eitaa logo
آتش به اختیار
1.4هزار دنبال‌کننده
27.2هزار عکس
37هزار ویدیو
19 فایل
کانال #آتش_به_اختیار _ منتخب اخبار سیاسی از منابع رسمی _ فیلمهای جذاب امام خمینی و امام خامنه ای _ فیلمهای کمتر دیده شده سیاسی و انقلابی ارتباط با ادمین @mgh4385 eitaa.com/atash_be_ekhtiiar http://eitaa.com/joinchat/2125266945C23fd3ab66e
مشاهده در ایتا
دانلود
🔻بازداشت ۱۳۵ دختر و پسر با شمایل شیطان‌پرستی در دماوند بسابی دادستان شهرستان دماوند: 🔹بنابر گزارش‌های مردمی و هوشیاری پلیس ۱۳۵ دختر و پسر در حوزه قضایی دماوند که شمایل شیطان‌پرستی داشتند دستگیر شدند. 🔹در حال حاضر از این تعداد ۷ نفر در زندان و بقیه افراد با تعهدات لازم آزاد شدند. 🔹 این افراد مواد روان‌گردان، سلاح سرد، مواد مخدر، چاقو، قمه و غیره به همراه داشتند که علاوه بر این فعالیت‌های غیرمجاز مانند تتو و خالکوبی انجام می‌دادند.
💢مدرس خودش بود ، نه طوطی دیگران 🔹مدرس مقابل کسی بود که شما عاشقش هستید و در مدحش کتاب نوشتید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 چوب حراج به کودکان ایرانی در شبکه های اجتماعی
💢رفاه ، فقط برای پولدارها 🔹رضا نگهبان ، مدیر کل راه و شهرسازی تهران: نمی توانید ماهی ۲میلیون قسط بدهید در طرح ملی مسکن ثبت نام نکنید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥توصیه رهبر انقلاب به مسئولان: با مردم با تقلب و خدعه و فریب و دورویی برخورد نکنید! 🔹️اگر ما در مسائل گوناگون سیاسی‌مان و... همین یک مورد را رعایت کنیم، دنیا آباد خواهد شد. 💻 farsi.Khamenei.ir
💢انقلابی بودن هزینه دارد 🔹استاد رحیم‌پور ازغدی طوفان های زیادی را پشت سر گذاشته است.
🔻 سرلشکر صفوی: تیپ ویژه صابرین با قدرت مقابل پژاک و جیش‌الظلم ایستاده است مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: 🔹تیپ نیروهای ویژه صابرین بهترین نیروی عملیاتی نیروی زمینی سپاه است که با قدرت در مقابل تروریست ها از جمله پژاک و جیش الظلم ایستاده است. 🔹سرلشکر سید یحیی صفوی مشاور عالی و دستیار ارشد فرمانده معظم کل قوا در یادواره شهدای تیپ نیروهای ویژه صابرین که در حسینیه شهدای بسیج برگزار شد، اظهار داشت: نیروی زمینی سپاه یک نیروی پرافتخار است که حضوری جدی در میدان دارد.
▪️‏یکی از ویژگی های این رسانه ها این هستش که الحمدالله هیچ نقطه تاریکی و سیاهی از ایران را بدون انعکاس نمی گذارند ولی در مورد اخبار مثبت یا حتی خنثی از ایران کلا کر و کور هستند. این اسمش بی طرفی رسانه ای و شفافیت نیست اسمش جنگ روانی و تبلیغاتی و شیادی رسانه ای هستش.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
انتشار نطق طوفانی نماینده بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در مقابل حسن روحانی در روز دانشجو... ۶ سال از عمر دولتی گذشت که قرار بود ۱۰۰ روزه مشکلات را حل کند! تقویم دستتان هست؟! بیش از ۲۲۰۰ روز گذشت و هنوز ملت ما منتظر حل مشکلات ابتدایی شان هستند!
