eitaa logo
آتش به اختیار 🇮🇷 🇵🇸
1.4هزار دنبال‌کننده
26.1هزار عکس
35.3هزار ویدیو
18 فایل
کانال #آتش_به_اختیار _ منتخب اخبار سیاسی از منابع رسمی _ فیلمهای جذاب امام خمینی و امام خامنه ای _ فیلمهای کمتر دیده شده سیاسی و انقلابی ارتباط با ادمین @mgh4385 eitaa.com/atash_be_ekhtiiar http://eitaa.com/joinchat/2125266945C23fd3ab66e
مشاهده در ایتا
دانلود
مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم در شهرستان قرچک : دوشنبه ۱۴ فروردین ساعت ۱۵ :از محل یادمان شهدای ۱۵ خرداد باقرآباد به سوی میدان امام خمینی(ره) ستاد برگزاری مراسم شهید حیدری
پیام تبریک و تسلیت دکتر نوش‌آبادی به مناسبت شهادت پاسدار رشید اسلام، افسر فداکار و پاکباخته "میلاد حیدری" به دست جنایتکاران صهیونیست در سوریه بسم‌الله الرحمن الرحیم الَّذينَ آمَنوا وَهاجَروا وَجاهَدوا في سَبيلِ اللَّهِ بِأَموالِهِم وَأَنفُسِهِم أَعظَمُ دَرَجَةً عِندَ اللَّهِ ۚ وَأُولٰئِكَ هُمُ الفائِزونَ خبر شهادت پاسدار رشید اسلام، افسر مومن، مخلص و فداکار "شهید میلاد حیدری" به دست جنایتکاران صهیونیست در سحرگاه امروز در حومه دمشق، موجب تالم و تاثر شدید گردید. این شهید والامقام از مستشاران رشید نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کشور سوریه بود که سالیانی ممتد در لباس مقدس پاسداری، به نظام اسلامی و کشور عزیزمان خدمت کرده اند و مدتی نیز به عنوان سرباز پاکباخته‌ی مدافع حرم در صیانت از حرم حضرت زینب سلام الله علیها و مقابله با جریانات تکفیری و داعشی، از حریم اهل بیت عصمت و طهارت دفاع کرده اند. اینجانب شهادت این سرباز فداکار را به محضر بقیه الله الاعظم حضرت ولی عصر ارواحنا فداه و نائب برحقش مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران خصوصا مردم شریف دیار پانزده خرداد، بویژه اهالی محترم باقرآباد شهرستان قرچک( مشهد شهدای پانزده خرداد ۴۲) و خانواده ارجمند و همسر صبور و فرزندان عزیز این شهید سرافراز، صمیمانه تبریک و تسلیت عرض می کنم و از خداوند متعال برای آن شهید عزیز، علو درجات و برای خانواده مکرم شان صبر و اجر مسئلت دارم. بی تردید رژیم غاصب و نامشروع فلسطین اشغالی و صهیونیست های خون آشام، پاسخ این جنایت را بزودی دریافت خواهند کرد. نوش‌آبادی نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس
🔴 ️وزیر دفاع جمهوری باکو: ایران حامی تروریسم است. 🔹‌ ژنرال ذاکر حسن‌اف، وزیر دفاع جمهوری باکو در اجلاس مشورتی فرماندهان: اتهامات توام با شر کردن و بهتان زدن نظامیان برخی از کشورهایی که از سیاست تروریسم و اشغالگری پشتیبانی می‌کنند، پوچ و غیرقابل‌ قبول است. 🔴دولت باكو ٨ نفر را به اتهام جاسوسى براى ايران بازداشت كرد. 🔹‌ رسانه های آذربایجان از دستگیری هشت تن دیگر به اتهام جاسوسی براى ايران در لنکران و شهرک خیردالان و روستای فاطمایی خبر دادند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⛔️ باز هم ضرب و شتم آمرین به معروف و ناهیان از منکر توسط ارذل و اوباش 😔😢 لا یوم کیومک یا ابا عبدالله😭😭 اینبار در یکی از شهرهای استان اصفهان (ورزنه) عده ای معلوم الحال، آمرین بمعروف را جلوی چشم ناموسشان زیر مشت و لگد گرفتند و....
