eitaa logo
جهاد تحول و تبیین
2.2هزار دنبال‌کننده
49.9هزار عکس
39.2هزار ویدیو
849 فایل
هدف ماسربازپروری برای امام زمان عج الله ونایب برحقش امام خامنه ای است. همراه ماباشید
مشاهده در ایتا
دانلود
لاوروف: اوکراین احتمالاً بزرگترین پروژه پنتاگون است وزیر امور خارجه روسیه: 🔹تحریم‌های کشورهای غربی علیه مسکو تنها این کشور را تقویت خواهد کرد و مسکو دیگر به این قبیل اقدامات محدود‌کننده عادت کرده است. 🔹اوکراین ممکن است بزرگترین پروژه پنتاگون برای ایجاد آزمایشگاه‌های بیولوژیکی نظامی باشد. 🔹ما بر اساس مدارکی که بدست آمده، این امکان را رد نمی‌کنیم.
🔰چشم انداز رشد اقتصادی۱۴۰۱ 📝 علی محمدی 🔶گزارش نه ماهه بانک مرکزی مربوط به آخرین وضعیت نماگرهای اقتصادی کشور، همراه با کاهش آهنگ رشد نقدینگی وتورم و کاهش استقراض از نظام بانکی حکایت از چشم اندازی نسبتا مثبت برای سال آینده دارد. 1⃣بر اساس گزارش مذکور، رشد اقتصادی کشور در فصل پاییز ۵/۸ بوده که با در نظر گرفت دو فصل بهار و تابستان، نرخ قابل قبولی است که می تواند حاصل تغییر رویکرد دولت جدید باشد و امید است با حفظ این مسیر، شاهد رشد بیشتر اقتصادی در سال آینده باشیم. 2⃣بخش زیادی از رشد اقتصادی کشور متاثر از گروه خدمات و ارزش افزوده نفت و گاز است و گروه کشاورزی همچنان منفی است و گروه صنعت و معدن نیز وضعیت مناسبی ندارد. در واقع این دو بخش مهم اقتصادی تغییرات موثری نداشته اند و نیازمند برنامه ریزی و مدیریت بهتر دولت است. 3⃣ با وجود نرخ تشکیل سرمایه منفی بخاطر رکود حوزه مسکن، امید است با سرمایه گذاری ویژه دولت در این حوزه ، وضعیت جذب سرمایه و عدم خروج سرمایه از کشور بهبود یابد . 4⃣ با وجود انتقادها به اصلاح نظام های اقتصادی بالاخص نظام بانکی و نظام بودجه، ولی با این وجود نحوه ی تدوین بودجه سال آینده یک گام کوچک رو به جلو است. ✅ ملاحظات پیرامونی: 🔺سازگاری جامعه و اقتصاد با شرایط کرونایی نویدبخش افزایش تفاضا و رشد را دارد. 🔺با وجود گسست نظام تحریم ها ،احتمالا با به نتیجه رسیدن مذاکرات سیاسی، انتظارات سیاسی در اقتصاد کاهش یابد . 🔺شوک های اقتصادی غیر قابل پیش بینی و خصوصا درتامین کالاهای اساسی تاثیر گذار خواهد شد. 🔚جمع بندی ها شرایط نسبتا خوبی را برای سال آینده متصور می سازد. لذا دولت باید به این شرایط به چشم فرصت بنگرد و به دنبال پوشش نقاط ضعف بخصوص در بخش صنعت و کشاورزی باشد و همزمان برای اصلاح نظام بانکی برنامه ریزی نماید. ┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
احتمالا نجم‌الدین شریعتی رو دیگه تو خونه راهش نمیدن 😂
اسرائیلی تر از اسرائیلی ها! خود اسرائیل میگه پایگاه موساد بوده، این سه تا میگن نه! تو غلط کردی! 😁 بالاخره الکی نیست که داعش میتونه توی یک روز نصف عراق رو بگیره! 🤦‍♂
اعتراف رژیم صهیونیستی به سوراخ‌بودن گنبد آهنین 🔹پس از عملکرد ناموفق سامانه گنبد آهنین در رهگیری موشک‌ها و پهپادهای مقاومت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی دستور تولید انبوه سامانه لیزری برای اضافه‌شدن به سیستم پدافندی‌شان را صادر کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 خاطره جالب قدرت الله ایزدی از زیارت حرم امام رضا (ع) 🔸وقتی خادم حرم، آقا رشید را سرکار می‌گذارد!
⭕️ سید حسن نصرالله: هیچ رزمنده‌ای از حزب‌الله در اوکراین نمی‌جنگد 🔸دبیرکل حزب‌الله لبنان: 🔹حضور رزمندگان و مستشاران حزب‌الله در اوکراین را که در کنار نیروهای روسی می‌جنگند، قاطعانه تکذیب می‌کنم. 🔹هیچ‌کس از حزب الله، نه رزمنده و نه متخصص، به این میدان جنگ نرفته است. 🔹از دولت لبنان می‌خواهیم کمیته اضطراری تشکیل دهند زیرا پیامدهای این جنگ به لبنان هم رسیده است.
