eitaa logo
جهاد تحول و تبیین
2.2هزار دنبال‌کننده
49.9هزار عکس
39.2هزار ویدیو
849 فایل
هدف ماسربازپروری برای امام زمان عج الله ونایب برحقش امام خامنه ای است. همراه ماباشید
مشاهده در ایتا
دانلود
🕯 پنج شنبه است یادی کنیم از شیرمردانی که جان خــــــود و آرامش خانواده هایشان فـدای امنـیت و آرامــــــش ما کردند. نثار روح مطهر همه شـهداء امام شهــــــداء و مؤمـنین و مؤمنات درگذشته فاتحه قرائت کنیم با باذکر صلوات‌برمحمد و آل‌محمد.
👆اگر مجبورین در هوای زمستونی رانندگی کنین، حتما نکات بالارو رعایت کنین 🚔 رئیس پلیس راه راهور ناجا امروز از مردم خواسته سفرهای غیر ضروریشون رو کنسل کنن چون جاده‌ها برفی و مه گرفته‌‌ هست.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♥️ سیدحسن نصرالله خطاب به قاتلان سپهبد شهید سلیمانی: با ادبیات حضرت زینب(س) جواب شما را می‌دهم...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ کارشناس صهیونیست: ژنرال های اسرائیلی آرزو دارند مثل سليمانی محبوب باشند. او یک شخصیت اسطوره ای است.... 🔸این مستند در سال 2018 در مورد شخصیت حاج قاسم ساخته شده 🍃🍂🍃🍂🌹🍂🍃🍂🍃
🔰 | ضرورت، مولفه‌ها و چگونگی ارتقای «قدرت ملی» از نگاه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای؛ ❓ چگونه می‌توانیم قوی شویم؟ 🔻 «ملّت عزیز ایران باید همّتشان این باشد که قوی بشوند.» این گزاره‌ی مطرح شده از سوی رهبر انقلاب اسلامی در خطبه‌های نماز جمعه ۲۷ دی ماه ۱۳۹۸ نوعی جمع‌بندی کلانِ ناظر به وظایف عموم مردم و مسئولین از سوی ایشان بود: «باید ملّت ایران و مسئولین کشور تلاششان برای قوی شدن کشور و قوی شدن ملّت باشد، با اتّحاد، با حضور، با صبر و استقامت و با کار سخت و پرهیز از تنبلی؛ این اگر [محقّق] شد، به توفیق الهی، به فضل الهی، ملّت ایران در آینده‌ی نه چندان دوری آنچنان خواهد شد که دشمنان حتّی جرئت تهدید هم پیدا نکنند.» از نگاه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای راه پیشرفت، دستیابی به عزّت و ایستادگی موثر مقابل دشمنی‌ها و توطئه‌ها، ارتقایِ «اقتدار و قدرت ملّی» است. قدرت ملّی نیز شامل مولفه‌ها و عناصر مادی و معنوی به‌صورت توأمان است. 🔺 در متن زیر براساس سخنان رهبر انقلاب اسلامی چند محور اصلیِ قدرتمند شدن کشور و ارتقای اقتدار ملّی را بررسی و تبیین کرده است. ✍🏻 در این متن، نگاه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نسبت به این موضوع در چهار محور ۱- اهمیت و ضرورت قدرت ملی ۲- معنا، عناصر و مولفه‌های قدرت ملی ۳- چگونگی و الزاماتِ ارتقای قدرت ملی ۴- نتایج و ثمرات ارتقایِ قدرت ملی، بازخوانی شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💢محسن مقصودی مجری برنامه ثریا در صفحه شخصی‌اش نوشت: ♦️می‌گویند دولت نقشی ندارد در این ماجرا‌،راست میگویند،دولت مدافع آزادی بیان است،اتفاقا هر هفته برای تشکر از منتقدین پیام تبریک ارسال میکرد.اینها هم فقط پیامهای تبریک دولت برای دو هفته متوالی ازبرنامه ثریاست.ما از این پیام تبریکها زیاد داریم.نامه های غیرمحرمانه را منتشرمیکنم. ♦️مردم که نامحرم نیستند، تقریبا هر هفته یک روز ما به پاسخگویی به این نامه ها سپری میشد. به هر حال دولت در این بی پولی چند اداره و نیروهایش رو‌ مامور کرده بود که متن برنامه ها را پیاده کند تا فشاری بیاورد. ای کاش منصفانه و درست پیاده می‌کردند. دفاع از حقوق مردم هزینه دارد.
📸 استحاله کُبری در گذر زمان! ۲۰۳۰یونسکو
🕊 یک نکو روی ندیدم که گرفتار تو نیست🌸🌱 نیست در مصر عزیزی که خریدار تو نیست..🌸🌱 همه جان من کجارفتی؟کجایی؟ 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 شادی روح بلند شهید حاج قاسم سلیمانی در اعلی علیین ...صلوات.. 🌱🌸🌱🌸🌱🌸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌹حق‌الناس:اگر داوطلب صالحیست، رد نکنیم و اگر ناصالحست و صلاحیت قانونی ندارد راهش ندهیم ✍
📸 «از کشور ما بروید» 🔸 پوسترهایی که میان کاربران عراقی در شبکه‌های اجتماعی در ارتباط با تظاهرات ضدآمریکایی روز جمعه دست به دست می‌شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بخاطر رضایت لیبرال های خود فروخته عمل نکنید تا من هستم نخواهم گذاشت لیبرال ها حکومت را در دست بگیرند سخنی از امام خمینی ره در مورد لیبرال ها که سالهاست سانسور شده و باعث شده لیبرال موریانه وار در حکومت نفوذ کنن درست انتخاب کنیم
4_5818996347465893797.mp3
15.72M
نام نوحه : بازم غم بی تابی مداح : سیدرضانریمانی موضوع :شهادت حضرت فاطمه زهرا توضیح:دل آدم برا غربت "مادر"میسوزه..
