eitaa logo
آتش به اختیار
1.4هزار دنبال‌کننده
27.2هزار عکس
37هزار ویدیو
19 فایل
کانال #آتش_به_اختیار _ منتخب اخبار سیاسی از منابع رسمی _ فیلمهای جذاب امام خمینی و امام خامنه ای _ فیلمهای کمتر دیده شده سیاسی و انقلابی ارتباط با ادمین @mgh4385 eitaa.com/atash_be_ekhtiiar http://eitaa.com/joinchat/2125266945C23fd3ab66e
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
درگیری سلطنت طلبان با تجزیه طلبان میگه ۵۰ نفر هم نیومدن تو تظاهرات 😂
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کشف جدید براندازها: ماهواره ناهید پروژه شاه بوده😐 اعتماد بنفس اینا تو چرت و پرت گفتن خیلی بالاست😂
🔴انگلیس 5 شخص و 2نهاد ایرانی را تحریم کرد 🔹«احمد فاضلیان» معاون دادستان کل کشور، «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، «حسین نجات» جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، «سالار آبنوش» و «قاسم رضایی» جانشین فرمانده نیروی انتظامی در فهرست تحریم‌های انگلیس قرار گرفته‌اند. 🔹علاوه بر این پنج فرد، دو نهاد شامل نیروی مقاومت بسیج و بنیاد تعاون بسیج هم در فهرست تحریم‌های انگلیس قرار گرفتند.
🔴فرجام خواهی محمد قبادلو پذیرفته شد 🔹روابط‌عمومی دیوان عالی کشور: در پی محکومیت محمد قبادلو به قصاص نفس، فرجام‌خواهی وکیل وی در دیوان عالی کشور ثبت و پرونده جهت رسیدگی به یکی از شعب دیوان ارجاع شده است. 🔹محمدقبادلو در اغتشاشات اخیر با زیرگرفتن استوار فرید کرم‌پور از پرسنل فراجا به وسیله خودرو، وی را به شهادت رسانده که پس از اعلام شکایت اولیاء‌دم شهید در دادگاه کیفری یک تهران، پرونده متهم منتهی به صدور حکم قصاص شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 استقبال رسمی قالیباف از رئیس مجلس روسیه 🔹دیدار دو جانبه‌ بین رؤسای پارلمان‌های ایران و روسیه همچنین برگزاری سومین نشست کمیسیون عالی مشترک پارلمانی ایران و فدراسیون روسیه از جمله برنامه‌های حضور هیأت پارلمانی روسیه در بهارستان است. 🔹رئیس مجلس و رئیس دومای روسیه پس از دیدار دوجانبه و نشست‌ مشترک همکاری‌های پارلمانی با حضور در نشست مطبوعاتی، نتایج رایزنی‌های صورت گرفته را تشریح خواهند کرد.
خوب تو دهنی زد به فرخ‌نژاد و برزو ارجمند 👌
ادامه نمایان شدن نشانه‌های سرمایه‌گذاری میزِ ایران در CIA (سرویس اطلاعاتی و جاسوسی آمریکا) بر روی عبدالحمید کذّاب و مسجد ضرار مکّی زلمی خلیل‌زاد، از پر تجربه‌ترین و امنیتی‌ترین سیاستمداران آمریکا، هم لب به مدح و ثنای کاهن منافق مسجد ضرار گشود! بُز کوهی🐐هم باشه میفهمه اینا اتفاقی نیست!
