eitaa logo
آتش به اختیار
1.4هزار دنبال‌کننده
28.3هزار عکس
38.8هزار ویدیو
21 فایل
کانال #آتش_به_اختیار _ منتخب اخبار سیاسی از منابع رسمی _ فیلمهای جذاب امام خمینی و امام خامنه ای _ فیلمهای کمتر دیده شده سیاسی و انقلابی ارتباط با ادمین @mgh4385 eitaa.com/atash_be_ekhtiiar http://eitaa.com/joinchat/2125266945C23fd3ab66e
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حاج قاسم: این نظام قطعه ای از بهشت است ، باید رو پلک چشممون حفظش کنیم‌
‏با برافراشتن تصویر زیبای حاج قاسم در خاک آمریکا، انتقام تمام پیج های مسدود شده را از اینستاگرام گرفت✌✌
📸 حضور پهپاد رونمایی شده آرش، دوربرد ترین پهپاد انتحاری دنیا در مراسم رژه نیروهای مسلح
🔴شهادت یک نفر در اغتشاشات شب گذشته مشهد 🔹شب گذشته محمدرسول دوست محمدی که برای مقابله با آشوب گران در خیابان راهنمایی مشهد حضور داشت، بر اثر ضربات چاقو به شهادت رسید.
دسترسی به اینستاگرام و واتس‌آپ محدود شد 🔹با تصمیم مراجع ذیربط دسترسی به اینستاگرام از شب گذشته از داخل ایران ممکن نیست. همچنین دسترسی به واتس‌آپ هم دارای اختلال است. 🔹هنوز معلوم نیست این تصمیم چه زمانی به طول خواهد انجامید اما اقدامات خلاف امنیت ملی در بستر این شبکه‌‌ها توسط ضدانقلاب و پاسخگونبودن این پلتفرم‌ها یکی از دلایل این تصمیم است. فارس
🔴۲ کشته و ۲۵ زخمی در حوادث کرمانشاه تسنیم به نقل از دادستان کرمانشاه: 🔹در آشوب‌های روز گذشته در کرمانشاه دو نفر توسط آشوبگران کشته و ۲۵ نفر از جمله مردم و مأموران نیروی انتظامی زخمی شدند. 🔹بررسی‌ها نشان می‌دهد قطعا توسط آشوبگران بوده، زیرا با سلاحی کشته شده‌اند که سلاح سازمانی نیرو‌های امنیتی و نظامی ما نیست.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 باقری: تغییرات در مرزهای کشورهای منطقه را تحمل نمی‌کنیم 🔹به دو کشور آذربایجان و ارمنستان توصیه می‌کنیم مشکلاتشان را با گفت‌و‌گو حل کنند. تغییر مرز با زور و جنگ را برنمی‌تابیم. 🔹از کشورهای حاشیه خلیج فارس انتظار داریم مراقب شیطنت‌های رژیم صهیونیستی باشند. چنانچه تهدیدی علیه خود احساس کنیم با عناصر رژیم صهیونیستی و حامیان آن‌ها برخورد خواهیم کرد.
🔴موشک‌های جدید پدافند هوایی سپاه رونمایی شد / برد سوم خرداد به ۲۰۰ کیلومتر رسید 🔹در جریان برگزاری رژه ۳۱ شهریور نمونه‌ای از موشک‌های سامانه پدافند هوایی سوم خرداد با برد ۲۰۰ کیلومتر برای نخستین بار رونمایی شد. 🔹پیش از این برد موشک‌های این سامانه با نام «طائر» ۱۰۵ کیلومتر اعلام شده بود که در نسخه جدید برد این موشک‌ها به ۲۰۰ کیلومتر افزایش یافته است. 🔹سوم خرداد سامانه پدافند هوایی متحرک خودکششی است که قابلیت درگیری با انواع اهداف هوایی از جمله بالگرد، جنگنده، پهپاد و موشک‌های کروز را دارد. 🔹برد کشف این سامانه ۱۴۴ کیلومتر است و می‌تواند به صورت همزمان به ۴ هدف درگیر شود.
