eitaa logo
آتش به اختیار
1.4هزار دنبال‌کننده
27.2هزار عکس
37.1هزار ویدیو
19 فایل
کانال #آتش_به_اختیار _ منتخب اخبار سیاسی از منابع رسمی _ فیلمهای جذاب امام خمینی و امام خامنه ای _ فیلمهای کمتر دیده شده سیاسی و انقلابی ارتباط با ادمین @mgh4385 eitaa.com/atash_be_ekhtiiar http://eitaa.com/joinchat/2125266945C23fd3ab66e
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 نماهنگ شبکه المسیره یمن به مناسبت شهادت سپهبد 🌷شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس
🔺یکی از اماکن فرهنگی و جزو ۵۲ هدف نظامی ارتش تروریست آمریکا!! (تلنگر به ملی‌گرایان قلابی که از آمریکا بودجه دریافت می‌کنند)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️ 🎥 حتما ببینید ⭕️ جمعی از مردم با لحن تند خطاب به جهانگیری معاون اول رئیس جمهور ، هرگونه سازشکاری با آمریکا را محکوم کردند ◽️ جهانگیری که از خیابان فخر رازی مقابل دانشگاه تهران برای رسیدن به محل پارک خودروی خود مجبور بود با پای پیاده این خیابان را طی کند با شعار های "سکوت هر سازشکار خیانت است به قرآن" _ "نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا" _ "مرگ بر سازشکار " _ " مرگ بر منافق " و .... مواجه شد ◽️ مردم خواستار ادامه راه و مسیر مقاومت و حفظ آرمان‌های سردار سلیمانی بودند.
🔺تصویری از یک دختر اروپایی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است تحت عنوان اپراتور پهپادی که سپهبد سلیمانی را ترور کرده است، این تصویر مربوط به یک مدلینگ محصولات نظامی می‌باشد! 🔹همچنین از تصویر هم می‌شود به این دروغ پی‌برد که اپراتور پهپاد از کلاه‌های خلبان هلی‌کوپتر استفاده نمی‌کند! #انتقام_سخت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بوسه و گریه‌های آیت‌الله نوری همدانی بر تابوت سپهبد🌷شهید حاج قاسم سلیمانی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بی‌بی‌سی: مراسم تشییع حیرت آور سردار سلیمانی «نخستین انتقام» ایران از آمریکاست. خبرنگار بی‌بی‌سی در کابل: تصاویری که می‌بینید، تصاویر هوایی است که نشان دهنده شمار حیرت‌آور جمعیت است که مایل‌ها و مایل‌ها کشیده شده است، دریایی سیاه دیده می‌شود که در برخی موارد بی‌انتهاست. برای مقامات ایران این فقط یک مراسم عزاداری نیست بلکه یک بیانیه سیاسی است. این نخستین اقدام انتقام جویانه آنهاست.
🔴 گردان‌های حزب الله عراق: پایگاه هوایی آمریکا را به ویرانه تبدیل و جریان نفت را قطع می‌کنیم 🔺کتائب حزب الله عراق تهدید کرد اگر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا بر باقی ماندن در عراق اصرار کند، پایگاه هوایی آمریکا در عراق را به ویرانه تبدیل خواهد کرد. 🔹گردان‌های حزب‌الله عراق در واکنش به تهدید رئیس جمهور آمریکا که از تحریم‌های سخت علیه عراق سخن گفت، اعلام کرد که می‌تواند جریان صدور نفت خلیج فارس را قطع کند. #انتقام_سخت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ویدئویی که با عنوان "ترامپ به مرگ طبیعی نخواهد مرد" در شبکه‌های اجتماعی درحال انتشار است.
مقتدی صدر خطاب به ترامپ: سلاحت از نیش پشه ضعیف‌تر است. رهبر جریان صدر عراق: 🔹ای فرزند عشرت‌کده و قمارخانه‌ها و باشگاه‌های شبانه،‌ آیا ملتی را به گرسنگی تهدید می‌کنی؟ 🔹آیا گمان می‌کنی پول‌های حجاز (کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس)،‌ خیانتکاران و زرادخانه‌های جنگی به نفع تو خواهند بود؟ 🔹اگر تسلیم شوید ما دانش‌آموزان صلح هستیم و اگر جنگ کنید ما دانش‌آموزان جنگیم. 🔹کسی که دیروز خواستار آزادسازی عراق بود امروز به دنبال به زانو درآوردن ملت است.
