eitaa logo
آتش به اختیار
1.4هزار دنبال‌کننده
27.2هزار عکس
37.1هزار ویدیو
19 فایل
کانال #آتش_به_اختیار _ منتخب اخبار سیاسی از منابع رسمی _ فیلمهای جذاب امام خمینی و امام خامنه ای _ فیلمهای کمتر دیده شده سیاسی و انقلابی ارتباط با ادمین @mgh4385 eitaa.com/atash_be_ekhtiiar http://eitaa.com/joinchat/2125266945C23fd3ab66e
مشاهده در ایتا
دانلود
🔻 خروج نیروهای ائتلاف بین‌المللی هم از عراق کلید خورد ائتلاف بین المللی: 🔹️ به درخواست پارلمان و نخست وزیر عراق ، نیروهای ما برای آماده سازی مرحله بعدی منتقل می شوند. 🔹️ نیروهای ما در حال انجام برخی اقدامات هستند تا اطمینان حاصل کنند که خروج ما از عراق در یک چارچوب امن انجام خواهد شد.
توئیت بسيار تند سيد مقتدى صدر خطاب به ترامپ توییت مقتدی صدر: ای زاده بارها، آیا ملتی با «گرسنگی» تهدید می کنی؟ ای زاده قمارخانه ها، آیا ملتی را با «محاصره» تهدید می کنی؟ ای زاده کلوپ های شبانه، ایا ملتی را «تحریم ها» تهدید می کنی؟ گمان می کنی که پول حجاز نفعی برای تو دارد؟ گمان می کنی که خائنان به تو کمکی خواهند کرد؟ گمان می کنی که زرادخانه جنگی ات فایده ای خواهد داشت؟ گمان می کنی که جاسوس هایت به خبری می رسانند؟ ابدا! خانه تو سست تر از خانه عنکبوت است! سلاح تو ضعیف تر از نیش پشه است! صدای تو توییت هایت بدصداتر از صدای الاغ است! به یاد داشته باش که پشه ای طاغوت را به قتل رساند! به یاد داشته باشد که ابابیل ابرهه را هلاک کردند! به یاد داشته باش که شبشی ظلمت را نابود و ویران کرد! ویتنام را فراموش کرده ای؟ یا اینکه مشتاق گیرافتادن در باتلاق دیگری هستی؟! به خدا سربازانی را خواهی دید که تاب مقابله در مقابل آنها را نداری! لشکرها از بصره تا دهوک پیوسته هستند! بله. مرور نیت های شما آشکار شد. کسی که دیروز مدعی آزادسازی بود، امروز خواستار زانو زدن ملت است... "دشمن تو مقتدی صدر"
🔻انتقام سخت ایران راهبردی خواهد بود دکتر جلیلی، امشب در برنامه نگاه یک: 🔹️ کسی می‌تواند یک مصداق بیاورد و بگوید این حادثه ترور نبوده است؟ کسی که مدعی ابرقدرتی است امروز به این استیصال رسیده است. این ترور یعنی همان ابرقدرتی هم پوچ است و وجود ندارد. 🔹️ قاسم سلیمانی نماد شجاعت و نترسیدن بود و بهمن دلیل امروز مردم به او تعظیم می‌کنند. شهید سلیمانی بارها گفت که قدرت آمریکا بسیار کمتر از چیزی است که ادعا می‌کند. «ما شیشه عطریم بگویید به سنگ»؛ امروز عطر سردار ما همه جا پیچیده است. 🔹️ ترامپ صراحتا می‌گوید راهبردش علیه ایران فشار حداکثری است و حتی به ترور هم می‌رسد. انتقام سخت ایران هم راهبردی است.
وزیر دفاع آمریکا: واشنگتن هیچ برنامه‌ای برای عقب‌نشینی از عراق ندارد مارک اسپر: 🔹یادداشت‌ منتشر شده درباره خروج نیروهای آمریکایی از عراق صحیح نیست. 🔹 به دنبال باز استقرار نیروها و نه خروج آنها از عراق هستیم. 🔹واشنگتن هیچ برنامه‌ای برای عقب نشینی از عراق ندارد.فارس
آشفتگی در پنتاگون درباره نامه خروج آمریکا از عراق 🔹خبرگزاری فرانسه به نقل از مقامات آمریکایی و عراقی با تایید صحت نامه، خروج نیروهای آمریکایی از عراق را تایید کرده بود. 🔹"مارک اسپر"، وزیر دفاع آمریکا: نامه غیر صحیح بوده و حضور نیروهای آمریکایی در عراق تغییری نمی‌کند. 🔸"مارک میلی"، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا: نامه پیش نویس بوده و انتشار و ارسال آن اشتباه بوده است. نامه بدون مهر و امضا بوده است.
