eitaa logo
جهاد تحول و تبیین
2.2هزار دنبال‌کننده
49.9هزار عکس
39.2هزار ویدیو
849 فایل
هدف ماسربازپروری برای امام زمان عج الله ونایب برحقش امام خامنه ای است. همراه ماباشید
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
─━━⊱ روایت شهید جمهور ⊰━━─ یاور همیشگی رئیس جمهور محبوبمان خانم دکتر جمیله علم الهدی حق دِین خدمات شهید جمهور را ادا نکرده‌ایم اگر از مجاهدت‌های بانوانه و عالمانه شما درمقام همسر سخن نرانیم... به گواهِ تاریخ، مردان بزرگ را زنانی بس شایسته همراهی می‌کنند؛ اگر رئیس جمهور شهید ما، تراز ریاست جمهوری را بالا برد و نگاهمان را به این جایگاه متعالی ساخت ، شما نیز صفحه ای مبارک از همسر و مادر و زن شایسته انقلاب اسلامی را پیش روی ما گشودید! همسری صبور و همراه، مادری شایسته و کوشا در تربیت فرزندانی نجیب و متین و تحصیل کرده، بانویی فاضل ،استادی گرانقدر و نویسنده‌ای عالم که عرصه‌های خانوادگی، اجتماعی، دانشگاهی و پژوهشیِ ما، مفتخر و مزین به حضور نقش آفرین شما شده است... در یک کلام پشتوانه‌ی سیدابراهیم‌رئیسی برای حضور همه جانبه و مسئولیت پذیرانه و باکیفیت در خط مقدم مدیریت کشور، خانواده‌ای اصیل و متمدن، به راهبری شماست؛ سهم شما از زندگی شاخص شهید جمهور اگر بیشتر نباشد کمتر نخواهد بود!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♻️ باز نشر صحبتی مهم بعد از یک‌سال و نیم 🔰 و انتقاد به حجت الاسلام بعد از این کلیپ توسط همه جریان‌ها صورت گرفت 🔸 چقدر مناسب است بعد از یک‌سال و نیم مجددا و با دقت این ۳ دقیقه را ببینید! 🗓 این صحبت در دی‌ماه ۱۴۰۱ انجام شده!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌪 تخریب و انتقاد چاله‌میدونی استاد دانشگاه از در زمان حیات ایشان 😓 اسباب تأسف.... 📛 نباید موج تحقیر و تخریب ‎ توسط جریان غربگرا رو فراموش کرد! ☝️ این آقای ، استاد فلسفه اخلاق دانشگاه‌های جمهوری اسلامی است‼️ ❌ حضور چنین افرادی در جامعه آموزشی و دانشگاهی ما اسباب تأسف است!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎓 رئیس‌جمهوری که در تاریخ ایران، بالاترین مدرک تحصیلی را داشت‼️ 🎤 حجت الاسلام
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‍ خبرنگار: چقدر از صفر تا صد سیاست خارجی جمهوری ‌اسلامی در این ۸ سال دست محمدجواد ظریف بود؟ ‏ظریف: صفر پ. ن. ‏پس چرا اینقدر برای شرکت در انتخابات دست و پا میزنید؟
آقا‌امیرالمومنین‌علیه‌السلام: مبادا کاری انجام دهی، که مجبور به شوی! | نهج‌البلاغه،نامه۳۳ 🕊 ای شویم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✖️دروغ بزرگی که درباره گفتند ✖️حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان: دیوار کشیدن در پیاده‌روها و خیابان‌ها توسط رئیسی، دروغی بود که یک سیاستمدار گفت و البته از آنها در تاریخ نامی به افتخار نمی‌ماند؛ چنین افرادی از آمدن رئیس به عنوان یک شخصیت دینی و انقلابی می‌ترسیدند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
❌امکان اعتراض به ردصلاحیت‌ها وجود ندارد 🔹سخنگوی شورای نگهبان: امکان اعتراض به ردصلاحیت‌ها در انتخابات ریاست‌ جمهوری وجود ندارد