تفنگداران دریایی آمریکا سلسله عملیات خروج ایمن از عراق را آغاز کردند. فارس
🔻۷ میلیون تهرانی در مراسم وداع و تشییع سپهبد حاج قاسم سليمانی شرکت کردند قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی: 🔹طبق برآوردهای اولیه، در تهران حداقل حدود ۷ میلیون جمعیت شرکت کننده در مراسم وداع و تشییع پیکر مطهر سردار سرافراز سپاه اسلام سپهبد 🌷شهید حاج قاسم سليمانی حضور داشتند.
🔻وحشت نتانیاهو از انتقام سخت ایران؛ وارد دعوای ایران و آمریکا نمی‌شویم! کانال ۱۳ تلویزیون اسرائیل: 🔹️ نتانیاهو در نشست کابینه گفته اسرائیل در ترور سردار «قاسم سلیمانی» نقشی نداشته و «این یک اتفاق آمریکایی است و ما باید از آن بیرون بمانیم.» 🔹مقام‌های امنیتی حاضر گفته‌اند که در حال حاضر احتمال حمله ایران به اسرائیل اندک است. 🔹به عقیده مقام‌های اسرائیلی، ایران بعد از مراسم‌های سوگواری، در مورد پاسخ به ترور تصمیم می‌گیرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 حاج قاسم سلیمانی: می‌گویند همانطور که امام جام زهر را نوشید، امام کنونی هم باید جام زهر رابطه با آمریکا را بنوشد/ این چه قیاس و سفسطه‌ای است؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 طنین فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» در مسجد جمکران
▪️ یاد بود شهید والا مقام سردار حاج قاسم سلیمانی همزمان با شب شهادت حضرت فاطمه زهرا س چهارشنبه۱۸ دیماه ساعت ۲:۳۰ الی ۴:۳۰ بعدازظهر حسینیه ثارالله حرم شهدای گمنام پیروان عترت واحد خواهران هیأت رزمندگان اسلام ورامین
🔷🔶 اجتماع بزرگ مردم ورامین در بزرگداشت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی ✳️ زمان: سه شنبه 17 دیماه همزمان با نماز مغرب و عشا ✳️ مکان: مصلای صاحب الزمان(عج) ورامین ✳️ سخنران: حجت الاسلام تویسرکانی نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج
اسکای‌نیوز: انگلیس شمار کارکنان سفارت هایش در ایران و عراق را کاهش داد 🔹اسکای‌نیوز گزارش داده انگلیس، به دلیل نگرانی‌های امنیتی بعد از ترور فرمانده نیروی قدس سپاه شمار کارکنان سفارتخانه‌های خودش در ایران و عراق را به پایین‌ترین سطح کاهش داده است. 🔹منابع دیپلماتیک به این شبکه گفته‌اند خروج دیپلمات‌های انگلیس از ایران و عراق یک گام احتیاطی است.
🔻 خروج نیروهای ائتلاف بین‌المللی هم از عراق کلید خورد ائتلاف بین المللی: 🔹️ به درخواست پارلمان و نخست وزیر عراق ، نیروهای ما برای آماده سازی مرحله بعدی منتقل می شوند. 🔹️ نیروهای ما در حال انجام برخی اقدامات هستند تا اطمینان حاصل کنند که خروج ما از عراق در یک چارچوب امن انجام خواهد شد.
