آوند
💠 رونمایی از محصولات هنري پيرامون بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامي در نوزدهم آبان ماه ١٣٩٥ در جمع مسئو
💠 روایت عهد
🔰 کتیبه نگاره بیانات ۱۹ /۸ /۹۵ | (در فضای مجازی) اثرگذار باشید، نه اثرپذیر
،،آدمهایی و گروههایی وارد (فضای مجازی) شوند
که اثرگذار باشند نه اثرپذیر.
نشود حکایت غلام و جوی که:
شد غلامی که آب جوی آرَد
آب جوی آمد و غلام ببرد،،
🔅 ستاد مردمی جبهه فرهنگی اجتماعی استان سمنان
🔅 موکب رسانهای فجر
#جبهه_سمنان
#روایت_عهد
#تعالی_تشکیلات
#آوند
👇 آوند در فضای مجازی:
🆔 ble.ir/avand98
🆔 Eitaa.com/avand98
🆔 jebhe.app/join/avand98
🆔 instagram.app/join/avand98
👇 نشانی اینترنتی:
🌐 www.avand98.ir
آوند
سلسله یادداشتهای #تغییر_الگوی_حکمرانی_جهانی
یادداشت شماره 1️⃣ | تماشاچی نباشیم!
📋 تحلیلی ازحجتالاسلام والمسلمین فلاح شیروانی
@faslefarhang
◾️در این محذور هستیم:
از یک منظر، کرونا یک طراحی دشمنانه علیه بشریّت است و ما در آن گرفتار شدهایم؛ در این طراحی چنان که به نظر میرسد «تغییر الگوی حکمرانی جهانی» و تحدید نسل و ضربه های کلیدی به کانونهای حساس حیات و تمدن فعلی بشری (از جمله اقتصاد و فرهنگ) هدف گرفته شده است. به خاطر خلق جهانی نو که «کاملاً» در پنجۀ استکبار است.
▪️مطلوب اول این است که مردم به فضای مجازی کوچ کنند و بیش از گذشته وابسته به آن شوند،
▪️مطلوب دوم این است که بتوان انسانها را از طریق میکروچیپها کنترل کرد،
▪️مطلوب سوم این است که نسل بشری به شدت کاهش پیدا کند.
آیا این سخن عجیب است و تندروانه است؟
اگر علاقه داریم واقعیتهای تاریخی و عصری و آرایش اقدامات نظام سلطه را نادیده بگیریم، حداقل به سخنان قرآن که هدایت و رحمت برای مؤمنین است توجه کنیم :
«گروهی از انسانها بسیار جذاب سخن می گویند و برای آن که خود را صادق بنمایند خدا را بر دل خود شاهد میگیرند، در حالی که سخت ترین خصومت را با شما دارند. ﴿البقرة، 204﴾
«وَ إِذٰا تَوَلّٰى سَعىٰ فِي اَلْأَرْضِ لِيُفْسِدَ فِيهٰا وَ يُهْلِكَ اَلْحَرْثَ وَ اَلنَّسْلَ»
و هنگامی که [چنین دشمن سرسختی] سیطره ای بیابد، می کوشد در زمین فساد و به هم ریختگی رقم بزند، و زراعت و نسل را نابود کند» ﴿البقرة، 205﴾
[ادامه دارد...]
#_شناخت_صحنه
@shenakhte_sahne
#استاد_فلاح_شیروانی
#جبهه_مقابل_ما
#تعالی_تشکیلات
#آوند
👇 آوند در فضای مجازی:
🆔 ble.ir/avand98
🆔 Eitaa.com/avand98
🆔 jebhe.app/join/avand98
🆔 instagram.app/join/avand98
👇 نشانی اینترنتی:
🌐 www.avand98.ir
🔆امامخامنهای:
💎«امروز پول در دنیا دیکتاتوری میکند و هرچه پول بخواهد و پولدارها بخواهند، تحقّق مییابد، ولو بهدست خودِ مردم. مردم در رأی دادنها و اقدامات عمومی معمولاً تحت تأثیر رسانههایند و #رسانهها هم معمولاً در اختیار پولدارهاست.چند درصد رسانههای دنیا دست غیرصهیونیستها و غیر سرمایهدارهای بزرگ است؟ شاید بتوان گفت که همهی این دستگاههای مهم و اثرگذارِ دنیا دست سرمایهدارهای مهم و عمدتاً صهیونیستهاست. آنها هستند که خبرگزاریها را اداره میکنند، خبر تولید میکنند و به همهی دنیا میفرستند و تلویزیونها را همانطور که خودشان میخواهند، اداره میکنند. حالا هم که این روشهای ارتباطی جدید، این سایتهای_اینترنتی و فعّالیتهای رفت و آمد سریع اطلاعات در اختیار آنهاست. هر کس پول بیشتر دارد، میخواهد در این زمینهها فعّالیت بیشتری کند و مقصود خود را برآورده سازد.بنده بارها گفتم اینکه میگویند رسانهها و روزنامهها در دنیا آزادند، درست است؛ اما روزنامهها مال چه کسانیاند؟» ۱۳۸۱/۱۱/۱۵