واکنش مخبر به حضور در انتخابات 🔹مخبر در پاسخ به این سوال که آیا در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام خواهید کرد؟ گفت: ما هیچ دغدغه‌ای جز خدمت‌رسانی و اجرای دستورات شهید رئیسی نداریم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ما دیگه به هرررر کسی رضایت نمیدیم ما به عقب برنمیگردیم! واقعا رییسی توقع مردم رو از رییس‌جمهور بالا برد👌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴دومین گزارش هیئت عالی بررسی ابعاد و علل سانحه بالگرد رئیس‌جمهور مرکز ارتباطات ستادکل نیرو‌های مسلح دومین گزارش هیئت عالی بررسی ابعاد و علل سانحه بالگرد رئیس جمهور و هیئت همراه را منتشر کرد. 🔸۱. برابر گزارش دریافتی از سازمان هواشناسی در مورخه ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ هوای حاضر و پیش بینی فرودگاه تبریز (مبداء) تا مقصد اول و دوم گروه پروازی (پل آغبند و سد قیز قلعه سی) تا ساعت ۰۸.۵۰ صبح مساعد و متناسب با شرایط پرواز با دید (VFR) بوده است لکن هوای مسیر برگشت با دریافت آخرین اسناد دریافتی و اظهارات خلبانان و سرنشینان دو بالگرد دیگر نیاز به بررسی بیشتر دارد که متعاقبا اعلام می‌گردد. 🔸۲. بخش اعظمی از اسناد، سوابق و مدارک مرتبط با تعمیر و نگهداری بالگرد سانحه دیده مورد بررسی دقیق قرار گرفت و اشکالی که به لحاظ تعمیرات و نگهداری بتواند در وقوع سانحه موثر باشد مشاهده نشد. 🔸۳. با بررسی به عمل آمده و محاسبات صورت گرفته، ظرفیت بالگرد از جهت تعداد سرنشین و تجهیزات، متناسب با حداکثر وزن استاندارد بالگرد در شروع پرواز و به هنگام برخواستن از مبداء تا مقصد و مسیر برگشت در حد مجاز رعایت گردیده است. 🔸۴. بر اساس پیاده سازی مکالمات ضبط شده بین خلبانان گروه پروازی، آخرین تماس با خلبانان بالگرد سانحه دیده تا زمان وقوع حادثه و عدم پاسخگویی آنها ۶۹ ثانیه طول کشیده است و هیچ گونه اعلامی مبنی بر وضعیت اضطراری ضبط نگردیده است. (زمان تقریبی اعلام شده (حدود ۱.۵ دقیقه) در گزارش اوّل با پیاده سازی نوار ضبط شده در بالگرد MIL-۱۷، ۶۹ ثانیه تأیید می‌گردد) 🔸۵. با توجه به نمونه برداری و آزمایشات صورت گرفته از بقایا و قطعات بالگرد و نحوه پراکندگی آنها و فواصل اجزاء جدا شده از بدنه اصلی، وقوع انفجار ناشی از خرابکاری در جریان پرواز و لحظات قبل از برخورد به دامنه ارتفاعات منتفی می‌باشد. 🔸۶. در طول مدت مأموریت و تا ۶۹ ثانیه قبل از وقوع سانحه، تماس روی فرکانس‌های مشخص شده با بالگرد سانحه دیده برقرار بوده و آخرین تماس و پیام نیز توسط فرمانده گروه پروازی (شهید مصطفوی) صورت گرفته است لذا هرگونه بروز اختلال در سامانه ارتباطی و یا تداخل فرکانسی منتفی می‌باشد. (لازم به ذکر است ارتباط بین دو فروند بالگرد دیگر کماکان تا فرود در معدن مس سون گون ادامه داشته است) 🔸۷. برابر گزارش کارشناسان تخصصی آثاری ناشی از اقدامات جنگ الکترونیک بر روی بالگرد سانحه دیده مشاهده نشده است. یادآوری می‌گردد تا زمان کشف علت اصلی سانحه، بررسی آزمایشات و تجزیه و تحلیل داده‌ها ادامه می‌یابد و نتایج اطلاع رسانی خواهد شد.
