eitaa logo
جهاد تحول و تبیین
2.2هزار دنبال‌کننده
49.9هزار عکس
39.2هزار ویدیو
849 فایل
هدف ماسربازپروری برای امام زمان عج الله ونایب برحقش امام خامنه ای است. همراه ماباشید
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تا امید هست زندگی باید کرد. با وجود بمب بارون اسرائیل تو غزه ، زوجی زندگی خودشونو شروع کردن. دوماد هم اخیراً ۲۲ نفر از اعضای خونواده خودشو تو حمله اسرائیل از دست داد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تحلیلگر اسراییلی درمورد جنایت کرمان✅ خبرنگار اسراییلی با اشاره به جنایت کرمان و کسی که مسوولیت را برعهده گرفت میگوید: داعش، به بازخوانی پرونده میپردازدو به این نتیجه رسید ؛ اتفاقی که در ماههای اخیر در قضیه فلسطین افتاد؛یکپارچگی مسلمانها و جبهه مقاومت و طیف میانه رو و اخوان المسلمین است. دیگر خبری از اختلافات سنی و شیعه نیست و همه از فلسطین حرف میزنند. حزب الله و ایران در سوریه و عراق به جنگ با داعش رفتند به خاطر همین داعش باتهران حساب باز دارد. اما مورد دیگر؛پرچمداری تهران است. محور شیعه پرچمدار حمایت از فلسطین شده و این برای داعش سخت است و تصمیم دارد با حرکت‌های انتحاری دوباره به اختلافات شیعه و سنی دامن بزند. ✅✅✅ هر چند از زبان یک صهیونیست بیرون امد ولی در خصوص پرچمداری محور مقاومت و نزدیک شدن افکار پراکنده حول مبارزه با رژیم صهیونیستی برداشت درستی دارد. داعش بخاطر ضرباتی که از مقاومت خورد؛کینه داردو اگر با رژیم صهیونیستی هم برای جنگ با دشمن مشترک دست بیعت بدهد خارج از قواره حزبی نیست.
ماجرای این سنگ قبر سرباز اسراییلی جالب است! مادرش روی سنگ قبر پسرش مینویسد: بخاطر ناتوانی و بی کفایتی دولت کشته شدی و... وزیر جنگ دستور میدهد سنگ قبر را بردارند. مادر سرباز کشته شده دوباره سنگ قبر دیگری تهیه کرده و اینبار رویش مینویسد: سنگ قبر اصلی را وزیر جنگ دزدیده و حال از خجالت استغفار میکند! ظاهرا وزیر پیغام داده بیا سنگ قبر را خودت ببر!!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شهید صدر زاده در برنامه‌ی طنز در پشت جبهه‌ی جنگ، خلبانی هواپیمای جنگنده را آموزش می‌دهد 😂
🔶 | أَفَأَمِنَ أَهْلُ الْقُرَىٰ أَن يَأْتِيَهُم بَأْسُنَا بَيَاتًا وَهُمْ نَائِمُونَ 🔸 کسی که از ناحیۀ خدا خودش را در حاشیۀ امن ببیند دست به هر جنایتی خواهد زد. مؤمن اما همیشه بین خوف و رجا (بیم و امید) شناور است. اعراف آیه ۹۷
💠 قمار و شرط‌بندی ✅ بنا‌بر نظر مقام معظم رهبری، تحقق قمار وابسته به دو رکن است: 1️⃣. بازی (لازم نیست که بازی حتماً با آلت قمار باشد؛ مثلا منچ مصداق بازی است)؛ 2️⃣. جُعل (پولی یا چیزی که ارزش مالی دارد از طرف بازیکنان وسط قرار داده شود) 🔹بنابر احتیاط واجب، اگر در مسابقه مثلاً زورآزمایی پولی وسط گذاشته شود، حکم قمار دارد و حرام است. مگر در اسب سواری و تیراندازی. 🔸این حکم در صورتی است که آن پولی که در میان گذشته می‌شود، بین خود مسابقه‌دهندگان باشد. لذا اگر شخص ثالثی این مال را می‌دهد، قمار صدق نمی‌کند و حرام نیست. 📚 پی‌نوشت: رساله آموزشی آیت‌الله‌خامنه‌ای، قمار و غش و نجش 📚
فراموش نمی کنیم...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ شهروند یهودی: 📍زمانی که ذهنم را از افکار صهیونیستی پاک کردم، متوجه شدم فلسطینی ها زیر چه ظلمی زندگی می‌کنند!
