eitaa logo
جهاد تحول و تبیین
2.2هزار دنبال‌کننده
49.9هزار عکس
39.2هزار ویدیو
849 فایل
هدف ماسربازپروری برای امام زمان عج الله ونایب برحقش امام خامنه ای است. همراه ماباشید
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از MESBAHYAZDI.IR
پیش از خواب، چگونه محاسبه کنیم؟ 🔹️مؤمنین، آخر شب مرورى بر رفتارهاى روزانه‏شان مى‏كنند؛ اگر خطا و لغزشى از آن‎ها سر زده، براى هر لغزشی استغفار مى‏كنند و اگر خدا حفظشان كرده، یكایك نعمت‌هاى خدا را شكر می‌کنند. 🔹️به اندازه‌ای كه مجال داشته باشند، دسته‏ای از نعمت‌ها را ذكر می‌كنند؛ آنچه در روحشان، خانواده‏شان، محیطشان و آنچه مربوط به ولایتشان نسبت به اهل‌بیت است. سرانجام توجه مى‏كنند كه توفیق همین شكرگزاری را هم خدا داده است؛ بابت این هم شكر می‌کنند و با چنین حالى دل به خواب مى‏سپارند. ۱۳۸۸/۰۶/۱۸ 📱 @mesbahyazdi_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❇️ سپهبد قرنی که‌ بود و چرا پهلوی او را از ارتش اخراج کرد؟ 💠 انتشار به مناسبت ۳ اردیبهشت سالروز شهادت سپهبد قرنی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این محدودیت های فضای مجازی چه قانونیست و برای چه کشوری است؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 جرعه‌ای از زلال قرآن 📖 سوره مبارکه اسراء، آیه ۹ 💠 إِنَّ هَٰذَا الْقُرْآنَ يَهْدِي لِلَّتِي هِيَ أَقْوَمُ وَيُبَشِّرُ الْمُؤْمِنِينَ الَّذِينَ يَعْمَلُونَ الصَّالِحَاتِ أَنَّ لَهُمْ أَجْرًا كَبِيرًا 💠 این قرآن، به راهی که استوارترین راه‌هاست، هدایت می‌کند؛ و به مؤمنانی که اعمال صالح انجام می‌دهند، بشارت می‌دهد که برای آنها پاداش بزرگی است.
▪️نظر عجیب مولوی عبدالحمید: زنان نمی توانند برای فاتحه خوانی بر سر قبر مردگان نامحرم بروند ؛ حتی با اجازه شوهر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بچه‌دار نمیشده، حضرت عباس بهش بچه داده اینطوری تشکر میکنه😍
🎨 لوح: از مسابقه تجمل خارج شوید | مهریه ساده، جهیزیه ساده و مجلس عروسی ساده ننگ نیست! 🌸 حضرت آیت‌الله خامنه‌‌ای: بدانید! ساده برگزار کردن ازدواج، چه در مهریّه، چه در جهیزیّه و چه در مجلسِ عروسی، ننگ نیست که بعضی خیال می‌کنند اگر ما عروسی را برای دخترمان ساده برگزار کنیم دختر ما سرشکسته خواهد شد. نه! سرشکسته نخواهد شد. این اشتباه شماست. 🌻 ۱۳۷۵/۹/۱۸ 🌱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پایین آوردن پرچم اسرائیل توسط ارتودوکس‌ها در بیت شمش
نظر رهبری درباره را چگونه تحریف کنیم با رسم شکل!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
درد و دل‌های یک مادر چند فرزنده!😂 🎙 شعرخوانی فهیمه انوری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 جرعه‌ای از زلال قرآن 📖 سوره مبارکه آل عمران،۱۰۳ 💠 وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِيعًا وَلَا تَفَرَّقُوا ۚ وَاذْكُرُوا نِعْمَتَ اللَّهِ عَلَيْكُمْ إِذْ كُنْتُمْ أَعْدَاءً فَأَلَّفَ بَيْنَ قُلُوبِكُمْ فَأَصْبَحْتُمْ بِنِعْمَتِهِ إِخْوَانًا وَ كُنْتُمْ عَلَىٰ شَفَا حُفْرَةٍ مِنَ النَّارِ فَأَنْقَذَكُمْ مِنْهَا ۗ كَذَٰلِكَ يُبَيِّنُ اللَّهُ لَكُمْ آيَاتِهِ لَعَلَّكُمْ تَهْتَدُونَ 💠 و همگی به ریسمان خدا [= قرآن و اسلام، و هرگونه وسیله وحدت‌]، چنگ زنید، و پراکنده نشوید! و نعمت (بزرگِ) خدا را بر خود، به یاد آرید که چگونه دشمن یکدیگر بودید، و او میان دلهای شما، الفت ایجاد کرد، و به برکتِ نعمتِ او، برادر شدید! و شما بر لبِ حفره‌ای از آتش بودید، خدا شما را از آن نجات داد؛ این چنین، خداوند آیات خود را برای شما آشکار می‌سازد؛ شاید پذیرای هدایت شوید.