🔴 نظر رهبرانقلاب درباره رأی ممتنع در مجلس: ما که نیامدیم اینجا بنشینیم رأی ممتنع بدهیم؛ ما آمده‌ایم بگوئیم این بشود، این نشود. دقت شما، مراقبت شما، اهتمام شما، تحقیق شما، مطالعه‌ی شما، که به پخته شدن این طرح یا لایحه کمک میکند، یک حقی است برای مردم بر دوش شما. لایحه‌ای به مجلس می‌آید - بنده خودم هم در مجلس بودم و این موارد را از نزدیک تجربه کردم - وقتی که لایحه به کمیسیون داده میشود و در معرض دید این نماینده قرار میگیرد، گاهی با این لایحه مثل یک کار مربوط به شخص خود رفتار میکند؛ دقت میکند، مطالعه میکند، تحقیق میکند، با کارشناس می‌نشیند مباحثه میکند، مطلب را در ذهن خود به صورت محقَّق ترسیم میکند؛ گاهی هم نه، لایحه می‌آید یا مثلاً طرحی در مجلس میخواهد تصویب شود، این نماینده خیلی محتوای لایحه و طرح را نمیداند، خیلی احساس مسئولیت نمیکند، رسیدگی نمیکند؛ نه در کمیسیون، نه در صحن مجلس. این رأی «آری» یا «نه» او به یک چنین لایحه یا طرحی، خالی از شبهه نیست؛ رأی ممتنع او هم خالی از شبهه نیست. ما که نیامدیم اینجا بنشینیم رأی ممتنع بدهیم؛ ما آمده‌ایم بگوئیم این بشود، این نشود. رأی ممتنع مال آنجائی است که انسان زحمت خودش را کشید، کار خودش را کرد، بالاخره ذهنش به جائی نرسید؛ خب، اینجا البته انسان رأی ممتنع میدهد؛ مثل فقیه و مجتهدی که زحمت خودش را میکشد، به منابع مراجعه میکند، ادله‌ی اجتهادی و ادله‌ی فقاهتی را می‌بیند، بعد ذهنش به جائی نمیرسد؛ میگوید خب، اینجا احتیاط کنید؛ میگوید من رأی ندارم، فتوا ندارم. رأی ممتنع مال اینجا است؛ اما اینکه ما مطالعه نکنیم، کار نکنیم، بعد برای اینکه خودمان را اسیر «آری» یا «نه» بی‌دلیل و غیر مستند نکرده باشیم، میگوئیم خیلی خوب، ما رأی ممتنع میدهیم! این نمیشود بیانات رهبرانقلاب در دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی۱۳۹۲/۰۳/۰۸ این توصیه آقا رو نمایندگان مجلس برای ادامه فعالیتشون اگه آویزه گوششون بکنن خیلی خوب میشه. رأی ممتنعی که از نداشتن علم و انجام ندادن تحقیق و بخاطر کم‌کاری صادر بشه بهیچ عنوان قابل قبول نیست.
بسم الله الرحمن الرحیم شرح حکمتها ۴۰۳/۳/۹  . ۲۰ذیقعده 💢 حکمت۱۶۷ 💢 💠وَ قَالَ (علیه السلام): الْإِعْجَابُ يَمْنَعُ الِازْدِيَادَ عجب وخودپسندى مانع ترقى است. عُجب حالتی است نفسانی ، که انسان خود را کامل و بدون نقص می پندارد، خود را از همه بهتر و بالاتر می بیند لذا چون احساس ضعف و نقص ندارد دنبال یاد گرفتن و فهمیدن نیست. و چون همه را پایین تر از خودش می بیند حاضر به شنیدن حرف هیچ کسی نیست. کسی که در خود نقص نبیند، حرف دلسوزان را نشنود و دنبال رشد و تعالی نباشد قطعا از ترقی باز میماند. ✅️اصل عجب از حب نفس است. انسان به خاطر دوست داشتن خود به عجب دچار میشود و هر گاه دوست داشتن افراطی شد کوری و کری می آورد . امیر المومنین فرمودند: حُبُّكَ لِلشَّيْ‏ءِ يُعْمِي وَ يُصِمُّ. انسان اگر عاشق چیزی شد کر وکور میشود. 📗در غررالحکم امیرالمومنین فرمود: آفةُ النُّجْحِ الكَسَلُ آفت موفقيت، تنبلى است. کسی که در خود ضعف و نقصی نمی بیند دچار تنبلی میشود. ❎ از دیگر آثار سوء عُجب و خودپسندى اینست که گاها اعمال زشت خود را نیک و صفات رذیله خویش را حسنه مى پندارد و این بلاى بزرگى براى او مى شود; نه به اصلاح خویشتن مى پردازد و نه از گناهان خود توبه مى کند.
