eitaa logo
دوستان ورفقا ازهرصنف
85 دنبال‌کننده
6.7هزار عکس
8.1هزار ویدیو
102 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از بانوی آب
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اول کلیپ را مشاهده کنید و بعد متن زیر را بخوانید! ⚠نهم خرداد امسال، یعنی روز گذشته، محمدرضا فرزین، رئیس‌کل بانک مرکزی برای دیدار و گفت‌وگو با مقامات صندوق بین‌المللی پول، تهران را به مقصد واشنگتن ترک کرد. ‼سایت دنیای اقتصاد به نقل از اصغر سلیمی، نماینده سمیرم و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، می گوید که یکی از برنامه‌های سفر فرزین، درخواست وام و تسهیلات از این صندوق است! ⛔اگر کلیپ را مشاهده کردید و موضع رهبری نسبت به صندوق بین المللی پول را می دانید، نباید ساکت بمانید! ❌رئیس سابق بانک مرکزی، آقای صالح آبادی، نیز در تاریخ ۲۲ مهر ۱۴۰۰ طی جلسه مجازی با مدیر منطقه ای خاورمیانه imf خواستار تسریع در پرداخت وام شده است! ⁉چرا انقلابیون در این موارد سکوت کرده اند؟! چرا وقتی رهبری در سال ۹۷ در حرم رضوی، در زمان شمردن موانع فعلی کشور، سیاست تعدیل را می شمارند، انقلابیون از خودشان نمی پرسند سیاست تعدیل چیست؟! رهبری در حرم رضوی برای عموم دارند صحبت می کنند! یکی از مهم ترین سخنرانی های هر سال حضرت آقا نیز می باشد! @banooyeab
بسم الله الرحمن الرحیم ** * نظربه اینکه برخی سوادرسانه رادرکپی، پیست نمودن مطالب دیگران متصورند، لذا درادامه مطالبی دراین خصوص متذکر میشوم؛ باشدکه ازجانب همگان مراعات شود تابیش ازاین شاهد نشراخبارفیک (درزمینه های مختلف:سیاسی، اجتماعی، اشتغال، فرهنگی، اقتصادی و...) نباشیم. لطفا"توجه داشته باشید که سوادرسانه ای درنشراخبار خلاصه نمی‌شود، بلکه فردناشربایدقدرت تحلیل و تشخیص اخبارفیک از خبرهای واقعی راداشته وبجای نشرکپی خبر، آن خبررا تحلیل کندو تنهاازنشرکپی خبر بمنظور ارائه سند؛ استفاده کند ولاغیر. افرادی ممکن است صرفا" باکپی و نشرخبر تصورکنند؛ فعال خبری اند، که تصوری غلط است. پیشتر گفته شد بعلت دنیای بی دروپیکرمجازی، اخبارفیک بیش ازاندازه درآن یافت می‌شود؛ لذا استدعا مندم تازمانیکه فردی هنوز نمی‌تواند صحت وسقم خبری را تشخیص دهد وتحلیل نماید امر کپی ونشر را ترک کنید. البته برخی اخبارهم بدلایلی فقط خبری هستند نیازبه تحلیل ندارند. اما نیازبه حداقل تحقیقی دارند؛ شبیه اخباراستخدام درسطح گسترده. تنظیم؛ درروزسه شنبه مورخ 1402‌/03/15 توسط اتیوند
هدایت شده از Davood parsaeeian
اسم جنس پارچه "لنین" هست و احتمالا وارداتیست و با همین نقوشی که در تصویر میبینید، فراوان چاپ شده نقوشِ شیطان پرستی و کابالایی صهیونیستی در احضار اجنه شیاطین و ارتباط با آنها از بعضی از این نقوش استفاده می‌کنند(اسرائیل و انگلیس) این مدل پارچه را مُد کردن که در روح و روان انسانها و جذب آنها به سمت شیاطین تأثیر گذار است 🔴 در انتخاب پارچه دقت کنید این طرح اخیرا در بازار به وفور دیده شده ❌داخل کانالاو گروهاتون بزارین داره فروشش زیاد میشه من خودم چند تاکانال دیدم که میفروشن تا زنده ایم رزمنده ایم ❤️❤️❤️
هدایت شده از Hamidrezaebrahimabady
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️چقدر ما نیستیم...! 📍این کلیپ حال شمارا خوب می‌کند! 📍به نظرم هر از گاهی باید این فیلم رو دید و بهش فکر کرد تا غبارروبی شویم!
