eitaa logo
آتش به اختیار
1.4هزار دنبال‌کننده
27.2هزار عکس
37.1هزار ویدیو
19 فایل
کانال #آتش_به_اختیار _ منتخب اخبار سیاسی از منابع رسمی _ فیلمهای جذاب امام خمینی و امام خامنه ای _ فیلمهای کمتر دیده شده سیاسی و انقلابی ارتباط با ادمین @mgh4385 eitaa.com/atash_be_ekhtiiar http://eitaa.com/joinchat/2125266945C23fd3ab66e
مشاهده در ایتا
دانلود
انعکاس اخبار فرهنگی، مذهبی و انقلابی در کانال شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از حضور شما در پیام رسان داخلی استقبال می کنیم👇👇👇 http://eitaa.com/shoraostantehran sapp.ir/shoraostantehran
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥خنده بس کن دگر ای روحانی؛ نا امیدم ز تو لاریجانی 🔹شعرخوانی جنجالی کلامی زنجانی خطاب به روحانی و لاریجانی که بلافاصله برنامه زنده از شبکه سه قطع شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥از ۷۷ تا ۷۷۷، ساز ناکوکی که به اسم دفاع از مردم برای باز شدن باب گفتگو با دشمن به صدا در آمد.
27.25M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 بازخوانی نگاه رهبر انقلاب به نقش مهم زنان خانه‌دار
‼️ حناچی هم مثل قالیباف هشتم شد اما این کجا و آن کجا تهران هشتمین شهر دنیا از لحاظ آلودگی هوا شد! 🔺یادش بخیر یه زمانی تهران هشتمین شهردار برتر دنیا رو داشت...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 نامه‌ای به خاتمی ✍🏻 🔸باسمه تعالی جناب آقای خاتمی سلام علیکم 🔹اخیرا آقای صادق خرازی مشاورتان اعلام کرد که شما در خفا از رهبر انقلاب بابت حمایت اخیرشان از دولت تقدیر کرده اید و گفته اید این کار رهبری "غایت مردانگی" بود 🔺سال گذشته هم آقای محمد علی وکیلی نماینده اصلاح طلب تهران در مجلس در گفتگو با برنامه گفت شما در جلسات خصوصی بارها با اقدامات و بیانیه های موسوی و کروبی مخالفت کرده اید و تاکید کرده اید که در انتخابات سال ۸۸ تقلب نشده است. 🔹بر این اساس پیشنهاد میکنم به جای اینکه در خفا این سخنان را در گوش اطرافیانتان بگویید، همانطور که مقابل دوربین کردید و وضع موجود را رقم زدید، مجددا مقابل دوربین قرار بگیرید اما این بار حرفهای درگوشی به اطرافیان تان را برای هواداران تان به صورت عمومی بیان کنید. در غیر این صورت باید بپذیرید که شما و جریان اصلاحات در برابر "غایت مردانگی" رهبری و نظام، "غایت نامردی" را بکار‌ بردید و حقایقی که برای خودتان اثبات شد و به اطرافیان تان گفتید را حاضر نشدید برای ثبت در تاریخ به صورت عمومی بیان کنید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
۱۰ خرداد ۹۳؛ روحانی: برخی می‌گویند این که هوای تهران خوب شده به خاطر باد و شرایط جوی و کار خداست! ما برای سلامتی مردم کار کردیم! ۵سال از آن زمان میگذرد و عیار دروغ به ملت را می‌توان به راحتی سنجید
🔻آتش زدن مواکب حسینی در کربلا به دست آشوبگران 🔹️ فرماندهی پلیس کربلا در بیانیه‌ای از آتش‌زدن خیمه‌های مواکب حسینی به دست عناصر «مخرب» و «آشوبگر» خبر داد.
🔻دفع حملات سنگین داعش در جنوب موصل به دست حشد شعبی 🔹نیروهای حشد شعبی موفق شدند حملات عناصر داعش در جنوب موصل را ناکام بگذارند. 🔹بر اساس گزارش منابع امنیتی، این حملات به صورت گسترده در منطقه ای در جنوب موصل صورت گرفت. 🔹نیروهای تیپ ۴۴ حشد شعبی موفق شدند این حملات را دفع کنند.
🔻تایید مرگ همزمان ۴ بیمار در بیمارستانی در اهواز رییس بیمارستان امام خمینی: 🔹در پی بارش‌ بی‌سابقه اهواز شاهد نوسان شدید برق بودیم که همزمان در یکی از بخش‌های مراقبت‌های ویژه چهار بیمار دچار مشکل شدند. 🔹علی‌رغم عملیات احیا متاسفانه این چهار تن فوت کردند.