✳️امام صادق علیه السلام فرمود: الرَّجُلُ یَعْمَلُ الْعَمَلَ وَهُوَ خائِفٌ مُشْفِقٌ انسان گاهى عملى انجام مى دهد و از آن بیمناک و ترسان است چون مى داند یا احتمال مى دهد کار خلافى بوده. ثُمَّ یَعْمَلُ شَیْئاً مِنَ الْبِرِّ فَیَدْخُلُهُ شِبْهُ الْعُجْبِ بِهِ سپس کار نیکى انجام مى دهد و عُجب پیدا مى کند. فَقالَ هُوَ فى حالِهِ الاُْولى وَهُوَ خائِفٌ أحْسَنُ حالاً مِنْهُ فى حالِ عُجْبِهِ این شخص در حالت اول که خائف است حالش بهتر از حالت دوم است که اعجاب به نفس دارد. ❇️ روایات در مذمت عجب فراوان است: امام صادق فرمود: إنَّ اللهَ عَلِمَ أنَّ الذَّنْبَ خَیْرٌ لِلْمُؤمِنِ مِنَ الْعُجْبِ خدا مى داند که حتى گناه براى مؤمن از عُجب بهتر است ، زیرا گناه، او را به نقایص خود آشنا مى سازد و به درگاه خدا مى رود، توبه مى کند و راه تکامل را مى پوید وَلَوْلا ذلِکَ ما ابْتُلِىَ مُؤْمِنٌ بِذَنْب أبداً و اگر چنین نبود هیچ گاه مؤمن به گناهى آلوده نمى شد. ✳️ امام صادق سلام الله علیه فرمود: مَنْ دَخَلَهُ الْعُجْبُ هَلَکَ کسى که گرفتار خودپسندى شود هلاک مى شود. ♻️همانگونه که عُجب مانع پیشرفت است، تواضع  عامل ترقی است. سعدى(علیه الرحمه) : یکى قطره باران ز ابرى چکید * خجل شد چو پهناى دریا بدید که جائى که دریاست من کیستم * گر او هست حقا که من نیستم چو خود را به چشم حقارت بدید * صدف در کنارش به جان پرورید سپهرش به جایى رسانید کار * که شد نامور لؤلؤ شاهوار بلندى از آن یافت کو پست شد * دَرِ نیستى کوفت تا هست شد +++++++++ ♻️عجب باعث نابودی است. از وصایای پیامبر به امیرالمومنین علیهما السلام : یا عَلِیُّ ثَلاثٌ مُهْلِکاتٌ شُحٌّ مُطاعٌ وَ هوىً مُتَّبَعٌ وَإعْجابُ الْمَرْءِ بِنَفْسِهِ سه چیز است که انسان را هلاک مى کند - بخلى که انسان از آن پیروى کند. - هواى نفس که شخص در برابر آن تسلیم گردد. - و اعجاب به نفس. 📗ابن ابی الحدید میگوید از گذشته حکما مطلبی را بیان کرده اند که درست است: دروغ بدترین رذیله ی اخلاقی است. ریا بدتر از دروغ است. چون ریا، دروغ عملی است. و عمل بدتر از قول است. و عُجب از هر دو بدتر است . زیرا دروغگو و ریاکار میدانند که خطا میکنند ولی انسان خود پسند، برتربین اصلا متوجه خطایش نیست. از جهت دیگر برای دروغ و ریا یک منفعت هایی شاید بشود پیدا کرد ولی عجب هیچ منفعتی ندارد. ❎دروغ گاهی مصلحتی است. ناخدای کشتی برای اینکه جلوی وحشت مردم را بگیرد به دروغ میگوید از منطقه خطر گذشتیم. یا دروغ میگویند برای اصلاح ذات البین. ریا کار شاید با همین عمل ریائی چند نفر را تحریک و تشویق کند به انجام کار خوب. ولی در عجب هیچ سود و منفعتی نیست. اللهم نعوذ بک من همزات الشیاطین
متن بالا خلاصه درس موضوع: خودپسندی مانع ترقی است زمان تقریبی مطالعه: 7 دقیقه
