eitaa logo
آتش به اختیار
1.4هزار دنبال‌کننده
27.2هزار عکس
37هزار ویدیو
19 فایل
کانال #آتش_به_اختیار _ منتخب اخبار سیاسی از منابع رسمی _ فیلمهای جذاب امام خمینی و امام خامنه ای _ فیلمهای کمتر دیده شده سیاسی و انقلابی ارتباط با ادمین @mgh4385 eitaa.com/atash_be_ekhtiiar http://eitaa.com/joinchat/2125266945C23fd3ab66e
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ فرح پهلوی: شاه رو به بیمارستان روانی‌ها انتقال دادند 🔺آمریکایی‌ها وقتی با مزدور و عمله‌ی خود چنین میکند، جای تعجب نیست که وابستگان فکری خود را در بیمارستان گروگان بگیرند! 🔻تخت روانچی در بیمارستانی در نیویورک بستری شده و امریکایی‌ها به هیچ کس اجازه‌ی ملاقات با وی را نمیدهند و با گروگان گیری وی خواستار آزاد شدن یک زندانی آمریکایی شدند...
رهبر انقلاب با بیش از ۱۰۰۰ خانواده شهید دیدار سرزده داشته‌اند معاون رسانه‌ای دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری: 🔹رهبر انقلاب تاکنون با بیش از هزار خانواده شهید به صورت سرزده دیدار کرده‌اند که بخش اندکی از آنها منتشر شده است. 🔹از سال ۶۸ تاکنون تمام صحبت‌های رهبر انقلاب در مورد دفاع مقدس که متجاوز از ۱۵۰هزار کلمه است جمع‌آوری شده است. 🔹امسال بخش تخصصی دفاع مقدس در سایت رهبر انقلاب راه‌اندازی شده‌ است و در این بخش مطالب ناگفته بسیاری را در حوزه دفاع مقدس و نیروهای مسلح منتشر خواهیم کرد که این مباحث در ۱۰سرفصل دسته‌بندی شده است.
▪️ کنایه یک نماینده مجلس به موسوی لاری
▪️اینکه تصور میشه ما هنوز فقط همون هواپیماهایی که آمریکا به شاه فروخته رو داریم اشتباهه! ما سال 1376 از F5 مهندسی معکوس کردیم و آذرخش رو ساختیم 1385 صاعقه رو ساختیم 1391 قاهر 313 رو ساختنم 1397 جنگنده کاملا داخلی کوثر را ساختیم وقتی حرف از میزنیم یعنی این چیزا!
▪️شهیدی که سلطان تک‌چرخ بود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ اینو دست به دست کنید برسه به تموم غرب‌زده‌ها که بیشتر از این خوار و ذلیل نشن تو مسیر بیمارستان!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ نتیجه خنده و گوش نکردن به فرمایشات مقام معظم رهبری... نتیجه سهل انگاری قشر مذهبی که باعث شدیم این خانه های فساد به اسم مهد کودک بهمون تحمیل بشه ... نتیجه بها ندادن به مهد قران ...
⭕️ آمار بالای ازدواج اجباری و حاملگی کودکان در انگلیس! 🔺در شرایطی که رسانه‌های انگلیس از جمله بی‌بی‌سی در رابطه با نقض حقوق کودکان در ایران به طور مستمر رپرتاژ خبری تهیه می‌کنند، فقط در طول یکسال در انگلستان، از میان ۲۰۱۶ مورد ازدواج اجباری، ۲۶ درصد آن یعنی ۵۲۴ نفر افراد در سنین کمتر از ۱۸(سن قانونی ازدواج در انگلیس) سال مجبور به ازدواج شدند. 🔺همچنین طبق آمارهای رسمی در انگلیس، در سال ۲۰۱۷، ۱۵.۶ درصد از ازدواج‌های اجباری یعنی ۱۹۶ مورد مربوط به سن کمتر از ۱۶ سال بوده و به طور کلی حدود ۳۰ درصد ازدواج‌های اجباری در انگلیس طی سال ۲۰۱۷ مربوط به افراد زیر ۱۸ سال بوده است. 🔺بر اساس آمارها، انگلستان رتبه چهارم را در میزان حاملگی دختران نوجوان دارد. طی سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۸ بیش از صدهزار مورد سقط جنین در انگلیس انجام شده است. در سال 218، سهم دختران نوجوان زیر ۱۶ سال از آمار سقط جنین، ۱۲۶۷مورد بوده که تقریبا ۶/۰ درصد کل سقط‌ها می‌باشد همچنین ۳۶۳ مورد سقط جنین در سنین زیر ۱۵ سال (۰.۲درصد از کل) اتفاق افتاده است.