هدایت شده از خبر فوری تحلیلی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فکر می‌کنید این فیلم مربوط به کدام استان ایران باشد؟ ⭕️ اینجا شهر کارگیل هند است. نماینده رهبر ایران در هند به آنجا رفته و اهالی این شهر دو طرف جاده با شعار دست خدا بر سر ماست خامنه‌ای رهبر ماست به استقبالش آمده‌اند... کانال هواداران https://eitaa.com/joinchat/3834445946C035739b57d
بسم الله الرحمن الرحیم. موسسه فرهنگی هنري حدیث عشق. مذمت دشنام از دیدگاه قرآن و اهل بیت(ع) خدایا تو شاهدی. که تاتوانسته ام از آیات قرآن ورعایت واحادیث پیامبران ومامان معصوم کسانی را که اهل فکر واندیشه وتعقل هم نیستند وای نقل دهنشان فحش وناسزا گفتن وهمان سمت وسوی را می‌روند که دشمن می‌خواهد وحرکاتشان شیطانی است. واما دشنام وناسزا وفحش دادن در اسلام که حرام و گناه است. اینکه نام کسی را به زشتی ببرند و عیب کسی را برشمارند و با عناوین و القاب زشت و بد به کسی ناسزا بگویند، در آیات قرآن و روایات اسلامی، همه اشکال آن حرام و گناه دانسته شده است. در فرهنگ عربی و قرآنی، فحش و دشنام با واژگانی چون «سب»، «راعنا»، «تهجرون» و «عتل» بیان و از آن نهی شده است. خداوند به صراحت در آیه 11 سوره حجرات، دشنام و القاب زشت دادن به مومنان را موجب قرار گرفتن در زمره ستمگران دانسته و از آن نهی کرده است. در مطلب پیش رو دیدگاه قرآن و اهل بیت در خصوص دشنام و لعن و تفاوت این دو بررسی شده است. مفهوم‌شناسی فحش واژه فحش دلالت بر قباحت و زشتی در چیزی دارد. وقتی عرب می‌گوید: فحش الشئی یعنی قباحت و زشتی آن آشکار شد. برخی فحش را مترادف قباحت دانسته‌اند که البته تفاوتی میان آن دو است که کاربرد فحش را در موارد خاص توجیه می‌کند. برخی نیز فحش را به عملی اطلاق کرده‌اند که از حد و مرز خود تجاوز کرده باشد. پس به شکلی فحش، همان ظلم و تجاوز است. با توجه به اینکه خداوند در آیه 45 سوره عنکبوت فحشا را در کنار منکر یاد کرده، می‌توان به دست آورد که فحشا غیر از منکر است. به این معنا که هر کار زشتی را فحشا نمی‌گویند. در واقع نسبت میان فحش و منکر، عموم و خصوص مطلق است؛ زیرا هر فحشی منکر است ولی هر منکری فحش نیست، بلکه تنها نوعی از منکرات و زشتی‌هاست که از مصادیق فحش است. فحش در اصطلاح علم اخلاق و فرهنگ قرآن، هر آن چیزی است که طبع سلیم از آن بیزار است و عقل سلیم آن را نقصان می‌داند: ما ینفر عنه الطبع السلیم، ویستنقصه العقل المستقیم؛ راغب اصفهانی فحش را چیزی می‌داند که قباحت آن عظیم است، حال قول باشد یا فعل: الفحش، و الفحشا،‌ والفاحشه؛ ما عظم قبحه، من الافعال و الاقول (مفردات الفاظ قرآن کریم، ذیل واژه فحش) پس فحش به قول و فعل قبیح و زشت اطلاق می‌شود در حالی که بذاء در زبان به معنای بدزبانی کردن است. فحش و دشنام به دشمن برخی بر این باورند که فحش و دشنام نسبت به مومنان جایز نیست و گناه شمرده شده و خداوند وعده عذاب به دشنام‌دهنده را داده است؛ اما دشنام نسبت به دشمنان جایز است و بلکه حتی سیره و سنت معصومان(ع) دشنام و فحش به دشمنان است. اما خداوند به صراحت در آیه 108 سوره انعام سب و دشنام به دشمنان را جایز ندانسته و فرموده است: ولا تسبوا الذین یدعون من دون‌الله؛ و کسانی که غیرخدا را می‌خوانند، دشنام مدهید. خدایا مارا عاقبت بخیر گردان. حسینی
