویی! 🔹علی سنبلی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه سهند طی روزهای گذشته بدون هیچ‌گونه ابلاغ کتبی و صرفا از طریق تلفن برای تفهیم اتهام دعوت شده است. 🔹فارغ از غیرقانونی بودن چنین روشی، ماجرا وقتی بدتر می‌شود که علاوه بر احضار، حکم جلب وی نیز در ادامه این روند غیرقانونی اتفاق افتاده است. 🔹این دانشجو و تشکل تحت مسئولیت او، از فعالان ماجرای واگذاری شرکت ماشین سازی تبریز بودند که با شکایت این شرکت با چنین روند قضائی عجیبی روبرو شده‌اند.
📸 رویایی که به کابوس بدل شد 🔹 (5) مرداد سالروز شکست منافقین در عملیات مرصاد
📸وقتی امام خمینی (ره) به 🌷شهید شوشتری قول شفاعت داد 🔹امام خمینی (ره) پس از شنیدن گزارش پیشروی نیروهای خودی در عملیات مرصاد: به شوشتری بگویید در این دنیا که نمی‌توانم کاری بکنم. اگر آبرویی داشته باشم قطعا در آن دنیا شفاعتش خواهم کرد.
📸موشک به جای سنگ؛ و این یعنی احساس پیشرفت 🔹رهبر انقلاب اسلامی در دیدار نایب رئیس دفتر سیاسی حماس فلسطین: در سالهای نه چندان دور، فلسطینی ها با سنگ مبارزه می کردند، اما امروز بجای سنگ، مجهز به موشکهای نقطه زن هستند و این، یعنی احساس پیشرفت. ۹۸/۴/۳۱
🔻تورگردی برخی استانداران با خانواده در اروپا! رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی: 🔹متاسفانه برخی استانداران در سفر تفریحی اروپا به همراه خانواده تورگردی می‌کنند در حالی که مردم از نظر اقتصادی تحت فشار و تنگنا بوده و باید مسئول نظام اسلامی به فکر مردم باشد. 🔹فرزندان برخی مسئولین در اروپا ساکن بوده و در آنجا تحصیل می‌کنند و البته ته دل پدر و مادر آنها هم به فکر اروپاست و همین موضوع باعث شده آنها در تصمیم گیری خود نتوانند انقلابی و شجاعانه رفتار کنند. 🔹باید رئیس‌جمهور حتما اقدام درست و بایسته را در مورد مسئولین و استاندارانی که در شرایط فعلی کشور را رها کرده و به اروپا گردی می‌پردازند‌، انجام داده و سکوت نکند.
♦️نشنال‌اینترست: سپاه پاسداران بزرگترین کابوس ترامپ است 🔹نشریه آمریکایی نشنال‌اینترست با اشاره به اقدام بی‌سابقه کاخ سفید در قرار دادن سپاه پاسداران در فهرست سازمان‌های اصطلاحاً «تروریستی» نوشته نفوذ این بخش از نیروهای مسلح ایران فراتر از توانمندی‌های صرف نظامی است. 🔹رسانه آمریکایی از نیروی قدس سپاه پاسداران به عنوان یک «سد دائمی» علیه منافع آمریکا در منطقه خاورمیانه (غرب آسیا) یاد کرده و به نقش آن در مبارزه با گروه‌های تروریستی در حال مبارزه با دولت «بشار اسد»، رئیس‌جمهور سوریه اشاره کرده است 🔹نشنال‌اینترست تصریح کرده روش‌های نامتقارن و غیرمتعارف نظامی سپاه پاسداران، توانسته آمریکا را دچار چالش کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سخنان اعتراضی حجت‌الاسلام ذوالنوری رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره گرا دادن‌های روحانی به دشمن: چرا یک رئیس قوه باید در اوج مذاکرات هسته‌ای بگوید برد موشک ها برای ما امنیت نمی‌آورد!؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
گوشه‌ای از جنایت‌های منافقین تنها چند روز بعد از پذیرش توافقنامه 598
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
5 مرداد سالروز حماسه آفرینی 🌷سپهبد صیاد شیرازی در عملیات مرصاد که به نابودی منافقین انجامید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
صحبت‌های اعضای جدا شده از منافقین در مورد سو استفاده از زنان در سازمان مجاهدین...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اولین تصاویر از لحظه غرق شدن کشتی‌باری شباهنگ در آب های خزر
🔴 وزیر سرگردان!