اینجا همون جایی که حسن روحانی گازرسانی به آن را افتخار دولتش می‌دانست! همون استانی که بالاترین رای به پرزیدنت را دادند تا شاید وعده‌هایش را عملی کند...
پرداخت کامل مالیات توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) علیرغم هزینه ۲۶هزارمیلیاردی درمناطق محروم مصطفی سیدهاشمی معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در واکنش به برخی شایعات گفت: تمام بخش‌های ستاد اجرایی فرمان امام دقیقا مانند یک بخش خصوصی در پرداخت تمام مالیاتها بطورشفاف و بموقع اقدام می‌کند و بنابر تایید سازمان امورمالیاتی یکی ازمودیان بسیارخوب مالیاتی است. ستاد اجرایی با احداث ۱۷۰۳مدرسه، ۱۱بیمارستان، ۲۱۰ مرکزبهداشت و تقبل هزینه بیماران صعب‌العلاج با هزینه ۲۶هزارمیلیاردی می‌توانست طبق ماده ۵۰قانون درپرداخت مالیات تخفیف اخذ کند، اما از این معافیت‌ها هم استفاده نکرده و هیچ ردیف بودجه‌ای هم نداشته است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⁦◀️⁩ مهمترین وظیفه ما به عنوان چیست؟ ♦️دکتر قالیباف: 🔸اگر به دنبال انقلابی بودن، خدمتگزار مردم بودن، با افتخار کردن تمدن ایران و اسلام هستیم، باید در را به اثبات برسانیم. 🔹اگر این کار را نکنیم، هر چه که بدهیم، کار بیخودی است. 🔸مجلس یازدهم باید برخاسته از مردم با این باورها کارش را پیش ببرد. 🔹باورمان باشد که پیش آهنگان و پیشگامان این حرکت جامعه هستند. جیرفت ۹۸/۹/۱۹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 دکتر محمدباقر قالیباف: 🔹با همه این فشارها و تحریم‌ها، می‌شود در یک برنامه پنج‌ساله، کشور را به ثبات رساند. 🔸 یعنی چه؟ یعنی هر روز شاهد گرانی غیر منطقی نباشیم؛ شب نخوابیم و صبح بیدار شویم و ببینیم ارزش پول ملی آنقدر سقوط کرده که دو سوم از بین رفته است. جیرفت ۹۸/۹/۱۹
🔻سورپرایز آذری جهرمی: پهپاد نامه‌بر!/ جهرمی زورم به رفع فیلتر نمی‌رسه!
سورپرایز آذری‌جهرمی بعد از چند روز شوآفی پهپاد پست‌چی بود! نمی‌دونم خوشحال بشم یا گریه کنم؟! ولی ملتی که زیر بار بد اقتصادی هستند آنقدر سرگرم مشکلات زندگی خودشان شده‌اند که با این شوآف‌ها سورپرایز نمی‌شوند! این دستاورد شما بیشتر به درد مرفهین جامعه می‌خورد چراکه وضعیت کشور را به گونه‌ای نکرده‌اید که مردم امروز گرفتار مشکلات پُست کردن نامه‌هایشان باشند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥روحانی: "یک تصمیمی (گران کردن بنزین) را کل نظام و سران سه قوه با هم گرفتند." ⭕️آیت‌الله رئیسی: 🔹در شورای هماهنگی اقتصادی سران سه قوه از ناحیه دولت پیشنهاد مطرح شد، بنده گفتم این موضوع ربطی به جلسه سران ندارد، چرا که قانون داریم و وظیفه دولت است، ۲-۳ بار مخالفت کردم، منتها دولت می‌گفت از باب هماهنگی این کار انجام می‌شود. 