شورای رقابت همگام با مافیای خودرو، باز هم بازار را بهم ریخت/ واکنش وزیر اقتصاد: شورای رقابت تصمیم گیرنده نیست. 🔹شورای رقابت در نامه‌ای غیرقانونی به رئیس سازمان بورس کلیه محصولات ایران خودرو و ساپیا به جز هایما و تارا را انحصاری اعلام کرد؛ در نتیجه این نامه، بازار وارد التهاب شد و تابلو بورس به کلی قرمز شد. 🔹نکته قابل توجه این که طبق نامه قبلی وزیر اقتصاد، مرجع تصمیم‌گیر در خصوص عرضه خودرو در بورس، شورای عالی بورس بوده و فرآیند عرضه و پذیرش خودروهای جدید نیز تابع تصمیمات شورای عالی بورس خواهد بود. 🔹خاندوزی، وزیر اقتصاد: مجوز عرضه خودرو در بورس کالا توسط شورای عالی بورس داده شده/ نامه شورای رقابت در شورای عالی بورس مطرح و در این زمینه تصمیم‌گیری خواهد شد. همچنین با شورای رقابت هم صحبت شده تا تعارض تصمیمات ایجاد نشود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 معاون اول رئیس جمهور: بخشی از دارایی‌های مسدود شده ایران آزاد شد در چند روز گذشته چند میلیارد دلار از ارزهای بلوکه شده ما وارد گردونه می‌شود ولی قیمت دلار به ۴۵ هزار تومان می‌رسد! ظرف چند روز گذشته فقط یکی دو میلیون دلار ارز در بازار غیررسمی معامله شده است. بخش خصوصی و مردم چون اعتماد ندارند می‌خواهند همه قیمت‌ها را روی دلار ۴۵ هزار تومان تنظیم کنند.
زن تاثیرگذار بر اصلاح‌طلبا فقط موگرینی بود که تا دیدنش زانوهاشون شُل شد. از این هَولا انتظار فریختگی و منطق نداشته باشید 😉
وقتی سعودی‌ها هم خلیج فارس می‌گفتند 🔹 در دوران قاجار، فیصل‌ بن ترکی، رئیس وقت قبیله آل‌سعود، به ناصرالدین شاه نامه‌ نوشته و در آن اسم از خلیج فارس برده است. 🔹 این نامه از آرشیو وزارت خارجه منتشر شده است
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
زن تاثیرگذار فقط ایشون که مرحوم هاشمی رو هیچی حساب نکرد :)
دیدار نماینده دیار پانزده خرداد با وزیر بهداشت و درمان و بررسی وضعیت بهداشت و درمان شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک دکتر نوش‌آبادی : تسریع در ساخت بیمارستان پیشوا و تحویل آن در موعد مقرر که جنابعالی در حضور رئیس جمهور قول دادید، مورد انتظار مردم است. ساخت بیمارستان جایگزین شهید مفتح ورامین با ظرفیتی بالای دویست تخت بستری در حال اجراست، که اتمام آن، نیازمند پیگیری جدی جنابعالی و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی استان تهران است. بیمارستان قرچک، نیازمند توسعه ظرفیت است و در سفر چند ماه گذشته به دیار پانزده خرداد قول دادید، تعداد تخت های بستری افزایش پیدا کند و مشکل مدیریتی آن حل شود. مرکز آموزش عالی سلامت ورامین، نیازمند تامین اعتبار و ارتقاء و تقویت از طرف وزارت بهداشت و درمان است. بخش عمده تربیت نیروی انسانی را در حوزه بهداشت و درمان، به دوش این مرکز است. جذب نیروهای طرحی در دوره کرونا که خدمات قابل توجهی به بیماران در بیمارستان ها ارائه دادند، ضروری است. تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی در بیمارستان ها که شور اول آن در مجلس به تصویب رسیده است، نگرانی های این عزیزان را برطرف خواهد کرد.
دکتر عین اللهی در پاسخ به مطالب دکتر نوش‌آبادی : بیمارستان پیشوا مطابق زمان بندي اعلام شده به اتمام خواهد رسید. بیمارستان جایگزین شهید مفتح ورامین به سرعت در حال ساخت است و اعتبار کافی برای اتمام این پروژه وجود دارد. طرح توسعه بیمارستان شهیدستاری قرچک در حال پیگیری است. مرکز آموزش عالی سلامت ورامین توسعه پیدا می کند و سطح آن ارتقا خواهد یافت و شایعات مربوط به تعطیل شدن آن، صحت ندارد. به دنبال پیدا کردن راهی برای جذب تمام نیروهایی که در ایام کرونا به بیمارستان کمک کردند، هستیم.
