eitaa logo
جهاد تحول و تبیین
2.2هزار دنبال‌کننده
49.9هزار عکس
39.2هزار ویدیو
849 فایل
هدف ماسربازپروری برای امام زمان عج الله ونایب برحقش امام خامنه ای است. همراه ماباشید
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
امام خمینی(ره): آقای خامنه ای تا وقتی که انقلاب به اوج خودش برسد و تا آخر حاضر خواهد بود!
1_156713898.docx
16.2K
سناریویی برای انتخابات مجلس ثبت نام برای رد صلاحيت! ⭕️ روانبخش
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👈این فیلم ببینید تا متوجه شوید دولت چه بودجه خطرناکی را برای سال ۹۹ تدوین کرده است
💢به چه کسی رای می‌دهید؟ 🔸باز بوی انتخابات به مشام می‌رسد و لیست های کهنه و عتیقه برای هم گردن‌کشی می‌کنند! 🔹به راستی تا کی قرار است سرمان را در کلاه گشاد احزاب فرو کنیم؟ 🔸وقت آن نرسیده افراد را با خصوصیات ذاتی‌شان بسنجیم نه مصالح مزخرف! نه حزب و جناح! نه اصل و نسب! نه مال و منال!؟ 👈حال چند قلم از زد و بندهای سیاسی صورت گرفته در دوره‌های قبل را ذکر می‌کنیم: 1⃣✍معامله با افراد سرشناس با تضمین اشتغالِ فرزندانشان در کارخانه فولاد 2⃣✍استخدام اشخاص مختلف در دانشگاه‌ها و خریدن رای مردم با پول و کنسروِ ماهی! 3⃣✍خرید رای افراد بی‌سواد توسط بزرگِ محل! 4⃣✍اتهامات به حزب مقابل از قبیل مخالفت با نظام و رهبری 6⃣✍تبلیغات شبانه برخی ارگان‌های دولتی و بعضاً انقلابی برای احزاب خاص! 7⃣✍بفرمائید شام! 8⃣✍بفرمائید وام! ✍و... 👈توجه کنید! 🔹نامزدی که میلیون‌ها تومان هزینه می‌کند تا از شما رای بگیرد کاسبی بیش نیست، او پس از رسیدن به قدرت در صدد بازگرداندن اصل سرمایه خود و سودهای کلان خواهد بود نه حقوق پاپرهنگان... 🗳خلاصه خود را تا کشورمان را . 👈اگر خواهان تغییر وضعیت هستیم بهتر است به شایستگی‌ها رای بدهیم نه چیز دیگری...
💬 رهبر انقلاب: در ⁧ اسلام ⁩ هرکس عصمت حضرت عیسی مسیح و حضرت مریم را منکر شود، از اسلام خارج است. احترام ما به مسیحیت این‌گونه است. ✅
@Farsna(5).mp3
3.83M
🔖منبر کوتاه 🔖 ♦️حضرت عیسی علیه السلام مولود مبارک علیه السلام
💢 کریسمس و مسیح! کریسمس یا نوئل یک جشن است که غربی ها آن را پاس میدارند و تعصب شدیدی نسبت به این دارند! ایام دوازده روزه کریسمس با سالروز میلاد مسیح در ۲۵ دسامبر آغاز میشود‌. غربی ها خودشان به دین و فرهنگ سنتی خودشان می بالند، آیینی که از آسیا به سمت اروپا حرکت کرد(از فلسطین) و کل را فراگرفت، اما مقلدین غرب در ایران که شبانه روز به این قبلگاه خود سجده میکنند تا می توانند به دین و آیین خود ناسزا میگویند! تحقیر میکنند! آنها میلاد پیامبر خود را جشن میگیرند کسی نمیگوید مسیح از ما و همزبان با ما نبود، کسی نمیگوید او از فلسطین برخاسته و ما قوم برتر عالم هستیم!!! اما به میلاد پیامبر ما که میرسد دعوای و راه می اندازند، به قربانی گوسفند و نذری گیر میدهند و کسی هم نیست به قطع درختان در کریسمس و حفظ محیط زیست چیزی بگوید. روشنفکر ایرانی از روز تولد در گوشش خوانده اند راه توسعه و روشنفکری فحش به دین و سنت خود است و این درس را به خوبی پاس کرده اند!
🔰«مراقب باشید مردم رنجیده نشوند» 🔸️ده روایت کمتر شنیده شده از اقدامات رهبر انقلاب در فتنه‌‌ی ۸۸ را در خط حزب الله بخوانید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 چرا لیبرال‌ها مجددا در حال بزک کردن قرارداد استعماری fatf اند؟ 🎙 مهدی رحمانیان مدیر مسئول روزنامه شرق): درباره‌ی برجام باید مبالغه می‌شد تا دولت بتواند حرفش را به کرسی بنشاند...چون فضا خیلی تنگ و ترش بود و دولت باید یک مقداری برجام را بزک می‌کرد تا بتواند حرفش را به کرسی بنشاند!" ✍🏻 پینوشت؛ این جماعت که برجامشان جزء تحقیر ملت ایران و خسارت های پی در پی به اقتصاد هیچ نتیجه ای نداشت؛ دوباره دارن FATF رو بزک می‌کنن تا حرفشون به کرسی بنشینه... 📌 هوشیار هستیم.
تصویری از خورشید گرفتگی در تهران
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 چرا رهبر انقلاب از دولت ناکارآمدِ روحانی دفاع کرد؟! 💬حجت الاسلام
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کسی باید بر سر کار بیاید که شبیه رهبران اینها باشد (روحانی باشد) اما فکرش مانند ما باشد! حتما ببینید
دیدن دو کلیپ اخیر ضروری است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺 اعتراف ریچارد نفیو معمار تحریم ها علیه ایران به عدم موفقیت درمورد تحریم های بنزینی ایران به دلیل بازطراحی پالایشگاه های داخلی در دوره تحریم ها. ✖️رهبر انقلاب: این توصیه‌ی همیشه‌ی ما به مسئولین است. مشکلات کشور را تنها یک چیز حل میکند، آن هم عبارت است از نگاه به ظرفیّتهای درونی (۱۳۹۲/۱۱/۱۹)
▪️ این روزها بازخوانی بنی صدر بیشتر از اینکه از سوی جریان انقلابی صورت بگیرد، از سوی روزنامه شرق و فعالان اصلاح طلب و نشریه‌هایی همچون صدا دنبال می‌شود. ▪️ تئوری استعفای رئیس جمهور در این اوضاع و بدون گذراندن شرایط قانونی در کشور باعث ایجاد خلاء قدرت در عرصه مدیریتی می‌شود و اشتباه محض است. ▪️ آقایان در شرق می‌دانند که روحانی بیشتر از اینکه الگوی بنی صدر را در دایره زنگی سیاست خود دنبال کند، تلاش برای #مصدقیزه کردن خود دارد، پس با این عملیات‌های شناختی نمی‌توانید جریان انقلابی را به اشتباه بیاندازید. ▪️ ببینید که دقیقا خوراکتان از کدام رسانه است و مراقب باشید که روزنامه‌ای همچون شرق صاحب تیتر امضای کری تضمین است، نمی‌تواند سند خوبی برای تحلیل‌های ما باشد.
🔴 دستاوردهای سفر خودخوانده روحانی به ژاپن ✍🏻 🔰 آقای ظریف بالاخره مهمترین دستاوردهای سفر خودخوانده روحانی به ژاپن را گفت: 1️⃣پذیرایی یلدایی طرف ژاپنی از هیئت ایرانی (البته با تلاش و هماهنگی رحمانی موحد، معاون سابق گردشگری سازمان میراث و سفیر کنونی) 2️⃣جشن نودمین سالگرد روابط ایران و ژاپن و امضای تابلو یادبود (البته به هزینه رایزن فرهنگی ایران در توکیو) 🔻ظریف اینها را گفت ولی از واکنش و عکس العمل ایران به مسائل زیر با ژاپن و نتیجه آن چیزی نگفت: 1️⃣تصمیم توکیو برای اعزام ناو جنگی و ۲۷۰ نظامی به خلیج فارس به دعوت آمریکا و به بهانه حمایت از کشتیرانی و دریانوردی. 2️⃣چرایی توقف ناگهانی خرید نفت خام ایران به عنوان قدیمی‌ترین خریدار 3️⃣تکلیف میلیون‌ها دلار فروش نفت به ژاپن که به صورت غیرقانونی در بانک‌های آن کشور توقیف شده است. 💢گویا در شرایط کنونی و موج فزاینده فشار رژیم آمریکا، اولویت ظریف، بزرگداشت یلدا، قدم زدن روی برگ‌های پاییزی و تماشای فیلم « مارموز» آن هم در برابر ده‌ها دوربین و خبرنگار است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 نقشه دشمن برای انتخابات مجلس بشنوید سخنان که مانند چراغ هدایت راه را بر ما مشخص می کند ....
صبح خودرا باسلام به ۱۴ معصوم آغاز میکنیم
💥واکنش تند کاربران شبکه های اجتماعی به فرار رئیس جمهور از آلودگی هوا 🔹براساس اخبار دریافتی، روحانی به همراه خانواده اش ساعت ١٥ امروز وارد مازندران و در مجتمع نفت محمودآباد مستقر شد؛ مجتمع تفریحی نفت محمودآباد از هفته گذشته در اختیار تعدادی از نیروهای تیم حفاظتی ریاست جمهوری قرار گرفت و در آماده باش کامل بودند 🔹همچنين شنیده شده است رئیس جمهور را در این سفر، خانواده و ١٤ نفر از اعضای کابینه دولت همراهی می‌کنند 🔹این اخبار در شبکه های اجتماعی با واکنش تند کاربران مواجه شده و آن را در شرایط کنونی شهر تهران و مشکلات ناشی از بی تدبیری مدیران اجرایی در کشور، بی احترامی بزرگ قلمداد کرده اند.
🔰 با تهذیب نفس علم به بار می نشیند ✍ آیت الله 🔹 مفاسد و تاریکی جهل؛ از تاریکی شب زیادتر است. اسلام می خواهد بشر آگاه شود؛ از این رو می گوید: " طلب العلم فریضه علی کل مسلم و مسلمه " آگاهی بر هر مرد و زن مسلمان واجب است. انسان تا فهم انسانی پیدا نکند؛ قرآن به درد او نمی خورد؛ نصایح و مواعظ به کار او نمی آید. باید اول با تزکیه و تقوا انسان شود تا بفهمد این حرف ها درست است. ولی تا زمانی که انسان نشده است مثل حیوان است. همانطور که اگر به حیوان بگویند: [داخل مردم نشو؛ خیانت نکن] درک نمی کند. انسان بدون تزکیه نیز چنین است. اگر تزکیه پیدا کرد آن وقت کار درست می شود. 🔹 مرحله ی اول اخلاق اسلامی؛ تهذیبِ نفسِ خود است؛ که انسان به واسطه ی آن آتش را از خود دور می کند. انسان باید قبل از اینکه در اجتماع قبول مسئولیتی بکند خودش را بسازد. همراه با داشتن پست و مقام؛ خودسازی بسیار مشکل است. شخص غیر خود ساخته هم به درد اجتماع نمی خورد. تا انسان مراحلی از سازندگی را طی نکرده است نباید در کارهای اجتماعی وارد شود. 🔹 اگر اراده کنی انسان شوی؛ اراده کنی خوب شوی؛ راهش راه انبیاست. با این حرکت؛ انسان ولیّ درگاه الهی می شود. این حرکت اختیاری است؛ تا اراده نکنی به مقصد نمی رسی. باید درس را با حوصله و دقت خواند؛ از محضر استاد استفاده برد؛ با او بود و حرکاتش را دید تا در نفس انسان تأثیر کند. . اگر از خود غفلت کنیم عاقبت خوبی نخواهیم داشت. با تهذیب نفس است که علم به بار می نشیند و قدرت مفید می شود و خدمت ارزش می یابد. 📚 کتاب شهره ی آفاق؛ ص ٧٢
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴دکتر حسن عباسی و شاگردانش قوی تر از گذشته به میدان آمده اند..... ⏪استاد حسن عباسی: مافیای خودرو رو افشا می‌کنیم./35 سال با 7 ماشین مارو فریب دادند/نفوذی ها اجازه تولید نمی‌دهند/دستور رهبری بر زمین مانده است. #اختاپوس را همه بزودی خواهیم دید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦گول رنگ و لعاب fatf را نخوریم؛ با پذیرش این لایحه تازه آغاز بدبختی‌هاست! سید یاسر جبرائیلی کارشناس اقتصاد سیاسی: اگر به FATF بپیوندیم بدون فروش نفت، فقط قادر به واردات غذا و دارو خواهیم بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 واکنش مجری برنامه ثریا به بودجه ۹۹ ♦️برای یکبار هم که شده بودجه را طوری می بستید که قشر مرفه تحت فشار قرار گیرند نه قشر محروم جامعه...