بمب افکن های B52 در راه ایران هستند.
شیطان بزرگ مردم ایران را مظلوم و بی دفاع گیر آورده
ما چاره ای نداریم جز اینکه دعا کنیم!
برای سلامتی مردم، رزمندهها وامام امت!
دعا کنیم برای شکست دشمن خونخوار
نادعلی بخوانیم به امید نگاه حیدر کرار بر این سرزمین مقدس!
✍️الف لام میم
🆔@awake_vs_reset2
خدا رحمت کند شهید رئیسی را
از عملکرد ایشان و دولتش راضی نیستم. ایشان به عنوان یک عالم دینی در مورد حجاب کوتاهی کرد.
او از سال 1401 تا 1403 فرصت زیادی داشت برای جمع کردن این بیحجابیها؛ فقط کافی بود به بسیج و سپاه یه چراغ سبزی نشان بدهد، زیر یک هفته بیحجابها توسط بسیج جمع میشدند.
✍️Maj Ja
🆔@awake_vs_reset2
شاید بعثت مردم اینی نیست که میبینیم ...
☑️شاید بزرگترین امتحان مردم مبعوث، پس گرفتن کشور از دست لیبرال های غرب گرا باشد!
✍️رادیو اچ
🆔@awake_vs_reset2
🔹وقوع جنگ نظامی، بخشی از برنامه حضرات برای کشور است که با هماهنگی با دشمن خارجی دارند به پیش میبرند.
☑️هدف، باج گرفتن از ولی فقیه، نیروهای مسلح و ملت انقلابی است.
اینکه بگویند: هیس!
در شرایط جنگی کنونی به اختلافات دامن نزنید؛ و بعد در زمینه اقتصادی، فرهنگی و سیاسی، هر غلطی دلشان خواست بکنند!
✍امید شمسآذر
#کودتا
🆔@awake_vs_reset2
⭕️آقای قرارگاه خاتم
«پاسخ دردناک» اونیه که صدای طرف رو در بیاره و از درد نعره بزنه.
ظاهرا شما حتی نیشگون هم نمیگیری، چون طرف حتی یه «اوخ» هم نمیگه.
🆔@awake_vs_reset2
هدایت شده از خط سوم
آقایون تصمیم گیر
ولی این روش جنگیدن فقط بازندش ماییم
آمریکا کل پایگاههاشم بزنید دردش نمیاد
چون اونا رو با پول خودش نساخته
هر چی هم داغون بشه با پول همون شیخکا دوباره میسازه
این وسط فقط ما فرسوده میشیم
جایی بزنید که آمریکا دردش بیاد و بیخیال این جنگ بازیای هر شبه بشه
دست رو انرژی بزارید دردش میگیره
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
هدایت شده از خبر فوری ضد یهود
اینکه حتی حاضر نیستن در حد یه «عِه» گفتن، آمریکا رو تهدید بکنن. که مبادا مذاکرات به هم بخوره به کنار؛ اینکه توییتها از کلمات یکسان استفاده شده هم به کنار، فقط این سؤاله برام که آیا خانم سخنگو اطلاع ندارن که پلتفرم ایکس، اموجی پرچم ایران رو به پرچم رژیم پهلوی تغییر داده که از اون استفاده کردن؟⁉️
#منافقین
بیداری بزرگ/🚩خونخواه امام خامنهای
⭕️آقای قرارگاه خاتم «پاسخ دردناک» اونیه که صدای طرف رو در بیاره و از درد نعره بزنه. ظاهرا شما حتی ن
❌خطای محاسباتی فقط مخصوص پزشکیان و عراقچی و اصلاحطلبان نیست.
💢وقتی سید مجید موسوی و فرمانده قرارگاه خاتم، در میانهی جنگ وجودی و با داشتن توانمندی، مثل حاج قاسم آتش به اختیار عمل نمیکنند و منتظر فرمان شعام (پزشکیان و قالیباف) هستند و ضربات دردناکتر به دشمن وارد نمیکنند، یعنی ایشان هم مثل شهید حاجی زاده دچار #اشتباه_محاسباتی هستند.
آقایان فرمانده!
⭕️مثل حاج قاسم بصیرت و ..... داشته باشید!
🆔@awake_vs_reset2