eitaa logo
آتش به اختیار
1.4هزار دنبال‌کننده
27.2هزار عکس
37هزار ویدیو
19 فایل
کانال #آتش_به_اختیار _ منتخب اخبار سیاسی از منابع رسمی _ فیلمهای جذاب امام خمینی و امام خامنه ای _ فیلمهای کمتر دیده شده سیاسی و انقلابی ارتباط با ادمین @mgh4385 eitaa.com/atash_be_ekhtiiar http://eitaa.com/joinchat/2125266945C23fd3ab66e
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ فساد اخلاقی زم؛ فیلمی منتشر نشده از زن‌بارگی "نیما زم" ♨️ ایستگاه پایانی دروغ در این فیلم بخش کوچکی از آرشیو خود درباره زن‌بارگی سرکرده آمدنیوز را منتشر می‌کند و بخش‌های جذاب‌تر همچنان در آرشیو محفوظ است.
🔴 مسخره نیست؟ #حسین_قدیانی #حسن_عباسی
هدایت شده از KHAMENEI.IR
🏴 #روایت_کربلا | امام حسین(علیه‌السلام) از مرگ در راه هدف اسلامی نمی‌هراسید ‌ ◾️ گزیده بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای درباره نهضت امام حسین(علیه‌السلام)؛ قابل استفاده در استوری اینستاگرام 💻 @Khamenei_ir
هدایت شده از KHAMENEI.IR
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹ببینید | حسین نهی به قاسم دهد، حسن دستور. زِ من بپرس که سلطان کربلا حسن است ◾️ شعرخوانی آقای سهرابی در دیدار شعرا با رهبرانقلاب ⚠️اشاره رهبرانقلاب به نسل امام حسن علیه‌السلام 📥 سایر کیفیتها👇 http://farsi.khamenei.ir/video-content?id=36795
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥ظهور پدیده‌ای جدید به نام «پیاده‌رو فروشی» ! 🔹فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران: با مغازه دارهایی که با عاملان این پدیده تبانی کنند برخورد قانونی می‌کنیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥رئیس قوه قضاییه پای درد دل کارگران زنجانی نشست.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥بازدید فرمانده کل سپاه از جزیره استراتژیک فارسی در خلیج فارس
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تاکید رهبرانقلاب به رئیس قوه قضاییه: تخلفات ادارات نسبت به مردم عادی اشد است 🔹آیت‌الله رئیسی: هیچ سازمانی به خودش نباید اجازه نقض قانون را بدهد.
واکنش مجلس خبرگان رهبری به مفقود شدن برادران صدرالساداتی 🔹دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری: در پی نشر اخباری مبنی بر ناپدید شدن حجت‌الاسلام والمسلمین سید روح الله صدرالساداتی؛ نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری، به اطلاع می رساند دبیرخانه این مجلس از لحظه انتشار این خبر، پیگیر موضوع بوده و همچنان در حال پیگیری می‌باشد.
⭕️دلیل متلک پرانی لاریجانی و فریدونِ روحانی به آیت الله رئیسی مشخص شد. : گویا آیت الله رئیسی که میزبان سران قوا بوده اند، با یک نوع شام ساده از سران قوا پذیرایی کرده اند اما این سادگی در پذیرایی به مذاق و خوی اشرافی و چرب و شیرین خور آقایان خوش نیامده و اینگونه کودکانه در مقابل دوربین ها اقدام به تمسخر و زخم زبان زدن کرده اند. کسانی که با آیت الله رئیسی و خانواده محترم ایشان آشنایی دارند می دانند این بزرگوار حتی در مراسم عروسی هر دو فرزندش با یک نوع غذای ساده از میهمانان پذیرایی کرده است و این داب ایشان است و ارتباطی با امروز و دیروز ندارد. خدواند متعال افراد اشرافیتگرا و خوش خور را اینگونه و به دست خودشان رسوا می کند. و فقط این خداوند است که انسانها را عزیز و ذلیل می کند و کید و مکرها را بصورت صاحبان آن باز می گرداند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ اتفاقی جالب در جریان سفر رئیس به زنجان 🌀 در جریان یکی از جلسات قضایی، وقتی حجت‌الاسلام متوجه اظهارات یک مادر شهید در بیرون از فضای جلسه می‌شود، که خواسته‌‌اش را مطرح می‌کرد، جلسه را موقتا رها می‌کند و برای شنیدن سخنان این مادر به محوطه بیرون جلسه می‌آید. 🌀 در جریان این دیدار کوتاه، این مادر شهید مطالبه خود را مطرح می‌کند و رئیس دستگاه قضا با فراخواندن استاندار، به او قول پیگیری می‌دهد و در اولین ساعات وقت اداری مشکل این مادر حل می‌شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥رئیس قوه قضاییه: کسانی که امروز از طرف دولت اسلامی مسئولیت نگهبانی دارند، باید از دست اندازی افراد سوداگر و متخلف و قانون گریز به منابع طبیعی پیشگیری کنند. 🔸اینکه می‌بینید امروز دادستانی برای قلع و قمع یک بنا حکم می‌دهد برای این است به موقع جلوی احداث این بنا گرفته نشده است.
