eitaa logo
آتش به اختیار
1.4هزار دنبال‌کننده
27.2هزار عکس
37هزار ویدیو
19 فایل
کانال #آتش_به_اختیار _ منتخب اخبار سیاسی از منابع رسمی _ فیلمهای جذاب امام خمینی و امام خامنه ای _ فیلمهای کمتر دیده شده سیاسی و انقلابی ارتباط با ادمین @mgh4385 eitaa.com/atash_be_ekhtiiar http://eitaa.com/joinchat/2125266945C23fd3ab66e
مشاهده در ایتا
دانلود
▪️بیانات مهم آیت الله باقری کنی در خصوص سفر اخیر رئیس جمهور: الاسلام یعلو ولایعلی علیه. این تصویر و مانند آن زیبنده یک فرد در سطوح پایین کشور هم نیست. این وهن اسلام است. هیچ کس چنین حقی ندارد. من هم حق ندارم سکوت کنم. اسلام را در مقابل اینها-دولتمردان زورگو غربی- نباید پایین آورد. امام رحمه الله علیه که از همه بالاتر بود و از او بالاتر هم نمی‌توانند چنین کنند. متوجه نیستیم و فکر می‌کنیم همه کاره‌ایم و می‌توانیم همه اسلام را زیرپا بگذاریم. وقتی خدا را داریم نباید ترسی داشته باشیم، چه زنده بمانیم و چه بمیریم یا کشته و شهید بشویم، پیروزی از آن ماست.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وقتی زمین خواری به اتوبان شهید همت تهران رسید! به نظرتون با چه رانتی میشه توی قلب تهران زمین خواری کرد!؟ یا به کجا باید وصل باشی تا بتونی همچین کاری انجام بدی ؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥برشی از مستند روایت فتح 🔹انتشار به مناسبت هفته دفاع مقدس
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 برشی از سخنان رئیس قوه قضائیه در خصوص ضرورت بازنگری در خصوصی‌سازی‌ها ۱۳۹۸/۷/۱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 کنایه مجری برنامه ثریا به سبک زندگی برخی از مسئولین 🔹برخی از مسئولین در حالی مردم را به ساده زیستی و مقاومت در برابر تحریم‌ها دعوت می‌کنند که خودشان در رفاه کامل قرار دارند و فرزندانشان در خارج از کشور.
انگلیس بار دیگر ایران را عامل حملات به «آرامکو» خواند وزیر خارجه انگلیس: 🔹ما اکنون اطمینان داریم که ایران مسئول حملات اخیر به تأسیسات نفتی عربستان سعودی است. 🔹شواهد روشن است و هیچ توضیح جایگزین محتمل دیگری وجود ندارد. 🔹لندن در حال رایزنی با شرکای خود است تا به «مؤثرترین شکل» به این حادثه پاسخ دهد. 🔹 باید فعالیت‌های گسترده‌تر ثبات‌زدای ایران را نیز مورد توجه قرار داده و از نقض قوانین آزادی تردد و کشتی‌رانی در تنگه هرمز و قوانین بین‌المللی دریانوردی، ممانعت کنیم. 🔹ما همواره به یاد داشته‌ایم که برجام یک توافق بی‌نقص نبوده است. 🔹این تهران است که توافق را در معرض خطر نابودی قرار داده است.
شکایت معاونت حقوقی سپاه از بهزاد نبوی به دلیل ادعاهای کذب 🔹در پی اظهارات اخیر بهزاد نبوی در مورد اعضای دفتر سردار نقدی و قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) و همچنین ادعای واهی بی اختیار بودن دولت در امور اقتصادی، معاونت حقوقی سپاه از بهزاد نبوی، سایت الف و عصر ایران در دادسرای فرهنگ و رسانه تهران شکایت کرد. 🔹در این شکایت آمده است: سخنان سراسر کذب بهزاد نبوی و انتشار آن از سایت‌های الف و عصر ایران بدون ملاحظه تبعات حقوقی و امنیتی و کنترل صحت و سقم آن زمینه سوء استفاده توسط معاندین و جنجال رسانه‌های ضد انقلاب را فراهم آورده است. 🔹این اظهارات بدون شک با انگیزه خاص تخریب و سوء نیت مشارالیه به قصد تشویش اذهان عمومی و بدبین نمودن افکار عمومی نسبت به نهادها و شخصیت‌های انقلابی بوده است.