🔹این طرحی که انجام شد پیشنهاد دولت بود و صرفا مصرف وجوه به تایید رسید، با این قید اظهار نظر کردم که انجام این طرح باید با تمهید مقدمات لازم در کشور باشد؛ قبلا هم زمینه یارانه‌ها را در ذهن داشتیم که با اقناع عمومی همراه بود. 🔹به صورت رسمی در جریان طرح نبودم اما از کانال‌هایی دو سه روز قبل شنیدم و همان زمان یادداشتی به دفتر رئیس جمهوری دادم که شنیده‌ام می‌خواهید اجرا کنید، تمهید لازم صورت نگرفته و پیش‌بینی می‌شود با توجه به شرایط منطقه حوادثی به وجود می‌آید. ⭕️امام حسن عسکری(ع): «جُعِلَتِ الْخَبائِثُ في بَيْت وَ جُعِلَ مِفْتاحُهُ الْكَذِبَ.» تمام پليدی‌ها در خانه‌ای قرار داده شده و کلید آن دروغگویی است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️روحانی: "با مردم صادق باشیم، هر قدمی که می‌خواهیم برداریم به مردم توضیح دهیم. اگر مردم در کنار ما قرار گرفتند، ما راحت‌تر عبور می‌کنیم." ❌طرح گران کردن بنزین را بدون اطلاع رسانی به مردم اجرا می‌کند و بعد هم به دروغ می‌گوید من هم مثل مردم صبح جمعه فهمیدم!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽جهانگیری در تبلیغات انتخاباتی: 🔻سال ۹۱ هنگامیکه دلار آسانسوری بالا می رفت، به مقام معظم رهبری نامه نوشتم که الان باید تمام مسئولان اقتصادی دولت عوض بشن. 🔺آقای جهانگیری پیشنهادتان زمانی که دلار در دولت تدبیر به صورت صعودی بالا می رفت چه بود؟
⛔️می‌دونید بودجه نهاد ریاست جمهوری رو برای سال بعد، ۱۴۲ درصد افزایش دادن و به ۳۰۰ میلیارد تومن برای هیئت دولت و ۶۸ میلیلرد تومن تنخواه روحانی! رسوندن؟! علی برکت‌الله آشیخ! 🔻حقوق کارمندان رو هم فقط ۱۵ درصد افزایش میدن! #مدیریت_اصلاحاتی
⛔️بازی دولت با امنیت مردم؟! 👤روحانی (دیروز): “دولت برای تقویت تولید و شکست توطئه دشمنان از طریق مذاکره، مصمم است.” ❌به بهانه چرخیدن چرخ اقتصاد رفتن مذاکره! هم هسته‌ای رو تعطیل کردن و هم اقتصاد رو! ⚠️دوباره می‌خوان چی رو بگیرن به بهانه اقتصاد؟ چیزی مونده به جز قدرت موشکی و قدرت منطقه‌ای؟! ⚠️حواستون هست مردم؟! روحانی داره میره ژاپن، پیش واسطه‌ی آمریکا! آمریکا هم به ژاپن گفته جزئیات مذاکره روحانی و شینزو آبه رو بفرستن براش!
💢خاتمی دوباره تکرار کرد 🔹خاتمی در پیامی به کنگره حزب اتحاد ملت نوشته اصلاح طلبان در انتخابات شرکت کردند تا افقی به آینده بهتر گشوده شود.
🔴نیسان آبی در کلکسیون ماشین‌های شخصی شیخ اماراتی! 🔹شاید این یکی از عجیب‌ترین اتفاقات برای خودروهای تولید داخل باشد. 🔹در یک کلکسیون بزرگ خودرویی در ابوظبی امارات که خودروهای عجیب و متفاوت به نمایش درآمده اند، یک نیسان آبی زامیاد هم حضور دارد. این کلکسیون برای شیخ حمد بن حمدان آل نهیان، میلیاردر اماراتی است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مردمان زلزله‌زده‌ای که در سرمای استخوان‌سوز آذربایجان‌شرقی یک ماه است که منتظر تدبیر دولت هستند تا شاید بخاری از وجود آنها دربیاید و آلونکی برای آنها بسازد!