eitaa logo
بیداری بزرگ/🚩خونخواه امام خامنه‌ای
1.9هزار دنبال‌کننده
2.4هزار عکس
437 ویدیو
2 فایل
هوالعلیم در این کانال مطالب مستند در راستای تبیین مسائل مهم و پرداخته نشده در رسانه‌های اصلی منتشر میشود. نویسندگان کانال، تنی چند از مبارزان سند توسعه پایدار 2030 هستند و مطالب متنوع از افراد مختلف در این کانال قرار می‌گیرد. ارتباط با ما @montazer1401
مشاهده در ایتا
دانلود
محرم الحرام نزدیک است. به دنبال عزاداری سالم باشید نه عزاداری با حال! نروید به مجالس عده‌ای مداح خود سلبریتی‌ پندار، که دغدغه‌ای جز تقویت یک جریان سیاسی ندارند. عَلَم برخی مداحان، علم یزید است؛ زیر علم یزید نمی‌توان برای امام حسین (ع) سینه زد. ✍ علیرضا کریمی 🆔@awake_vs_reset2
هدایت شده از علی سلمان‌زاده✊
7.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
لحظۀ اول جنگ رمضان و بمباران بیت رهبری💔 اینجا بود که یتیم شدیم😭 آتشفشان از سینه‌ها برپاست آقا از داغ تو در جان ما غوغاست آقا پنهان شدی از چشم‌های ملت اما سیمای تو در قاب دل پیداست آقا رفتی علمدار وطن، اما نیفتاد پرچم به دست ملتت بالاست آقا اوضاع دنیا بعد تو دیگر بهم ریخت حیران ز بعد رفتنت دنیاست آقا آتش زَنَد بر دودمان کاخِ شیطان داغ تو دامنگیر آمریکاست آقا یالثارات الخامنه‌ای🚩 @aliiisman | ...روبیکا،بله،ویراستی
🔴 ‌بهترین و ساده‌ترین دلیل بر ضعف و ننگین‌بودن توافق احتمالی که آقای بقایی به تقلید از ترامپ در روز تهدید به تصرف خارک می‌گوید نهایی شده، همین محرمانگی و مخفی‌کاری دولت و تیم مذاکره است. 🔹چگونه آمریکا، اسرائیل، پاکستان، قطر و سعودی از متن آن اطلاع دارند ولی ‌ نامحرمند؟! ✍🏼داود مدرسیان 🆔@awake_vs_reset2
با یک دست‌نوشته تنها کنار خیابون ایستاده بود. پرسیدم چرا تنهایی. گفت اهل اهواز نیستم. چند روزه برای کاری به اهواز آمدم. دیدیم اینجا کسی نیست. گفتم خودم بایستم. آدرس تجمع خودمون رو بهش دادم و گفتم فردا بیا سمت ما. ✍غفاری 🆔@awake_vs_reset2
2.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بیعت با یزید؟ بخاطر زندگی دنیا؟ چه زندگی پوچی! امام حسین(ع) به ما چیز دیگری آموخت... ✍🏼علی بیطرفان 🆔@awake_vs_reset2
📸 بخشی از پیام خصوصی مدیر یکی از کانال ها به مخاطبان در پیام رسان داخلی. ۱۹ اردیبهشت . 🔺 روزهای اخیر یکی از سگهای دربار عاقای دکتر سردار کاپیتان تکنوکرات با برنامه تلویزیونی مصاحبه کرده و وق زده: چه ایرادی دارد هم بمباران بشویم هم مذاکره کنیم؟ این سگ و خوک های وفاقیِ امام کُش و خون ملت خور در توافق نامه سیاه و جنایتکارانه خود مسیر لبنان سازی کشور را فراهم کرده اند به نحوی که ارباب کافر کودک خورشان هر گاه دلش بخواهد به کشور حمله کند و مردم را بکشد اما آتش بس وفاقی سرجای خود باقی بماند. طوری که دولت ذست نشانده لبنان با جهود عمل کرد به نحوی که هر روز لبنان را بمباران می کنند اما صلح بین دولت آنان با جانیان مهاجم برهم نخورد! وفاقی ها در حال سلاخی کردن ملت و باز گذاشتن دست سلاخ صهیونی اپستینی و دادن وجهه پیروز به کدخدای بی خدای جهان جورج اورولی هستند. ❗️ما در جنگیم و دشمن در خانه است. اسراییلِ فارسیِ وفاقی. 🚩 منتقم امام سیدعلی خامنه‌ای 🔷 @E_entekhab3 💥بدون لینک جایز نیست 💥
خطای محاسباتی؟! اخر دوست عزیز! فلان مسئول با nسال سن، عمری بودن در تمامی ارکان نظام و حاصل آن همه اندیشکده و کتاب و مشاور اگر قرار است بشود خطای محاسباتی که باید درب مملکت را گل گرفت! خطا یک‌بار، دو بار، سه بار نه چهل سال! کدام خطا؟ ❌این انتخاب اوست نه اشتباه و خطا! ✍احسان فیروزی 🆔@awake_vs_reset2
اگر در بریتانیا هم میگفتند انتقام همیشه جنگیدن نیست بریتانیا در جنگ جهانی دوم سقوط کرده بود و اروپا هم در دست نازی‌ها بود کمتر مزخرف بگو! ✍آپادانا 🆔@awake_vs_reset2