شرکت نفتی «شورون» آمریکا کارکنان خارجی خود را از عراق خارج کرد 🔹خبرگزاری رویترز اعلام کرد که به دنبال تشدید تنش در اوضاع عراق پس از حمله روز جمعه آمریکا به بغداد، شرکت نفتی شورون ایالات متحده هم به جمع دیگر شرکت‌های نفتی پیوست که کارکنان خارجی خود را از عراق بیرون برد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📺 سردار سلامی: حرف آخر را اول می‌زنم؛ انتقام می‌گیریم
سرلشکر سلامی: انتقام می‌گیریم، سخت، محکم و قاطع فرمانده کل سپاه: 🔹انتقام می‌گیریم؛ سخت، محکم، قاطع، پشیمان کننده و تمام کننده؛ آرام باشید. 🔹حاج قاسم هرگز در مقابل دشمن سست نشد. 🔹شخصیت او فراتر از مرزهای ایران و جهان اسلام بود و همه جهان اسلام با تحسین او را یاد می کنند و هر چقدر تلاش می کند خورشید او را خاموش کنند نمی توانند و نمی دانند که نمی توانند. 🔹او هیچ گاه خود را برتر از هیچ سربازی ندید. 🔹دشمن باید بداند که «شهید قاسم سلیمانی» از قاسم سلیمانی زنده تر و خطرناک‌تر است.
رئیس مجلس: 🔹 ۲۰۰ میلیون یورو از صندوق توسعه ملی برای حمایت از نیروی قدس اختصاص می‌دهیم. 🔹تشییع پیکر حاج قاسم رفراندوم مردم منطقه بود. 🔹ترامپ با توهمات خود ملتش را با مخاطره روبرو کرده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥سرلشکر سلامی: 🔹مسلمانان دیگر هیچ نقطه امنی برای آمریکا نخواهند گذاشت. 🔸به دشمنانمان می‌گوییم انتقام می‌گیریم، اما اگر حرکت دیگری انجام دهند آنجا را که دوست دارند و به آن عشق می‌ورزند به آتش می‌کشیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تصويب سه فوريت طرح ضد آمريكايي در مجلس با فريادهاي مرگ بر آمریکا
فرار سعودی‌ها به اروپا از بیم انتقام ایران 🔹یک وبگاه یمنی به نقل از منابع آگاه سعودی گزارش داد، تعدادی از خانواده‌های شاهزادگان سعودی از بیم واکنش ایران به ترور دو فرمانده شهید، عربستان را به مقصد کشورهای اروپایی ترک کرده‌اند. 🔸این اقدام خانواده شاهزادگان سعودی در حال رخ می‌دهد که سفارت آمریکا در عربستان در خصوص هدف قرار گرفته شدن تأسیسات سعودی بخصوص در شرق عربستان به ریاض هشدار داده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥ظریف: آمریکا جواب قاطع و حتمی گستاخی خود را در زمان و مکانی که حداکثر درد را احساس کند خواهد گرفت.
واشنگتن‌پست از آغاز تدارک آمریکا برای تحریم عراق خبر داد 🔹روزنامه واشنگتن‌پست با اشاره به تهدید آمریکا برای اعمال تحریم علیه عراق به دلیل تصویب طرح اخراج نیروهای خارجی در پارلمان عراق نوشت: مقام‌های ارشد دولت تهیه پیش‌نویس وضع تحریم‌ها علیه عراق را آغاز کرده‌اند. 🔹طرح مد نظر دولت ترامپ این است که «حداقل مدتی منتظر بمانند» و ببینند که آیا مقام‌های عراقی تهدیدشان برای اخراج نظامیان آمریکایی از عراق را پیگیری می‌کنند یا خیر.
۱۱ کشته در حمله موشکی ارتش یمن به مواضع ائتلاف سعودی 🔹یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن پادگان «الصدرین» واقع در استان جنوبی«الضالع» را هدف قرار داد. 🔹اسکای نیوز می‌گوید این حمله ۱۱ کشته و ۲۰ زخمی بر جا گذاشته است. 🔹برخی منابع نوشته‌اند رژه نظامی تیپ چهارم الصدرین هدف گرفته شده و احتمال بالا رفتن تعداد تلفات وجود دارد.
شمخانی: 🔹عملیات انتقام خون قهرمان بزرگ ملت ایران قرار نیست در قالب یک تک‌عملیات صورت بگیرد. 🔹ضعیف‌ترین سناریو از ۱۳ سناریوی انتقام، یک کابوس تاریخی برای آمریکاست. 🔹براساس برخی ملاحظات، نمی‎توانیم اطلاعات بیشتری به رسانه‌ها ارائه کنیم. 🔹اگر نیروهای آمریکایی با پای خودشان و عمودی از منطقه ما بیرون نروند، ما کاری می‌کنیم که جنازه‌هایشان به صورت افقی بیرون برود. تحت تاثیر قرار گرفتن جلسه شورای امنیت از یک آیه قرآن دبیر شورای عالی امنیت ملی: 🔹وقتی جلسه اضطراری برگزار شد، آقای میرابیان که قاری قرآن بود آیه ۱۶۹ سوره مبارکه آل عمران را خواند. 🔹«وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللهِ اَمواتا بَل اَحیاهُم عِندَ رَبِّهِم یُرزَقون» و بعد از آن وقفه‌ای در حد پنج یا شش دقیقه ایجاد شد چون نه قاری می‌توانست قرائت خود را ادامه دهد و نه ما که دبیر جلسه بودیم، می‌توانستیم دستور جلسه را بخوانیم. 🔹همه ما به‌شدت منقلب بودیم که علاوه بر اندوه فقدان سلیمانی عزیز، از خشم و نفرت نسبت به جنایت آمریکایی‎ها هم ناشی می‎شد. 🔸ترجمه آیه: هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.