🔴 نامه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به دانشجویان حامی مردم فلسطین در دانشگاه‌های ایالات متحده آمریکا ✍ بسم الله الرّحمن الرّحیم 🔻این نامه را به جوانانی مینویسم که وجدان بیدارشان آنها را به دفاع از کودکان و زنان مظلوم غزّه برانگیخته است. 🌱جوانان عزیز دانشجو در ایالات متّحده‌ی آمریکا! این، پیام همدلی و همبستگی ما با شما است. شما اکنون در طرف درست تاریخ ــ که در حال ورق خوردن است ــ ایستاده‌اید. 🔻شما اکنون بخشی از جبهه‌ی مقاومت را تشکیل داده‌اید، و در زیر فشارِ بی‌رحمانه‌ی دولتتان ــ که آشکارا از رژیم غاصب و بی‌رحم صهیونیست دفاع میکند ــ مبارزه‌ای شرافتمندانه را آغاز کرده‌اید. 🌱جبهه‌ی بزرگ مقاومت در نقطه‌ای دور، با همین ادراک و احساسات امروز شما، سالها است مبارزه میکند. هدف این مبارزه، توقّفِ ظلمِ آشکاری است که یک شبکه‌ی تروریست و بی‌رحم به نام «صهیونیست‌ها»، از سالها پیش بر ملّت فلسطین وارد ساخته و پس از تصرّف کشورشان، آنها را زیر سخت‌ترین فشارها و شکنجه‌ها گذاشته است. نسل‌کشیِ امروز رژیم آپارتاید صهیونیست، ادامه‌ی رفتار بشدّت ظالمانه در ده‌ها سال گذشته است. 🔻فلسطین یک سرزمین مستقل است با ملّتی متشکّل از مسلمان و مسیحی و یهودی، و با سابقه‌ی تاریخی طولانی. سرمایه‌داران شبکه‌ی صهیونیستی پس از جنگ جهانی، با کمک دولت انگلیس، چند هزار تروریست را بتدریج وارد این سرزمین کردند؛ به شهرها و روستاهای آن هجوم بردند؛ ده‌ها هزار نفر را کشتند یا به کشورهای همسایه راندند؛ خانه‌ها و بازارها و مزرعه‌ها را از دست آنان بیرون کشیدند، و در سرزمین غصب‌شده‌ی فلسطین، دولتی به نام اسرائیل تشکیل دادند. 🌱بزرگترین حامی این رژیم غاصب، پس از نخستین کمکهای انگلیسی، دولت ایالات متّحده‌ی آمریکا است که پشتیبانی‌های سیاسی و اقتصادی و تسلیحاتی از آن رژیم را یکسره ادامه داده و حتّی با بی‌احتیاطی غیر قابل بخشش، راه برای تولید سلاح هسته‌ای را به روی او گشوده و به او در این راه کمک کرده است. 🔻رژیم صهیونیست از روز اوّل، سیاست «مشت آهنین» را در برابر مردم بی‌دفاع فلسطین به کار گرفت و بی‌اعتنا به همه‌ی ارزشهای وجدانی و انسانی و دینی، روزبه‌روز بر بی‌رحمی و ترور و سرکوبگری افزود. 🌱دولت آمریکا و شرکایش، حتّی از یک اخم در برابر این تروریسم دولتی و ظلم مستمر، دریغ کردند. امروز هم برخی اظهارات دولت ایالات متّحده در قبال جنایت هولناک غزّه بیش از آنچه واقعی باشد، ریاکارانه است. 🔻«جبهه‌ی مقاومت» از دل این فضای تاریک و یأس‌آلود سر برآورد و تشکیل دولت «جمهوری اسلامی» در ایران، آن را گسترش و توانایی داد. 🌱سردمداران صهیونیسم بین‌المللی که بیشترین بنگاه‌های رسانه‌ای در آمریکا و اروپا متعلّق به آنها یا زیر نفوذ پول و رشوه‌ی آنها است، این مقاومتِ انسانی و شجاعانه را تروریسم معرّفی کردند! آیا ملّتی که در سرزمین متعلّق به خود در برابر جنایتهای اشغالگران صهیونیست از خود دفاع میکند، تروریست است؟ و آیا کمک انسانی به این ملّت و تقویت بازوان او کمک به تروریسم به شمار میرود؟ 🔻سردمداران سلطه‌ی قهرآمیز جهانی، حتّی به مفاهیم بشری هم رحم نمیکنند. رژیم تروریست و بی‌رحم اسرائیل را دفاع‌کننده از خود وانمود میکنند، و مقاومت فلسطین را که از آزادی و امنیّت و حقّ تعیین سرنوشت خود دفاع میکند، «تروریست» مینامند! 