👤ابطحی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس: "نامه‌ای که در رابطه با گزارش پرونده حسین فریدون تنظیم شده بود و امضای نمایندگان را داشت، به دلایل نامعلومی مفقود شد." همونطور که خوندید، نامه به صورت "خیلی خودجوش"! مفقود شد😐
ای شیطونا! حالا من یه چیزی گفتم که به منتقدام جایزه میدم، شما باید انتقاد کنید؟!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
موثرترین راه حل کشف فساد چیست؟ آیا می‌خواهید قوه قضائیه را در مبارزه با مفاسد اقتصادی و ناهنجاری‌های اجتماعی یاری دهید؟ نزدیک به ۴۰ درصد مفاسد دنیا از طریق «گزارش‌ فساد توسط مردم» یا همان سوت زنی کشف می‌شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پهپاد ایرانی کیان حیرت رسانه‌های خارجی از رونمایی پهپاد کیان که دارای موتور جت ، قابلیت نقطه زنی و در هرنوع عملیات تست شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اینجا مرز رازی خوی است و این ماشین های انبوه متعلق به هموطنانی هست که در این ایام عازم ترکیه شده اند!!! شاید قبل رفتن هم به دیگر هموطنان توصیه کرده باشند هزینه عزاداری های امام حسین را خرج فقرا کنید ،البته خودشان پولهایشان را میبرند در وان و آنتالیا خرج فقرای ترکیه کنند....
⭕️ تغییر سند حجاب و عفاف بر خلاف دستور صریح رهبری پس از انتقادات فراوان به شورای عالی انقلاب فرهنگی در مورد اهمال در پیگیری اجرای سند و عفاف، تصویب جزئیات اجرایی این سند،برای ممانعت از بهانه تراشی های دستگاه های اجرایی،در دستور کار جلسه اخیرشورا قرار گرفت در پیش نویسی که به عنوان جزئیات اجرایی سند حجاب و عفاف، توسط دبیرخانه شورا و با نظر حسام الدین آشنا طراحی و در جلسه مطرح می شود، بخشی از مصوبات این سند حذف می شود. رئیس جمهور نیز علی رغم دستور صریح رهبری و اعتراض تعدادی از اعضای شورا پیش نویس جدید را در دستور کار شوراقرار میدهد سند حجاب و عفاف در دی ماه ۱۳۸۴ تصویب شده ولی پس از گذشت ۱۴ سال، دستگاه های اجرایی در اجرای آن کوتاهی می کنند. در اخرین جلسه آسیب های اجتماعی، رهبر انقلاب نیز بر اجرای این سند تاکید کرده و پیشنهاد بازنگری این سند را رد می کنند. مشخص نیست این اقدام غیرقانونی آقایان حسام الدین آشنا و حسن روحانی در حذف بخشی از مصوبات سند حجاب و عفاف با چه هدفی صورت گرفته است؟
نامه‌ی به جناب آقای روحانی! قسم به خون فردی چون من هرگز از فردی چون شما و شرکای‌تان آنهم نه بابت "رفتار مجرمانه" بلکه برای بیان عذرخواهی نمی‌کند! قدرمسلم سخنان شما درباره‌ی در ۲ مقطع قبل و بعد از هرگز نمایش صدق در سخن نبود! و مع‌الاسف هنوز هم سخنان‌تان بسی متغیر است! در آخرین نمونه، هنوز ۲۴ ساعت نگذشت که حضرتعالی از موضع کوتاه آمدید! سئوال اینجاست؛ از چه چیزی باید عذر بخواهم؟! از بیان حقیقت؟! الغرض! این شکایت را و نیز این حکم را چون مدالی زرین بر گردن می‌آویزم و در محضر به خود می‌بالم که دولت لیبرال شما با کارنامه‌ای ضعیف و خفیف که مایه‌ی آبروریزی جریان تَکراری حامی شما بوده، شاکی این است! شما زندان رفتن ح‌سین ق‌دیانی را شاید ببینید ولی هرگز حتی در عالم