eitaa logo
آتش به اختیار 🇮🇷 🇵🇸
1.4هزار دنبال‌کننده
25.9هزار عکس
35هزار ویدیو
16 فایل
کانال #آتش_به_اختیار _ منتخب اخبار سیاسی از منابع رسمی _ فیلمهای جذاب امام خمینی و امام خامنه ای _ فیلمهای کمتر دیده شده سیاسی و انقلابی ارتباط با ادمین @mgh4385 eitaa.com/atash_be_ekhtiiar http://eitaa.com/joinchat/2125266945C23fd3ab66e
مشاهده در ایتا
دانلود
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
توصیه رهبر انقلاب به مدیران: مدیر نباید به فکر بدست‌آوردن محبوبیت و مناصب بالاتر باشد. هر لحظه کاری که برای رفاه مردم و پیشرفت کشور باشد، الهی است.
مقام معظم رهبری: بنده اطمینان دارم که بانوان کشورما حتی کسانی که یک مقداری هم در زمینه حجاب سهل انگاری میکنند اینها دلبسته اسلام و نظام هستند به این چشم بایستی به بانوان نگاه کرد اما این قضیه حجاب را باید رعایت کنند
طبق گزارش منابع اسرائیلی نیروی هوایی اسرائیل در بالاترین سطح هشدار قرار گرفته رسانه های اسرائیلی: با توجه به ترور در سوریه، منابع امنیتی تشخیص دادند که ایران بیش از هر زمان دیگری مصمم به پاسخگویی است.
رهبر انقلاب: دشمنان بدانند که نمی‌توانند در این منطقه فرمان‌روایی کنند تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی برای دنیای اسلام یک فرصت بزرگ را به وجود آورده از این فرصت تا امروز استفاده‌های زیادی شده باز هم ان‌شاء‌اللّه باید به نفع اسلام و مسلمین از این فرصت استفاده بشود و استفاده خواهد شد. نظام اسلامی روزبه‌روز ان‌شاء‌اللّه قوی‌تر خواهد شد و دشمنانش روزبه‌روز ضعیف‌تر خواهند شد و محاسبات منطقه‌ای بعد از این حادثۀ طوفان‌الاقصی تغییر کرده است و تغییر خواهد کرد. آن محاسبات دیگر وجود ندارد. هم تصمیمات جبهۀ مقاومت هم؛ ناگزیر تغییر پیدا خواهد کرد کما اینکه تغییر هم پیدا کرده و وضع مقاومت در منطقه وضع دیگری شد و بیشتر از این دگرگون خواهد شد. دشمنان اسلام و دشمنان مقاومت و دشمنان جمهوری اسلامی ناگزیرند تن بدهند به این تغییرات و بدانند که نمی‌توانند در این منطقه حکمروایی و فرمانروایی کنند در جامعۀ مسلمان.
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥قاب‌های متفاوتی از اقامه نماز جماعت به امامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای