eitaa logo
آتش به اختیار 🇮🇷 🇵🇸
1.4هزار دنبال‌کننده
26.2هزار عکس
35.5هزار ویدیو
18 فایل
کانال #آتش_به_اختیار _ منتخب اخبار سیاسی از منابع رسمی _ فیلمهای جذاب امام خمینی و امام خامنه ای _ فیلمهای کمتر دیده شده سیاسی و انقلابی ارتباط با ادمین @mgh4385 eitaa.com/atash_be_ekhtiiar http://eitaa.com/joinchat/2125266945C23fd3ab66e
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ مزدوران ریاض بعد از ناامیدی از نقشه تجزیه ایران، اینبار دلخوشی مردم ایران را هدف گرفتند/تیم ملی ایران نباید به جام جهانی برسد! پس از تلاش عمله‌های بن سلمان برای تحریم سفره ایرانیان، این‌بار سراغ دلخوشی مردم رفته تا فوتبال ایران را تحریم کنند!
🚨 تصاویر جنجالی خارج شده از گوشی نیکا شاکرمی و علاقه‌اش به خوابیدن در ارتفاع تصاویری که بازپرس پرونده نیکا شاکرمی از گالری تلفن همراه خود مرحومه نشر داده، و آرامش نیکا در تصاویر، حکایت از این دارد که او به ارتفاع علاقمند بوده و به انجام این‌کار مداومت داشته نکته قابل تامل درباره تیرآهن‌های هر سه تصویر می‌باشد...تیرآهنی که نیکا روی آن خوابیده همان تیرآهنی‌ست که در صحنه حادثه، کوله‌‌اش روی آن قرار گرفته بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بالاخره کی انقلاب میکنید؟ 🙃 شمبه 😠 کی؟ 😁 یشکمبه؟ 😡 کی؟؟ 🤪 دوشکمبه؟ 😖 کی؟؟؟؟؟ 🤣 سه پنجههههههههه؟ 😭 کی؟؟؟؟؟؟؟؟😂😂😂😂😂😂😂😂😂
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فیلمی برگ‌ریزون از رو در رو شدن کوهنورد ژاپنی با یک خرس که این روزها در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته 😯
🔴دستور رهبر انقلاب برای ارسال پیشنهادات نخبگان به رئیس‌‌جمهور قائم‌مقام بنیاد ملی نخبگان: 🔹بعد از جلسه دیدار نخبگان با مقام معظم رهبری، از دفتر ایشان با ما تماس گرفته و اعلام کردند که امسال به قدری صحبت‌ها و نقطه‌نظرات نخبگان خوب بوده است که مقام معظم رهبری دستور دادند که این نظرات نخبگان توسط دفتر ایشان دسته‌بندی و برای رئیس‌جمهور ارسال شود. 🔹این اقدامات توسط دفتر انجام شده و از سوی دفتر مقام‌ معظم رهبری نامه‌ای به هیئت دولت برای پیگیری و اجرای پیشنهادات نخبگان ارسال خواهد شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 پشت پرده اغتشاشات ایران از زبان کارشناس سیاسی شبکه اسکای‌نیوز: آمریکا از ایرانی‌های جاسوس استفاده و حمایت می‌کند! إیهاب عباس، کارشناس پای ثابت شبکه لندنی اسکای‌نیوز: 🔹 مخالفان داخلی ایران نظمی ندارند یعنی لیدر، بدنه و سخنگو ندارند، اپوزیسیون خارج نشین هم پراکنده هستند و با هم همکاری ندارند در نتیجه اگر جرقه‌ای در ایران زده شود بهترین فرصت برای آمریکا به حساب می‌آید!
شیخ علی تهرانی فوت کرد 🔹«علی مرادخانی ارنگه» معروف به شیخ علی تهرانی در سن ۹۶ سالگی درگذشت. 🔹وی بعد از پیروزی انقلاب به‌دلیل سابقه مبارزاتی‌اش به عضویت مجلس خبرگان قانون اساسی در آمد اما در همان سال‌ها به‌دلیل گرایشات کمونیستی خود که در آثار اقتصادی‌‌اش مشهود بود، به هواداری از مجاهدین خلق و بنی‌صدر پرداخت. 🔹با عزل بنی‌صدر از ریاست‌جمهوری و شورش مسلحانه منافقین علیه نظام و مردم، وی مدتی بازداشت بود . 🔹در سال ۶۳ همزمان با حضور منافقین در عراق، به این کشور رفت و پناهنده حکومت صدام شد و در رادیوی فارسی بغداد به تبلیغ علیه نظام می‌پرداخت و با حضور در اردوگاه‌های اسرا به فحاشی علیه مسئولان نظام و انقلاب می‌پرداخت. 🔹با از بین رفتن کارکرد تبلیغاتی او برای صدام و منافقین، وی را در مرز ایران و عراق رها کرده و به مرزبانی ایران تحویل دادند! 🔹شیخ علی تهرانی(همسر یکی از خواهران مقام معظم رهبری) بعد از چند سال زندانی بودن، به‌دلیل کهولت سن و بیماری مشمول رأفت اسلامی گشته و آزاد شد.
