eitaa logo
آتش به اختیار 🇮🇷 🇵🇸
1.4هزار دنبال‌کننده
26.1هزار عکس
35.3هزار ویدیو
18 فایل
کانال #آتش_به_اختیار _ منتخب اخبار سیاسی از منابع رسمی _ فیلمهای جذاب امام خمینی و امام خامنه ای _ فیلمهای کمتر دیده شده سیاسی و انقلابی ارتباط با ادمین @mgh4385 eitaa.com/atash_be_ekhtiiar http://eitaa.com/joinchat/2125266945C23fd3ab66e
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 پدر 🥀شهید آرمان علی‌وردی: انگشتان پسرم زیر ضربات له شده بود
📸 اهدای گل و ادای احترام تیم ملی والیبال نشستۀ ایران پس از قهرمانی به مادر 🥀شهید الداغی 🔸شهید حمیدرضا الداغی ۸ اردیبهشت برای دفاع از ۲ دختر در برابر اذیت و آزار اوباش به شهادت رسید.
🔴 وزارت دفاع آمریکا 900 نظامی جدید به خاورمیانه اعزام می‌کند ▫️ پنتاگون مدعی شد: در بحبوحه افزایش حملات گروه های وابسته به ایران، حدود 900 نیروی آمریکایی دیگر وارد خاورمیانه شده اند یا برای تقویت دفاع هوایی پرسنل این کشور به منطقه می روند. ▫️سرتیپ پاتریک رایدر، سخنگوی پنتاگون گفت: با افزایش تنش ها بر سر جنگ اسرائیل و حماس، نیروهای آمریکایی و ائتلاف در هفته گذشته حداقل 12 بار در عراق و چهار بار در سوریه مورد حمله قرار گرفته اند. در مجموع 21 نیروی آمریکایی صدمات جزئی متحمل شده اند که اکثریت قریب به اتفاق آنها آسیب های مغزی کمی داشته اند. ▫️از زمان جنگ غزه، آمریکا هزاران نیروی جدید در قالب دو ناو هواپیمابر به منطقه اعزام کرده تا از اسرائیل دفاع کند. رایدر در ادامه مدعی شد: من قصد ندارم اطلاعات دقیق تری از اینجا در مورد گروه های خاصی که مسئولیت (حمله به پرسنل آمریکایی) را بر عهده گرفته اند در اختیار شما قرار دهم، به جز اینکه بگویم می دانیم این گروه ها وابسته به ایران هستند‌.
تحلیلگر چینی: میلیاردرهای صهیونیست دهه ها را صرف ساختن فیلم کردند تا به همه بگویند هیتلر چقدر شرور بود. اما ارتش اسرائیل به طور زنده به جهان نشان می‌دهد که چگونه از نازی‌ها بدتر هستند.
🔺دیدار مسئولین حماس و ایران در مسکو 🔹«علی باقری» معاون سیاسی وزیر امورخارجه که به دعوت همتای روسی خود برای تبادل نظر و رایزنی‌های دوجانبه به مسکو سفر کرده است، با «موسی ابومرزوق» عضو دفتر سیاسی جنبش حماس دیدار و گفت‌وگو کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌درگیری بین طرفداران فلسطین و رژیم صهیونیستی در دانشگاه تولیت آمریکا
مهم مهم مهم 🚨🚨🚨 فرار نظامیان صهیونیست در جنوب غزه به سمت دریا/ رها کردن تجهیزات نظامی از ترس جان ✅گردان های قسام:دشمن صهیونیستی بامداد امروز جمعه تلاش کرد با پیاده کردن نیرو از طریق سواحل رفح به جنوب غزه نفوذ کند. این اقدام توسط رزمندگان فلسطینی شناسایی شد و نیروهای مقاومت با دشمن درگیر شدند. این درگیری ها به حدی بود که عناصر ارتش رژیم صهیونیستی مجبور به درخواست پوشش هوایی شدند و با مداخله جنگنده های صهیونیستی این عناصر نجات پیدا کرده و به سمت دریا فرار کردند. عناصر ارتش رژیم صهیونیستی میزان زیادی از تجهیزات نظامی خود را پشت سرشان رها کردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
روایت سحر قریشی از آزار و اذیت شدنش توسط حمید فراخ نژاد
🎙 فرماندۀ معظم کل قوا: 🔻اگر خطر نابودی رژیم غاصب را تهدید نمی‌کرد، سران آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان، این اشرار عالم، خودشان را محتاج نمی‌دیدند که پشت سر هم به فلسطین اشغالی بیایند و اظهار همبستگی کنند. این نشان می‌دهد ضربه بسیار محکم و تعیین کننده بوده و رژیمِ از پا افتاده را به زور دارند سر پا نگه می‌دارند. | | |