⭕️جناب لاریجانی در اولین روز بعد از تعطیلات مجلس از از شایعات پیرامون پروانه سلحشوری انتقاد کرده! 🔻شاید این حق رو باید داد که از نماینده حمایت کنه، اما چرا وقتی همین خانم سلحشوری و علی مطهری بایت امنیت کشور را به خطر انداختند، وقتی دو نماینده مجلس به دلیل اخلال در بازار خودرو بازداشت شدند، وقتی نماینده سراوان با یک دلال خودرو در گمرک آبروی کشور را برد و زمانی که نمایندگان لیست امید با توانستند در سطح بین‌الملل آبروریزی کنند ، جناب لاریجانی سکوت کرده بود؟!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پاسخ شجاعانه‌ی سردار سلامی به آمریکا و آل‌سعود فرمانده کل سپاه: ما به مرز نترسیدن از هر قدرتی رسیده‌ایم، وقتی می‌زنیم، می‌گوییم شجاعانه هم می‌گوییم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
روحانی: صبر ایران هم حدی دارد. وقتی آمریکا قطعنامه سازمان ملل متحد را حرمت نمی‌گذارد و اروپا ناتوانی خود را به نمایش می‌گذارد. تنها راه تکیه بر عزت، غرور و اقتدار ملی خودمان است. واقعا سوال ما هم همینه چرا بجای التماس، تکیه بر عزت، غرور و اقتدار ملی نمی‌کنید؟! ۶سال دنبال این کشورها دویدید برای یکبار هم که شده تنها راه باقی مانده را امتحان کنید!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ جناب ژنرال! سهمیه‌بندی بنزین خوب بود یا بد؟ 🎙 کارشناس برنامه پایش: 💬 طبق اعلام مرکز پژوهش‌های مجلس، در طول ۸ سال ۱۰۰ میلیارد ‌دلار از محل کاهش واردات بنزین و کاهش مصرف سوخت صرفه‌جویی کرد. 💬 گفتند که سهمیه‌بندی بنزین کار بدی است و به دولت قبل فحش دادند. آقای جواب بدهد الآن چرا این کار را می‌کند؟ چرا اصلاً این طرح را متوقف کردید؟
فست فودی معتبر در تهران "محدوده سوهانك" با محیطی سالم و فرهنگی، نیروی آقامذهبی، خوش اخلاق، مودب و ترجیحا دانشجو بصورت پاره وقتی جذب مینماید: ١.هر روز در هفته (از ساعت ١٠ صبح الي ١ بامداد) يك روز در هفته تعطيل ٢.روزهاي شنبه ، دوشنبه ،چهارشنبه( جمعه ها يك هفته در ميون) از ساعت ١٠ صبح الي ١ بامداد ٣.روزهاي: يكشنبه ، سه شنبه، پنج شنبه(جمعه ها يك هفته در ميون) از ساعت ١٠ صبح الي ١ بامداد ٤.همه روزِ از ١٠ صبح الي ١٨:٣٠ عصر ۵.روزهاي شنبه، يكشنبه ،دوشنبه، سه شنبه(از ساعت ١٠ صبح الي ١ بامداد) ۶.روزهاي ٤ شنبه ، ٥ شنبه، جمعه( از ساعت ١٠ صبح الي ١ بامداد) حقوق توافقی براساسِ توانمندی بدون جای خواب ☎️ 09122400689
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
میدونستین توی آلمان به زنان بالای 50 سال وام نمیدن!چرا؟ ‏واقعا شرمم میشه دلیلشو بگم. ‏ میتونین دلیلش رو توی کلیپ ببینین
⭕️گردان پشت میدون مین زمین‌گیر شده بود. چند نفر بلند شدن که معبر رو باز کنن. 14 سال بیشتر نداشت! چند قدم که به سمت میدون مین دوید، ایستاد و برگشت سمت ما! گفتیم حتما ترسیده! ترس هم داشت. وقتی رسید به ما، پوتین‌هاش رو در آورد و گفت: "اینارو تازه امروز از گردان گرفتم، حیفه! بیت‌الماله" پا برهنه رفت... 🔸کاش برخی از دولتمردان و مسئولین، حفظ بیت‌المال را از این بچه‌ها یاد می‌گرفتند... #خاطرات_شهدا
🔻یکی کوله‌پشتی و یکی دیگر کلاشنیکف روی دوشش انداخته... هر دو در یک زمان مشخص از همان خیابان قدیمی و طولانی «صنعا» عبور می‌کنند اما مقصد؟ یکی به سمت جنگ و دیگری به سمت درس... #یمن
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥هیچ خوفی ما از ابرقدرتها نداریم 💢امام خمینی(ره): در عین حالی که دستمان از همه آن سلاحهای آدمکش کذا کوتاه است، لکن ایمانمان ما را وادار می‌کند که نترسیم، خوف نداشته باشیم. و یک ملتی وقتی یک مطلبی را همه با هم خواستند، نمی‌شود تحمیلشان کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رهبر انقلاب: بله ما موشک داریم، موشک دقیق هم داریم ! یک نماهنگ زیبا از توانمندی های نظامی جمهوری اسلامی ایران
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 مجمع عمومي سازمان ملل، سال ٦٢ اتفاقي عجيب حين سخنراني ولايتي وزيرخارجه وقت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 شبکه آمریکایی پخش مستقیم نشست خبری ترامپ را قطع کرد! مجری شبکه ام اس ان بی سی: 🔹رئیس جمهور تلاش می کند با تکرار دروغ هایش درباره جو بایدن رقیب سیاسی وی (و فرافکنی) مانع از بازخواست خود شود. نیکول والاس هنگام قطع تصاویر: 🔹هر چند تمایلی به این کار نداریم اما رئیس جمهور واقعیت را نمی گوید. ادعاهای (ترامپ) علیه جو بایدن و پسرش هانتر واقعیت ندارد و تحقیقات اوکراین این مسئله را یکسره کرد و کسی محکوم نشده است.
📸 تصویری جدید و منتشر نشده از سردار سلیمانی و سید حسن نصرالله در محضر رهبرمعظم انقلاب
توصیه جدید رهبر انقلاب به نیروهای انقلابی: بچّه‌های مؤمن باید ثبات قدم پیدا کنند 🔹 چندی پیش، رهبر انقلاب در جریان سفر به مشهد مقدس، به منزل شهید سیدرضا کیش‌بافان رفته و با خانواده‌ی این شهید بزرگوار دیدار کردند. در بخشی از این دیدار، رهبر انقلاب چنین می‌فرمایند: «از جمله‌ی چیزهایی که روی آن تکیه می‌کنم این است که بچّه‌های مؤمن ما، بچّه‌هایی که به این راه عقیده دارند و واقعاً از روی انگیزه دارند کار می‌کنند، باید ثبات قدم پیدا کنند. ما کم ندیده‌ایم افرادی را که یک روزی، چند صباحی در خطّ مستقیم بودند، بعد چشم‌شان به پول و مقام و مانند این چیزها که افتاد، از این رو به آن رو شدند. 🔸شما در محدوده‌ی نفوذ خودتان هر مقداری که می‌توانید تأثیر بگذارید - کاری کنید که بچّه‌ها در راه مستقیم و صراط مستقیم ثابت‌قدم بمانند. اگر چنانچه در صراط مستقیم ثابت‌قدم ماندند و حرکت کردند، هر کسی جای خودش را پیدا می‌کند؛ هر کسی موقعیّتی را که می‌تواند مفید باشد، پیدا می‌کند و هیچ لزومی ندارد که من بگویم شما در فلان رشته کار کنید، در فلان قضیّه کار کنید؛ نه، وقتی ثابت‌قدم بودند در راه خدا، می‌فهمند چه کار باید بکنند؛ این توصیه‌ی مؤکّد بنده است.» 🔹همچنین رهبر انقلاب در این دیدار، در سفارش به یکی از طلاب جوان حاضر در جمع فرمودند: «سفارش؛ آقاجان! درس را خوب بخوان؛ ان‌شاءاللّه ملّای خوبی بشوی و بتوانی در لباس پیغمبر برای اسلام خدمت کنی. اگر شما روحانیِ فاضلِ ملّایِ متدیّنِ متقّی‌ای بشوید، فایده‌تان خیلی بیش از خیلی چیزهای دیگر است...» ۹۸/۶/۱۱
ن‌سلمان پذیرفت در قتل خاشقچی مسئول است 🔹ولی‌عهد سعودی اعتراف کرد قتل خاشقچی در حالی صورت گرفته که او مسئول امور عربستان سعودی بوده و از این رو، این حادثه مسئولیتی را نیز متوجه او می‌کند. 🔸بن‌سلمان به شبکه آمریکایی «پی بی اس» گفت: این (قتل) در برابر دیدگان من انجام گرفت؛ من تمامی مسئولیت را می‌پذیرم زیرا در برابر دیدگان من انجام گرفته است.
هدایت شده از خبرگزاری فارس
قالیباف: 🔹مردم با فرمول «تکرار» هیچ دستاوردی حس نکردند. 🔹متاسفانه آنهایی که بانی و باعث این دولت بودند هم مسئولیت نمی‌پذیرند. 🔹 بی‌کفایتی و بی‌مدیریتی در این دولت «تکرار» شد اما عذرخواهی نه fna.ir/dcho8s @Farsna