🌱من میخواهم به شما اطمینان دهم که امروز وضعیّت در حال تغییر است. سرنوشت دیگری در انتظار منطقه‌ی حسّاس غرب آسیا است. بسیاری از وجدانها در مقیاس جهانی بیدار شده و حقیقت در حال آشکار شدن است. جبهه‌ی مقاومت هم نیرومند شده و نیرومندتر خواهد شد. تاریخ هم در حال ورق خوردن است. 🔻بجز شما دانشجویانِ ده‌ها دانشگاه در ایالات متّحده، در کشورهای دیگر هم دانشگاه‌ها و مردم به پا خاسته‌اند. همراهی و پشتیبانی استادان دانشگاه از شما دانشجویان حادثه‌ی مهم و اثرگذاری است. این میتواند در قبال شدّت عمل پلیسیِ دولت و فشارهایی که بر شما وارد میکنند، تا اندازه‌ای آرامش‌بخش باشد. من نیز با شما جوانان احساس همدردی میکنم و ایستادگی شما را ارج مینهم. 🌱درس قرآن به ما مسلمانان و به همه‌ی مردم جهان، ایستادگی در راه حق است: فَاستَقِم کَما اُمِرت؛(۱) و درس قرآن درباره‌ی ارتباطات بشری این است: نه ستم کنید و نه زیر بار ستم بروید: لا تَظلِمونَ وَ لا تُظلَمون.(۲) جبهه‌ی مقاومت با فراگیری و عمل به این دستورها و صدها نظائر آن به پیش میرود و به پیروزی خواهد رسید؛ باذن الله. توصیه میکنم با قرآن آشنا شوید. سیّدعلی خامنه‌ای ۱۴۰۳/۳/۵
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📸 فاکس‌نیوز: رهبر ایران از دانشجویان آمریکا قدردانی کرد/ «شما در سمت درست تاریخ ایستاده‌اید» 🔺وب‌سایت شبکه «فاکس‌نیوز» متن کامل نامه رهبر انقلاب به دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا را با تیتر «رهبر ایران از دانشجویان آمریکا به علت ایستادن در سمت درست تاریخ قدردانی کرد» منتشر کرد. 🔺دانشگاه‌های آمریکا از اویل اردیبهشت به نشانه اعتراض به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه، شاهد اعتراض‌هایی است که از نگاه ناظران، نمونه آن در دهه ۱۹۶۰ میلادی و اعتراض‌های دانشگاه‌های این کشور به جنگ ویتنام دیده شده‌بود. 🔺این اعتراض‌ها در بیش از ۵۰ دانشگاه آمریکا به نسل‌کشی صهیونیست‌ها تا جایی پیش رفت که دامنه آن به دیگر دانشگاه‌های جهان کشیده شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❤️ اَلسلامُ عَلیکَ یا قَتیل العَبرات سلام بر تو ای حسین، ای کشته‌ی اشک‌ها 🎙شهید خدمت آیت الله رئیسی
امضای نیکی هیلی روی بمب های اسرائیلی برای قتل عام کودکان فلسطینی
🔴 تا الان 25 نفر برای کاندیداتوری احساس وظیفه کردن و رفتن برای ثبت نام اما به درِ بسته خوردن...😅 چرا؟! چون شرایطش رو نداشتن! یا سنشون کمتر از 40 سال بوده! یا مدرک تحصیلیشون کمتر از کارشناسی ارشد بوده! و یا حداقل 4 سال سابقه مدیریت کلان کشور رو نداشتن!!!! 👈 واقعا این افراد پیش خودشون چی فکر میکنن؟!! یعنی اداره کشور اینقدر الکی هست که هر کسی مدعی صلاحیتش باشه؟!!!!!!!! به بعضی از این حضراتِ مدعی یک بُز تحویل بدی تا شب تحویل گرگ میده و دست خالی برمیگرده پیشت! حالا مدعی نشستن بر صندلی ریاست جمهوری هست!!