@shenakhte_sahne
#آوند
#تعالی_تشکیلات
👇 نشانی اینترنتی:
🌐 www.avand98.ir
➕ دانلود اینفوگرافیک با کیفیت اصلی ⬇️
mordak-info-1.jpg
4.39M
🗺 #اینفوگرافی
نقشه امپراتوری غول رسانهها
[کیث روپرت مرداک، غول یهودی رسانههای غربی]
🔺 داراییهای مرداک
🔺 مشخصات «نیوزکورپوریشن»
🔺 کمپانیهای تحت سلطه
#شناخت_صحنه
#تعالی_تشکیلات
#آوند
👇 آوند در فضای مجازی:
🆔 ble.ir/avand98
🆔 Eitaa.com/avand98
🆔 jebhe.app/join/avand98
🆔 instagram.app/join/avand98
👇 نشانی اینترنتی:
🌐 www.avand98.ir
آوند
📔 #معرفی_کتاب
💠 مسجدِ رهبر
تاریخ شفاهی مسجد کرامت
🔘 پژوهش و مصاحبه:
احمد عسگری، سیدمحمد امیر احمدی طباطبایی، حسن سلطانی
🔘 نگارش: مرتضی انصاریزاده
🔺 در پیشگفتار این کتاب درباره نسبت مسجد و انقلاب اسلامی چنین میخوانیم: «نسبت انقلاب اسلامی با مسجد، به تمام معنا، ویژه و منحصربه فرد است. مسجد در انقلاب ایران هم رسانه است، هم مرکز تربیت نیرو، هم نهاد سازماندهندهی اجتماعی و هم محور بسیج سیاسی. هم محل اخذ رأی در انتخابات است و هم پاتوق اعزام به جبهه جنگ. خدمات متقابل مسجد و انقلاب در ایران، فهرست مفصلی دارد که حتی گزارش آن هم در یک کتاب نمیگنجد... مطالعات صورت گرفته درباره نهاد مسجد در ایران و خصوصا در دوران انقلاب اسلامی، بسیار کمتر از آن چیزی است که ضرورت و ظرفیت داشته است.»
🔺 «مسجد رهبر»، گزارشی است از شکلگیری و فعالیتهای «مسجد کرامت» مشهد، در نزدیکی حرم مطهر امام رضا(ع). این مسجد را که بعدها امام جماعتش، رهبر انقلاب اسلامی شد، میتوان از جهات گوناگون نمونهای ممتاز از الگوی فعالیت مسجدی در منظومه معرفتی آرمانی اسلام ناب معرفی کرد. «مسجد رهبر»، از یک سو این الگو را توضیح میدهد و از دیگر سو، مسیر رشد مشهد انقلابی را از چند دهه پیش از انقلاب اسلامی روشن میکند؛ مسیری که در آن، برخی دشواریها و پیچیدگیهای آمیختن سنت و روشنفکری، توده و نخبگان، دینداری و مبارزه آشکار شده است.»
🔺 بر اساس این گزارش، آیتالله خامنهای، خودشان درباره حضورشان درباره مسجد کرامت در دیداری که سال ۶۳ با اعضای حزب جموری اسلامی داشتند، چنین میگویند: «آن روز مسجد کرامت، بزرگترین مسجد شبستانی مشهد بود. یعنی توی مساجد محله مشهد مسجد بزرگتر از مسجد کرامت نبود. آن چنان جمعیت پر میشد توی این مسجد که جای یک نفر آدم هم واقعاً نبود. بعد از نماز مغرب شروع میکردم به درس؛ سخنرانی نبود، درس بود. حالا میگویم چه کار میکردیم. آن قدر جمعیت زیاد میشد که قبل از آنی که من شروع بکنم - وسط نماز در مسجد را میبستند که دیگر نمیشد کسی وارد بشود. جمعیت متراکمی جمع میشد برای اینکه درس را گوش کنند، حالا درس چی بود؟ بنده آنجا هم حدیث، هم اعتقادات و هم نهجالبلاغه تدریس میکردم؛ با تخته سیاه. خودِ شیوهی کار برای مردم جاذب بود. حالا یک عده البته میآمدند تماشا کنند از این چند هزار آدم مثلاً. اما یقیناً درصدی هم میآمدند واقعاً یاد بگیرند و آموزش ببینند و یادداشت میکردند. توجه کردید؟ من امتحان کردم دیدم که شیوه درس گفتن اگر چنانچه با ابتکار، با نوآوری، با انگیزش، با بیان خوب و با عمدهتر از همه، «محتوا» همراه باشد، توی آن یک چیزی باشد، همینجور لفاظی نباشد، جاذبه پیدا خواهد کرد.»