👨🏻 مردان نامحبوب 1⃣ ‼️ مردانی که این خصلت‌ها را دارند در خانواده محبوب نیستند‌..
❓سوال: چطور فرزندم را به نماز خواندن ترغیب کنم؟ ✅ پاسخ آیت‌الله حائری شیرازی: 💎 نمازتان را قشنگ بخوانید. سجادۀ پاکیزه و مرتب بیندازید. یک اتاق یا محل خاصی برای نمازتان داشته باشید. آنجا معطر باشد. شما نمازتان را بخوانید، بچه می‌آید کنارتان نماز می‌خواند. وقتی نماز خواند، به او جایزه بدهید. نمی‌خواهد وادارش کنید، خودش، خودش را وادار می‌کند. 💎 شما همین اندازه که نماز باحالِ شیرینِ خودتان را می‌خوانید، بچه از نمازتان خوشش می‌آید. همینطور که خدا خوشش می‌آید، بچه‌ات هم خوشش می‌آید. اما تو وقتی نمازت را زود زود می‌خوانی، بچه هم خوشش نمی‌آید. خدا هم خوشش نمی‌آید. یک نماز بخوان که خدا خوشش بیاد تا بچه‌ات هم خوشش بیاید. چون بچه، فطرت الهی دارد. 💎 اگر یک توهینی، یک حرف تندی، اشتباهی به بچه‌ات زدی، صدایش کن و بگو من این رفتار را با شما کردم، الان متوجه شدم که اشتباه بود. من را حلال کن. طبیعتاً می‌گوید حلال کردم. شما بگویید نه. خدا هم باید من را حلال کند. دو رکعت نماز بخوان و از خدا بخواه که خدا من را ببخشد. من را بخاطر رفتار اشتباهم با تو، مجازات نکند. میدانی بچه چه می‌گوید؟ پیش خودش می‌گوید: «زنده باد نماز». اما اگر نکردی، شیطان می‌رود در ذهنش می‌گوید نگاه کن بابایت 50 سال نماز می‌خواند اما حق تو را ضایع کرده. حالا هم که فهمیده، به روی خودش نمی‌آورد! تو هم 50 سال نماز بخوانی بعدش می‌شوی مثل این بابا !!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آمار تکان‌دهنده رابرت اف. کندی، نامزد انتخابات ۲۰۲۴ درباره بودجه هنگفت تخصیص داده شده به اوکراین و وضعیت بد معیشت مردم آمریکا یک‌چهارم آمریکایی‌ها شب گرسنه می‌خوابند. ۳۳هزار نظامی سابق آمریکایی بی‌خانمان‌اند. روزانه به صورت میانگین ۲۳ نظامی سابق خودکشی می‌کنند. ما ۱ونیم میلیون جانباز داریم که زیرخط فقر زندگی می‌کنند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ادامه مباحث احکام 00:01 طریقه پیدا کردن قبله! 01:02 جهر و اخفات (بلند و آهسته خواندن نماز) 02:03 به چه چیزهای میشه سجده کرد؟ 03:04 شک و وسواس در نماز (قسمت‌های ۱۸ و ۱۹)
❤️ خدا را صدا بزنید که خواسته هر درمانده‌ای را برآورده کرده و گرفتاری و ناخوشی را برطرف می‌سازد... 📖 سوره نمل، آیه ۶۲
❌ وقتی ولایت‌فقیه معصوم نیست ، چرا باید ازش اطاعت مطلق کرد؟ ⁉️ ⛔️ولایت‌مطلقه برای غیرمعصوم چرا؟⛔️ ✅(پاسخ: مرتضی‌ کهرمی )
🔴فوری 🔹 آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه اسبق بابلسر با حمله یک فرد مسلح در بانک ملی مرکزی بابلسر به شهادت رسید. 🔹ضارب دستگیر شده است و به گفته شاهدان عینی از ماموران بازنشسته انتظامی و نگهبان بانک بوده است
🔴جزئیات حادثه ترور امام جمعه سابق زاهدان 🔹به گزارش خبرگزاری حوزه، یکی از شاهدان عینی می گوید: آیت الله سلیمانی در بانک ملی نشسته بود که فرد ضارب اسلحه نگهبان بانک را گرفته و به رگبار بسته است که متأسفانه آیت الله سلیمانی به شهادت رسید و سه نفر دیگر مجروح شده اند. 🔹ضارب از سوی نیروهای امنیتی دستگیر شده است. 🔹خبر دیگر حاکی از آن است که ضارب نگهبان بانک بوده است.