هدایت شده از مرجع طب سنتی
18M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 آیا مخالفت با واکسن و پروتکلها به معنای مخالفت با رهبر است؟
♻️ این ویدیو در پاسخ به شبهه افکنانی گردآوری شده که مخالفت با واکسن و ماسک و دیگر پروتکل های صهیونیستی را به معنای مخالفت با ولایت فقیه میدانند
امامان جامعه اسلامی همیشه از نظر اکثر مردم حمایت کردند
این حمایت همواره به معنای تایید نیست
مردم باید از اشتباهات خود عبرت بگیرند و فهم عمومی بالا برود
‼️راه نجات کشور از تمام بحران های موجود، روشنگری عمومی و اطلاع رسانی به مردم جامعه است.
🧐هرکس به اندازه مهارت و توانی که دارد باید سعی کند اطرافیان را از خطر واکسن ها مطلع کند
😷مخالفت کردن با پروتکل های بهداشتی و واکسن به هیچ عنوان مخالفت با رهبری نیست
رهبری به خاطر نظر اکثر مردم جامعه مجبور به حمایت از واکسن هستند.
✍️ریشه تمام مشکلات جامعه، جهل مردم بوده و هست
#نه_به_واکسن_اجباری
عضـویت در کــانال👇
📡 @www_irismed_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#تربیت_فرزند
🔰 روش تربیتی که قاتل #امام_حسین پرورش میدهد!
🔻 آیا قبول داریم اکثر مردم از ترس فقر کار میکنند؟😢
ریشه این ترس در تربیت مادر است.😱
🔸 مادر اگر شجاع باشد، به بچهاش میگوید از کم نمره گرفتن نترسیها! به خاطر زیبایی علم، زیبایی خلاقیت و خدمت درس بخوان.
🔹اما اگر مادری نخواهد بچهاش را خوب تربیت کند از نزدیکترین ابزار که ترس است استفاده میکند. از آن زمانی که میگوید فلان چیز، جیز است. این بچه وقتی بزرگ میشود، از ترس پلیس خلاف نمیکند.
🔸بدانیم اگر بشود ملتی را ترساند، میشود آن ملت را قاتل امام حسین (ع) کرد که با اشک بروند به خیمهها حمله کنند.
🔹چرا که میدانستند اینها بچههای پیغمبرند و گناهی ندارند، اما از ترس اینکه اگر اینها نبرند، کس دیگر میبرد، غارت میکردند.
🔸شجاعت فقط مال میدان جنگ نیست، مال روابط اجتماعی و درس خواندن هم هست، مال تمام زندگی است.
🔹▪️حجت الاسلام پناهیان
منآمدمبرایشمانوکرےکنم
مـنراخــدابرایهمــینآفریــدهاست ...
#محرم | #مَحْبٓوبیٓحُسِیْن
دلانہ✨
۱۳۸۲سالِقبل مثل امروزۍ که گذشت،سوار بر شتران بی محمل راهیِ شام بودند،به اجبار .
آنروز زینب روبنده نداشت .سکینه و رباب با صورت های باز در ملاء عام بودند.
و این غمی افزون بر دلشان بود .
خانومجان؟!
معذرت میخواهیم،حال که نه سیلی زجر ،نه تازیانه و لگد نثارمان میشود،انگار نه انگار...
#دلانه
#خانمزینبکبری
#حجاب
✅همسران امام حسین علیه السلام
🔻اکثر تاریخ نگاران از جمله شیخ مفید در کتاب ارشاد تعداد همسران امام حسین (ع) را پنج زن ذکر کرده اند:
1. شهربانو
2. لیلا
3. زنی از قبیله قضاعیه
4. ام اسحاق
5. رباب. [۱]
🔺۱- شهربانو:
شهربانو مادر امام سجاد (ع) درباره محل تولد و اصل و نسبش اختلاف زیادی است. گروهی نام او را شاه زنان، شاه جهان، شهربانو و شهربانویه گفته اند.
بنا به گفته این گروه او دختر یزدگرد سوم آخرین پادشاه ساسانى بوده است. در روایت وارد شده است که وی بعد از ولادت حضرت سجاد (ع) به تب نفاس از دنیا رفت. [۲]
🔺۲- لیلا:
مادر حضرت علی اکبر (ع) که در باره حضورشان در حادثه کربلا و بعد از آن تردید جدی وجود دارد.
🔺۳- زنی از قبیله قضاعیه.
🔺۴- امّ اسحاق دختر طلحة بن عبید اللّه:
وی از قبیله تیم بوده و مادر فاطمه دختر امام حسین (ع) است که در حادثه کربلا حضور نداشت.
🔺۵- رباب:
بنا به نقل مورخان حضرت رباب، دختر امرء القیس بن عدى، همسر سید الشهدا «ع» و مادر سکینه و على اصغر (عبد الله) است. او در سفر کربلا حضور داشت و همراه اسیران به شام رفت، سپس به مدینه باز گشت و مدّت یک سال براى سید الشهدا «ع» عزادارى کرد و مرثیه هایى هم در سوگ آن حضرت سرود.
🔸خواستگارانى از اشراف و بزرگان قریش را ردّ کرد و حاضر نشد با کسى ازدواج کند.
😭در سوگ ابا عبد اللّه «ع» پیوسته گریان بود و زیر سایه نمیرفت، از فرط گریه و اندوه بر شهادت حسین «ع» یک سال بعد (در سال 62 هجرى) جان باخت. [3]
✳️برای امام حسین (ع) بعضی همسر دیگری نقل کرده اند که فرزند خود (به نام محسن) را نزدیک شهر حلب در مکانی به نام جوشن، که معدن مسی در آن بوده سقط کرده، و احتمال دارد که این همسر یکی از همان همسرانی باشد که بیان کردیم.
🔹حموی در معجم البلدان گفته است: جوشن کوهی است در طرف غربی حلب، وقتی اسرای اهل بیت (ع)را از آن جا عبور دادند.
😭همسر امام حسین که حامله بود از آنان طلب آب و غذا کرد ایشان او را ناسزا گفتند و از آب و نان منع کردند، پس آن زن آنها را نفرین کرد و آن معدن از کار افتاد، و آن مکان معروف به مشهد السقط و مشهد الدکة شد. [5]
📚منبع:
[1] شیخ مفید، محمد بن محمد بن نعمان، ارشاد، ج 2، ص 135، کنگره شیخ مفید، قم، 1413 ق.
[2] راوندی، قطب الدین، الخرائج و الجرائح، ج2، ص 750، موسسة امام مهدی عج، قم، 1409هـ. ق.
[3] ابن اثیر، عز الدین، الکامل، ج 4، ص 88، دار صادر، بیروت، 1385 هـ ق.
[5] حموی، یاقوت، معجم البلدان، ج 2، ص 186، دار صادر، بیروت، 1995 م.