هدایت شده از رسانه رهبر انقلاب اسلامی
6.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🇮🇷 نظام سلطه با تسلیمناپذیری و هویت ممتاز ملت ایران مشکل دارد
🗓 بخشی از پیام ۱۴/خرداد/۱۴۰۵ رهبر انقلاب اسلامی
📲 @rahbar_enghelab_ir
بیداری بزرگ/🚩خونخواه امام خامنهای
🇮🇷 نظام سلطه با تسلیمناپذیری و هویت ممتاز ملت ایران مشکل دارد 🗓 بخشی از پیام ۱۴/خرداد/۱۴۰۵ رهبر ان
👆👆👆👆👆👆👆👆
پستی که رسانه رهبر معظم انقلاب همین چند دقیقه پیش منتشر کرد؛ بعد از انتشار خبرهایی مبنی بر نزدیک بودن توافق..!
🆔@awake_vs_reset2
2.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌ اگر آن توافق ۱۴ بندی یا هر توافق ذلت بار دیگری امضا شود و خون رهبر شهیدمان و دیگر شهدای عزیزمان را با مال دنیا معامله کنند، مردم باید به خیابانها سرازیر شوند و انقلاب اسلامی خود را از اشغالگران غرب زده پس بگیرند.
این کشور مال این مردم است، نه مسئولین بیغیرت دنیا طلب.
🚩 ما انتقام میخواهیم.
🆔@awake_vs_reset2
محرم الحرام نزدیک است.
به دنبال عزاداری سالم باشید نه عزاداری با حال!
نروید به مجالس عدهای مداح خود سلبریتی پندار، که دغدغهای جز تقویت یک جریان سیاسی ندارند.
عَلَم برخی مداحان، علم یزید است؛ زیر علم یزید نمیتوان برای امام حسین (ع) سینه زد.
#محرم
✍ علیرضا کریمی
🆔@awake_vs_reset2
هدایت شده از علی سلمانزاده✊
7.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
لحظۀ اول جنگ رمضان و بمباران بیت رهبری💔
اینجا بود که یتیم شدیم😭
آتشفشان از سینهها برپاست آقا
از داغ تو در جان ما غوغاست آقا
پنهان شدی از چشمهای ملت اما
سیمای تو در قاب دل پیداست آقا
رفتی علمدار وطن، اما نیفتاد
پرچم به دست ملتت بالاست آقا
اوضاع دنیا بعد تو دیگر بهم ریخت
حیران ز بعد رفتنت دنیاست آقا
آتش زَنَد بر دودمان کاخِ شیطان
داغ تو دامنگیر آمریکاست آقا
#انتقام
یالثارات الخامنهای🚩
@aliiisman | ...روبیکا،بله،ویراستی
بیداری بزرگ/🚩خونخواه امام خامنهای
لحظۀ اول جنگ رمضان و بمباران بیت رهبری💔 اینجا بود که یتیم شدیم😭 آتشفشان از سینهها برپاست آقا از دا
.
شهید حاج قاسم سلیمانی:
«من حضرت آیتالله العظمی خامنهای را خیلی مظلوم و تنها میبینم»
آخر کشتنت ... 😭
🆔@awake_vs_reset2
بیداری بزرگ/🚩خونخواه امام خامنهای
. شهید حاج قاسم سلیمانی: «من حضرت آیتالله العظمی خامنهای را خیلی مظلوم و تنها میبینم» آخر کشتن
418.9K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅ به حرفی که زد، عمل کرد
🔹مرد بود
🔹انسان بود
🔹غیرت داشت
تا آخر ایستاد
🆔@awake_vs_reset2
🔴 بهترین و سادهترین دلیل بر ضعف و ننگینبودن توافق احتمالی که آقای بقایی به تقلید از ترامپ در روز تهدید به تصرف خارک میگوید نهایی شده، همین محرمانگی و مخفیکاری دولت و تیم مذاکره است.
🔹چگونه آمریکا، اسرائیل، پاکستان، قطر و سعودی از متن آن اطلاع دارند ولی #ملت_مبعوث_شده نامحرمند؟!
✍🏼داود مدرسیان
🆔@awake_vs_reset2
با یک دستنوشته تنها کنار خیابون ایستاده بود. پرسیدم چرا تنهایی. گفت اهل اهواز نیستم. چند روزه برای کاری به اهواز آمدم. دیدیم اینجا کسی نیست. گفتم خودم بایستم.
آدرس تجمع خودمون رو بهش دادم و گفتم فردا بیا سمت ما.
✍غفاری
🆔@awake_vs_reset2