نفس انسان که تربیت نشود؛ آدمی گاو میشود به مرور :)
🔴وضعیت زننده حجاب مسافرین نوروزی در جزیره هرمز صدای اهالی جزیره را در آورده است. 🔹مسئولین استان هرمزگان در برابر این موضوع پاسخی دارند؟
🔴 دادستان های منهتن ترامپ را به بیش از 30 فقره کلاهبرداری تجاری متهم کردند. وکیل ترامپ اعلام کرد وی روز سه شنبه در دادگاه حاضر خواهد شد! 🔹جنگ بین جمهوری خواه و دموکرات نیست، جنگ بین FBI و ترامپ است، ببینید چگونه سازمان FBI تلاش میکند افسار ترامپ را به دست بگیرد.
♦️‌ ️دیگه ببین طبل رسوایی و دزدی های آمریکا چقدر صداش بلند شده که دیوان لاهه به پرداخت غرامت محکومش کرده زبان دنیا بلد بودن و قدرت ایران اینجوریه دوستان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️حمله به فینال جام‌حذفی فلسطین با گاز اشک‌آور 🔹در جریان برگزاری دیدار فینال جام حذفی فلسطین بین دو تیم «جبل المکبر» و «مركز بلاطه» در ورزشگاه فیصل الحسینی، نظامیان رژیم صهیونیستی با پرتاب گاز اشک‌آور به داخل زمین چمن و ورود به استادیوم، برگزاری این بازی را برای ساعاتی مختل کردند که منجر به مصدومیت ده‌ها فوتبالیست و تماشاگر شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 جزییات ضرب و جرح طلبه آمر به معروف از زبان خودش 🔹حجت الاسلام سید جلیل میرحسینی، طلبه آمر به معروف گیلانی توسط هتاکان به عفاف و حجاب مورد ضرب و شتم و حمله با چاقو قرار گرفت.
⭕️پس از تحریم های روسیه روس ها از قوانین کپی رایت دیگر پیروی نمی‌کنند 🔻 برای مثال این سایت کپی ذتفلکیس است تمام فیلم ها را بصورت رایگان منتشر میکند. 😂
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️سخنان رهبر معظم انقلاب درباره حجاب اجباری یا اختیاری...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥حجت الاسلام قرائتی: روزه نمیگیری؟ نگیر اما ادب رو در مقابل خدا رعایت کن! ⛔️برای خدا گردنکشی نکن، روزه خواریتو علنی نکن! 🔥با خدا میخوای در بیفتی؟!
🔴 برخورد قاطع و بدون مماشات تنها راه جلوگیری از وضع افتضاح است.
🔴انفعال دولت و جبهه انقلاب مثل همیشه راه را برای سوء استفاده دشمنان بازکرده است. ▪️حالا دشمن میداند که با یک شیشه اسید میتواند پروژه مهسا ۲ را کلید بزند!این را می‌توان از توییتهای پر تعداد با واژه متوجه شد، ▪️وقتی به یک مطالبه عمومی و قانونی پاسخ شایسته ای داده نشود و اصل قضیه حل نشده باقی بماند، ریشه های آن در سطح اجتماع بحران آفرینی می‌کنند ▪️چه آن آمران به معروفی که چاقو و مشت و لگد خوردند و چه این قضیه سطل ماست! هر دو دوروی سکه انفعال دستگاه های جامع نظارتی، قضایی و فرهنگی و از آن مهمتر انفعال جبهه انقلاب است.
