eitaa logo
آتش به اختیار 🇮🇷 🇵🇸
1.4هزار دنبال‌کننده
26.1هزار عکس
35.3هزار ویدیو
18 فایل
کانال #آتش_به_اختیار _ منتخب اخبار سیاسی از منابع رسمی _ فیلمهای جذاب امام خمینی و امام خامنه ای _ فیلمهای کمتر دیده شده سیاسی و انقلابی ارتباط با ادمین @mgh4385 eitaa.com/atash_be_ekhtiiar http://eitaa.com/joinchat/2125266945C23fd3ab66e
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بایدن ایران را تهدید کرد: هشدار می دهم که اگر به حرکت علیه نیروهای ما ادامه دهد، پاسخ خواهیم داد و شما باید آماده باشید، این ربطی به اسرائیل ندارد.
🔥 حماس: منتظر باشید، جنگ هنوز شروع نشده است نایب رئیس دفتر سیاسی حماس: حمله زمینی علیه غزه به یک شکست تاریخی برای اسرائیل تبدیل می‌شود. منتظر باشید، جنگ هنوز شروع نشده است. جبهه‌های جدید علیه دشمن از جایی که به فکرش هم خطور نمی‌کند، گشوده می‌شود. 🔻پیش‌نویس قطعنامه آمریکایی در شورای امنیت که به جانبداری از اسرائیل می‌پرداخت با وتوی روسیه و چین رد شد .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ویدیویی بشدت تکان دهنده از یک خبرنگار و یک دکتر که وقتی در حال پخش زنده بودند به شهادت رسیدند میگه کجا پناه ببریم، دکتر میگه نمیدونم میگه بیا در رو بشکنیم بریم داخل، اما بمب امان نمیده! اینقد ظلم باور نکردنیه! اونجا که چشمه خون از زیر انگشتاش گذشت 😔
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚀☢روسیه موشک هسته ای قاره پیما یارس را در آزمایش هسته ای پرتاب کرد مانورهای هسته ای روسیه همه را شگفت زده کرد زیرا روسیه مانند همیشه به ایالات متحده آمریکا اطلاع نداده است
📍روایتی از نحوه فریب دفتر نتانیاهو توسط حماس ▪️به گزارش ایسنا، شبکه «کان ۱۱»، یکی از شبکه‌های شرکت عمومی پخش‌همگانی رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد، جنبش حماس چند هفته قبل از اغاز عملیات «طوفان الاقصی» نامه‌هایی را به دفتر بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم ارسال و آمادگی خود را برای تبادل اسرا و آزاد کردن «هدار گولدن»، «شاؤول آرون» و همچنین «آورا آوراهام منگیستو»، سه نظامی اسیر صهیونیست در غزه اعلام کرد. ▪️این شبکه گزارش داد، حماس با این اقدام تلاش کرد تا توجه مقامات رژیم صهیونیستی را از تحولات و اقدامات میدانی منحرف کرده و آنها را به یک مذاکرات فشرده و غیر مستقیم از طریق میانجیگران و در بالاترین سطح سیاسی در این رژیم مشغول کند طوری که مقامات دفتر نتانیاهو به این مسئله مشغول شدند و در مقابل گردان‌های شهید عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس برای انجام بزرگ‌ترین حمله خود به مواضع رژیم صهیونیستی آماده شد. ▪️در گزارش این شبکه آمده است که مذاکرات فشرده در دو سال گذشته در تلاش برای دستیابی به توافق مبادله اسرا میان جنبش حماس و رژیم صهیونیستی صورت گرفته بود، اما این مذاکرات در چند ماه گذشته تشدید شد. این مذاکرات از طریق چند میانجی از یک سو و دفتر نتانیاهو از سوی دیگر و با نظارت ژنرال آوی گیل، منشی نظامی نتانیاهو انجام شد. ▪️طبق این گزارش، نخست وزیر رژیم صهیونیستی پس از پایان مسؤولیت «یارون بلوم» در سمت هماهنگ کننده امور اسرا و مفقودین از حدود یک سال گذشته هیچ شخصی را به عنوان جانشین وی منصوب نکرد و این اقدام بیانگر آن است که مذاکرات اخیر مستقیما توسط خود نتانیاهو مدیریت می‌شد و آوی گیل اقدامات هماهنگی آن را انجام می‌داد. یک منبع مطلع در این باره فاش کرد: مذاکرات دارای فراز و نشیب زیادی بود، اما گاهی حماس طوری رفتار می‌کرد که صهیونیست‌ها گمان کنند دستیابی به توافق بسیار نزدیک است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تجمع دانشجویان کنکوردیای مونترال کانادا در حمایت از مردم غزه!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴فیلم منتشر شده از تونل‌های زیر زمینی غزه 🔹مترو غزه تونل‌های بلند و عمیقی در دل نوار غزه هستند که در عمق ۳۰ متری زیر زمین کنده شده است و شاهراه ارتباطی زیر زمینی غزه محسوب می‌شوند. 🔹بنا به گفته سخنگوی حماس، در ۳۶۵ کیلومتر مربع مساحت غزه، ۵۰۰ کیلومتر تونل زیرزمینی کنده و در حال بهره برداری است.