مقتدى صدر: دولت عراق سفارت آمريكا را تعطيل نكند، تصميم ديگرى مي‌گیریم ♦️مقتدى صدر روز جمعه در بیانیه‌ای اعلام کرد: از دولت و پارلمان عراق با تمام احزاب و رویکردهایشان، برای نخستین بار و به خاطر منافع عمومی و نه شخصی، می‌خواهم که به تعطیلی سفارت آمریکا در عراق رأی بدهند. ♦️او گفت که دليل این پيشنهاد «حمایت نامحدود آمریکا از اسرائیل در جنگ غزه» است. ♦️صدر تأکید کرد که این اقدام با پایبندی به «حفاظت از پرسنل دیپلماتیک و جلوگیری از تعرض به آنها از سوی شبه نظامیانی که در پی تضعیف عراق هستند» انجام شود. ♦️وی افزود: منتظر پاسخ و اقدام دولت به این خواسته در عراق هستیم و در صورت عدم پاسخگویی دولت و پارلمان، موضع دیگری داریم که متعاقبا اعلام خواهیم کرد. ♦️صدر از همه خواست تا مطیع بوده، به تنهایی عمل نکنند و از استفاده از سلاح خودداری کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
لحظه اصابت راکت مقاومت به تل‌آویو 😍 تاکنون ۳ صهیونیست زخمی شدند
نیویورک تایمز: نتانیاهو از امضای دستور عملیات زمینی در غزه خودداری کرد این روزنامه به نقل از منابعی در دولت اسرائیل می نویسد که این اتفاق به دلیل ترس نخست وزیر از از دست دادن اعتماد مردم در صورت شکست آن رخ داده است. نیویورک تایمز می نویسد که نتانیاهو با این تصمیم "افسران ارشد" را خشمگین کرد.
اولین استفاده عملیاتی پهپادهای انتحاری مینیاتوری در نیروی زمینی ارتش این پهپاد دارای ۵۰۰ گرم سرجنگی و مدوات پروازی ۲۰ دقیقه ای است و تا حدود ۴ کیلومتر هم برد دارد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سخنان حماسی سید حسن نصرالله درباره حضرت آیت‌الله خامنه‌ای
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مفتی اهل سنت: یک و نیم میلیارد مسلمان سنی منتظر است نیم میلیون (پانصدهزار) مسلمان شیعه در جنوب لبنان، ۲ میلیون سنی در غزه را نجات دهد! چرا اینگونه است؟
🔺️الجزیره به نقل از منابعی گزارش داد که مذاکرات با میانجیگری قطر برای دستیابی به توافق آتش بس و معامله تبادل اسرا بین حماس و اسقاطیل به سرعت در حال پیشرفت است.
🔹️لوکاشنکو: اگر آمریکا حمله‌ای انجام دهد، ایران پاسخ خواهد داد و ناو هواپیمابر واشنگتن نیز غرق می‌شود. 🔺رئیس‌جمهور بلاروس امروز در سخنانی تصریح کرد: اگر آمریکایی‌ها با حملات هوایی و ناوهای هواپیمابر از مدیترانه شروع به‌بمباران کنند- اگرچه فکر نمی‌کنم دیوانه باشند- ایران پاسخ خواهد داد.
🟠آمریکا فرمانده صابرین را تحریم کرد 🔹سردار احمدعلی فیض‌اللهی، فرمانده تیپ صابرین سپاه را به لیست تحریم‌ خود اضافه کرد. به گفته وزارت خزانه داری آمریکا، یگان صابرین در سوریه مستقر شده و به حماس و اعضای حزب الله آموزش می‌دهد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شب هشتم تحصن عراقی‌ها در مرز اردن؛ إنّا قادمون؛ ما می‌آییم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دیوانه‌ خانه‌ای به نام شبکه من‌و‌تو! دگوری‌های شبکه بهایی من‌وتو: محمدرضاشاه پهلوی امروز زنده‌ترین بازیگر سیاسی در ایران است! فلسطین اصلا وجود نداشته که بخواهد اشغال شود، ایران اشغال شده!
🔺️حمله حزب‌الله به ۳ پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی! 🔹حزب‌الله اعلام کرد رزمندگان این جنبش، عصر امروز، مواضع نظامی «رویسات العلم»، «السماقه» و «زبدین» را در مزارع شبعا و کفرشوبا هدف قرار داده‌اند. 🔘 مقام حماس: اسطوره سرویس‌های جاسوسی و امنیتی اسرائیل را در هم شکستیم 🔹موسی ابومرزوق، عضو دفتر سیاسی جنبش حماس فلسطین تأکید کرد که رژیم صهیونیستی در مسئله کوچاندن اجباری ساکنان غزه شکست خورده است و هیچ گاه نخواهد توانست به این هدف دست پیدا کند. 🔹ابومرزوق با بیان اینکه در جنگ کنونی با رژیم صهیونیستی، آمریکاییها مدیریت این جنگ را بر عهده دارند، تصریح کرد: اسطوره سرویس‌های جاسوسی و امنیتی و ارتش اسرائیل را در هم شکستیم، نیروهای آن را به اسارت گرفتیم و سربازانشان را از پای درآوردیم.