eitaa logo
آتش به اختیار 🇮🇷 🇵🇸
1.4هزار دنبال‌کننده
26.1هزار عکس
35.3هزار ویدیو
18 فایل
کانال #آتش_به_اختیار _ منتخب اخبار سیاسی از منابع رسمی _ فیلمهای جذاب امام خمینی و امام خامنه ای _ فیلمهای کمتر دیده شده سیاسی و انقلابی ارتباط با ادمین @mgh4385 eitaa.com/atash_be_ekhtiiar http://eitaa.com/joinchat/2125266945C23fd3ab66e
مشاهده در ایتا
دانلود
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 علت فوت مهسا امینی چه‌ بود؟ اعتراف به دروغ بزرگ پس از یک سال!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جدیداً یه ضرب‌المثل توی جهان باب شده که میگه بُرد گونی‌های جمهوری اسلامی ایران از بُرد موشک‌هاش بیشتره :)))
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
توقیف ۲ کشتی حامل سوخت قاچاق در روزهای اخیر ۲ کشتی حامل ۱.۵ میلیون لیتر سوخت قاچاق توسط نیروی دریایی سپاه ماهشهر توقیف شدند. این کشتی‌ها با پرچم پاناما با ۳۷ خدمۀ کشورهای مختلف در حال خروج از کشور بودند.
ایران را ویران می‌خواهند
آیا رسول‌الله به شهادت رسید؟!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 نخستین حامی حقوق زنان و دختران؛ وقتی مد نبود! 🔺خوش بحال شما که دختر دارید، دختر رحمت است... «سکانسی از فیلم محمد‌رسول‌الله»
همزمان با سالروز رحلت پیامبر عظیم‌الشان اسلام و سالروز شهادت امام حسن مجتبی (ع) تشییع با شکوه پیکر پاک 🥀شهید گمنام در ورامین با حضور اقشار مختلف مردم، دکتر نوش‌آبادی نماینده دیار پانزده خرداد و‌ مسئولان شهرستان ورامین صورت گرفت. پیکر مطهر این شهید عزیز در سپاه ناحیه امام حسین علیه‌السلام ورامین آرام گرفت. کانال رسمی نماینده دیار پانزده خرداد @noushabadi_ir
♦️‌ فرانسه: سپاه قدس عامل کودتا در آفریقا علیه غرب است 🔹‌ ‏سخنگوی وزارت امور خارجه فرانسه: سپاه قدس پشت صحنه کودتاهای غرب آفریقا قرار دارد و سردار قاآنی روز کودتای ارتش در مالی ، در پایتخت این کشور حضور داشته است.
کانال رسمی نماینده دیار پانزده خرداد @noushabadi_ir
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🇮🇷 🎥 اعترافات بی‌نظیر ! | شبکه تلویزیونی iran US -2020TV 🍃🌹🍃 ❌از زبان اندیشمند ایرانی مقیم ؛ آنچنان تحلیلی درباره سید علی خامنه‌ای ارائه میده که قطعاً‌ از شنیدنش حیرت می‌کنید!!!
باز وحشی گری براندازا داد مردم رو در آورد رئيس دانشکده پزشکی امپریال کالج لندن که یک ایرانی است، برای انجام امورات خود به کنسولگری ایران رفته و در هنگام بازگشت با جماعت فحاش سلطنت‌طلب برخورد کرده که بی‌آنکه بدانند او کیست فقط فحش می‌دادند. او این اقدام طرفداران پهلوی را در صفحه خود اینطور روایت کرده که اگر پلیس در صحنه حاضر نبود احتمالا کتک مفصلی هم از پهلوی‌طلبان ناآشنا با شعر و موسیقی و فرهیختگی می‌خورده
المیادین: ایران به اسنادی محرمانه از یک پرونده قضایی نتانیاهو دست یافته است شبکه المیادین به نقل از منابعی در ایران مدعی شد: تهران به اسنادی مهم در رابطه با یکی پرونده های قضایی به کلی سری و محرمانه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی دست یافته است. دستگاه قضایی رژیم اشغالگر قدس به دلیل پیامدهای منفی احتمالی ناشی از افشای این پرونده بر امنیت داخلی این رژیم از بررسی و افشای ابعاد آن خودداری کرده است. دلیل امتناع دستگاه قضایی اسرائیل از رسیدگی به این پرونده به کلی سری و محرمانه، ترس از تبعات منفی آن بر جامعه صهیونیستی و احتمال وقوع درگیری و ناآرامی های فراگیر سیاسی و امنیتی در این رژیم عنوان است.
شرکت مایکروسافت می‌گوید هکرهای حکومتی مورد حمایت ایران سعی کرده‌اند به اطلاعات شرکت‌های نظامی، ماهواره‌ای و در حد پایین‌تر شرکت‌های دارویی آمریکا و کشورهای دیگر دسترسی پیدا کنند تا احتمالا از این اطلاعات برای تولیدات داخلی خود که تحت تحریم‌های شدید آمریکاست، استفاده کنند. به گفته مایکروسافت، از ماه فوریه گذشته هکرها توانسته‌اند با موفقیت به چند ده سازمان از هزاران سازمانی که هدف قرار داده بودند، نفوذ و به اطلاعات ارزشمند دسترسی پیدا کنند. شرود دگریپو، مدیر استراتژی تهدید اطلاعات مایکروسافت می‌گوید گرچه دشوار است که بشود فهمید چرا این شرکت‌های ماهواره‌ای، دارویی و دفاعی هدف قرار گرفته‌اند، اما تحریم‌های شدید ایران انگیزه این کشور را برای دسترسی به اسرار تجاری شرکت‌های خارجی افزایش داده است. فعالیت این گروه هکری به نام پیچ سنداستورم (نوعی سنگ مرمر نارنجی) در مقاطع حساس روابط ایران آمریکا تشدید شده است؛ مانند زمانی که آمریکا ایران را متهم کرد به روسیه در تهیه پهپادها برای جنگ مقابل اوکراین کمک کرده است.