eitaa logo
آتش به اختیار 🇮🇷 🇵🇸
1.4هزار دنبال‌کننده
26هزار عکس
35.3هزار ویدیو
18 فایل
کانال #آتش_به_اختیار _ منتخب اخبار سیاسی از منابع رسمی _ فیلمهای جذاب امام خمینی و امام خامنه ای _ فیلمهای کمتر دیده شده سیاسی و انقلابی ارتباط با ادمین @mgh4385 eitaa.com/atash_be_ekhtiiar http://eitaa.com/joinchat/2125266945C23fd3ab66e
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻رهبر انقلاب: برنامه‌‌ آمریکا بحران‌سازی است شتر در خواب بیند پنبه دانه...!
♦️واکنش سرلشکر سلامی تهدیدهای رئیس موساد: اگر ترورهای قبلی امنیت شما را بیشتر کرد، ادامه بدهید ▪️اما این را بدانید اگر فضای بین ما و شما امنیتی شود دست ما بازتر خواهد شد و عمر شما کوتاه‌تر می‌شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️درگیری احتمالی بین اذربایجان و ارمنستان چه ارتباطی با ایران داره؟!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سپاه بزرگ‌ترین محمولۀ تجهیزات و سلاح‌های ویژه آشوب را در شمال‌غرب کشور کشف کرد این محموله شامل ۱۸ هزار باتوم، ۵۳ هزار شوکر و ۵۴ هزار چاقوی خطرناکِ ضامن‌دار بوده است.
ای بابا بد شد که😂 الان مدیر کانال نشسته داره تو سرش میزنه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اظهارات سردار پورجمشیدیان فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا درباره اعزام کاروان توپخانه و زرهی سپاه پاسداران به مرزهای شمالغرب کشور
انواع فراری
جا ماندگان ارض طوس
دعوا همیشه بر سر ایران قوی بوده است و بس!
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
صحبت‌های کمتر شنیده شده آیت‌الله طالقانی و 🥀شهید بهشتی در مورد حجاب و عفاف
🚫 وقتی اینستاگرام لباس باغبان‌های مجلس را لباس سپاه تشخیص داد؛ هشدار این پلتفرم به صفحۀ جدید محمدباقر قالیباف 🔻 پس از آنکه چند ماه پیش، اینستاگرام صفحۀ ۷۰۰هزارتایی و تأیید‌شدۀ دکتر قالیباف را بدون هیچ‌گونه هشداری بست و از بین برد، حالا عصر امروز به صفحۀ جدید او در اینستاگرام (instagram.com/ghalibaf) چنین هشداری فرستاد: «عکسی که منتشر کرده‌اید قواعد اینستاگرام را به‌خاطر خشونت یا علائم سازمان‌های مخاطره‌آمیز نقض کرده‌ است». 🔻 فارغ از استبدادی که اینستاگرام در محدودکردن تصاویر سردار پرافتخار اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی، و علائم و لباس سازمانی سپاه عزیز اعمال می‌کند، چنین هشداری بیشتر مایۀ تمسخر قواعدی است که اینستاگرام برای هوش مصنوعی خود تعریف کرده است و نشان می‌دهد علاوه‌بر فرماندهان نظامی، سربازان رسانه‌ای آمریکا نیز حتی از رنگ لباس سپاه مقتدر می‌ترسند و به هر ترتیبی می‌خواهند آن را سانسور می‌کنند.
♦️تروریست‌های شاهچراغ در آخرین دفاع‌شان چه گفتند؟ 🔹متهم ردیف اول در سومین جلسهٔ رسیدگی به پرونده حادثه تروریستی در شاهچراغ: همه اقدامات با هدایت سرپل داعش بود که از طریق فضای‌مجازی دستورات را صادر می‌کرد. 🔹رحمت‌اله نوروزاف در پاسخ به این سوالِ رئیس دادگاه که چرا از دستور سرپل داعش سرپیچی نکردی گفت: طبق بیعتی که با خلفیه انجام داده بودم موظف به اطاعت بودم. 🔹همچنین مشخص شد متهمان ردیف دوم و سوم که محل اسکان تروریست را مهیا کرده بودند عضو شاخه فرهنگی داعش بودند. 🔹وکیل این متهمان ادعا کرده این متهمان از غیرقانونی بودن فعالیت بخش تبلیغاتی داعش در ایران اطلاع نداشته‌اند و برای همین خواستار رافت اسلامی و برائت از حکم فسادفی‌الارض شدند.
اگر می‌خواهید بدانید، قدرت ملی فعلی ایران در معادلات جهانی چقدر است و سیاست خارجه دولت تا چه حد موفق بوده، همین اظهار نظر رضا پهلوی کمک زیادی خواهد کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨دستگیری ادمین یک کانال معاند در تبریز ادمین یکی از کانال‌های معاند که درصدد برنامه‌ریزی برای ایجاد ناامنی و آشوب در جامعه بود توسط مأموران اطلاعات یگان ویژه فراجا شناسایی و دستگیر شد. آنچه امروز در مراسم سالگرد فوت آیلار حقی به وقوع پیوست رفتار مشکوک یک زن بود که از فاصله دورتر از مزار وی اقدام به عکاسی و فیلم گرفتن از مراسم می‌کرد رفتاری که توجه ماموران اطلاعات یگان ویژه را به خود جلب کرد. در ادامه ماموران یگان ویژه با مشکوک شدن به این خانم، اقدام به بازرسی از وسایل وی کرده و از صندوق عقب خودرویش تعداد زیادی اعلامیه دست نویس کشف می‌کنند؛ در ادامه هم با چک کردن گوشی تلفن همراه این خانم مشخص می‌شود که وی ادمین یکی از کانال‌های سلطنت طلب با تعداد زیادی فالوور است که برای اغتشاش و دعوت به ناامنی برنامه‌ریزی داشته است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پاسخ کوبنده نماینده ایرلندی پارلمان اروپا به حامیان تحریم‌ ایران؛ شما شعار زن زندگی آزادی می‌دهید اما تحریم‌‌های شما زنان را می‌کُشد! "تحریم‌ها حکم اعدام برای شهروندان ایران است!"
انتقاد ايران از رزمايش مشترك ارمنستان و آمريكا حسين اميرعبداللهيان در گفت‌وگو با آرارات ميرزويان با اشاره به رزمایش نظامی ارمنستان و آمریکا، هرگونه حضور نیروهای بیگانه در منطقه را عامل پيچيده‌تر شدن وضعيت منطقه دانست. وزير امور خارجه موثرترین راه برای رسیدن به صلح جامع را گفتگوها و سازوکارهای منطقه ای از جمله سازوکار ٣+٣ دانست. آرارات میرزویان وزیر امور خارجه ارمنستان هم با اشاره به نقل و انتقال نیروهای نظامی جمهوری آذربایجان خاطر نشان کرد هرگونه تغییر مرزها در قفقاز جنوبی غیر قابل قبول است. میرزویان تاکید کرد و از سوی دیگر خاطر نشان نمود خاک ارمنستان قطعا مکانی برای فعالیتهای ضدایرانی نخواهد بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🖤 ••• یڪ‌پنـڄره‌ڣــولاد، دلم‌ٺـنگ‌«طُ»‌آقاسٺ🖤 اۍ‌ڪاش... ڪہ‌زوارخـراسان‌«تُُـ»بـودم💔....