eitaa logo
آتش به اختیار 🇮🇷 🇵🇸
1.4هزار دنبال‌کننده
25.8هزار عکس
34.8هزار ویدیو
15 فایل
کانال #آتش_به_اختیار _ منتخب اخبار سیاسی از منابع رسمی _ فیلمهای جذاب امام خمینی و امام خامنه ای _ فیلمهای کمتر دیده شده سیاسی و انقلابی ارتباط با ادمین @mgh4385 eitaa.com/atash_be_ekhtiiar http://eitaa.com/joinchat/2125266945C23fd3ab66e
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بیان یک فقیه و یک حکیم که ولی ما است... اللهم عجل لولیک الفرج 🌹 دانلود باذکر صلوات جهت تعجیل درفرج امام زمان( عج)صلوات🌹 هدیه به ارواح طیبه شهدا صلوات🌷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴آویگدور لیبرمن وزیردفاع اسبق رژیم صهیونیستی: می‌گفتند پاسخی از سوی ایران نمی‌گیریم ولی اشتباه بود! آویگدور لیبرمن، رئیس حزب صهیونیستی "اسرائیل بیتنا" در شبکه ۱۲ عبری: ارزیابی بخش اطلاعات نظامی از پاسخ ایران اشتباه از آب درآمد؛ آنچه تاکنون مشخص است این است که مراجع مربوطه گفته‌اند که هیچ پاسخی از سوی ایران نخواهد بود و تهران هم با آن کنار خواهد آمد اما اتفاقی که افتاد برعکس بود!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
به مناسبت ۲۹ فروردین تولد بهترین رهبر دنیا، آیت الله خامنه‌ای امام خمینی: در همه‌ی جهان بگردید در بین رئیس جمهورها و سلاطین و امثال اینها نمی‌تونید یه نفر رو مثل آقای خامنه‌ای پیدا کنید
⚠️ ماده ۶ و ۸ قانون مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه صلح و امنیت چه می گوید؟ 🛡 قانون مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه صلح و امنیت مشتمل بر ۱۶ ماده مصوب سال ۱۳۹۹ مجلس شورای اسلامی است‌. 📌در ماده۶ این قانون هرگونه همکاری اطلاعاتی یا جاسوسی به نفع رژیم صهیونیستی در حکم محاربه و افساد فی الارض می باشد و مرتکب به اشد مجازات محکوم خواهد شد. ⛔️ همچنین طبق ماده ۸ این قانون، هرگونه اقدامی از قبیل امنیتی، نظامی، سیاسی، فرهنگی، رسانه ای، تبلیغی، مساعدت اقتصادی و مالی مستقیم و غیرمستقیم آگاهانه در جهت تأیید یا تقویت و تحکیم رژیم صهیونیستی، ممنوع است. مرتکب به مجازات حبس تعزیری درجه پنج محکوم می شود. 🖥 جهت اطلاعات بیشتر در زمینه این قانون و ارسال گزارشات مردمی به سایت گرداب Gerdab.ir مراجعه نمایید.
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حزب‌الله فیلم حمله امروز به مقر ارتش اسرائیل در منطقه عرب العرامشه منتشر کرد که در این حمله از موشک ضدزره الماس و پهپاد انتحاری ابابیل بهره بردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اسرائیل خط مقدم و ناموس غرب است و این اولین بار است که اسرائیل تودهنی می‌خورد 🔸رحیم پور ازغدی: اسرائیل یک کشور نیست یک دژ استعمار غرب است و سقوط ـن موجب سقوط استعمار خواهد بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ناگفته‌هایی از شب حمله ایران به اسرائیل اسکات ریتر افسر سابق اطلاعاتی تفنگداران آمریکا: پایگاه هوایی نواتیم اسرائیل حفاظت شده ترین نقطه زمین دربرابرحملات موشکی بوده که حتی محافظت شده تر از کاخ سفید و کاخ کرملین است ایران با پنج موشک آنجا را درهم کوبید و به همه ازجمله آمریکایی‌ها ثابت کرد که هیچ دفاعی دربرابر موشک‌های ایرانی وجود ندارد.
✍🏻 استوری جالب مهران غفوریان: میگه نرید باز بنزین بزنید🤣