eitaa logo
آتش به اختیار 🇮🇷 🇵🇸
1.4هزار دنبال‌کننده
26هزار عکس
35.3هزار ویدیو
18 فایل
کانال #آتش_به_اختیار _ منتخب اخبار سیاسی از منابع رسمی _ فیلمهای جذاب امام خمینی و امام خامنه ای _ فیلمهای کمتر دیده شده سیاسی و انقلابی ارتباط با ادمین @mgh4385 eitaa.com/atash_be_ekhtiiar http://eitaa.com/joinchat/2125266945C23fd3ab66e
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴فرق رهبر ما با رهبر براندازها! 🔹رهبر ما هر کتاب جدیدی منتشر شده رو خوندن و هر سخنرانی که می کنن سیاستمداران دنیا با دقت گوش میدن تا از اوضاع دنیا آگاه بشن. 🔹 رهبر اونا هم جلوی مامانش ژست پرکاری میگیره تا پول توجیبیش قطع نشه ولی یه دفعه لو میره که داشته بازی میکرده! 🔹 ما اصلا مثل هم نیستیم!
بابک جهانبخش هستن! یکماه پیش در راستای خود شیرینی برای برعندازان از دنیای موسیقی ایران خداحافظی کردن! حالا از اول فروردین دارن کنسرتشون رو بدلیل استقبال پرشور مردمی که ادعا میکردن داغدارن تمدید میکنن :)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 وزیر کشور: خبر حمله ریزپرنده به تاسیسات اصفهان را تایید نمی‌کنیم
🔴رئیسی: با متخلفانی که با قیمت ریال کالا تولید و با قیمت ارز عرضه می‌کنند،‌ برخورد قاطع شود 🔹برخورد قاطع با متخلفان که با استفاده از مواد اولیه داخلی و به قیمت ریال، کالا را تولید ولی با نرخ ارزی و گران عرضه می‌کنند و سبب اخلال در نظام اقتصادی و آسیب به سفره مردم می‌شوند در دستور کار مسئولان باشد.
طبق برخی شنیده‌ها، ‎کیومرث پوراحمد با خودکشی به زندگی خود پایان داده گفته می شود این کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده ایرانی صبح امروز در شهرک ساحلی انزلی با نوشتن یک نامه هشت صفحه‌ای، با حلق آویز کردن خود، خودکشی کرد!
. ♻️ آقای شمخانی! حالا چرا با پسر؟! 🔰 حمید رسایی: اینکه فرزندان آقای شمخانی فعالیت‌های اقتصادی گسترده‌ای در حمل و نقل دریایی دارند، شاید به ما ربط نداشته باشد اما اینکه با عنوان پیگیری مسائل کشور به امارات سفر کند و با امیر و ولیعهد آن دیدار داشته باشد و در جلسه رسمی حاضر باشد، به ما ربط دارد! برای همین حق داریم از آقای شمخانی بپرسیم که دلیل حضور فرزند تاجر شما در یک جلسه رسمی چیست؟ آیا این فرصت و رانت برای بقیه تجّار هم فراهم است؟ چرا این شاهین اقبال که قطعا در لابی‌های تجاری بعدی کارگشا و راهگشاست، فقط روی شانه آقازاده محترم می‌نشیند؟ آقازاده آیا فقط در این دیدار حاضر بوده یا در دیدارهای دیگر این ايام (که تصاویر آن منتشر نشده‌) هم توانسته از فرصت همراهی با شما بهره ببرد؟ آیا روی آن مبل معاونین وزیرخارجه مثل آقای صفری (معاون اقتصادی) نمی‌توانستند، بنشینند تا خیرشان به تمام جمعیت کشور برسد؟ شنیده‌ها حاکی است که در یکی از دیدارهای این سفر، به دلیل محدودیت همراهان طبق پروتکل تشریفات، معاون وزیر اقتصادی وزیر شرکت داده نشده! چه کسی پاسخ این سؤالات را می‌دهد؟ وزارت‌خارجه یا شما؟!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
به هر ترسی که رسیدی؛ سقف توحیدت همانجاست. باید که برای درک مرتبه‌ی بالاترش، خیز برداری....