توئیت بسيار تند سيد مقتدى صدر خطاب به ترامپ توییت مقتدی صدر: ای زاده بارها، آیا ملتی با «گرسنگی» تهدید می کنی؟ ای زاده قمارخانه ها، آیا ملتی را با «محاصره» تهدید می کنی؟ ای زاده کلوپ های شبانه، ایا ملتی را «تحریم ها» تهدید می کنی؟ گمان می کنی که پول حجاز نفعی برای تو دارد؟ گمان می کنی که خائنان به تو کمکی خواهند کرد؟ گمان می کنی که زرادخانه جنگی ات فایده ای خواهد داشت؟ گمان می کنی که جاسوس هایت به خبری می رسانند؟ ابدا! خانه تو سست تر از خانه عنکبوت است! سلاح تو ضعیف تر از نیش پشه است! صدای تو توییت هایت بدصداتر از صدای الاغ است! به یاد داشته باش که پشه ای طاغوت را به قتل رساند! به یاد داشته باشد که ابابیل ابرهه را هلاک کردند! به یاد داشته باش که شبشی ظلمت را نابود و ویران کرد! ویتنام را فراموش کرده ای؟ یا اینکه مشتاق گیرافتادن در باتلاق دیگری هستی؟! به خدا سربازانی را خواهی دید که تاب مقابله در مقابل آنها را نداری! لشکرها از بصره تا دهوک پیوسته هستند! بله. مرور نیت های شما آشکار شد. کسی که دیروز مدعی آزادسازی بود، امروز خواستار زانو زدن ملت است... "دشمن تو مقتدی صدر"
🔻انتقام سخت ایران راهبردی خواهد بود دکتر جلیلی، امشب در برنامه نگاه یک: 🔹️ کسی می‌تواند یک مصداق بیاورد و بگوید این حادثه ترور نبوده است؟ کسی که مدعی ابرقدرتی است امروز به این استیصال رسیده است. این ترور یعنی همان ابرقدرتی هم پوچ است و وجود ندارد. 🔹️ قاسم سلیمانی نماد شجاعت و نترسیدن بود و بهمن دلیل امروز مردم به او تعظیم می‌کنند. شهید سلیمانی بارها گفت که قدرت آمریکا بسیار کمتر از چیزی است که ادعا می‌کند. «ما شیشه عطریم بگویید به سنگ»؛ امروز عطر سردار ما همه جا پیچیده است. 🔹️ ترامپ صراحتا می‌گوید راهبردش علیه ایران فشار حداکثری است و حتی به ترور هم می‌رسد. انتقام سخت ایران هم راهبردی است.
وزیر دفاع آمریکا: واشنگتن هیچ برنامه‌ای برای عقب‌نشینی از عراق ندارد مارک اسپر: 🔹یادداشت‌ منتشر شده درباره خروج نیروهای آمریکایی از عراق صحیح نیست. 🔹 به دنبال باز استقرار نیروها و نه خروج آنها از عراق هستیم. 🔹واشنگتن هیچ برنامه‌ای برای عقب نشینی از عراق ندارد.فارس
آشفتگی در پنتاگون درباره نامه خروج آمریکا از عراق 🔹خبرگزاری فرانسه به نقل از مقامات آمریکایی و عراقی با تایید صحت نامه، خروج نیروهای آمریکایی از عراق را تایید کرده بود. 🔹"مارک اسپر"، وزیر دفاع آمریکا: نامه غیر صحیح بوده و حضور نیروهای آمریکایی در عراق تغییری نمی‌کند. 🔸"مارک میلی"، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا: نامه پیش نویس بوده و انتشار و ارسال آن اشتباه بوده است. نامه بدون مهر و امضا بوده است.
شرکت نفتی «شورون» آمریکا کارکنان خارجی خود را از عراق خارج کرد 🔹خبرگزاری رویترز اعلام کرد که به دنبال تشدید تنش در اوضاع عراق پس از حمله روز جمعه آمریکا به بغداد، شرکت نفتی شورون ایالات متحده هم به جمع دیگر شرکت‌های نفتی پیوست که کارکنان خارجی خود را از عراق بیرون برد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📺 سردار سلامی: حرف آخر را اول می‌زنم؛ انتقام می‌گیریم
سرلشکر سلامی: انتقام می‌گیریم، سخت، محکم و قاطع فرمانده کل سپاه: 🔹انتقام می‌گیریم؛ سخت، محکم، قاطع، پشیمان کننده و تمام کننده؛ آرام باشید. 🔹حاج قاسم هرگز در مقابل دشمن سست نشد. 🔹شخصیت او فراتر از مرزهای ایران و جهان اسلام بود و همه جهان اسلام با تحسین او را یاد می کنند و هر چقدر تلاش می کند خورشید او را خاموش کنند نمی توانند و نمی دانند که نمی توانند. 🔹او هیچ گاه خود را برتر از هیچ سربازی ندید. 🔹دشمن باید بداند که «شهید قاسم سلیمانی» از قاسم سلیمانی زنده تر و خطرناک‌تر است.