بعد حالا توی تیم ملی آرژانتين، حرف فقط حرف مسیه، همه باید به مسی پاس بدن و حمایتش کنن. پس از اینکه آرژانتين جام رو ببره تعجب نکنید
𝐋⚽️𝐕𝐄
࿙⃛࿚⃛࿙⃛࿚⃛࿙⃛࿚⃛࿙⃛࿚⃛ ୨୧ ࿙⃛࿚⃛࿙⃛࿚⃛࿙⃛࿚⃛࿙⃛࿚⃛ "secret"
به نوس و دوس دخترش بگید گوه نخورهه
بدبخت اگر رونالدو نبود که الان پرتغال تیم چسکی بود
_________
موافقم
𝐋⚽️𝐕𝐄
࿙⃛࿚⃛࿙⃛࿚⃛࿙⃛࿚⃛࿙⃛࿚⃛ ୨୧ ࿙⃛࿚⃛࿙⃛࿚⃛࿙⃛࿚⃛࿙⃛࿚⃛ "secret"
اگه رونالدو نبود ، تنها پرتغالی که ما میشناختیم این بود: 🍊
______________
🤣🤣🤣دقیقا