🔴دستگیری عاملان ضرب و شتم آمرین به معروف در ورزنه اصفهان 🔻رئیس کل دادگستری استان اصفهان: 🔹در یکی از مراکز گردشگری شهرستان ورزنه آمرین به معروف در چهارچوب قانون و با هماهنگی قبلی در حال انجام وظیفه قانونی بودند که برخی از افراد فعال در مرکز گردشگری برای آمرین به معروف ایجاد مزاحمت کرده و از انجام ماموریت آنها جلوگیری کردند. 🔹بعد از اینکه آمرین به معروف محل را ترک می‌کردند، افراد فعال در مرکز گردشگری اقدام به تعقیب آنها کرده و در سطح شهر اقدام به ضرب و شتم آمرین به معروف می‌کنند. 🔹با دستور ویژه قضایی و اقدامات فراجا، ۵ نفر از عاملان ضرب و شتم آمرین به معروف در شهرستان ورزنه دستگیر شدند.
♦️رئیس قوه قضاییه: بی‌حجاب‌ها مجازات می‌شوند 🔹کشف حجاب به مثابه دشمنی با ارزش‌هاست و افرادی که اقدام به این ناهنجاری کنند، مجازات‌ خواهند شد. درصورت دستگیری این عاملان، قوه قضاییه به موضوع رسیدگی می‌کند و تمام کسانی که به هر نحو مُسبب و شریک در این مسائل باشند، بدون اغماض تحت پیگرد قرار می‌گیرند. 🔹ضابطین موظف هستند جرم مشهود و هر نوع ناهنجاری را که خلاف قانون و شرع است و در ملاء‌عام رخ می‌دهد به مراجع قضایی ارجاع دهند. مراجع قضایی هم باید در رسیدگی به این قبیل پرونده‌ها اهتمام داشته باشند.
همینایی که بی‌خیال ‎ روی کله اون دو هنجارشکن نمیشن، از ما می‌خوان از ‎ شهید عجمیان و شهید علی‌وردی بگذریم!!
⭕️ عضو هیئت رئیسه مجلس: مجمع تشخیص مصلحت با کدام حجت رای به حذف مصوبه مجلس برای واردات خودرو داد؟
⭕️‏امر به معروف و نهی از منکر؛ معمولا زبان خوش و احترام جواب می‌دهد که اکثریت مردم نیز قبول دارند. برخورد تند، اهانت و بی احترامی، نتیجه عکس دارد که خوش‌بینانه از سر جهل است و بدبینانه خروجی نفوذ. وظیفه دستگاه‌های انتظامی و امنیتی بررسی همه گزینه‌هاست.
شهید مدافع حرم میلاد حیدری مهمان روز دهم حرم حضرت رقیه(س)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اقدام اثرگذار برای حفظ قانون | ممانعت از ورود افراد بی‌حجاب به محوطه‌ تاریخی طاق بستان کرمانشاه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴این فیلم از شیراز رو دیدم فقط خواستم خون گریه کنم. آخه بی انصاف ها اینا که با یه تذکر کارمند روسری سر می‌کنند، چرا این جامعه رو ول کردید؟ به خدا اینا هیچ پشتوانه فکری وایدئولوژی برای بی حجاب شدن ندارن ،چرا اینا و خودتو تو گناه میندازید ،وقتی با این تذکرها اینا رعایت می‌کنند چرا با همین تذکرها مساله رو حل نمی‌کنید.چرا خون به دل خانواده های شهدا میکنید؟چرا با بی توجهی به پوشش ها کاری میکنید همه فکر کنند آزادی پوشش دادید و قانونش برداشته شده. این که اینقد ساده قابل حله ✍عالیه سادات
وقتی برای خوشایند چهارتا دختر، کلا تاریخچه شطرنج رو و جایی که اختراع شده رو عوض می‌کنی! اسم هندی مهره وزیر، مانتری به معنای مشاور و وزیر بوده که در فارسی هم بهش فرزین می‌گفتند. شطرنج از آسیا به اروپا رفته و بعدها اسم این مهره در اروپا از وزیر به ملکه تغییر کرده!