eitaa logo
آتش به اختیار
1.4هزار دنبال‌کننده
27.3هزار عکس
37.2هزار ویدیو
19 فایل
کانال #آتش_به_اختیار _ منتخب اخبار سیاسی از منابع رسمی _ فیلمهای جذاب امام خمینی و امام خامنه ای _ فیلمهای کمتر دیده شده سیاسی و انقلابی ارتباط با ادمین @mgh4385 eitaa.com/atash_be_ekhtiiar http://eitaa.com/joinchat/2125266945C23fd3ab66e
مشاهده در ایتا
دانلود
ادمین کانال واگنرم قهر کرده، پروفایلشون هم برداشتن به پریگوژین گفته سیاستمدار مشکوک بعدم گفته ارتباطم رو قطع میکنم !
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
گروه‌های واگنر در حال آماده شدن برای عقب‌نشینی از مرکز روستوف هستند. آنها درحال سوار شدن خودروها برای عقب‌نشینی هستند
سطح تحلیل یک اصلاح‌طلب 😆
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹دو دختری که کیش رو با تگزاس اشتباه گرفته بودند به گونی هدایت و ارشاد شدند
🔴 من نمیدونم واگنره، وانگره، اینگوره، انگوره، چی‌چیه، فقط میدونم نتیجه اخلاقی اینه که همه‌ چیو بدیم بره/ عباس آقا طور :) 🔹چشم عباس آقا امر دیگه‌ای باشه!
🔴 یکی به حاج آقا بگه توکه لالایی بلدی چرا خوابت نمیبره :)) 🔹 همه اینایی که گفتی دشمنیشون ثابت شدست ولی شما اصلاح طلبهایی که تو رویای غرب غرق شدید هم دست کمی از این جماعت ندارید چطوره یه نگاهی هم به احوالات خودتون بندازید شاید به راه راست هدایت شدید.
💬تحلیل عجیب مشاور سیاسی حسن روحانی درباره وقایع روسیه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥پیامی که بر روی تابلوهای شهر روستوف نمایان شد 🔹ما همه یک ملت هستیم و با یک دشمن خارجی می‌جنگیم. ما به مردم روسیه و رئیس‌جمهور خود ایمان داریم.
🔺الحق که خدا جمهوری اسلامی رو نگه داشته 🔹اینا چندین سال تو این مملکت زمامدار امور بودن😳
🔺 انتقاد یامین‌پور از مدیرمسئول روزنامه اطلاعات برای تشبیه "آتش به اختیار" به گروه طغیانگر واگنرها
نماینده دیار پانزده خرداد در دیدار با دادستان پیشوا: در فرآیند رسیدگی به پرونده‌ی مال باختگان، دقت و سرعت عمل از طرف مقام قضایی و صبر و اعتماد از طرف مال باختگان، ضرورت دارد. قوه قضائیه پناهگاه مردم است و اجرای عدالت و احقاق حقوق آنان که باعث ایجاد آرامش عمومی می شود، مورد انتظار است. با توجه به تجارب ارزنده جنابعالی و‌ تعهد و اهتمام همکاران عزیزتان در دادسرای شهرستان پیشوا، امید است این پرونده به سرعت به نفع مردم تعیین تکلیف شود.
🐦وزارت امور خارجه روسیه با انتشار این عکس نوشت: جنگ هایی که توسط ایالات متحده رهبری یا تأمین مالی می شود نتایج مشابهی دارد، یا شکست تحقیرآمیز، یا عقب نشینی سریع و رها کردن متحدانش. ویتنام - 1975 افغانستان - 2021 اوکراین - به زودی
🔹 الجریده کویت: چین به دنبال خرید ۳۰ هزار پهپاد از ایران است/تمایل ۳۵ کشور جهان برای سفارش پهپادهای ایرانی 🔹تهران همچنین در حال بررسی درخواست پکن برای خرید قایق‌های تندرو بدون سرنشین ایرانی است که از جمله سلاح‌های راهبردی هستند که ایران آن‌ها را یک غافلگیری در انواع حملات احتمالی می‌داند.
کانال رسمی دکتر نوش آبادی اعلام کرد: با تصویب مجلس، قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی به مدت ۲ سال متوقف شد و پرداخت سهم سازمان تامین اجتماعی بابت صدور پروانه ساختمانی براساس قانونی ۱۳۹۳ انجام خواهد شد. با توجه به رکود بعمل آمده در ساخت و سازها به دلیل افزایش چند برابری حق بیمه تامین اجتماعی و اختلال در صدور پروانه‌های ساختمانی، مجلس شورای اسلامی با ارائه طرح دوفوریتی، قانون مصوب ۱۵ بهمن سال گذشته را لغو و با توقف دو ساله این قانون، مبنای پرداخت سهم تامین اجتماعی را بر اساس مصوبه سال ۱۳۹۳ قرار داد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مدیرکل ستاد بحران سیستان و بلوچستان: طوفان در سیستان ۳۳۰ نفر را راهیِ بیمارستان کرد. ۵۷ نفر همچنان بستری هستند. فیلمی که بچه‌های جهادی از وضعیت سیستان و بلوچستان منتشر کرده‌اند 😞
🚨سی‌ان‌ان: پریگوژین به زودی در بلاروس کشته خواهد شد 🔸پوتین اقدامات واگنر را با انقلاب روسیه در سال ۱۹۱۷ مقایسه کرد که تزار نیکلاس دوم را در بحبوحه جنگ جهانی اول سرنگون کرد. 🔹پوتین خائنان را نمی بخشد. این نشریه می نویسد، بنابراین، روزهای او به شماره افتاده است و خواهیم دید که چگونه پریگوژین در بلاروس در هفته های آینده کشته خواهد شد.