🔺 تحقیق و مصاحبههای این کتاب را که از سال ۱۳۸۸ شروع شده، به ترتیب حسن سلطانی، سیدمحمدامیر احمدی طباطبایی و احمد عسگری برعهده داشتهاند و طی آن با بیش از ۷۰ تَن از مرتبطان مسجد کرامت مصاحبه صورت گرفته و هزاران سند مطالعه شده است.
#مسجد_رهبر
#انعکاس
#تعالی_تشکیلات
#آوند
👇 آوند در فضای مجازی:
🆔 ble.ir/avand98
🆔 Eitaa.com/avand98
🆔 jebhe.app/join/avand98
🆔 instagram.app/join/avand_98
👇 نشانی اینترنتی:
🌐 www.avand98.ir
آوند
💠 رونمایی از محصولات هنري پيرامون بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامي در نوزدهم آبان ماه ١٣٩٥ در جمع مسئو
💠 روایت عهد
🔰 کتیبه نگاره بیانات ۱۹ /۸ /۹۵ | چتر گفتمان انقلاب اسلامی
،،چتر گفتمان انقلابی را در کشور باز کنید.،،
🔅 ستاد مردمی جبهه فرهنگی اجتماعی استان سمنان
🔅 موکب رسانهای فجر
#جبهه_سمنان
#روایت_عهد
#تعالی_تشکیلات
#آوند
👇 آوند در فضای مجازی:
🆔 ble.ir/avand98
🆔 Eitaa.com/avand98
🆔 jebhe.app/join/avand98
🆔 instagram.app/join/avand98
👇 نشانی اینترنتی:
🌐 www.avand98.ir
آوند
📔 #معرفی_کتاب 💠 به اضافه مردم ده اصل اساسی برای کار فرهنگی نویسنده: روح الله رشیدی 🔺 *نویسنده:* در
🔰 معرفی کتاب | به اضافه مردم
💠 اصل چهارم: اصل هنر محوری
🔺 شما دهه فجر را با چه نشانههایی به خاطر سپردهاید؟ سالهای دفاع مقدس را چطور؟ اگر سن و سالتان قد بدهد و احیانا در جریان مبارزات پیش از انقلاب بودهباشید یا تجربه حضور در جبهه داشته باشید، قطعا خاطرات ویژهای از آن دوران دارید. اما اگر چنین تجربههایی ندارید و دانشآموزی بودهاید که در مدرسه و مسجد با دهه فجر و دفاع مقدس آشنا شدهاید، حتما یکی از پاسخهای شما این خواهد بود: «دهه فجر را با سرودهای انقلابی شناختهایم و سال های جنگ را با مداحیهای آهنگران و سرودهای گلریز و قرهباغی و بچههای آباده». فکر نکنید چون بچه بودهاید سرود و آهنگ و مداحی و... یادتان مانده؛ نه. این ماندگاری ربطی به سن و سال ندارد. *خاصیت «هنر» همین است.* نه تنها بچهها که بزرگترها هم وقتی از انقلاب حرف میزنند حتما گوشهای از ذهنشان «دیو چو بیرون رود» و «خمینی ای امام» و «برخیزید» و... را هم دارند؛ یا وقتی به سال های جنگ سفر میکنیم، مستقیم یا غیرمستقیم «ای لشکر صاحب زمان آماده باش» و «خلبانان» و «خجسته باد این پیروزی» و... را زمزمه میکنیم.
