eitaa logo
آتش به اختیار 🇮🇷 🇵🇸
1.4هزار دنبال‌کننده
26.1هزار عکس
35.3هزار ویدیو
18 فایل
کانال #آتش_به_اختیار _ منتخب اخبار سیاسی از منابع رسمی _ فیلمهای جذاب امام خمینی و امام خامنه ای _ فیلمهای کمتر دیده شده سیاسی و انقلابی ارتباط با ادمین @mgh4385 eitaa.com/atash_be_ekhtiiar http://eitaa.com/joinchat/2125266945C23fd3ab66e
مشاهده در ایتا
دانلود
کافه‌ای در بمبئی هند :)
همشهری: مجلس یازدهم به ۸۰ درصد وعده های خود عمل کرده است روزنامه همشهری نوشت: 🔹 بررسی‌ها نشان می‌دهد از ۲۲ حوزه احصاشده، نمایندگان در ۹ حوزه موفق به تحقق ۱۰۰درصدی وعده‌ها شده‌اند و در حدود ۹ حوزۀ دیگر نیز وعده‌ها بین ۷۰ تا ۸۰درصد محقق شده‌اند. این‌ در حالی است که براساس بررسی‌های انجام‌شده، در ۲ حوزه نیز مجلس یازدهم موفق به تحقق وعده‌ها نشده ‌است.
🇮🇷قرار گرفتن ماهواره ثریا در مدار ۷۵۰ کیلومتری 🚀ماهواره ثریا متعلق به سازمان فضایی به وسیله ماهواره‌بر سه مرحله‌ای سوخت جامد قائم ۱۰۰ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با موفقیت پرتاب شد و در مدار ۷۵۰ کیلومتری قرار گرفت.
🔴چرخه ای که باید ادامه داد تا ماشین ترور صهیونیست ها متوقف شود 🔹‌در ماجرای ترور و شهادت مسئول و جانشین اطلاعات نیروی قدس باید به یک نکته توجه کرد و آن ادامه دادن پاسخ های قاطع ایران است. 🔹‌رونن برگمن، یکی از شخصیت های امنیتی رژیم صهیونیستی در کتابی تحت عنوان «برخیز و اول تو بکش» می گوید بعد از ترور سیدعباس موسوی در لبنان، عماد مغنیه،با حمله به سفارت رژیم صهیونیستی در آرژانتین پاسخ پرتلفاتی به آنها داد. رژیم صهیونیستی این چرخه را ادامه داد و یکی از سفارت خانه های ایران در آفریقا را هدف قرار داد و باز هم جبهه مقاومت پاسخ قاطعی به صهیونیست ها داد... و موساد متوجه شد برای متوقف کردن این چرخه، باید اقدامات تروریستی خود را متوقف کند. 🔹‌بنابراین تنها راه دفاع در مقابل جنایت های این رژیم، ادامه دادن چرخه تا متوقف کردن آن است...
🔴ترور نیابتی سردار ایرانی! 🔹‌محد لسانی: شهید امروز، طراح و مجری بیرون راندن آمریکا از سوریه بود 🔹‌هفت ماه پیش واشنگتن پس، نام صادق امیدزاده را به عنوان مغز متفکر طراحی علیه نیروهای آمریکایی آورد 🔹‌باور کنید رژیم صهیونیستی سپر بلای آمریکا در منطقه است و حتی ترور حاج صادق را باید ترور نیابتی از سوی آمریکا دانست
طبق این سند، منافقین در سال ۹۱، شهید صادق امیدزاده را به‌عنوان یکی مرتبطین با جبهه مقاومت در لبنان و سوریه شناسایی کرده و احتمالا اطلاعات کسب شده را در اختیار رژیم صهیونسیتی قرار داده‌اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
عربستانی‌ها اتوبوس رئال را خالی کردند رئال هفتۀ پیش در فینال سوپرجام اسپانیا بارسلونا را ۴-۱ در ریاض شکست داد و قهرمان شد. در حاشیۀ این قهرمانی بعد از رفتن بازیکنان رئال از اتوبوس، چند تماشاگر عربستانی میوه‌های مانده در داخل اتوبوس را سرقت کردند. نشریۀ الشرق‌الاوسط عربستان از دستگیری این ۴ شهروند عربستانی خبر داده. تحلیلگران اصلاح‌طلب بیایید برامون از توسعه و پیشرفت عربستان بگید 😀
تصویر از 🥀شهید یوسف امیدزاده معروف به حاج صادق که در حملات امروز رژیم صهیونیستی به حومه دمشق به شهادت رسید
🇮🇷 جانشین نیروی قدس سپاه: به مصاف دشمنان در سراسر دنیا خواهیم رفت سردار فلاح‌زاده گفت: رژیم صهیونیستی که در حال نابودی است، دست به اقدامات تروریستی کور می‌زند چراکه تاکنون جنگ غزه برای او دستاوردی نداشته است.