😂😂😂
🔴 کودتای واگنر توسط آمریکا، انگلیس و اسرائیل سازماندهی شده بود 🔹 رئیس تلویزیون دولتی روسیه: «شکی نیست که شورش اخیر گروه مزدور واگنر علیه کرملین توسط سرویس‌های مخفی آمریکا، بریتانیا و شاید یکی از کشورهای خاورمیانه سازماندهی شده بود.»
قول وحیدی به قالیباف برای برکناری معاون سیاسی‌ وزارت کشور رئیس مجلس در جلسه علنی امروز در پاسخ به اخطار یکی از نمایندگان درباره چرایی عدم اعلام وصول طرح استیضاح وزیر کشور گفت: 🔹در جلسه غیرعلنی هفته گذشته با حضور آقای وحیدی این موضوع مطرح شد که کار ستاد انتخابات آغاز شده است. همچنین رهبر انقلاب ۴ رکن اساسی امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت را به عنوان ارکان اصلی انتخابات مورد تاکید قرار دادند و برهمین اساس و همه باید مسیر درست انتخابات را طی کنیم. 🔹قبل از جلسه علنی صحبتی با وزیر کشور داشتم و ایشان اشکال را وارد دانستند بنده به وزیر گفتم که دوستان ناراحت هستند وزیر کشور در مجلس قول داد این موضوع را پیگیری می‌کند. 🔹وزیر کشور خواستند که اجازه دهیم فرصت یکی دو هفته‌ای داده شود که جایگزین ایشان (معاون سیاسی وزارت کشور) مشخص شود. من همین نکته را خدمت رئیس‌جمهور گفتم؛ اینکه دوستان استیضاح را اصرار دارند حق نمایندگان است. اخطار نمایندگان هم درست است و بنده باید طبق آیین‌نامه داخلی مجلس طرح استیضاح را اعلام وصول کنم. 🔹آقای وحیدی پذیرفت که معاون سیاسی وزارت کشور خطا کرده و بر همین اساس وزیر کشور بند ۲، ۴، ۶ و ۷ ابلاغیه اخیر معاونت سیاسی را لغو کرد. وزیر کشور قول داد که این موضوع را پیگیری می‌کند و چون ستادهای انتخابات استارت خورده از نمایندگان برای این مسئله فرصت خواست. 🔹از دوستان خواهش می‌کنم این موضوع را (طرح استیضاح) مطرح نکنند چون هر روز یک بحث جدید به وجود آمده و موضوعات حاشیه‌ای ایجاد می‌شود. تسنیم
چرا رهبر انقلاب اسلامی مجلس یازدهم را «مجلس انقلابی» می‌دانند و بر آن تأکید میکنند؟ ✳ ، و * شاخص اصلی، جهت‌گیریِ صحیح است... «من از اوّل تشکیل این مجلس [یازدهم]، اعتقاد خودم و علاقه‌ی خودم به این مجلس را که از روی اطّلاع بود، عرض کردم، گفتم مجلس، مجلسِ انقلابی است. الان هم من بعد از سه سال همین را تکرار میکنم. این مجلس بحمدالله مجلسی است انقلابی، ، ، ، .» ۱۴۰۲/۳/۳ - رهبر انقلاب اسلامی در دیدار با نمایندگان مجلس یازدهم به صراحت این مجلس را دانسته و بر قضاوت پیشین خود درباره‌ی انقلابی بودن مجلس یازدهم، مجدد تأکید کردند. اما چرا رهبر انقلاب بر «انقلابی» بودن اینچنین تأکید می‌کنند؟ دلایل انقلابی دانستن این مجلس چیست؟ ادامه متن در لینک زیر: 👇👇👇 https://farsi.khamenei.ir/others-note?id=53023 🔶 کانال رسمی معاونت ارتباطات و پیگیری حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی @parliran11
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
گلایه رئیس قوه قضائیه به اینکه روی محصول ۱۰۰ درصد ایرانی هیچ واژه فارسی نوشته نشده است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا هیچ مدرکی در این خصوص که آغاز کرونا از ووهان چین باشد وجود ندارد!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وزیر امور خارجه آمریکا تو سفرش به چین تایوان رو مث خیار فروخت!!!