eitaa logo
آتش به اختیار
1.4هزار دنبال‌کننده
27.2هزار عکس
37هزار ویدیو
19 فایل
کانال #آتش_به_اختیار _ منتخب اخبار سیاسی از منابع رسمی _ فیلمهای جذاب امام خمینی و امام خامنه ای _ فیلمهای کمتر دیده شده سیاسی و انقلابی ارتباط با ادمین @mgh4385 eitaa.com/atash_be_ekhtiiar http://eitaa.com/joinchat/2125266945C23fd3ab66e
مشاهده در ایتا
دانلود
💢 رهبر القاعده زنده است 🔺 ایمن الظواهری، رهبر گروه تروریستی القاعده که ۶ ماه پیش اعلام شد در افغانستان توسط آمریکا کشته شده است، در ویدئویی که به تازگی منتشر کرده است، اعلام کرده است که نمرده است. 🔹 وی در مورد مسائل روز و حوادث فلسطین صحبت کرد و خواستار حمایت بیشتر شد. 🔹 اینم یکی دیگه خالی بندی‌های آمریکا بود که برای خودش اعتبار جمع کنه.
🔴 سنسورها و صفحات لمسی ایرانی 🔹‌ یک شرکت دانش بنیان ایرانی با اتکا به مهارت و دانش محققان جوان ایرانی توانسته سنسورها و صفحات لمسی را بومی سازی نماید، این سنسورها در لوازم خانگی، تجهیزات پزشکی و غیره کاربرد دارند. 🔹‌ سنسورهای ایرانی با ضخامت ۲۰۰ میکرون و امکان نصب روی سطوح غیرصاف، قابلیت استفاده در صنایع مختلف را دارند. 🔹‌ اقتصاد دانش بنیان یکی از پایه‌های اصلی اقتصاد مقاومتی است که می‌تواند با بومی سازی تکنولوژی، رفع نیاز داخلی و ظرفیت سازی صادراتی برای کشور ثروت به ارمغان آورد.
🔴رسانه نزدیک به شورای عالی امنیت ملی: اوکراین نباید به دنبال آزمودن صبر ایران باشد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 خلاصه فرمایش جناب آقای اوباما 🔹بهتون دروغ میگیم، تمام اخبار را به کمک شبکه های اجتماعی و رسانه های وابسته دست‌کاری و جعل می‌کنیم! 🔹اونقدر به ناخودآگاه تان شک وارد می‌کنیم تا خودتون بزنید خودتون رو نابود کنید و در این جنگ شما جای سربازان ما هزینه آرزوهای ما را بپردازید.
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 لحظه اخراج هیئت رژیم صهیونیستی از نشست سران اتحادیه آفریقا
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 شبکه سعودی اینترنشنال حامی اصلی براندازان و تجزیه طلبان فرار را برقرار ترجیح داد!!! 🔹‌ صدای ریاض یا همان شبکه سعودی اینترنشنال ماه‌هاست که به مثابه "اتاق جنگ"، فعالیت‌های ضد ایرانی را در دستور کار خود قرار داده است. 🔹‌ ️اما اکنون و پس از شکست خفت‌بار در پیشبرد اهداف تجزیه طلبانه و براندازانه خود که لحظه‌ای نبود اغتشاشگران را به براندازی، کشتار و خون ریزی تحریک نکند و با توجه به اینکه ایران این به اصطلاح رسانه را به عنوان یک شبکه تروریستی معرفی کرده بود از ترس و وحشت به دام افتادن کارمندانش، فرار را بر ماندن ترجیح داد تا بتواند در آمریکا با امنیت بیشتری به فعالیت‌های ضد ایرانی خود ادامه دهد.