#بهاضافهمردم
#تعالی_تشکیلات
#آوند
👇 آوند در فضای مجازی:
🆔 ble.ir/avand98
🆔 Eitaa.com/avand98
🆔 jebhe.app/join/avand98
🆔 instagram.app/join/avand98
👇 نشانی اینترنتی:
🌐 www.avand98.ir
آوند
🔹 انعکاس؛ بازتاب دهنده تحرکات در خط و بر خط نهادها، شبکه ها و فعالان جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلا
🔘 سلسله مباحث جنگِ شناختی
📼 صوتنوشت جلسات حجتالاسلام و المسلمین #عبدالحسین_خسروپناه
🗓 محرم سال 1399 - حسینیه ثارالله بوشهر
جلسه چهارم | اخوت- قسمت اول
#جنگ_شناختی
#انعکاس
#تعالی_تشکیلات
#آوند
👇 آوند در فضای مجازی:
🆔 ble.ir/avand98
🆔 Eitaa.com/avand98
🆔 jebhe.app/join/avand98
🆔 instagram.app/join/avand_98
👇 نشانی اینترنتی:
🌐 www.avand98.ir
صوت و خلاصه مطلب در پست بعدی ⏬
آوند
🔘 سلسله مباحث جنگِ شناختی 📼 صوتنوشت جلسات حجتالاسلام و المسلمین #عبدالحسین_خسروپناه 🗓 محرم سال 139
جنگ شناختی-قسمت چهارم .mp3
18.99M
📍 سلسله مباحث جنگِ شناختی
🔊 صوت جلسات حجتالاسلام و المسلمین #عبدالحسین_خسروپناه
⏱ محرم سال 1399 - حسینیه ثارالله بوشهر
جلسه چهارم | اخوت- قسمت اول
#جنگ_شناختی
#انعکاس
#تعالی_تشکیلات
#آوند
👇 آوند در فضای مجازی:
🆔 ble.ir/avand98
🆔 Eitaa.com/avand98
🆔 jebhe.app/join/avand98
🆔 instagram.app/join/avand98
👇 نشانی اینترنتی:
🌐 www.avand98.ir
آوند
🔘 سلسله مباحث جنگِ شناختی 📼 صوتنوشت جلسات حجتالاسلام و المسلمین #عبدالحسین_خسروپناه 🗓 محرم سال 139
📍 سلسله مباحث جنگِ شناختی
📼 صوتنوشت(خلاصه) جلسات حجت السلام و المسلمین #عبدالحسین_خسروپناه
⏱ محرم سال 1399 - حسینیه ثارالله بوشهر
جلسه چهارم | اخوت- قسمت اول
🔺 راه جبهه سازی اخوت است و گفته شد که معنای آن این نیست که برادرانی که در حوزههای فرهنگی و اجتماعی با هم کار میکنند، اختلاف نظر نداشته باشند. اما اختلاف نباید وحدت و اخوت را از بین ببرد. حتی ممکن است در اختلاف نظر یا اختلاف عملی که دارید، ساعتها و روزها با هم بحث کنید. در دوران جنگ، بر سر عملیاتهای در پیش رو و مباحث نظامی دیگر، مگر دوستان رزمنده اختلاف نداشتند؟
🔺 من به یاد دارم که ما بهعنوان دیدهبان از توپخانه یا ادوات گلوله درخواست میکردیم تا بعضی نقاط را بزنند، گاهی مثلاً یک فرمانده اعتراض میکرد که چرا شما فلان مقدار گلوله درخواست میکنید و بر سر این مسائل اختلاف و بحث میشد(بیان خاطرهای درباره زمان انجام عملیات 33:00) حتی ممکن است از یکدیگر ناراحت هم میشدیم اما ناراحتی به اندازهای نبود که اخوت را از بین ببرد. اگر یکی از این نیروها و فرماندهان که باهم بحث میکردند، قطره خونی از بدنش خارج میشد، واقعاً سایرین آزار میدیدند، برایشان سخت بود و نمیتوانستند تحمل کنند. در عین حال که بحث و دعوا میکردند برای هم میمردند و شیفتهی هم بودند.
🔺 به یاد دارم بعد از اینکه عملیات تمام میشد و بچهها به شهرستان برمیگشتند، همان افرادی که در منطقه با هم بحث داشتند، وقتی عدهای از آنان شهید یا زخمی میشدند افرادی که از شهرستان میآمدند بر سر مزار آنها گاها غش میکردند. هنوز که هنوز است بسیاری از رزمندهها ورد و ذکر و خلوتشان با شهدا است. شبها به جمع شهدا میروند و دعا میخوانند و از احوال هم مطلع میشوند. حتی اگر زمانی سر هم داد زده بودند و دعوا کرده بودند هم اخوت از بین نرفته بود. چرا؟ چون هدف مهمتر و ایمان مشترکی داشتند. زیرا ولایتمداری آنها را به یکدیگر وصل کرده بود.
🔺 یکی از معانی ولایت یعنی پیوند ناگسستنی ولی با مولی علیهم و مولی علیهم باهم. مثل طنابهای کلفتی که از طناب کوچک بافته میشود که با آن اشیا سنگین را جابهجا میکنند؛ عرب به این حالت ولایت میگوید. ولایت پیوند ناگسستی مردم با هم و با ولی و ولی با مردم است. اگر ولایتمداریم پس حتماً باید اخوت باشد تا بتوانیم جبهه سازی کنیم.
[...ادامه دارد]
#جنگ_شناختی
#انعکاس
#تعالی_تشکیلات
#آوند
👇 آوند در فضای مجازی:
🆔 ble.ir/avand98
🆔 Eitaa.com/avand98
🆔 jebhe.app/join/avand98
🆔 instagram.app/join/avand98
👇 نشانی اینترنتی:
🌐 www.avand98.ir