🔴 عقب‌نشینی پدر مهسا امینی از ادعای قبلی 🔻‌ امجد امینی که پیش از این در مصاحبه با فارس و برخی رسانه‌ها اعلام کرده دخترم هیچ سابقه مریضی نداشته و در ۲۲ سال گذشته فقط برای سرماخوردگی به درمانگاه رفته، حالا با مشخص‌شدن سابقه جراحی مغز او در بیمارستان میلاد تهران و اظهارات پزشک جراحش به بی‌بی‌سی فارسی گفته او سابقه غش‌کردن نداشته است. 🔻‌ چند روز قبل خبرگزاری فارس با روایت کامل ماجرای مهسا امینی از لحظه بازداشت تا بیمارستان از قول حاضرین به نقل از برادرش آورده بود که وی حداقل ۳ مرتبه قبل از این نیز به شیوه مشابه از حال رفته است. البته همانطور که در آن گزارش هم آمده بود او در تحقیقات بعدی حرف خود را تغییر داده و این مسئله را تکذیب کرده بود. 🔻‌ گفته می‌شود دایی خانواده که عملا اداره‌کننده این ماجراست در این خلاف‌گویی‌ها نقش دارد. 🔻‌ باید منتظر ماند تا مشخص شود آیا همانطور که پنهان‌کاری در مورد سابقه جراحی مغزی او آشکار شد، این ادعا نیز اثبات می‌شود یا خیر؟
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 نوشهر/ حمله به مامورهای پلیس مستقر در خیابان که بدون تجهیزات مشغول صحبت با تعدادی از مردم بودند
آقای مدیری خیلی زرنگ تشریف دارن ۴۰ قسمت دورهمی ضبط کرده پولشم زده به جیب حالا میگه تصویر منو پخش نکنید باشه دادش شما هم پولی که گرفتی رو تخ کن بیاد
وسط خیابون مامور نیرو انتظامی و بسیجی رو زدن و آتیش زدند آقای استاد دانشگاه وقتی نمی‌فهمی کی باید حرف بزنی کی نزنی این هم میشه اثرش
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پدری که سعی داشت بچه ۱۳ سالش رو از اغتشاشات دور کنه توسط جماعت داعشی مسلک کتک خورد
بیانیه سپاه درواکنش به اغتشاشات اخیر 🔹توطئه اخیر دشمن که با جمع‌آوری، تجمیع، سازماندهی و آموزش تمامی ظرفیت‌های شکست‌خورده و پراکنده و تجهیز آن به سلاح خشونت و رفتار داعشی دنبال می‌شود، تلاشی عبث و محکوم به شکست است. 🔹بی‌شک فتنه جاری نتیجه‌ای جز خفت و رسوایی در پی نداشته و شکست عبرت‌آموز دیگری را بر فهرست ناکامی‌های جبهه متحد ضدانقلاب و دشمنان ایران اسلامی خواهد افزود. 🔹از قوه قضائیه درخواست داریم شایعه‌سازان و دروغ‌پردازان را در فضای مجازی و حقیقی که امنیت روانی جامعه را به مخاطره می‌اندازند، شناسایی کرده و برخورد قاطعانه، عادلانه و عبرت‌آموز با آنان انجام دهد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سلبریتی‌هایی که بازوهای کمکی شبکه‌های bbc و اینترنشنال سعودی شدند برای پروژه تجزیه ایران پروژه سوریه‌سازی ایران چقدر برای سلبریتی‌ها درآمد خواهد داشت؟
واکنش یک فعال رسانه‌ای به ویدیوی مهران مدیری و اعلام قطع همکاری با تلویزیون😁👌
️️ شهادت سه بسیجی در اغتشاشات شب گذشته 🔹به دنبال تجمعات غیر قانونی، چهارشنبه شب، سه بسیجی در شهرهای مشهد، قزوین و تبریز به دست داعشی های وطنی، به شهادت رسیدند. 🔹«عباس خالقی» از حوزه شهید قاسم سلیمانی پایگاه امام رضا(ع) تاکستان قزوین شب گذشته بر اثر شلیک گلوله به شهادت رسید. 🔹همچنین «محمدرسول دوست محمدی» که برای مقابله با داعشی های وطنی در خیابان راهنمایی مشهد حضور داشت، بر اثر ضربات چاقو به فیض عظیم شهادت نائل آمد. 🔹 حسین اوجاقی یکی از بسیجیان تبریز هم با ضرب چاقو توسط داعشی های وطنی به شهادت رسید./کانال سپاه پاسداران
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وقتی بسیج وارد میدونه میشه همه داعشی‌ها میزنن گاراژ 😎🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یه خداقوت هم به بچه‌های نیروی انتظامی که جلوی این داعشی‌ها مثل کوه ایستادن خداقوت 🇮🇷👌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شب گذشته داعشی‌ها در پرند چند پلیس را زیر گرفتند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 شهادت افسر ارتش در درگیری‌ها و آشوب‌های شب گذشته در قوچان 🔹‌ یکی از افسران نیروی زمینی واقع در تیپ ۲۷۷ پیاده قوچان در جریان آشوب‌های شب گذشته (۳۰ شهریور ۱۴۰۱) این شهر به شهادت رسید. 🔹‌ شهید مسلم جاویدی مهر، جانباز ۵۰ درصد و از تیپ قوچان نیروی زمینی ارتش، شب گذشته در قوچان و در حین کمک برای متفرق سازی اغتشاش‌گران این شهر به شهادت رسید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آتش زدن پرچم امام حسین (ع) در اغتشاشات دیشب بجنورد
🔴 ️کشف میزان قابل توجه "اسید" و "قمه" از آشوب‌گران در تهران 🔹‌ خبرگزاری تسنیم به نقل از یک منبع آگاه امنیتی نوشت: در جریان آشوب‌ها و اغتشاشات شب گذشته در برخی مناطق تهران، تعداد قابل‌توجهی " قمه" و "شمشیر" از آشوبگران کشف شده است. وی همچنین گفت که برخی اغتشاشگران که بازداشت‌شده‌اند به صورت سازماندهی شده و هماهنگ در صندوق عقب خودروی خود، حجم قابل‌توجهی از اسید داشتند که قرار بوده به‌محض مهیا شدن شرایط اسید را به صورت معترضان خانم بپاشند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
انقدر سوالای سخت از این طفلک نپرسین رد داد بدبخت😂
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴توی میدون شریعتی چندتا دختر برای اعتراض لخت شدن و از همجنسبازی حمایت کردند، بابا شما چقدر درگیر مسائل جنسی هستید مریض های بدبخت بعد ببین پلیسا چقدر با شرف ان که دورشونو گرفتن که کسی بهشون کاری نداشته باشه