eitaa logo
آتش به اختیار 🇮🇷 🇵🇸
1.4هزار دنبال‌کننده
26.1هزار عکس
35.3هزار ویدیو
18 فایل
کانال #آتش_به_اختیار _ منتخب اخبار سیاسی از منابع رسمی _ فیلمهای جذاب امام خمینی و امام خامنه ای _ فیلمهای کمتر دیده شده سیاسی و انقلابی ارتباط با ادمین @mgh4385 eitaa.com/atash_be_ekhtiiar http://eitaa.com/joinchat/2125266945C23fd3ab66e
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
امیر عبداللهیان، وزیر امور خارجه در مصاحبه با کانال خبری ۴: اگر در ایران و بریتانیا رفراندم برگزار شود، مردم به تغییر حکومت بریتانیا رای می‌دهند ولی جمهوری اسلامی با رای مردم ایران می‌ماند.
رسانه‌های آمریکایی گزارش دادند که ایران به حزب‌الله چراغ سبز نشان داده است تا حمله گسترده‌تری به اسقاطیل انجام دهد. این دستور به دلیل نگرانی در تهران از حمله ارتش اسقاطیل به رفح و سپس احتمال ورود زمینی در لبنان صادر شد. بر اساس این گزارش، تهران به حزب‌الله دستور داده است که تنها در صورت ورود اسقاطیل به رفح، حمله گسترده‌تری به اسقاطیل انجام دهد. همچنین گزارش شد که فرمانده سپاه قدس ایران اخیراً به لبنان سفر کرده و با (سید)حسن نصرالله رهبر حزب‌الله نیز دیدار کرده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🥀شهید رضا امینی رزمنده بیسیمچی که ۱۴ سال سن داشت و از زابل اعزام شده بود : من کوچکتر از اونی هستم که پیامی برای ملت ایران داشته باشم ولی یک پیامی اینه که راه این شهدا را نگه دارم و نگذارم اسلحه آن بر زمین بیفتد.‌
قسمتی از وصیت‌نامه تکان دهنده شهید امیر حاج امینی: "اگر به واسطه خونم حقی بر گردن دیگران داشته باشم، به خدای کعبه قسم از مردان بی غیرت و زنان بی حیا نمیگذرم..." ۱۰ اسفند، سالروز شهادت شهید امیر حاج‌ امینی صاحب این تصویر بی‌نظیر و بیسیمچی گردان انصار لشکر ۲۷ محمد رسول الله (ص)
در استان تهران حجت ما لیست جامعه محترم مدرسین است. از همه دوستان و آشنایان درخواست می کنم لیست جامعه محترم مدرسین را به دیگران معرفی کنید. حضور گسترده ما در پای صندوق های رای تیری به چشم بدخواهان ملت ایران است. ✍محمدرضا باقرزاده
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سیلی مردم به شبکه صهیونیستی اینترنشنال؛ نظرسنجی‌هایی که غلط از آب درآمد!
لبیک سید محمد خاتمی به عبدالله مهتدی دبیرکل کومله
اینفوگرافی مقایسه مشارکت در ادوار مختلف مجلس
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
انتقاد رهبر معظم انقلاب از رفتاری که با دانشجویان بازگشته به ایران می‌شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 جواب مردم ایران به تمام دروغ پراکنی‌ها و تبلیغات علیه حضور مردم در انتخابات به دشمنان این ملت ثابت کرد علقه آنها فراتر از تحلیل‌های بدخواهان این کشور است.
🔴 استوری خجالت‌آور «سپهر حیدری»، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس 🔹‌یادتونه چندوقت پیشا «حسن عباسی» گفته بود فوتبالیست‌ها بیغیرتن که عکسای بدون حجاب زناشون رو تو مجازی پخش می‌کنن و یه عده از فوتبالیست‌ها هم بهشون برخورد و سروصدا کردن؟! 🔹‌خواستم بگم اگه اسم این بیغیرتی نیست پس چیه؟؟؟
📊 آلمانی‌های ناراحت و خسته از جنگ اوکراین
🥇‍ هادی چوپان قهرمان آرنولد کلاسیک شد هادی چوپان با یک نمایش بی‌نظیر برای نخستین‌بار فاتح دسته اوپن آرنولدکلاسیک آمریکا و برنده جایزه ۳۰۰ هزار دلاری شد. هادی چوپان به پنجمین بدنساز تاریخ پس از رونی کلمن، جی کاتلر، دکستر جکسون و برندون کوری تبدیل شد که سابقه قهرمانی در هر دو مسابقه معتبر مسترالمپیا و آرنولد کلاسیک را در کارنامه دارند.
ارتش آمریکا با انتشار عکسی از نفتکش انگلیسی روبیمار که در پی حمله موشکی انصارالله در دریای سرخ غرق شد، از وجود ۲۱ هزار تن کود سولفات آمونیوم در این کشتی خبر داد
مهربانی شاه زبانزد رسانه‌های ترکیه مجله طنز «girgir» چاپ آنکارا در انتقاد به کشتار مردم در ۱۷ شهریور ۵۷، کاریکاتوری را از شاه و فرح چاپ کرده بود که در آن، فرح به شاه می‌گوید: «رضا!رضا!نباید همه را می‌کشتی! چند نفر را هم برای نظافت کاخ نگه می‌داشتی!»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
- خبرنگار: آقای لاوروف در مورد اظهارات اخیر مکرون در مورد اعزام نیرو (نظامیان ناتو) به اوکراین، چی خواهید گفت؟ - لاوروف: 😂😂😂
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بزرگ ترین خورشید کشف شده استفنسون ۱۹ هزار سال نوری از زمین فاصله دارد. قطر استفنسون ۲۱۵۰ برابر خورشید و حجم آن تقریباً ۱۰ میلیارد برابر خورشید است با در نظر گرفتن این تخمین درست، حدود ۹ ساعت طول می‌کشد تا دور سطح آن با سرعت نور طی کرد، در حالی که برای خورشید ۱۴٫۵ ثانیه طول می‌کشد. این ستاره اگر در مرکز منظومه خورشیدی قرار گیرد، تا مدار زحل را می پوشاند. استفنسون ۲-۱۸ می تواند حدود ۱۳ کوادریلیون زمین را در خود جای دهد.
یک تروریست عامل موساد اعدام شد این تروریست ۸ بهمن پارسال با هدایت افسر اطلاعاتی موساد (سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی) قصد داشت مجتمع کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان را منفجر کند.
استوری پهلوان هادی چوپان و مدد از مولا علی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
افسر موساد چطور سعید را قربانی کرد؟ 🔹سازمان اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات تاکید کرده‌اند اشخاصی مثل سعید درصورت گرفتاری در دام سازمان‌های جاسوسی خارجی با شماره‌های ۱۱۴ و ۱۱۳ تماس بگیرند.