محبوبیت لیست انتخاباتی روحانی با تَکرار خاتمی هم به رئیسی نمی‌رسد. در جدیدترین نظرسنجی موسسه ایسپا در خصوص محبوبیت لیست‌های انتخاباتی منتسب به اشخاص شاخص در انتخابات مجلس، تنها ۱۰ درصد از پاسخ دهندگان لیست منتصب به حسن روحانی را به عنوان لیست انتخاباتی خود برگزیده‌اند و ۱۶ درصد نیز به لیست منتسب به خاتمی رای خواهند داد، ۲۰ درصد پاسخگویان هم گفته‌اند به لیست انتخاباتی قالیباف رای می‌دهند در این نظرسنجی، اما لیست ابراهیم رئیسی با ۳۶ درصد محبوب‌ترین لیست انتخاباتی مجلس در میان پاسخ دهندگان بود ۱۸ درصد پاسخ دهندگان نیز به سایر لیست‌های انتخاباتی رای خواهند داد.
توییت مهم یک خبرنگار عراقی: ۳ عضو موساد در حمله سپاه به اربیل کشته شدند «احمد عبدالساده» خبرنگار عراقی در ایکس نوشت: ضربه‌ای که برای‌شان بسیار دردناک بود. به گفته یک منبع آگاه این حمله {سپاه} منجر به کشته شدن ۳ نفر از ۱۵ عضو موسادی شد که با تاجر پیشرو دزه‌ای جلسه داشتند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فرمانده فضایی نیروی هوافضای سپاه: تا ۳ سال آینده احتمالا به مدار ۳۶۰۰۰ کیلومتری زمین می‌رسیم سال بعد پرتاب تحقیقاتی ماهواره‌بر قائم۱۰۵ را انجام می‌دهیم و قرار است تا ۳ سال دیگر ماهواره‌بر قائم۱۲۰ ماهواره‌ها را به مدار ۳۶۰۰۰ کیلومتری برساند.
شهدای امروز سپاه در سوریه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 چهارمین کارگاه آموزش تخصصی صوت و لحن قرآن کریم که با حضور پرشور نوجوانان عزیز و با همکاری سازمان فرهنگی شهرداری و موسسه جامعه القرآن شهرستان ورامین برگزار شد. 🔹 شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ 🔸 مدرس دوره: استاد هادی رحیمی قاری و مدرس بین المللی قرآن کریم 🔹 علاقمندان به ثبت نام در دوره ( که حداقل بر تجوید مقدماتی مسلط هستند) می‌توانند درخواست خود را در پیام رسان ایتا به شماره 09199657194 ارسال نمایند. •┈•✾•☘️🌸🍀•✾•┈• 💫 پویش جلسات خانگی قرآن کریم جنوبشرق استان تهران 👉 https://eitaa.com/quran1342
تتلو اعتراف کرد اطلاعات دریافتی حاکی از این است که برای امیرحسین مقصودلو معروف به تتلو با عناوین اتهامی مختلف از جمله تشویق مردم به فساد و فحشاء و فراهم کردن موجبات آن با تولید و انتشار آثار هنری مستهجن، دایر کردن سایت شرط بندی به منظور قمار و دعوت مردم به این کار، توهین به مقدسات اسلام و… قرار جلب به دادرسی صادر شده است. نامبرده در فرایند تحقیقات قضائی به انجام اقدامات ضدفرهنگی و مستهجن به‌خصوص استفاده از مسائل غیراخلاقی و جنسی به‌منظور بیشتر دیده شدن معترف شده است.
شکنجه‌های ساواک داستانِ علی‌اصغر بدیع‌زادگان گزارش «نوری البلا» و «هنری لبرتالیس» دو حقوقدان معروف فرانسوی در ایران: «زندانی دیگری که نامش فاش نمی‌شود زیرا امکان مزاحمت برای خانواده‌ش در ایران وجود دارد درباره بدیع‌زادگان (زندانی سیاسی رژیم شاه) می‌نویسد:او را بر یک اجاق برقی نشاندند و قسمت‌هایی از عصب پشتش را سوزاندند. جراحات او را برای مدت طولانی بدون معالجه رها کردند. بوی جراحات بدنش برای همه غیرقابل تحمل بود. او نیمه فلج شده بود و بلافاصله بعد از محاکمه او را اعدام کردند.» فیلیپ جکسون، روزنامه ساندی‌تایمز | ۱۹۷۵ میلادی
پدرسوخته مثل عردوغان کشتی کانتینری ترکیه TURKON ISTANBUL در حال حرکت به سمت بندر حیفا اسرائیل است.