https://t.me/joinchat/PlxVOxIjem6cOJNwYBvhnQ 🌺لینک گروه سبک زندگی با طعم قرآن ونهج البلاغه🌺 درسنامه های استاد توانا👆👆👆👆
🥀 بزودی کانالی با موضوع سبک زندگی با طعم قرآن و نهج البلاغه در ایتا نیز راه اندازی خواهد شد تا بتوانیم از درس نامه های استاد توانا بهره بیشتری ببریم.چ👌
🔺رئیسی، رئیس قوه قضائیه درجمع قضات در استان یزد: 🔹تمام رفتارهای اشتباه با ارباب رجوع در دستگاه قضایی باید مورد تجدیدنظر جدی قرار گیرد 🔹برخورد باید متناسب با قانون باشد/ باید بامهربانی با مردم رفتار کرد 🔹مهربانی با مراجعان و کسانی که دستگاه قضا را ملجا خود قرار دادند یکی از اصول مهم کاری ما و مورد تاکید است.
🔴💭 |رفتی و رفتن تو آتش نهاد بر دل
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
"مکس آبرامز" استاد علوم سیاسی دانشگاه نورث ایسترن در گفتگو با بی‌بی‌سی: جانشین [سپهبد شهید] قاسم سلیمانی و سیدحسن نصرالله قول داده‌اند که انتقام خواهند گرفت؛ جمهوری اسلامی سلاح‌های خطرناک و نیروهای ماهری در سپاه پاسداران دارد بنابراین تصمیم دارد جنگ نامتقارنی را علیه منافع آمریکا در سراسر جهان راه ‌بیاندازد. سپاه پاسداران همچنان خاری در پهلوی منافع آمریکا در سرتاسر جهان خواهد بود.
✅ آنچه رهبری درباره حاج قاسم نگفت‼️ 🔹 رهبر معظم انقلاب در فرمایشات اخیر خود به یک خصوصیت بارز و شاخص شهید سلیمانی که یکی از اصلی ترین و مهم ترین ویژگی های ایشان هم در حوزه گفتار وهم در عرصه عمل  بود اشاره ای نکردند، نه از این جهت که معظم له اطلاعی از این مشخصه بارز شهید نداشتند بلکه بهتر از هرکسی رهبر معظم انقلاب به این ویژگی شهید واقف بودند اما از آنجا که این موضوع به شخص و جایگاه والای ایشان برمی گشت از اشاره مستقیم به آن خودداری فرمودند. آن موضوع اعتقاد قلبی و راسخ حاج قاسم به "ولایت فقیه" و مسئله ولایتمداری بالای ایشان بود. 🔻آنچه در ذیل می آید تنها بخش کوچکی از جملات ارزشمند شهید سلیمانی راجع به جایگاه رفیع ولی فقیه است: 🔹 مردم! از من قبول کنید، من عضو هیچ حزب و جناحی نیستم و به هیچ طرفی جز کسی که خدمت می‌کند به اسلام و انقلاب تمایل ندارم. اما این را بدانید؛ والله! علمای شیعه را تماماً و از نزدیک می‌شناسم. الان ۱۴ سال شغل من همین است. علمای لبنان را می‌شناسم، علمای پاکستان را می‌شناسم، علمای حوزه خلیج فارس را می‌شناسم. چه شیعه و چه سنی، والله! اشهد بالله! سرآمد همه این روحانیت، این علما از مراجع ایران و مراجع غیر ایران، این مرد بزرگ تاریخ یعنی «آیت‌الله العظمی خامنه‌ای» است. 🔹 من با خیلی از علمای شیعه مکاتبه و از نزدیک مراوده دارم و می‌شناسم آنها را، ارادت داریم. دنبال تبعیت مردم از آنها هستیم. اما اینجا کجا، آنجا کجا؟ بین ارض و سماء فاصله داریم. در حکمت این مرد، در اخلاق این مرد، در دین این مرد، در سیاست‌شناسی این مرد، در اداره حکومت این مرد، دقت کنیم و در بازی‌های سیاسی، مرزهای خودمان را تفکیک کنیم. آدم‌ها می‌آیند و می‌روند. آن چیزی که مهم است اتصال ما به ولایت است. آنچه که مهم است، حمایت ما از این نظام است. (کنگره شهدای کرمان- ۱۳۸۹) 🖌 احد کریمخانی ✅  کلاس نهج البلاغه و زندگی
♦️ دفاع از عملکرد شورای نگهبان 🎙 سیّد جواد حسینی کیا عضو فراکسیون نمایندگان ولایی: ⚠️ تخلفات برخی ردّ صلاحیت‌شدگان افشا شود، کسی زیر جنازه آن‌ها را هم نمی‌گیرد! چه برسد به این‌که به آن‌ها رأی بدهند تا به مجلس راه یابند!
🔻وحشت خبرگزاری اسرائیلی از انتصاب سردار حجازی به جانشینی سپاه قدس 🔹اسرائیلیها بر طبق اطلاعات منابع امنیتیشون سردار رو با یک مشخصه میشناسند: فرمانده دستیابی حزب الله به موشکهای نقطه زن!