🔰 دستخط شهید مدافع حرم اسماعیل خانزاده 🌷 این شهید در وصیت‌نامه خود به توفیق ملاقات با حضرت ولی‌عصر (عج) اشاره کرده و نوشته است: 《خدایا شبی که توفیق ملاقات با صاحب عصر را نصیبم کردی، بر من یقین شد که شهادت را هم نصیبم میکنی》. 🔹 پدر شهید خانزاده در دیدار ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ جمعی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم با رهبر انقلاب، این دست‌نوشته‌ی شهید را برای حضرت آیت‌الله خامنه‌ای قرائت کرد. 🔹️ شهید اسماعیل خانزاده در سال ۱۳۶۳ در روستای زنگی کلا دابو شهرستان محمودآباد متولد شد و در سن ۳۱ سالگی در ۲۹ آذر ماه ۱۳۹۴ همزمان با شب شهادت امام حسن عسگری در منطقه حلب سوریه در درگیری با اشرار داعش به شهادت رسید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸 یادی از یادگار امام (ره) / از حضور در کنار امام در آغازین روزهای نهضت تا همراهی با رهبر انقلاب
مقام معظم رهبری: بقیّةالله یعنی آن چیزی که خدا برای شما نگه داشته. این ذخیره‌ای برای بشریّت و ذخیره‌ای برای تاریخ است.
▫️بالاخره عباس اخوندی برای یک جاندار مسکن ساخت!!! 🐕 ✍ وزیر مسکن دولت روحانی: افتخار میکنم در طول دوره وزارتم یک مسکن نساختم😐
قالیباف: باید مردم را از نزدیک بشناسیم رئیس مجلس در سفر به شهرستان جاسک: 🔹امروز آمدیم تا آثار تصمیمات درست و غلط خود را از نزدیک و در پایین‌ترین نقاط جغرافیایی ببینیم تا وقتی می‌خواهیم تصمیم بگیریم دیگر اشتباه‌ها را تکرار نکنیم. 🔹در مدت ۱۰ روز نمی‌شود مشکلات را حل کرد، ما باید مردم را بشناسیم، اشکالات را پیدا کنیم و برنامه‌ریزی کنیم، تا مشکلات در طول یک سال رفع شود. 🔹کار جهادی این است که ده تومان بگیریم، صد تومان کار کنیم؛ سیستم اداری این است که هزار تومان بگیرد و یک تومان کار کند. مسیر سیستم اداری باید عوض شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 یک حرکت عالی در شهرداری تهران! 🔹 فسخ واگذاری برند ۶۰۰ میلیاردی «شهروند» فقط با ۳ میلیارد تومان!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 ببینید: معرفی طرح تمدنی محله امام رضا علیه السلام در شهرداری مشهد.. ❓نظریه مدیریت شهری محله محور شامل ٩ دسته برنامه شهری و ۱۰۰ اقدام موثر بر تنظیم صحیح روابط انسانی است! ❓مفاهیم و معیارهای صحیح ارزیابی شهر چیست؟! ❓شهر مشهد نباید بر اساس نظریه آمریکایی نوشهرگرائی اداره شود و باید برای اداره آن از مفاهیم فقهی و اندیشه های رضوی استفاده کرد
🚨🚨 🚨 🔺 برخی از سایتهای سازمانی اسرائیل توسط تیمی به نام اشباح سیاه هک شد 🔹این گروه مدعی شده که اطلاعات کارمندان این سازمانهای اطلاعاتی و دولتی اسرائیل را راس ساعت ۱:۲۰ دقیقه بامداد جمعه در اختیار گرفته است.
🔻‏از آخرین نامه های امام عصر(عج) قبل از غیبت کبری : بسم الله الرحمن الرحیم الا لعنة الله علی الشلمغانی والسلام (نامه حاوی فقط یک جمله است!!!) 💢شلمغانی فقهی عالی قدر بود که ضد نائب سوم امام خروج کرد!!! شلمغانی نماد کسانی ایست که معارف اسلام رو میدونن و علیه ولایت خروج میکنن که بزرگ ترین مستکبرین عالم و موانع ظهور اند!
روسیه به غرب: اشتباهات‌تان را بپذیرید و خواسته‌های ایران را برآورده کنید 🔹سخنگوی وزارت خارجه روسیه از طرف غربی مذاکرات وین خواست به‌جای متهم کردن روسیه، اشتباهات‌شان را بپذیرند و خواسته‌های مشروع ایران را برآورده کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑🎥 ساعاتی قبل، تشرف سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور به مسجد مقدس جمکران در غروب نیمه شعبان
📸 قالیباف در سفر سرزده به هرمزگان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 درد دل‌های صریح و بی‌پردۀ اهالی بندر گوگسر با رئیس مجلس
▪️‏این مقاله کیسینجر که در سال ۲۰۱۴ در مورد اوکراین نوشته خیلی جالب بود. 🔻 «اگر اوکراین میخواد برقرار بمونه و رشد کنه، نباید تمایلش به یک طرف (غرب یا شرق) بیشتر باشد بلکه عملکردش باید مثل یک پُل بین آنها باشد. 🔻 غرب باید درک کند که اوکراین برای روسیه، تنها یک ‏کشور خارجی نیست. تاریخ روسیه با آنچه که بهش کیِفی-روس میگویند، آغاز شده. مذهب روسها از آنجا میاد. برای قرنها، اوکراین بخشی از روسیه بوده و تاریخ آنها با هم گره خورده. 🔻اتحادیه اروپا باید تشخیص دهد که چرخش و تبعیت بوروکراتیک اصل استراتژیک به سیاستهای داخلی ‏در مذاکرات روابط اوکراین با اروپا، منجر به تبدیل مذاکره به بحران میشود. سیاست خارجی، هنر سر هم بندی اولویت هاست»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✍️سخنرانی استاد عالی 🎬موضوع: ارتباط معنوی با امام عصر (عج) 【 الّلهُــمَّ عَجِّــلْ لِوَلِیِّکَــــ الْفَــرَج 】
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 فیلم منتشر شده از سخنان جو بایدن در موافقت با بمباران بلگراد صربستان در سال ۱۹۹۹ 🔹بایدن اخیرا پوتین را به جنایت جنگی متهم کرده بود!!! 😏😏😏