وزیر خارجه فرانسه: 🔹ایران نباید به اقدام آمریکا در ترور سردار سلیمانی واکنش نشان دهد. 🔹ایران باید از پاسخ دادن به اقدام آمریکا خودداری کرده و گفت‌وگوهای گسترده‌تر را آغاز کند. 🔹قاسم سلیمانی از جمله عوامل اصلی بی‌ثباتی در منطقه بود.
ترامپ: باید ۲۰ سال قبل سلیمانی را می‌کشتیم 🔸سؤال مجری برنامه رادیویی «راش لیمبا» از ترامپ: آقای رئیس‌جمهور! مردم نگران هستند و فرزندان آنها تا سر حد مرگ ترسیده‌اند به خاطر اینکه این کار (ترور سپهبد سلیمانی) به نحوی سبب ایجاد و آغاز جنگ جهانی سوم شود و ما بیشتر از هر زمان دیگری امنیتمان از دست رفته و نا امن شده‌ایم. آیا شما می‌توانید به مردم توضیح دهید که چرا اقدامی که شما کردید ما را امن‌تر کرده و اقدامی ضروری و اقدامی درست بود؟ 🔹ترامپ گفت: این کار باید ۱۵ سال یا ۲۰ سال قبل انجام می‌شد. او تروریست و عامل اصلی کشته و مجروح شدن نظامیان آمریکایی در عراق بعد از جنگ سال ۲۰۰۳ بود. ما فرصت هدف قرار دادن او را پیدا کردیم و این کار را کردیم و اکنون به خاطر این کار، خیلی امن تر شده‌ایم. ما خواهیم دید که آیا (ایران) پاسخی خواهد داد یا نه البته شما دیده‌اید که من گفته‌ام پاسخ ما (به انتقام جویی ایران) چه خواهد بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سرداردلها: فزت و رب الکعبه رستگار شدم ، رستگار شدم پیروز شدم من رسیدم من بردم... حاج قاسم سلیمانی عزیز رفتنت آتشی در دلها به پا کرده خواهیم گرفت
گابارد: همین حالا از عراق خارج شویم نامزد انتخابات آمریکا: 🔹جنگ‌های قبلی آمریکا در افغانستان و عراق در مقام مقایسه با ایران، چیزی شبیه به رفتن به گردش است. 🔹ترور سلیمانی منافع امنیت ملی ما را تضعیف و حداقل کاری که می‌کند، تقویت القاعده و داعش است. 🔹اگر ما هم‌اکنون نیروهایمان را از عراق و سوریه بازنگردانیم، بیشتر و بیشتر وارد یک مرداب و جنگ خواهیم شد. #انتقام_سخت
خاک سپاری حاج قاسم سلیمانی با عبای نماز شب رهبر انقلاب 📲محمدباقر قالیباف: رهبر معظم انقلاب عبای نماز شب خود را دادند تا حاج قاسم را با آن خاک سپاری کنند. ایشان با این عبا ۱۴ سال نماز شب خوانده‌اند.
شهدای تشییع/ حادثه در حاشیه حضور میلیونی مردم در کرمان ◾️به گزارش خبرنگار فارس از کرمان و با تائید مسئولین اورژانس کشوری، تعدادی از هم وطنان ما در ازدحام میلیونی تشییع کنندگان شهدا جان باختند. ◾️در همین حال تعدادی از هم وطنان نیز مصدوم شدند که بلافاصله به مراکز درمانی منتقل شدند. ◾️در حال حاضر مسؤولان در حال بررسی جزئیات این حادثه بوده و به محض تکمیل اطلاعات از طریق رسانه‌های رسمی اطلاع رسانی خواهد شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥بدرقه تاریخی حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت ◾️خیابان های اطراف گلزار شهدا و کوه های صاحب الزمان کرمان مملو از جمعیت است.
درخواست بازیکن راگبی آمریکا از ایران؛ کاخ سفید را بزنید 🔹«آلبرت هِینس‌وورث»، با انتشارت تصویری هوایی از کاخ سفید نوشت: ایران، اگر می‌خواهی به ایالات متحده حمله کنی، بسیار خوب، اینجا تصویری برای [هدف] شماست! فقط تلاش می‌کنم به مردم آمریکا که جنگ‌ها را شروع نمی‌کنند، کمک کنم. 🔹مسئولان اینستاگرام که مدعی آزادی بیان هستند، در راستای اقدام متناقض خود در هفته اخیر در پاک کردن پست‌هایی با موضوع ترور و شهادت سپهبد سلیمانی، این پست بازیکن آمریکایی را نیز حذف کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وقتی چند جمله کلیدی سیدحسن نصرالله واکنش جهانی قرار می‌گیرد عمودی آمده‌ها، افقی بر میگردند... وعده صادق سید حسن نصرالله درباره و قصاص خون حاج قاسم