هشدار فرمانده کل سپاه به آمریکا، انگلیس و عربستان فرمانده سپاه: 🔹کار ما رصد تفکر، نیت، سیاست و راهبرد دشمن است حجم و سطح و افق نگاه دشمن را هر لحظه رصد می‌کنیم. 🔹از دخالت در امور داخلی کشور دست بردارید، به آل سعود می‌گویم به قصرهای شیشه‌ای پناه ببرید. این هشدار ما است. بیت شما عنکبوتی است. شما به اسرائیلی تکیه کرده‌اید که در حال فروپاشی است و این عاقبت کار شما است. 🔹آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها هم بدانند و دست از اینکار خود بردارند. شما نتوانسته اید تحریم را اعمال کنید، کشتی ها را زدید، ما هم زدیم، هر حرکتی علیه ملت ایران انجام دهید،چند برابر ضربه می‌بینید.
🔴کاپیتان سابق تیم ملی ممنوع‌الخروج شد 🔹محمد موسوی کاپیتان سابق تیم ملی والیبال که چندسالی در تیم‌های اروپایی بازی کرده، با انتشار یک استوری از ممنوع الخروج شدنش خبر داد.
▪️‏رضاخان ملعون منطقه استراتژیک قره‌سو را که معبر ترکیه به نخجوان می‌باشد مثل آب خوردن به ترکها بخشید، آخوند شیعه اما در چهل سال حاکمیت یک وجب خاک از دست نداده و تحت هیچ شرایطی تغییرات ژئوپلیتیک در کشورهای همسایه را قبول نخواهد کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آری، ما برای زدن موهایمان آپشن‌های خیلی بیشتری داریم😳😔😢👌🙏
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
گاف عجیب در مورد «پهپادهای شاهد ۱۳۶» ایران با میکروفن روشن! عضو وزارت دفاع روسیه در یک برنامه زنده، وقتی ازش دعوت می‌کنند برای پرسش و پاسخ ، بدون اینکه حواسش به میکروفن روشن باشد گفت: درباره پهپادهای ایرانی نپرسید، همه ی دنیا خبر دارند که ایران برای روسیه پهپاد میفرستد، ولی ما نمی‌خواهیم رسما قبولش کنیم...😁
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 صحبت‌های برادر اسرا پناهی در بیمارستان 🔹به‌خاطر شایعاتی که برای خواهرم ساختند حالم بد شد، به اینترنشنال و بی‌بی‌سی می‌گویم درباره ایران دروغ نگویید. پینوشت: علی دایی این فیلمو ببینه و بگه غلط کردم، بگه حرف مفت زدم... بقیه سلبریتی‌های پوچ‌اندیش و بیسواد هم بفهمند که برای دروغ از علی دایی حمایت کردن و سعی کردن حقیقت رو پایمال کنن. هرچند این جماعت پرمدعا و احمق بعید هست درس عبرت بگیرند علی دایی به نصحیت آيت الله بهجت(ره) توجه نکرد، دفعه اولش هم نیست دروغ میگه در مورد همسر اول و فرزندش هم دروغ گفته بود
🚨 | ارمنستان به صورت رسمی درخواست خرید اقلام نظامی خود را تقدیم ایران کرد.
▪️‏باور کنید دشمن از این تصاویر بیشتر از موشک‌های بالستیک‌مون می ترسه!
🔴نامه وکلای پرونده مهسا امینی به قوه قضاییه: نظر کمیسیون پزشکی قانونی را قبول نداریم/ اظهارات 4 مامور گشت ارشاد در پرونده وجود ندارد 🔹وکلای پرونده مهسا امینی در نامه به قوه قضاییه اعلام کردند «نظر کمیسیون پزشکی قانونی را قبول ندارند و به پرونده اصلی دسترسی پیدا نکرده ایم. 🔹این وکلا افزودند: اظهارات 4 مامور گشت ارشاد در پرونده نیست و می‌خواهیم فیلم دوربین زمان دستگیری مهسا را ببینیم./رویداد ۲۴
🔻اجازه نمی‌دهیم رژیم صهیونیستی در همسایگی ایران پایگاه داشته باشد فرمانده نیروی زمینی سپاه: 🔹پیام رزمایش اقتدار نیروی زمینی سپاه به دوستان و همسایگان این است که به منطقه حساس هستیم دشمنان ما اینجا لانه نکنند ممکن است لانه کردن دشمنان دودش به چشم شما هم برود. 🔹حضور ما نه بر له و نه علیه کشوری هست و کاری به مناقشات این کشورها نداریم بلکه حضور ما نسبت به منافع و امنیت خودمان هست. 🔹درباره منافع و امنیت ملی با کسی تعارف نداریم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👤 شیوه وزارت امورخارجه ایران در پاسخ به فروش پهپاد به روسیه :)))
ادعای جدید آمریکا علیه ایران و روسیه 🔹سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا: ارزیابی ما در روزهای اخیر این است که نیروهای ایرانی در کریمه حضور داشته و به روسیه در استفاده از پهپادها کمک کرده‌اند.
17.59M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این‌زن‌ها‌هستن‌که‌میتونن‌ ³نسل‌بعدخودشون‌رو‌تغییر‌بدن‼️ 📋''سند2030درگانـــــــــــدو"
21.18M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 یه معترض خیابانی رو با یه نیروی ضدشورش رو به رو کردن، اتفاقی افتاد که خودشونم فکرشو نمیکردن ... چقدر خوب بود این کلیپ، آفرین به سفیرفیلم