🔻سرزمین خدا باید سرزمین نور و مهربانی باشد و نه امپراطوری ماده و خشونت دائمی. سیطرهٔ صهیونیست‌ها بر قدس و یهودی‌سازی این شهر پاک، انکار پیام مسیحیت است که به مردم آموخت: مردمان برادرانِ دوست‌دارِ یکدیگرند. سیدموسی صدر، ۱۹۷۰/۸/۱۲
❌️کثیف‌تر از صهیونیست‌ها، ویرانی طلبانی هستند که از بغض با ج.ا طرفداری اسرائیل را میکنند و حتی جنایات آنها را می‌شورند. 🔻این عکس مربوط به فریب رسانه‌ای بود که توسط کلاه سفیدهای ارتش آزاد سوریه در سال 2016 صورت گرفت! ✍️🏻اخبار فیک به همین راحتی در فضای مجازی منتشر شده و توسط افراد ناآگاه، تایید و بازنشر می‌شوند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
۱۸ اینفلوئنسر جهانی، با بیش از ۹۵ میلیون فالور، در کمتر از ۱ دقیقه و ۳۰ ثانیه، همه اونچه که تو فلسطین و غزه رخ داده رو به مردم جهان گفتن درد و بلای تک تک‌تون تو سر اون اینفلوئنسرای دوزاری که از ترس ریزش فالور لالمونی گرفتن...
گردان های قسام ۲۰ نیروی ویژه آمریکایی را که آموزش دیده و به اسرائیل اعزام شده بودند،و خواستند وارد غزه شوند کشته اند.🥷 جو بایدن در این دیدار با آنها ملاقات کرد و برای آنها آرزوی موفقیت کرد، اما بیشتر آنها کشته شدند :)
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
رژیم صهیونیستی مدعی انجام حملۀ زمینیِ محدود به نوار غزه شد ارتش رژیم صهیونیستی با انتشار تصاویری ادعا کرده «در چهارچوب تدارک برای مرحله بعدی عملیات نظامی» با استفاده از تانک یک یورش را در شمال غزه انجام داده و نیروهایش شبانه برای یورش در چهارچوب انجام عملیات زمینی وارد نوار غزه شده‌اند و پس‌از آن منطقه را ترک کرده‌اند. پ ن : در فیلم دقت کنید می‌بینید که تانکها در فاصله چندمتری از فنس مرزی هستند و بیشتر شوآفی برای روحیه دادن است
اسرائیلی‌ها جنگ زمینی کنند بلعیده می‌شوند سلامی، فرمانده کل سپاه: تمام سرزمین‌های اسلامی قربانگاه سیاست‌های آمریکاست؛ هرچند خورشید آنها رو به غروب است و همه جا شکست می‌خورد اما آسیب هم می‌زنند؛ قدرتش رو به اضمحلال است و هیچ دستاوردی هم ندارد. با عملیات طوفان‌الاقصی همه قدرت‌های استکباری مچاله شدند، اگر اسرائیلی‌ها روی زمین جنگ کنند بلعیده می‌شوند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
طوفان‌الاقصی علاوه بر سیلی به اسرائیل، کشیده‌ای به صورت اپوزیسیون ایران بود! فرامرز دادرس، فعال سیاسی اپوزیسیون: نه تنها اسرائیل در شوک فرو رفته بلکه شبکه‌های فارسی زبان و اپوزیسیون، همگی ضربه مغزی شدند! اسرائیل در برابر یک گروه و نصفی عاجز و ناتوان شده؛ تازه این‌ها یک دهم حزب‌الله لبنان هم نمی‌شوند! اکنون صهیونیست‌ها در حال فرار از اسرائیل هستند و موجودیت آن در خطر است!
آزادی بیان اب دوغ خیاری غربی‌ها شرکت متا، متعلق به مارک زاکربرگ، بزرگترین صفحه خبری «فلسطینی» به نام Eye On Palestine را در اینستاگرام حذف کرد. این حساب بیش از ۶ میلیون دنبال کننده از سراسر جهان داشت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سرلشکر سلامی: آمریکا، انگلیس و اسرائیل پس از عملیات طوفان الاقصی مچاله شدند فکر می کنند می توانند با چند روز یا چند ماه بمباران موفق شوند. شکست در عملیات طوفان الاقصی یکی از خاطره انگیزترین، استثنائی ترین، شگفت انگیزترین، و غیرقابل تصورترین شکستی بود که آمریکا، انگلیس و اسرائیل همه با هم طی آن مچاله شدند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اگر می‌خواهید دلیل واکنش اروپایی‌ها به جنایات ارتکابی علیه غزه و فلسطین را بدانید، این سخنان از ایدئولوگ آنها، وینستون چرچیل، را بشنوید.
این همایش نفری ۵ میلیون تومان بوده. یعنی ۵ میلیون دادن رفتن تو سالن تا انگیزه بگیرن و ۲۵۰۰ نفر هم شرکت کردن این خانومه ۱۳ میلیارد کاسب شده به اینا انگیزه بده :)))
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جنجال در کنست اسرائیل: حتی اگر در جنگ غزه پیروز شویم با این اقتصاد فلج باخته‌ایم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چند پیشنهاد کلیدی از ابن‌سینا و رازی برای خواب راحت شبانه!
رئیس پیشین MI6: نابودی حماس غیرممکن است.
میدل ایست آی: اسرائیل قصد دارد تونل‌های حماس را با گاز اعصاب پر کند تاخیر در تهاجم زمینی بخشی از نقشه اسراییل و آمریکا برای غافلگیری در حمله چند جانبه به غزه است