بازدارندگی راهبردی یعنی توانایی 1️⃣غنی سازی سطح بالای اتمی 2️⃣ساخت اورانیوم فلزی 3️⃣ماهواره برهای پیشرفته ای مانند قائم ۱۰۰ که می توانند درصورت لزوم به موشک قاره پیما تغییر کاربری یابند ۳قابلیت فوق به تنهایی کاربردی ندارند اما ترکیب آنها برای همیشه ایران را از لحاظ نظامی بیمه می کند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥جرعه‌ای از زلال قرآن 📖سوره مبارکه یونس، ۱۰ 💠 دَعْوَاهُمْ فِيهَا سُبْحَانَكَ اللَّهُمَّ وَ تَحِيَّتُهُمْ فِيهَا سَلَامٌ وَ آخِرُ دَعْوَاهُمْ أَنِ الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِين 💠[ ﺁﻏﺎﺯِ ] ﻧﻴﺎﻳﺸﺸﺎﻥ ﺩﺭ ﺁﻧﺠﺎ [ﺍﻳﻦ ﺍﺳﺖ ﻛﻪ]: ﺧﺪﺍﻳﺎ ! ﺍﺯ ﻫﺮ ﻋﻴﺐ ﻭ ﻧﻘﺼﻲ ﻣﻨﺰّﻫﻲ ﻭ ﺩﺭﻭﺩ ﺧﺪﺍ ﺩﺭ ﺁﻧﺠﺎ ﺑﻪ ﺁﻧﺎﻥ ﻋﻄﺎ ﻛﺮﺩﻥ ﺳﻠﺎﻣﺘﻲ ﻛﺎﻣﻞ ﺍﺳﺖ، ﻭ ﭘﺎﻳﺎﻥ ﺑﺨﺶِ ﻧﻴﺎﻳﺸﺸﺎﻥ ﺍﻳﻦ ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﻫﻤﻪ ﺳﺘﺎﻳﺶ ﻫﺎ ﻭﻳﮋﻩ ﺧﺪﺍ ﻣﺎﻟﻚ ﻭ ﻣﺮﺑﻲ ﺟﻬﺎﻧﻴﺎﻥ ﺍﺳﺖ. (١٠)
🔶 | کودکم عزتت زیاد! 🔸 داشتن کودکی با عزت نفس بالا، آرزوی هر پدر و مادری است. اما گاهی والدین با اشتباهاتی یا فرصت کافی ندادن به کودک، عزت نفس او را می‌گیرند. به چند راهکار برای تقویت عزت نفس کودکان اشاره کرده‌ایم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❤️امام محمد تقی الجواد فرمودند: الْمُؤمِنُ یَحْتاجُ إلی ثَلاثِ خِصال: ١- تَوْفیق مِنَ اللهِ عَزَّ وَجَلَّ ٢- وَواعِظ مِنْ نَفْسِهِ ٣- وَقَبُول مِمَّنْ یَنْصَحُهُ. 📗 [بحارالأنوار، ج 72، ص 65، ح 3] 🔹مؤمن در هر حال نیازمند به سه خصلت است: ١- توفیق از طرف خداوند متعال ٢- واعظی از درون خود ٣- قبول و پذیرش نصیحت كسی كه او را نصیحت نماید. 🌹میلاد با سعادت حضرت جوادالائمه مبارک باد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اگه پوشش آزاد بشه از کجا تضمین میدی ی مرد به تو زنِ برهنه تجاوز و تعرض نکنه؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 بازتاب پرتاب موفق ماهواره ثریا در رسانه‌ها انگلیسی‌زبان؛ ایران با این پرتاب همگان را شگفت زده کرد! 🔺تحلیلگر نظامی شبکه آمریکایی فاکس‌نیوز: فرستادن ماهواره در این مدار یعنی اینکه آنها می‌توانند این موشک‌ها را در هر کجای از دنیا که می‌خواهند، فرود بیاورند. 🔺شبکه هندی ویون نیوز: سپاه پاسداران ایران یک ماهواره تحقیقاتی را به فضا پرتاب کرده تا نقطه عطف جدیدی برای برنامه هوا فضای ایران باشد.