منطق سعودی اینترنشنال😂🤔
🔴اعلام رسمی یکی از سفارشات پهپادی از ایران 🔹چین خواستار ۱۵۰۰۰ پهپاد شده است اما نکته مهم علنی شدن این سفارش از سوی ایران است. که برخلاف روند گذشته بوده است 🔹به این فکر کنیم چرا ایران تصمیم گرفته این سفارش بزرگ رو به صورت رسمی اعلام کند؟
🔴 تروریست تحت پیگرد به منطقه می‌آید 🔹‌ «مایک پامپئو» یکی از اصلی‌ترین تروریست‌های دخیل در ترور سرداران مقاومت در فرودگاه بغداد که تحت تعقیب جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت قرار دارد، طی ساعات آینده به منطقه سفر می‌کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مکرون بعد از دیدار با مصی پولینژاد در کنفرانس مونیخ: من یک ثانیه به تغییر رژیم اعتقاد ندارم و وقتی میشنوم که بسیاری از مردم خواستار تغییر رژیم هستند، از آنها میپرسم: برای کدام تغییر؟نفر بعدی کیست؟رهبر شما کیست؟ از نظر تاریخی،تغییر رژیم در سایر کشورها نتوانسته درگیری ها را حل کند و"یک شکست کامل" بوده
پخش زنده
فعلا قابلیت پخش زنده در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اجرای گروهی سرود، با حضور انبوه دانش‌آموزان ورامینی و عبدالرضا هلالی مسجد جامع تاریخی ورامین
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
•💚✨• هَمیشہ‌فَلسَفہ‌یِ‌عآشِقے‌هَمین‌بوده‌ست ڪه‌مَن‌بہ‌یآدِ‌تووتوپَنآهِ‌مَن‌هَستے… ۱۸ روز مانده تا میلاد صاحب‌الامر(عج)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❤️ حاج قاسم سلیمانی:  باید نگاه کنیم ببینیم چه بذری در جامعه خودمون میکاریم؟ 💔
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چرا بی‌بی‌سی فارسی رفتار معلم قائمشهری را تشویق می‌کند؟ اگر در انگلیس اتفاق می‌افتاد منشور بی‌بی‌سی انگلیسی در مورد آن چه می‌گفت؟
ربع پهلوی : در مورد من نباید به خاطر اقدامات پدر و پدر بزرگم قضاوت شوم، بلکه عملکرد خودم باید معیار قرار بگیرد. اونقدر بابا و بابا بزرگش تپه فتح کردن حتی اینم حاضر نیست گردن بگیره‌ :))
یه جوری نوشته انگار تسلیحات اسقاطیلی زندگی بخشن 😂 به کوری چشم‌تون بیشتر هم خواهیم فروخت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مشاور پیشین وزارت خارجه آمریکا: روسیه تبدیل به کشوری سرکش شده و در حال استفاده از دو کشور حامی تروریسم یعنی سوریه و ایران است و از این طریق میخواهد به اسرائیل فشار آورد... کارشناس عرب: ایران کشوری تروریست نیست بلکه کشوری است دارای فرهنگی غنی و امپراتوری قدیمی/تروریست شما آمریکایی‌ها هستید که به اعتراف هیلاری کلینتون، القاعده را در افغانستان ایجاد کردید/تروریست شما هستید که حتی به متحدان اروپایی خود رحم نکرده و خط لوله گاز آنها را برای مقابله با روسیه منفجر کردید....
سطح اعتمادی که میشه به حرف‌های انگلیسی‌ها داشت😂
دزدی اسناد تاریخی ترکیه به بهانه امدادرسانی یک گروه اسرائیلی امدادگر وارد استان هاتای ترکیه شده و بعد از مدتی به بهانه عدم وجود امنیت از ترکیه خارج شدند حالا مشخص شده که این گروه جهت اجرای برنامه دزدی یک تورات قدیمی وارد این منطقه شده بود که محتوای آن می‌توانست آبروی یهودیت تحریفی را ببرد ترکیه این تورات را مخفی کرده بود این اسناد تاریخی در یکی از کلیساها که در اثر زلزله ویران شده بود نگهداری میشد
فرار کردن یا انداختنشون بیرون؟! ‏واقعیت ماجرا: بعد از شکست پروژه مهسا، دولت انگلیس وقتی دید هزینه های تامین امنیت این مزدوران سرسام آوره با لگد انداختشون بیرون روزی که جیره‌شون از ریاض قطع بشه دیدنیه
با حضور دکتر نوش‌آبادی نماینده مردم در مجلس مسابقات سوارکاری کشوری به میزبانی شهرستان ورامین برگزار شد. این مسابقات تحت عنوان جام محک به همت فدراسیون سوارکاری در باشگاه ورزشی محک ورامین برگزار شد. این مسابقات طی ۴ روز و با حضور ۳۰۰ شرکت کننده همراه بود و ورزشکاران در رده‌های مختلف با ارتفاع ۱۲٠، ۳۰ و ۴۰ با یکدیگر به رقابت پرداختند و در پایان به ۶ نفرِ برترِ مسابقات، با حضور مسئولان نماینده مردم دیار پانزده خرداد در مجلس شورای اسلامی و معاونین فرماندار و بخشدار مرکزی ورامین،جوایز ارزنده ای اهدا شد. لازم به ذکر است، "باشگاه سوارکاری محک" باشگاهی مدرن و با تجهیزات به‌روز است و بنا بر اعلام فدراسیون سوارکاری کشور، مقرر است مسابقات بین‌المللی این رشته ورزشی، در این باشگاه برگزار شود. در رقابت‌های این دوره، سوارکارانی از استان های فارس، یزد، اصفهان، تهران، البرز، همدان، آذربایجان شرقی، سمنان و ... حضور داشتند..