خواب هم شاهد عذرخواهی من از خودتان نخواهید بود! صدالبته به کرات نشان داده‌ام که هیچ وقت اهل قهرمان‌بازی نبوده‌ام و به وقت ضرورت، فراری از و نبوده‌ام اما من در دین امام احرار عالمم که سرش از بدن جدا شد ولی زیر بار نرفت! به معاونت حقوقی‌تان این مهم را گوشزد کنید که حسین قدیانی آزاده‌تر از آن است که از حسن روحانی معذرت بخواهد! در نهایت، توصیه می‌کنم شما را به پرهیز از حاشیه و پرداختن به متن! یعنی به کار! کاش از زندان رفتن ما نانی برای این مردم عزیز و شریف، گرم می‌شد که خود داوطلبانه روانه‌ی محبس می‌شدم! و اما همه می‌دانند که این چیزهای آمده در متن تجدیدنظرخواهی معاونت حقوقی نهاد ریاست‌جمهوری، بهانه‌ای بیش نیست! هدف اصلی شرکای شما آن است که این‌جانب، زبان را قفل کنم و از دردهای این ملت شهیدپرور ننویسم و یا ناظر بر ترسی موهوم، از مهر و محبت و عشقم به امین آمال و آلام مردم؛ خامنه‌ای حکیم بکاهم اما حتم کنید که این آرزو را به گور خواهند برد شرکای شما! شجاعانه و بی‌هیچ هراسی از شما و شرکا هنوز هم معتقدم که دولتمرد یا دولتزنی که محیط زیست خدمت را اِشغال کند ولی برای مردم کار نکند، از آنجا که نمی‌شود، قطعا مقامی دون از آشغال دارد! در هر دولتی ولو دولت حزب‌اللهی، این حکم صادق است! از چه برآشفته‌اید؟! بارها شما دم از زده‌اید! کاش همین گزاره را به رفراندوم بگذارید و از آحاد ملت، نظرخواهی کنید که آیا سخن مرا قبول دارند یا نه! و هیچ واهمه‌ای ندارم این نظرسنجی فقط در میان رأی‌دهندگان به شما انجام شود! و با وجود آنکه حکم اخیر را مصداق بی‌عدالتی می‌دانم لیکن در برابر سر تعظیم فرود می‌آورم! اما قانون، نه شما!
🚩دادسرای ویژه روحانیت: هیچ اقدام قضایی علیه برادران صدرالساداتی صورت نگرفته است روابط عمومی دادسرای ویژه روحانیت اعلام کرد: 🔹نظر به انتشار خبر بازداشت روح الله صدر الساداتی و برادرانش در فضای مجازی به اطلاع می‌ رساند هیچگونه اقدام قضایی در خصوص بازداشت مشارالهیم ازسوی دادسرا و دادگاه ویژه روحانیت صورت نگرفته است. 🔹انتساب و انتشار خبر مزبور موجب تعقیب کیفری خواهد بود.
هدایت شده از آتش به اختیار
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥قرار ما شب جمعه حرم باشه... کانال eitaa.com/atash_be_ekhtiiar گروه قرارگاه افسران جنگ نرم eitaa.com/joinchat/2144862219C47a3db85f7
▪️توصیه رهبر انقلاب به عزاداران 🔻رهبر انقلاب: توصيهٔ من به عزاداران اين است كه موجبات ناراحتى مردم را فراهم نكنند... اين حرف كه: «نه! مال امام حسين است كسى كه خوابش نمى‌برد مى‌خواهم خوابش نبرد»، اين حرف غلطى است، به‌هيچ‌وجه مورد قبول نيست. بعضى‌ها سينه‌زنى مى‌كنند، پشت بلندگو. خب پشت بلندگو چرا؟ 🔻 روضه‌ و مرثیه‌خوانی و سخنرانى اگر بناست از بلندگو پخش شود، بايد در بين مستمعين پخش شود.در خيابان و پشت بام و محله كه مستمعى ندارد اين گوينده! بيرون مجلس، ساعتهاى ديروقت شب، مردم را اذيت كردن، یک بيمار را از خواب انداختن، اين با هيچ منطق اسلامى و حسينى تطبيق نمى‌كند.
▪️ماجرای دفتر شعر هوشنگ ابتهاج که چهل سال نزد آیت‌الله خامنه‌ای بود.