🔻حکایت ✍نقل است که شیخ الرئیس ابوعلی سینا وقتی از سفرش به جایی رسید اسب را بر درختی بست و کاه پیش او ریخت و سفره پیش خود نهاد تا چیزی بخورد . 🔸 روستایی سوار سوار بر الاغ آنجا رسید .از خرش فرود آمد و خر خود را در پهلوی اسب ابوعلی سینا بست تا در خوردن کاه شریک او شود و خود را به شیخ نهاد تا بر سفره نشیند. 🔸شیخ گفت: خر را پهلوی اسب من مبند که همین دم لگد زند و پایش بشکند. روستایی آن سخن را نشنیده گرفت، با شیخ به نان خوردن مشغول گشت. ناگاه اسب لگدی زد. روستایی گفت: اسب تو خر مرا لنگ کرد. 🔸شیخ ساکت شد و خود را لال ظاهر نمود. روستایی او را کشان کشان نزد قاضی برد. قاضی از حال سوال کرد. شیخ هم چنان خاموش بود. قاضی به روستایی گفت: این مرد لال است؟ 🔸روستایی گفت: این لال نیست بلکه خود را لال ظاهر ساخته تا اینکه تاوان خر مرا ندهد. پیش از این با من سخن گفته. قاضی پرسید : با تو سخن گفت؟ 🔸او جواب داد که: گفت خر را پهلوی اسب من نبند که لگد بزند و پایش بشکند. قاضی خندید و بر دانش شیخ آفرین گفت. شیخ پاسخی گفت که زان پس درزبان پارسی مثل گشت: جواب ابلهان خاموشی است. 📚 منبع: امثال و حکم علی اکبر دهخدا 📜 اساطیر نامه | مروری بر تاریخ https://eitaa.com/joinchat/2868183226Cfce63ae436
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 جاده ساحلی سیستان بلوچستان جاده ای بین دریا و کوه های مریخی ...! 📜 اساطیر نامه | مروری بر تاریخ https://eitaa.com/joinchat/2868183226Cfce63ae436
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این حیوان از کارگاه ارده(خرد کردن کنجد) فرار کرده است با اینکه به میله دوار بسته نیست و قید و بندی ندارد اما ذهنش در بند است ! حکایت خیلی از ما آدم‌ها در زندگی !!! 📜 اساطیر نامه | مروری بر تاریخ https://eitaa.com/joinchat/2868183226Cfce63ae436
🔻ظل السلطان تخریبگر اثار تاریخی ✍ او بیش از هفتاد بنای تاریخی در اصفهان را تخریب کرد 📜 اساطیر نامه | مروری بر تاریخ https://eitaa.com/joinchat/2868183226Cfce63ae436
هدایت شده از عکس‌هاے زیرخاکے
یه جایی تو بچگیامون واسه آخرین بار رفتیم تو کوچه و با دوستامون بازی کردیم بدونِ اینکه بدونیم آخرین بار بوده🍂 ┄┄┄┄┄❅✾❅┄┄┄┄┄ 📺 گروه واتساپ عکس‌هاے زیرخاکے https://chat.whatsapp.com/Fx3SaURZyl904kbhkYzShq تلگرام https://t.me/Axe_zirkhaki ایتا https://eitaa.com/Axe_zirkhakii 📸 مجموعه عکس‌ها، فیلم‌ها و فایل‌هاے صوتے قدیمے📽
هدایت شده از عکس‌هاے زیرخاکے
صدای بابا: گرفتین...؟ بزنم؟... و بعدش باران توت و جیغ ما بچه‌ها... شولولولوووووو.... و مسابقه برای برداشتن توت‌های سفیدتر و تپل‌تر از رو زمین جای مادربزرگم با پارچ پر از دوغ محلی خالی... جای بابابزرگم خالی که کلی توت تو ظرف کنه برا همسایه‌ها...