در نشست دوشنبه شبِ دکتر نوش‌آبادی نماینده دیار پانزده خرداد و رئیس مجمع نمایندگان شهرستان های استان با دکتر وحیدی وزیر کشور، موضوعات سیاسی، امنیتی و اجرائی استان تهران و همچنین مسائل و مشکلات جنوب شرق استان تهران، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت‌. در این جلسه، همچنین مسائل حمل و نقل ریلی و تسریع در اجرای پروژه متروی تهران به پیشوا که به دستور رئیس جمهور از شرکت راه آهن به شرکت متروی شهرداری تهران منتقل شده است و ضرورت ارتقای تعدادی از روستاها به شهر و کمک به سازمان های آتش نشانی شهرهای حوزه انتخابیه و کمک به شهرداری های جوادآباد و جلیل آباد و افزایش سهم ارزش افزوده به شهرهای ورامین، پیشوا و قرچک و نوسازی شبکه و ناوگان حمل و نقل مسافری بین شهری، مطرح و دستور کتبی وزیر کشور در این حوزه ها صادر گردید. نماینده دیار پانزده خرداد از وزیر کشور برای سفر به شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک نیز دعوت بعمل آورد
حسین نوش‌آبادی نماینده دیار پانزده خرداد و رئیس مجمع نمایندگان شهرستان های استان در دیدار با سردار ذوالقدر و معاونین ایشان در ستاد فرماندهی سپاه حضرت سیدالشهدا علیه السلام، قطعنامه پارلمان اروپا را فاقد وجاهت قانونی و مخالف منشور ملل متحد دانست. نوش‌آبادی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را یکی از ارکان مهم حاکمیتی و از نهادهای رسمی و قانونی کشور برشمرد که جایگاه رفیعی در قانون اساسی جمهوری اسلامی دارد. عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، مصوبه پارلمان اروپا علیه سپاه را مغایر با اصول بنیادین حقوق بین الملل ذکر کرد و افزود: بر اساس اصول مصرح منشور ملل متحد، مداخله در امور داخلی کشورها و بی احترامی به حق حاکمیت و استقلال دولت ها، مغایر با اهداف اساسنامه سازمان ملل است و جایگاهی در روابط بین الملل ندارد. نوش آبادی با بیان اینکه مصوبه پارلمان اروپا، جنبه حقوقی و اجرايي ندارد و در حال حاضر بهره تبلیغی و سیاسی برای آنان دارد، گفت: این حق برای جمهوری اسلامی ایران محفوظ است که علاوه بر مقابله به مثل، مراتب اعتراض و شکایت خود را به نهادهای سیاسی و حقوقی و قضایی بین المللی منعکس و پیگیری نماید. سردار ذوالقدر ضمن تشکر از بیانیه و مصوبه مجلس در اقدام متقابل با پارلمان اروپا، از حضور نمایندگان شهرستان های استان تهران در ستاد فرماندهی سپاه حضرت سیدالشهدا استان تهران قدردانی کرد و بر عزم جدی سپاه در پاسداری از دست آوردهای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و حمایت از مردم در برابر متجاوزان به کشور و مقابله با فشارهای نظام سلطه، تاکید کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨/ انتشار برای نخستین بار | پشت پرده نقش مستقیم آلمان در ترور شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و نقش آفرینی در حوادث اخیر کشور
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
براندازها به زمین سفت واقعیت خوردند قرار دادن نام سپاه در لیست تروریستی دروغ و نمایشی بود از چند مدت پیش و پس از اینکه براندازها در استراسبورگ فرانسه مقابل پارلمان اروپا تجمع کردند و پارلمان هم در یک اقدام نمایشی باب میل آنها رفتار کردند تا همین دیروز مدام از «تمام شدن کار» حرف می‌زدند حالا اما می‌بینند که شورای وزیران اتحادیه اروپا به درخواست آنها اصطلاحا گیر حقوقی داده و پیچ و خم کار زیاد است. آنها فکر می‌کردند حداقل انگلیس و فرانسه دیگر پای کار بیایند. بخشی از زمین واقعیت را شاید بشود از همین اظهارات کارشناس بی‌بی‌سی فهم کرد که اساسا می‌گوید از اولش هم بعید بود و «می‌دانستیم اروپا به سمت گزینه تروریستی اعلام کردن سپاه نمی‌رود» و حتی این گزینه که بورل درباره دادگاه‌های اروپایی مطرح کرد هم «بعید است اجرایی شود» او در پاسخ به تعجب مجری برنامه که می‌پرسد «با توجه به اینکه ایران علیرضا اکبری را اعدام کرده، چرا انگلیس» پای کار نیامد می‌گوید: انگلیس و حتی فرانسه هم چون نمی‌خواهند جبهه جدیدی برای خود ایجاد کنند به سمت این گزینه نمی‌روند.
واکنش سپاه پاسداران به رزمایش مشترک اسرائیل و آمریکا در سواحل مدیترانه با چاشنی موشک قاره پیما سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نوشت: بهتر است پیش از آن که به دنبال ارسال پیام از مدیترانه باشید، به این فکر کنید که ممکن است پاسخ پیام خود را در سواحل شرقی ‎ دریافت کنید. حساب توئیتری سپاه پاسداران در پایان از هشتگ ‎ استفاده کرد.
انتقاد شدید نماینده حزب قدرت کره جنوبی به رئیس جمهو کره جنوبی بابت حرفهای نسنجیده‌اش درباره ایران: حو مین جانگ: مگر در مراسم میگساری بودید که اینطور در مورد ایران صحبت کردید؟ لازم است ساختار مغز رئیس جمهور یون سوک یول به طور کامل تغییر کند رئیس جمهور درحال نشان دادن ظاهری غیر آماده از خود است یک نفر باید گاهی رئیس جمهور را حسابی سرزنش و یا گاهی مستقیماً بدون واهمه حقیقت را به او بگوید...
🔴یک نمودار و رد سه تحریف بزرگ برجامیون ادعا: افزایش ‎ ایران بخاطر لطف بایدن بود. جواب: طبق نمودار روند افزایشی فروش نفت از دولت ترامپ و ۶ ماه قبل از آمدن بایدن آغاز شد و از ۲۵۰ به ۵۰۰ هزار بشکه رسید. ناکارآمد شدن تحریم لطف بایدن نیست، آمریکا نمی‌تواند نه اینکه نخواهد. ادعا: در دولت سیزدهم بازارسازی نفت جواب نداد و صادرات افزایش نیافت. جواب: طبق نمودار با تغییر تیم نفت روند ‎ از نزولی به صعودی تغییر کرد و صادرات از حدود ۶۰۰ هزار به ۱.۳ الی ۱.۴ میلیون بشکه رسید. قبل از دو ماه اخیر، صادرات با ۴۵ درصد افزایش حدود ۹۰۰ هزار بشکه بود. ادعا: روسیه بازار نفت ایران را تصاحب کرد. جواب: طبق آمار، ‎ ایران بعد از جنگ اوکراین ابتدا افزایش داشت و سپس به حالت قبلی برگشت و در مجموع بیشتر شد نه کمتر. وقوع نوساناتی در حد ۵۰ هزار بشکه در فروش نفت ناشی از افزایش و کاهش تقاضای چین بود. همچنین از ژوئن سال گذشته دولت بایدن شدیدترین تحریم‌ها رو به صورت ماهانه بر شبکه فروش نفت ایران اعمال کرده است اما میزان ‎ نه تنها کاهشی نشد بلکه رکورد روزانه ۱.۴ میلیون بشکه رو زد. در نتیجه هم رقم صادرات قبلی و هم فعلی ایران نتیجه ابتکار وزارت نفته نه لطف آمریکا.
🚨رسانه‌های عبری گزارش دادند که حزب‌الله لبنان برجهای دیده‌بانی مرتفع جدیدی را در مرز شمالی احداث کرده است، و ارتش اشغالگر نیز ساخت دیوار دفاعی را تقویت کرده است.
📸اولین تصاویر از شهدای بمپور که شب گذشته در درگیری با اشرار مسلح در سیستان‌وبلوچستان به شهادت رسیدند
🔴در پی انتشار گزارش‌هایی مبنی بر پذیرش فرجام‌خواهی محمد قبادلو، بازداشتی محکوم به اعدام، مهدخت دامغان‌پور، یکی از وکلای انتخابی محمد قبادلو، دوشنبه ۳ بهمن با انتشار توییتی اعلام کرد که فرجام‌خواهی قبادلو تنها در موضوع «قصاص النفس» پذیرفته شده و در مورد «اتهام افساد فی‌الارض» دیوان عالی کشور درخواست فرجام‌خواهی وکلا را نپذیرفته و رد کرده است.