پارتی بازی پدر برای پسر برای اعزام به سوریه 🔹محمدامین صمدی که دیروز توسط صهیونیست‌ها شهید شد، فرزند سرهنگ مجید صمدی رئیس پلیس سابق مهاجرت کشور بود.
چایخانه‌ای در هند نکته‌ی عکس رو گرفتید؟ پرچم بالاس❤️
📸 کاری جالب در مترو تهران مترو تهران تصمیم گرفته، زنان قهرمان و افتخارآفرین حقیقی این مردم رو معرفی کنه. ۵۰ بانوی اثرگذار ایران که با عشق به وطن و قدرت ایمان‌شون توانستند برای مردم و تاریخ این کشور افتخارآفرینی کنند.✌️ 📆۱۴۰۲/۱۰/۲۸ 🇮🇷 خـــــ♥️ــوش‌خبـر
🔹آیت الله حائری شیرازی🔹 🔸معتکفین را با برنامه‌های متنوع، مشغول نکنید🔸 بعضی از کسانی که در این اعتکاف‌ها بودند، سال گذشته و امسال را مقایسه می کردند. می‌گفتند که سال قبل برایمان از اول برنامه گذاشته بودند!! مرتباً این سخنران می‌رفت و یک سخنران دیگر می‌آمد و همین جوری ما را مشغول می‌کردند با برنامه‌های مسابقه‌ای و امثال اینها ... امسال که این برنامه‌ها نبود ما توانستیم انسی با خدا بگیریم، توانستیم یک ختم قرآن بخوانیم. ببینید! همین اعتکاف را هم که برای انس با خداست، با سرگرمی‌ها و مشغولیت‌ها از روح می اندازیم. اما وقتی اینها را کنار می‌زنیم و می‌گذاریم اینها در حال خودشان بروند، خودشان با خدای خودشان راز و نیاز کنند، آن وقت، مزۀ اعتکاف را می فهمند.
: امام جواد علیه‌السلام مظهر مبارزه‌ی با باطل بود، او کوششگر برای حکومت الله بود. او برای خدا و قرآن مبارزه می‌کرد، او از قدرت ها نمی‌ترسید، او در حقیقت امام و الگو و پیشاهنگ این حرکتی بود که امروز ملت ایران همگی دست به دست آن را تعقیب می‌کند. ۶۲/۰۶/۱۷ 🌺 و حضرت محضر مبارک امام زمان ، رهبر معظم انقلاب و همه شیعیان مبارک باد. ✦‎‌‌‌࿐჻ᭂ❣🌸❣჻ᭂ࿐✦
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 بهتر نبود وقایع ۷ اکتبر اتفاق نمی‌افتاد تا غزه این‌قدر شهید نمی‌داد؟ غلامی، استاد دانشگاه پاسخ می‌دهد.
👓 خانواده ملکوتی و عرشی آقازاده! ♨️ یک شهید در دفاع مقدس، یک شهید در نبرد داعش، یک شهید در نبرد با اسرائیل! 🔹شهید علی آقازاده از شهدای امروز حمله تروریستی رژیم صهیونیستی از اهالی روستای حاجی آباد آقا (شهرقنوات) استان قم بودند. 🔹دو برادر ایشان عباس و ابوالفضل آقازاده نیز قبلا به افتخار شهادت رسیده بودند. شهید عباس آقازاده از شهدای جنگ تحمیلی و شهید ابوالفضل آقازاده شهید مدافع حرم بودند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌼 چقدر ساده میشه خوب بود ❣ 💓 خداوند شاهد اعمال ما هست، با هم مهربان باشیم...
🔹 تابلوی ورودی یک رستوران