🔺«بهرام پارسایی» عضو فراکسیون امید می‌گوید: «قبل از خروج آمریکا از برجام پيشنهاد رفراندوم و مذاکره با پشتوانه رای ملت را داديم. اگر به مردم اعتماد می کردیم، بار تحریم و هزاران میلیارد هزینه را شاهد نبودیم.» 🔸مگر توسط همین دولت برآمده از انتخابات انجام نشد؟ چرا با وجود همان مذاکره و توافق پر خسارت، دولت اوباما به نامزد روحانی برای نمایندگی دفتر ایران در سازمان ملل ویزا نداد ... عضو فراکسیون امید از کدام شبکه آلوده و وطن فروش تغذیه می کند که با پنهان شدن پشت نام مردم، نیاز توام با طلبکاری دولتمردان آمریکایی را بزک می کند؟ 🔸آیا او هم مانند برخی نمایندگان مجلس ششم، از قماش همان آلودگانی نیست که وطن فروشی کردند و پس از خودنمایی و ارتکاب خیانت یا رفتارهای رادیکال، توانستند در آمریکا و برخی پایتخت های اروپایی پناهندگی بگیرند؟ آیا این آقا می خواهد پا جای پای امثال رجب علی مزروعی، فاطمه حقیقت جو، پیرموذن، و موسوی خوئینی بگذارد؟! ✍️ «محمد ایمانی» 👈 البته اینکه چرا آقای پارسایی این پیشنهاد خود به دولت را اکنون پس از یکسال علنی کرده، بسی جای تأمّل دارد...
هدایت شده از گروه لیزینگ کنز
🔻دکتر محمدباقر #قالیباف: 🔹مردم با فرمول «تکرار» هیچ دستاوردی حس نکردند. متاسفانه آنهایی که بانی و باعث این دولت بودند هم مسئولیت نمی‌پذیرند. 🔹 بی‌کفایتی و بی‌مدیریتی در این دولت «تکرار» شد اما عذرخواهی نه 🔹زمانی که یک مشکل اقتصادی به چالش کل کشور تبدیل می‌شود مانند دوران دفاع مقدس باید تمام عزم را برای حل آن جزم کرد و با کمک مردم مشکلات را حل کرد. 🔴 @ghalibaf_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 💠 يك ملتي كه زن و مردش براي جان فشاني حاضرند ،و طلب شهادت مي كنند، هيچ قدرتي با آن نمي تواند مقابله كند.(امام خميني رحمه الله علیه).
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خنده‌های روحانی رو بزارید کنار این خاطره از امام خمینی (ره) در حضور نماینده گورباچف امام با یك عرقچین و شمد وارد جلسه شدند و همه متعجب شدیم لباس رسمی هم نپوشیده بودند امام چند دقیقه بیشتر در جلسه نماند و به نشانه اعتراض وسط حرف‌های شواردنادزه كه پیام گورباچف را می‌خواند، بلند شد!
🔻۴۰۰ میلیون وجه نقد و ۲۰۰ هزاردلار از منزل یک نماینده سرقت شد! 🔹سایت نماینده نوشته است که سارقانی به منزل مسکونی یک نماینده مجلس در تهران دستبرد زده‌اند. 🔹اما قسمت مهم خبر آنجایی است که این نماینده مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان وجه نقد و ۲۰۰ هزار دلار را در منزلش نگهداری می‌کرده است که اکنون طعمه سارقین شده است. 🔹او نماینده یک شهرستان کوچک و بسیار دور از پایتخت است که در منطقه مرفه‌نشین شهرک غرب سکونت دارد.
♦️مواضع انقلابی نخست وزیر مالزی در خصوص «تروریسم» و «تحریم‌ها علیه ایران» در مجمع عمومی سازمان ملل! 🔸ماهاتیر محمد نخست‌وزیر مالزی به صورت تلویحی به تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران و کشورهای محور مقاومت در منطقه پرداخته و توضیح داد: «آنها اقدام نظامی و تحریم را ترجیح می‌دهند اما نمی‌توانند تروریسم را متوقف کنند» 🔸تروریسم، بعد از تاسیس اسرائیل پدید آمد... مسلمانان به تروریسم متهم می‌شوند، حتی اگر آن را انجام نداده باشند. 👈نفرت از آمریکا و تروریسم، امروز دیگر مختص ایران نیست؛ بلکه مرز به مرز در حال سرایت است...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 انتقاد مجری تلویزیون از ماجرای جنجالی "صندلی‌فروشی" در رشته‌های پزشکی: اینها می‌شوند دکترهایی که "پَنس" در شکم بیمار جا می‌گذارند، کارتخوان ندارند و از مالیات، فرار می‌کنند!
🔻جزئیات جدید از بازداشت معاون سازمان تامین اجتماعی 🔹م. ج از معاونان سازمان تامین اجتماعی به اتهام دریافت ارز دولتی 4 هزار و 200 تومانی برای واردات تجهیزات پزشکی که به واردات گوشی موبایل اختصاص داده بود، دستگیر شده است. 🔹اما فرد بازداشت شده، تنها مسئولیت معاونت‌(ف) سازمان تامین اجتماعی را عهده‌دار نبوده بلکه در این سازمان مسئولیت‌های متعدد دیگری را نیز داشته است؛ در همین زمینه مدیرعامل وقت سازمان تامین اجتماعی یعنی مرحوم تقی نوربخش در اول آبان سال 1395 در حکمی م.ج را به سمت مشاور عالی اجرایی و دستیار مدیرعامل منصوب کرده بود. 🔹همچنین مدیریت بیمارستان میلاد، ریاست پلی کلینک‌های سازمان تأمین اجتماعی و ریاست شورای پزشکی استان تهران از جمله سوابق مدیریتی م.ج ( فرد بازداشت) در ذیل سازمان تامین اجتماعی بوده است. 🔹در حالیکه روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی تلاش دارد به نوعی از انتصاب این فرد به سازمان تامین اجتماعی فرار کند که اتهامات این فرد مربوط به دوران مسئولیتش در بخش‌های مختلف و زیرمجموعه تامین اجتماعی بوده است.
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 چندماه پیش بود که قیمت یک کیلو پیاز به ۱۸هزارتومان هم رسید! 🔹کشاورز اصفهانی: شاید این پیاز از ما کیلویی ۳۰۰ تومن بخرند! پ.ن: دولت و وزیر جهاد کشاورزی کجا هستند؟؟!!
📲 عیادت مجازی ظریف از تخت روانچی 🔹وزیر امورخارجه: به لطف فناوری، توانستم با دوست چهل‌ساله‌ام و سفیرمان در سازمان ملل متحد، روانچی که چند بلوک آن‌طرف‌تر در بیمارستانی در نیویورک بستری است دیدار و با ایشان صحبت کنم.
هدایت شده از خبرگزاری فارس
قالیباف: مشکلات اقتصاد با گفت‌وگوی سیاسی در سطح بین‌المللی حل نخواهد شد عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: 🔹مسئولان باور ندارند که مردم می‌توانند کار را پیش ببرند و به همین دلیل ۸۰ درصد از اقتصاد، دولتی است. 🔹مسؤولان باید فرصت حضور مردم در عرصه اقتصادی را فراهم کنند. 🔹مشکل اقتصادی راهکار سیاسی ندارد و با گفت‌وگوی سیاسی در سطح بین‌المللی مشکلات اقتصاد حل نخواهد شد. 🔹طبق تجربیات و نظر اکثر متخصصان، در اقتصاد باید به توان داخلی تکیه کرد. fna.ir/dci4am @Farsna
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حقوق بشر یعنی در نیجریه اینگونه مسلمانان را شکنجه کنند و کسی دم نزند ولی برای حمله به تاسیسات نفتی عربستان هفته‌ها حرف بزنند ابراز تاسف کنند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ماجرای شنیده نشده مکالمه روحانی و ولایتی قبل از مذاکرات آزادسازی اسرای جنگ تحمیلی "برویم بگوییم چه چیزی دستمان است که اسرایمان را بدهید."
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اولین فیلم از غافلگیری نیروهای سعودی در منطقه نجران گفته می‌شود ۷۰۰۰ نفر از متجاوزین سعودی توسط رزمندگان انصارالله یمن اسیر شد‌ه‌اند.
⭕️ اجرای عملیات گسترده در جنوب عربستان با نام نصر من الله و تلفات سنگین سعودی‌ها یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن: 🔹از اجرای عملیات گسترده و مهم در نجران واقع در جنوب عربستان خبر داد نام این عملیات نصر من الله اعلام شده است 🔹شمار تلفات متجاوزان و آمار اسرای آنها در عملیات الحدیده آنقدر زیاد است که شمارش آن دشوار است. 🔹۳ تیپ کامل تا بن دندان مسلح از نیروهای متجاوز منهدم شدند و صدها دستگاه خودروی نظامی و زرهی در این عملیات بزرگ غنیمت گرفته شد 🔹هزاران نفر از نیروهای دشمن بویژه تعداد زیادی از فرماندهان و افسران و سربازان ارتش سعودی در عملیات نصر من الله به اسارت گرفته شده اند. از قدیم گفتن در روی یک پاشنه نمیچرخد، پس از چهار سال بمباران مردم بی پناه یمنی، حالا نوبتی هم باشد، نوبت انصارالله است که تقاص خون‌های مظلومین یمن را بگیرد.