🔻سرلشکر ایزدی: رئیس جمهور ترکیه و سیستم اطلاعاتی این کشور غیرمستقیم به ایران اعلام کردند که دشمنان در ایران برنامه دارند مصطفی ایزدی فرمانده قرارگاه جنگ‌های نوین ستاد کل نیروهای مسلح: 🔹استعمار نو با به‌وجود آوردن داعش، جنگ نیابتی خارجی را برای ما ایجاد کرد؛ اما به لطف خدا، انقلاب اسلامی در جنگ نیابتی خارجی پیروز شد؛ بنابراین دشمن نسبت به ایجاد «جنگ نیابتی داخلی» اقدام کرده است. 🔹رئیس جمهور ترکیه و سیستم اطلاعاتی این کشور به‌صورت غیرمستقیم به جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند که دشمنان در ایران برنامه دارند؛ اما دیدند که توجهی نمی‌شود؛ لذا رئیس جمهور ترکیه این موضوع را در سخنرانی‌های خود اعلام کرد و روسیه، حزب‌الله لبنان و حشدالشعبی عراق هم این موضوع را تذکر دادند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥بحران در خوزستان 🔹در پی بارش باران در اهواز و اغلب نقاط خوزستان، این استان به حالت بحرانی درآمده به طوری که به علت نبود شبکه دفع آب‌های سطحی و فرسودگی شبکه فاضلاب، ترکیبی از آب و فاضلاب وارد واحدهای مسکونی شد. 🔹بنا بر اعلام روابط عمومی فرمانداری کلانشهر اهواز، ادارات و بانک‌های اهواز نیز به‌دلیل آبگرفتگی شدید معابر، امروز ۲۶ آذرماه تعطیل است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥آبادان را آب برد! 🔹وقتی آلودگی هوا، باران و برف مدارس و ادارات کشور را تعطیل می‌کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 خط انفجاری کنترل شده در پروژه خط انتقال آب از خلیج فارس به یزد 🔹این اقدام به منظور نصب لوله‌های انتقال آب صورت می گیرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 خرابکاران و افراد نفوذی موکب های حسینی در کربلا را به آتش کشیدند 🔹فرماندهی نیروهای پلیس استان کربلا: افراد خرابکار چند موکب و حسینیه ای را که هر سال در ایام اربعین حسینی از هزاران زائر امام حسین(ع) میزبانی می کنند آتش زدند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سخنگوی قوه قضائیه: مقرر شد در تمامی استانهای کشور وضعیت پرونده تمامی زندانیان بازنگری و سیاست های قوه قضائیه درباره زندان و زندانیان عملیاتی و اجرایی شود.
هدایت شده از KHAMENEI.IR
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 ببینید | فرصت زندگی برای افزایش حسنات و عذرخواهی از گناهان 🔺 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در ابتدای جلسه درس خارج فقه روز یکشنبه ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ به بیان و شرح حدیثی از پیامبر اعظم صلی‌الله‌ علیه و آله و سلم درباره فرصت زندگی پرداختند. 🔍 مطالعه متن کامل: http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=44414
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 چالش جالب مجری عصرانه با عباس عبدی 🔹بالاخره انتخاب روحانی، پیروزی اصلاح طلبان بود یا نبود؟!
اسماعیلی: چهره‌های اصلاح‌طلب صف خود را از ضد انقلاب‌ها جدا کنند سخنگوی قوه قضائیه: 🔹توقع این است که چهره ها و افراد سرشناس اصلاح طلب صف خودشان را از عناصری که جلوی نظام می ایستند جدا کنند و از بیانیه دهندگان تبری بجویند نه اینکه آنها را منتسب به خود بدانند. 🔹بیانیه‌ای تنطیم شده که مفاد آن حمایت از دشمن بود و حمایت از اغتشاشگران بود اما برخی گفتند امضاهایشان نخوانده شده بوده و برخی گفتند امضایی نکرده و برخی گفتند بیانیه امضا شده تغییر کرده است. 🔹در این مورد که کدام یک از این افراد صحیح گفته‌اند یا خیر توسط مرجع قضایی تدبیر خواهد شد. 🔹اکثریت افراد بازداشت شده حوادث اخیر در تهران آزاد شده اند و در تهران تعداد بازداشتی ها به ۵۰ درصد کاهش یافته است. 🔹قوه قضائیه با کمک پلیس و وزارت ارتباطات ۱۵ هزار سیم کارت کلاهبرداران را مسدود کرد و پس از آن ۴۰درصد کلاهبرداری کاهش یافت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️یه فروشنده ۹ روز قبل با صدا و سیما مصاحبه کرده بود که هیچ بازرسی برای کنترل گرونی نیومده فروشگاه من. 👈🏻وزارت صمت هم سریعا بازرسانش رو فرستاده فروشگاه این آقا و جریمه نوشتن براش! ❌اگه این حقد و کینه رو از دزدها و گران فروش‌ها داشتید، الان وضع بازار این نبود! کم کم داره باورمون میشه یه عده از مسئولین می‌خوام به مردم سخت بگذره!
⛔️افشاگری حسین قاسمی، فرماندار سابق شیراز: 🔸در جلسه‌ای خصوصی به برخی مدیران رسانه‌های نزدیک به دولت تاکید شده با فضاسازی و فشار رسانه‌ای بنحوی عمل شود که طی دو هفته آینده به تصویب برسد. 🔹شایعه قرارگرفتن ایران در لیست سیاه Fatf نتیجه همان جلسه ۲۳ اذرماه می‌باشد.
▪️‏نه قدردانی ‎#رضا_پهلوی برای ‎#تحریم تازه است،‌نه چکمه‌لیسی‌اش برای جنگطلبان ‎#آمریکا و نه کاسه‌لیسی‌اش برای حکام ‎#سعودی، که قبلا خیانت را تکمیل و از حامیان بمباران اتمی ایران جایزه گرفته و خواهان تحریم شده. تطهیر او توسط شبکه امنیتی سعودی اما حاکی از نقشش در پروژه‌ ایران‌ستیزان است. 💬 علی قلی‌زاده
ملت زیر بار مشکلات معیشتی‌شون دارن له میشن، تهرانی‌ها با آلودگی هرروز هوا خفه میشن، خوزستانی‌ها و آبادانی‌ها در عرض یک روز باران با آب گرفتگی در منازل دست و پنجه نرم میکنن، زاهدانی‌ها در صف کپسول منتظر گاز اند! اونوقت روزنامه دولتی از موتورسواری بانوان میگه! ننگ بر شما که بالاشهر و بهترین جاهای ایران نشستید و تیتر روزنامه میزنید البته انتخابات رو هم اینجوری رای آوردند! بیچاره مردم...😢