eitaa logo
آتش به اختیار
1.4هزار دنبال‌کننده
27.2هزار عکس
37.1هزار ویدیو
19 فایل
کانال #آتش_به_اختیار _ منتخب اخبار سیاسی از منابع رسمی _ فیلمهای جذاب امام خمینی و امام خامنه ای _ فیلمهای کمتر دیده شده سیاسی و انقلابی ارتباط با ادمین @mgh4385 eitaa.com/atash_be_ekhtiiar http://eitaa.com/joinchat/2125266945C23fd3ab66e
مشاهده در ایتا
دانلود
تصویری از وضعیت تروریست حرم شاهچراغ
فرود اضطراری پرواز یزد - مشهد دهقان، رئیس سازمان اورژانس استان یزد: 🔹شامگاه امروز، نقص فنی در هواپیمای یزد _ مشهد و فرود اضطراری باعث شد 10 نفر از مسافران این پرواز در پایگاه اورژانس 115 فرودگاه شهید صدوقی یزد پذیرش شوند. 🔹حال همگی مسافران این پرواز خوب است و همگی این 10 نفر به صورت سرپایی پس از دریافت خدمات فوریت‌های پزشکی و توصیه‌های لازم مرخص شدند. 🔹دقایقی پس از پرواز هواپیمای یزد - مشهد از فرودگاه شهید صدوقی یزد خلبان این هواپیما مجبور شد به دلیل نقص فنی هواپیما به فرودگاه شهید صدوقی بازگردد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺تصاویر بهت آور از پرتاب بشکه و میز از طبقه ششم ساختمان روی سر مردم در تهران
🔺لشگر سلبریتی که برای مرگ مهسا امینی اشک تمساح ریختید، زمین به خون ایرانیان رنگین شد نمیخواهید واکنشی نشان دهید؟ 🔹ننگ به شما که حس مردمی بودنتان به خواست آمریکا و اسرائیل می‌جوشد.. تصاویر دیگر سلبریتی‌های پرمدعایِ پوچ‌اندیش و نمک‌نشناس در عکس فوق جا نشد، خودتان لیست را کامل کنید.
🔻سکوت معنادار شبکه‌های فارسی زبان درباره حمله تروریستی به حرم شاهچراغ 🔹امشب  (۴مهرماه) همزمان با اذان مغرب، یک تروریست تکفیری با ورود به صحن حرم شاهچراغ  به سمت زائران و نمازگزاران حمله کرد که متأسفانه در این جنایت تاکنون ۱۳ نفر شهید و تعداد قابل توجهی مجروح شدند. 🔹با وجود گذشت چند ساعت از این حادثه و انتشار اخبار متعدد از آن و حتی واکنش سازمان ملل، رسانه‌های فارسی زبان مانند ایران اینترنشنال، BBC فارسی و منوتو در حالیکه در ایام اخیر تمرکز شدیدی بر تحولات ایران داشتند، در قبال این حادثه سکوت اختیار کرده‌اند. 🔹این رسانه‌ها همچنان مشغول انتشار فیلم‌هایی از اقدامات خشونت آمیز اغتشاش‌گران در برخی شهرها هستند. 🔹این شبکه‌های معاند در روزهای گذشته اقدام به تبلیغ اقدامات تروریستی و شبه تروریستی کردند که ناامنی‌های اخیر و ملتهب کردن فضای کشور در رخ دادن چنین حادثه تروریستی در شیراز بی تأثیر نبود.
🔻چهار کشته و یک مصدوم در حادثه انفجار کارخانه اکسیژن اهواز رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز: 🔹 وقوع حادثه انفجار در کارخانه شارژ اکسیژن اهواز چهار کشته و یک مصدوم برجا گذاشت. 🔹چهار نفر در محل حادثه کشته شدند و یک نفر مصدوم نیز به بیمارستان بقایی اهواز منتقل شد. 🔹علت حادثه هنوز مشخص نیست و بررسی علت وقوع این حادثه فردا انجام می شود. 🔹این حادثه در ساعت ۲۰:۲۰ دقیقه چهارشنبه شب رخ داد. 🔹در این انفجار بخشی از کارخانه تولید اکسیژن آسیب دیده است‌./ ایرنا
🔴محدود شدن هشتگ‌ شاهچراغ در اینستاگرام!
♦️علی کریمی با انتشار یک استوری در اینستاگرام، در واکنش به اتفاقات حرم شاهچراغ در شیراز واکنش نشان داد و نوشت: شیرازم تسلیت عجب😏
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تحلیلی از پروژه‌ی تحمیل هرج و مرج به ایران، از اتاق‌ فکر تا اکانت های خریداری شده ی هنرمندان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یک ایرانی هرچقدر هم داغ ببینه بازهم رجز میخونه؛ قسم به پهلوی شکسته‌ی مادرمان خواهیم گرفت.
