محرم الحرام نزدیک است.
به دنبال عزاداری سالم باشید نه عزاداری با حال!
نروید به مجالس عدهای مداح خود سلبریتی پندار، که دغدغهای جز تقویت یک جریان سیاسی ندارند.
عَلَم برخی مداحان، علم یزید است؛ زیر علم یزید نمیتوان برای امام حسین (ع) سینه زد.
#محرم
✍ علیرضا کریمی
🆔@awake_vs_reset2
هدایت شده از علی سلمانزاده✊
7.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
لحظۀ اول جنگ رمضان و بمباران بیت رهبری💔
اینجا بود که یتیم شدیم😭
آتشفشان از سینهها برپاست آقا
از داغ تو در جان ما غوغاست آقا
پنهان شدی از چشمهای ملت اما
سیمای تو در قاب دل پیداست آقا
رفتی علمدار وطن، اما نیفتاد
پرچم به دست ملتت بالاست آقا
اوضاع دنیا بعد تو دیگر بهم ریخت
حیران ز بعد رفتنت دنیاست آقا
آتش زَنَد بر دودمان کاخِ شیطان
داغ تو دامنگیر آمریکاست آقا
#انتقام
یالثارات الخامنهای🚩
@aliiisman | ...روبیکا،بله،ویراستی
بیداری بزرگ/🚩خونخواه امام خامنهای
لحظۀ اول جنگ رمضان و بمباران بیت رهبری💔 اینجا بود که یتیم شدیم😭 آتشفشان از سینهها برپاست آقا از دا
.
شهید حاج قاسم سلیمانی:
«من حضرت آیتالله العظمی خامنهای را خیلی مظلوم و تنها میبینم»
آخر کشتنت ... 😭
🆔@awake_vs_reset2
بیداری بزرگ/🚩خونخواه امام خامنهای
. شهید حاج قاسم سلیمانی: «من حضرت آیتالله العظمی خامنهای را خیلی مظلوم و تنها میبینم» آخر کشتن
418.9K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅ به حرفی که زد، عمل کرد
🔹مرد بود
🔹انسان بود
🔹غیرت داشت
تا آخر ایستاد
🆔@awake_vs_reset2
🔴 بهترین و سادهترین دلیل بر ضعف و ننگینبودن توافق احتمالی که آقای بقایی به تقلید از ترامپ در روز تهدید به تصرف خارک میگوید نهایی شده، همین محرمانگی و مخفیکاری دولت و تیم مذاکره است.
🔹چگونه آمریکا، اسرائیل، پاکستان، قطر و سعودی از متن آن اطلاع دارند ولی #ملت_مبعوث_شده نامحرمند؟!
✍🏼داود مدرسیان
🆔@awake_vs_reset2
با یک دستنوشته تنها کنار خیابون ایستاده بود. پرسیدم چرا تنهایی. گفت اهل اهواز نیستم. چند روزه برای کاری به اهواز آمدم. دیدیم اینجا کسی نیست. گفتم خودم بایستم.
آدرس تجمع خودمون رو بهش دادم و گفتم فردا بیا سمت ما.
✍غفاری
🆔@awake_vs_reset2
2.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بیعت با یزید؟
بخاطر زندگی دنیا؟
چه زندگی پوچی!
امام حسین(ع) به ما چیز دیگری آموخت...
✍🏼علی بیطرفان
🆔@awake_vs_reset2
هدایت شده از امتدادانتخاب/منتقم امام سیدعلی 🚩
📸 بخشی از پیام خصوصی مدیر یکی از کانال ها به مخاطبان در پیام رسان داخلی. ۱۹ اردیبهشت .
🔺 روزهای اخیر یکی از سگهای دربار عاقای دکتر سردار کاپیتان تکنوکرات با برنامه تلویزیونی مصاحبه کرده و وق زده: چه ایرادی دارد هم بمباران بشویم هم مذاکره کنیم؟
این سگ و خوک های وفاقیِ امام کُش و خون ملت خور در توافق نامه سیاه و جنایتکارانه خود مسیر لبنان سازی کشور را فراهم کرده اند به نحوی که ارباب کافر کودک خورشان هر گاه دلش بخواهد به کشور حمله کند و مردم را بکشد اما آتش بس وفاقی سرجای خود باقی بماند. طوری که دولت ذست نشانده لبنان با جهود عمل کرد به نحوی که هر روز لبنان را بمباران می کنند اما صلح بین دولت آنان با جانیان مهاجم برهم نخورد!
وفاقی ها در حال سلاخی کردن ملت و باز گذاشتن دست سلاخ صهیونی اپستینی و دادن وجهه پیروز به کدخدای بی خدای جهان جورج اورولی هستند.
❗️ما در جنگیم و دشمن در خانه است. اسراییلِ فارسیِ وفاقی.
#استیضاح_پزشکیان
🚩 منتقم امام سیدعلی خامنهای
🔷 @E_entekhab3
💥بدون لینک جایز نیست 💥
خطای محاسباتی؟!
اخر دوست عزیز!
فلان مسئول با nسال سن، عمری بودن در تمامی ارکان نظام و حاصل آن همه اندیشکده و کتاب و مشاور
اگر قرار است بشود خطای محاسباتی که باید درب مملکت را گل گرفت!
خطا یکبار، دو بار، سه بار نه چهل سال!
کدام خطا؟
❌این انتخاب اوست نه اشتباه و خطا!
#خیانت
✍احسان فیروزی
🆔@awake_vs_reset2
اگر در بریتانیا هم میگفتند انتقام همیشه جنگیدن نیست
بریتانیا در جنگ جهانی دوم سقوط کرده بود و اروپا هم در دست نازیها بود
کمتر مزخرف بگو!
✍آپادانا
🆔@awake_vs_reset2
قرارگاه خاتم باز بیانیه داده اگر.....
⁉️این اگر هاتون کی تموممیشه؟
⁉️شرم نمیکنید؟ فقط منتظرید کتک رو بخورید بعد جواب بدید؟
این چه مشیایست که شما دارید؟
فقط تهدید میکنید اگر اگر اگر اگر...
بسه دیگه!
خستهمون کردید.
تمام نظامیها ناراحتن از این وضعی که درست کردید. مینشینید طرف یه غلطی کنه بعد شاید اقدام کنید!
✍بیدارترین بیدار
🆔@awake_vs_reset2
🔺هر کسی که میگوید «برای پایان جنگ، باید به مذاکره با امریکا رفت»، دچار سادهانگاری یا شارلاتانیسم سیاسی است.
🔹در کل تاریخ روابط بینالملل، این قدرت برخاسته از لوله تفنگ بوده که جنگها را به پایان رسانده است، نه مذاکره!
🔻کلید پایان جنگ، تحمیل هزینههای غیر قابل تحمل به امریکا است.
✍آپادانا
🆔@awake_vs_reset2