نخست وزیر عراق خطاب به آمریکا: همین حالا و فورا از عراق خارج شوید! عراق در اقدامی بی سابقه از ورود نیروهای آمریکایی بیشتر به خاک خود خودداری کرده است. ‏ سخنگوی ارتش عراق نيز گفت: آغاز مذاکرات برای خروج نیروهای آمریکایی قریب الوقوع است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بهتر نبود وقایع ۷ اکتبر اتفاق نمی‌افتاد تا غزه این‌قدر 🥀شهید نمی‌داد؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴ترویج همجنس‌گرایی تو مملکت اسلامی؟ 🔹‌موبایل فروشی پست گذاشته که این گوشی هدیه سالگرد ازدواج دوتا آقای همجنس‌باز تو مشهده! 🔹‌آقایون نمی‌خواین برخورد کنید؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴جزئیات عجیب از سارق فرش‌های کاخ سعدآباد 🔹‌پس مظنون قبلا هم لباس روحانیت رو دزدیده!
🔴یک بازیگر هالیوودی دیگر هزینه‌ی دفاع از مردم فلسطین را داد 🔹‌سارا رامیرز بازیگر سریال «و درست مثل آن» به فصل سوم این سریال باز نخواهد گشت. فصل سوم سریال «و درست مثل آن» بدون حضور یکی از بازیگرانش سارا رامیرز روی آنتن می رود و این بازیگر که در نقش چه دیاز در ۲ فصل گذشته بازی کرده بود از سریال اچ بی او مکس اخراج شد. 🔹‌فعالیت اینستاگرامی رامیرز حاکی از آن است که اعتقادات سیاسی او عاملی در خروج او از سریال «و درست مثل آن» بوده است. این بازیگر که متولد مکزیک است در تظاهراتی که ۱۳ ژانویه در حمایت از مردم غزه در واشینگتن برگزار شده بود هم حضور داشت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴عاقبت پارتی بازی رئیس پلیس سابق مهاجرت کشور برای پسرش
🔴14 سال پیش در چنین روزی، «محمود المبحوح» از فرماندهان ارشد حماس مورد ترور وحشیانه رژیم صهیونیستی قرار گرفت. 🔹‌در 19 ژانویه 2010 المبحوح یکی از فرماندهان با استعداد اطلاعاتی عملیاتی حماس در حالی که در کشور امارات به سر می برد، توسط تیم ترور رژیم صهیونیستی با تزریق سم به شهادت رسید. 🔹‌المبحوح که یکی از فرماندهان رده بالای حماس و یکی از بنیانگذاران کتائب عزالدین القسام بود که طراحی و اجرای دو عملیات اسارت دو نظامی صهیونیستی در سالهای ۱۹۸۸ و ۱۹۸۹ را در کارنامه مبارزاتی خود داشت. 🔹‌کشور امارات به جهت ترافیک رفت و آمد تجار، مکان مناسبی برای هماهنگی های اطلاعاتی المبحوح بود. ولی تیم ترور صهیونیست ها بعد از مدت ها تعقیب، مکان او را پیدا کردند و با تزریق سم به بدن او موجب فلج شدن، از کار افتادن سیستم تنفسی و شهادت فوری المبحوح شدند. این عملیات که در یکی از هتل های دبی صورت گرفت، 20 دقیقه به طول انجامید. 🔹‌تروریست های صهیونیست، صحنه ترور را به گونه ای تنظیم کردند که برداشت شود البمحوح به مرگ طبیعی از دنیا رفته است. ولی این موضوع مدتی بعد افشا شد... 🔹‌یونن برگمن، کارشناس امنیتی رژیم صهیونیستی در نشریه «اسرائیل دیفنس» گفت: «ارزیابی اسرائیل اینبود که ترور المبحوح ضربه سختی به حماس وارد کرد؛ اما در درازمدت هیچ اثر استراتژیک واقعی ندارد، زیرا مانند "زدن ضربه ای به بال یک هواپیما" است که تنها آن را تکان می دهد» 🔹‌ضرباتی که صهیونیست ها در این سال ها با ترورهای ناجوانمردانه به جبهه مقاومت وارد کرده اند، اگرچه در کوتاه مدت آسیب های جدی وارد کرد ولی در دراز مدت هیچ گونه تغییری در ماهیت تفکر مقاومت بوجود نیاورد و این مسئله روز به روز در قلوب مومنین تقویت و منجر به اقدامات اساسی در میدان مبارزه شده است. عملیات 7 اکتبر رزمندگان حماس و ضربات جبران ناپذیر آن به رژیم صهیونیستی، ادامه تفکر مقاومتی امثال شهید المبحوح است. 🔹‌«مهدی پیش بین»