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 تجویز گام بعدی، درست ساعاتی پس از حمله تروریستی داعش به شیراز توسط شبکه داعشی اینترنشنال! 🔹‌ ️رونمایی از پروژه سوریه‌سازی در اولین واکنش شبکه داعشی اینترنشنال به وقوع جنایت تروریستی در ایران! 🔹‌ ️شبکه سعودی اینترنشنال: ایران باید مثل یمن و سودان شود!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دانشگاه سبزوار میخاستن پسرا وارد سلف دخترابشن دختر چادری ها نزاشتن👆👆👆👆
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ببینید داعشی ها چطور دارن جو دانشگاه را بهم می ریزند و دختران چادری را میگیرن ببرن وسط جمع کتک بزنند که حراست دانشگاه وارد عمل شده
🔴بیانیه‌ی گروه تروریستی داعش در پی حمله‌ی تروریستی شیراز 🔹خبرگزاری فرانسه: داعش مسئولیت حمله تروریستی در حرم شاهچراغ را به عهده گرفت.
🔴پیام عجیب داعش پس از حمله تروریستی شیراز: حمایت از قیام علیه حکومت رافضی‌ها را ادامه می‌دهیم 🔹رسانه‌هایی مانند خبرگزاری رویترز و خبرگزاری فرانسه نیز اعلام کردند که داعش مسئولیت این اقدام تروریستی را عهده دار شده است. 🔹این گروه تروریستی در پیامی ادعا کرده است :«سربازان خلافت شامگاه چهارشنبه و همزمان با چهلمین روز قتل مهسا امینی و در راستای گرفتن انتقام مظلومینی که اخیرا توسط حکومت رافضی‌ها در اعتراضات به قتل مهسا امینی کشته شدند، طی عملیاتی با توفیق الهی از رافضی‌ها انتقام گرفتند و حمایت از قیام علیه حکومت رافضی‌ها را ادامه می‌دهند.». 🔹گفتنی است این تروریست‌های جنایتکار انسان‌های بیگناهی را که مشغول عبادت در یک مکان مقدس بودند، مظلومانه به خاک و خون کشیدند، و نام آن را گرفتن انتقام مظلومین نامیده‌اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تصاویری از ورود مهاجم تروریست به حرم شاهچراغ و به رگبار بستن زائران تا لحظه دستگیری
📸 | زن، زندگی و ترور
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥تروریست ۱۶ ساله با ۱۶ ترور موفق! محمد حسن روزی‌طلب، مدیر مسئول روزنامه ایران: 🔹منافقین یک بخش اطلاعاتی و ترور ویژه داشتند که حادثه‌های مهمی مثل هفت تیر را اجرا می‌کردند ولی بخشی از بدنه سازمان هم ترورهای کور در سطح شهر انجام می‌دادند به طوری که یک عضو ۱۶ ساله، ۱۶ ترور موفق داشت! 🔹ماشین ترور منافقین، بر مبنای زنان و نوجوانان به حرکت درآمده بود. 🔹تبلیغ خشونت نظام جمهوری اسلامی، تکنیک سازمان مجاهدین خلق بوده است به طوری که طرف انقلابی را به خشونت متهم می‌کردند.
📸عاملان اصلی جنایت شیراز 🔹«یک دنیا حرف در یک تصویر»
🔺رسانه در دست دشمن،مثل یک سلاح شیمیاییه که روزانه چندین بار تفکرات و اعتقادات مردم رو بمباران می کنه... 🔹در غبار فتنه ها هشیار تر باشیم...
📷 تقریبا تمام اکانتهای منتسب به اصلاح طلبها که طی چهل روز اخیر آتش بیار معرکه بودند در قبال قتل عام مردم شیراز توسط داعش سکوت کرده اند! 🔹نشریه سازندگی هم که سابقه رپورتاژ برای ابوبکر بغدادی و پیشنهاد مذاکره با داعش را در کارنامه دارد به جای پرداختن به این موضوع! به چهلم مهسا امینی پرداخته و حضور سه هزار نفری در سقز برای مراسم را به دروغ ده ها هزار نفر نوشته!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اظهارات وقیحانه تروریست‌های کومله، درست ساعاتی پس از حمله تروریستی به شیراز در برنامه زنده بی‌بی‌سی: این بازی سر دراز دارد! بی‌بی‌سی درست پس از وقوع جنایت تروریستی در شیراز به جای محکوم کردن این جنایت با دعوت از عبدالله مهتدی، رئیس حزب تروریستی کومله، از قدم بعدی این گروهک تروریستی پرسید: این بازی سر دراز دارد، ما در وسط میدان هستیم و در حال هماهنگی با نیروهای میدانیمان هستیم! پیونشت: همه چه ترویست‌های نظامی، چه تروریست‌های رسانه‌ای و چه پیاده‌نظام خائن داخلی در ذیل فرماندهی منحرف جریان غربی/عبری/عربی، با هم در کشتار ملت ایران، ضربه زدن به اسلام، خدشه به ساحت ادب، انسانیت و خانواده و توهم فروپاشی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و.... هماهنگ هستند
حمله ی اغتشاشاگران به فرمانداری در مهاباد
🔴 سردار سلامى: آتش خشم ملت ایران اردوگاه شیطان را به سزای خود خواهد رساند فرمانده کل سپاه طی پیامی ضمن تسلیت حادثه تروریسیتی شیراز گفت: آتش خشم و انتقام ملت بصیر، هوشمند و همیشه در صحنه ایران که توطئه اغتشاشات و آشوبگری‌های اخیر دشمن را در مسیر میرایی قرار داده و با سلب شادمانی از اردوگاه شیطان آنان را مایوس و ناامید ساخته است، سرانجام دامان آنان را خواهد گرفت و به سزای اعمال ننگین خود خواهد رساند.