🌹نوری زحریم مرتضی آمده است 🌹با حلم و وقار مصطفی آمده است 🌹فرمان اجابت دعا در این ماه 🌹از یمن قدوم مجتبی آمده است 🌸 میلاد با سعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (علیه السلام) مبارک باد
از ، رسیدیم به ! پسرشمخانی باکفش خاص وآستین کوتاه دردیدار رسمی پدر درسفر امارات! ایشون درتجارت حمل ونقل دریایی، چه ارتباطی بااین جلسه دارد؟ آیا از دل این حضورها رانت‌ اقتصادی تولید نمیشود؟ سفرهای شمخانی برای حل مشکلات مردمه یارفع مشکلات آقازادها
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تصاویر دوربین مداربسته از لحظه اصابت موشک به کارخانه‌ای در شهرک سدیروت واقع در سرزمین‌های اشغالی
کشف دست‌نوشته کنار جسد «پوراحمد» مرکز اطلاع‌رسانی پلیس گیلان: یافته‌های پلیس حاکی است کنار جسد «کیومرث پوراحمد» دست نوشته‌ای کشف شده است که حکایت از اقدام به خودکشی وی دارد. تلاش کارآگاهان پلیس برای بررسی دقیق علت انگیزه احتمالی متوفی در اقدام به خودکشی، ادامه دارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
╭─━─━─• · · · | 📱 . . مــیــلاد بـــاســعــــادت مــــعــــــزالـــمـــــومــنــیـــن امــام حــســـن‌مــجــتــبی علیہ‌السلام بـــرتــمــــام شـــیــعــیــان مـبـاࢪڪ💐 🍃🌺 | 💚
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قربون امام حسن برم 😭😔 ایام ولادتش هم بغض داریم براش می‌پرسید چرا؟ این ریلز رو ببینید پس
درد و بلات بخوره تو سر برعندازا🤲 درود به شرف🌺☘
🔴 خوراک جدید جور شد اما کور خوندید
جشن ولادت امام حسن مجتبی(ع) با اجراء: عمو روحانی؛ حاج آقا علیزاده به همراه 💈غرفه بازی و نقاشی 🎙گروه سرود 🪄نورافشانی 🎁مسابقه 🎎نمایش 🗓چهارشنبه|پنج‌شنبه|جمعه 🕗ساعت۲۰ 🕌مقابل مسجد جامع ورامین
مداحی و ذکر امام حسن مجتبی علیه السلام ذاکر اهل بیت علیهم السلام، داوود شکاری ورامین
بلومبرگ آلمان: سیاست جدید عربستان در نزدیکی اش به ایران و سوریه ، شکستی برای دولت آمریکا و یک پیروزی دیگر برای ایرانیان و روسیه است.
کافی بود مثلا عبداللهیان چنین تیپی میزد اون اصلاح‌طلبای لاشخورر چه تحلیل‌های که تولید نمی‌کردن
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یکسال از حادثه تروریسی حرم امام رضا(ع)گذشت. عبداللطیف از جنایت خود می‌گوید...
سازمان خصوصی‌سازی: استقلال برخی بدهی‌های خود را چندبار به طلبکاران داده است چهار روز قبل از مدیرعاملی فتح‌الله‌زاده کارپرداز او ۶ چکِ سال‌های ۹۱ و ۹۲ که در مجموع یک میلیارد تومان بوده را برگشت زده و پس از مدیرعامل شدن او هیئت‌مدیره اختیار داده تا با ۵ میلیارد تومان بدهی طلبکاران را بدهد و چک‌های برگشتی را رفع سوءاثر کند. چک‌ها در وجه امیرحسین صادقی، فرهاد مجیدی و حنیف عمران‌زاده بود. صادقی بعدا اعلام کرده که چک را گم کرده و به‌همین دلیل مطالباتش داده شد و اعلام کرد ادعایی درخصوص آن چک ندارد. چک‌های مجیدی هم از او پس‌گرفته شده و او اعلام کرده که مطالباتش را دریافت کرده؛ این موضوع درمورد عمران‌زاده هم صادق است. آقای فتح‌الله‌زاده تا شنبه ۱۹ فروردین مهلت دارد تا این ۵ میلیارد تومان را پس بدهد.
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
رهبر انقلاب: سلام ما را به مردم کرمانشاه برسانید رهبر انقلاب در دیدار شاعران و اساتید ادبیات فارسی: سلام و اخلاص ما را به مردم کرمانشاه برسانید.