eitaa logo
بیداری بزرگ/🚩خونخواه امام خامنه‌ای
1.9هزار دنبال‌کننده
2.4هزار عکس
437 ویدیو
2 فایل
هوالعلیم در این کانال مطالب مستند در راستای تبیین مسائل مهم و پرداخته نشده در رسانه‌های اصلی منتشر میشود. نویسندگان کانال، تنی چند از مبارزان سند توسعه پایدار 2030 هستند و مطالب متنوع از افراد مختلف در این کانال قرار می‌گیرد. ارتباط با ما @montazer1401
مشاهده در ایتا
دانلود
وقتی ندانی و انجام دهی، خطای محاسباتی کردی؛ وقتی بدانی و تذکر بگیری و باز خطا کنی، ‌ کردی! ✍مسلم 🆔@awake_vs_reset2
ما ‌ نیستیم شماها ‌ ! همیشه با کلی تأخیر به حرف ما می‌رسید کندذهن‌های اصولگرا و اصلاحطلب! ✍ موسوی 🆔@awake_vs_reset2
کفن! دوستان کفن بخرید. بعد از این توافق حتماً به کارمان خواهد آمد... اما،اگر از زنده بگور شدن در حوادث تاریخ می‌ترسید قبل از امضای این ننگ‌نامه بپوشیدش و به خیابان بیایید. مقصران برجام را مجازات کنید، آن‌گاه خواهید دید که دشمن دوباره مثل موش خواهد گریخت. ❌باید انقلاب اسلامی را از نااهلان پس بگیریم. ✍دالوندی 🆔@awake_vs_reset2
2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
▪️ ما ترک خانه و کاشانه نکردیم که غنیمت به دست آوریم 🆔@awake_vs_reset2
‌یادتونه می‌گفتن جلیلی رو از شعام گذاشتن کنار؟ عراقچی: به دلیل محدود بودن زمان برگزاری جلسات شعام، یک کمیته کوچک‌تر برای پیگیری و نظارت بر مذاکرات تشکیل شده است. این بوده قضیه، برای اینکه راحت ببندن، جلیلی رو گذاشتن کنار. ✍🏼حسن اسماعیلی 🆔@awake_vs_reset2
هدف عراقچی از آمدن به تلویزیون، شفاف‌سازی نبود، بلکه دهن‌کجی به رهبری و مردم خیابان و میدان بود. ✍ شهید کودتا 🆔@awake_vs_reset2
‌باید برخاست؟! یا باید پرچم تکان داد؟! مسئله این است. ✍🏼هرمس 🆔@awake_vs_reset2
هدایت شده از بعثت مردم
امام شهید رضوان الله علیه: «ملّت ایران درسهای اسلامی و شیعیِ خودش را خوب بلد است؛ میداند که چه‌ کار کند. امام حسین (علیه السّلام) فرمود: مِثلی لا یُبایِعُ مِثلَ یَزید؛ کسی مثل من، با کسی مثل یزید بیعت نمیکند. ملّت ایران در واقع میگویند: ملّتی مثل ما، با این فرهنگ، با این سابقه، با این معارف عالی، با سردمدارانی مثل افراد فاسدی که امروز در آمریکا بر سر کارند، بیعت نخواهد کرد.» ✍ آقایان مذاکره کننده این خواسته مردم مبعوث شده است، ما با ۱۴ بندی شما با یزید بیعت نخواهیم کرد بلکه شهادت را جز سعادت نمی‌بینیم یا می‌جنگیم و پیروز می‌شویم یا شهید می‌شوم که هر دو برای ما پیروزی است «هَیْهَاتَ مِنَّا الذِّلَّة». ━━━━━⊰❀⚜⚜⚜❀⊱━━═━━ https://eitaa.com/besat_mardom
فریاد یا صاحب الزمان از جور این سازشگران 📋 🆔@awake_vs_reset2
آقای عراقچی! شما بزرگترین مقاومتت پرت کردن خودکار بوده، به سمت جان کری؛ غیر از اینه؟ از چیزی که از آن سررشته ندارید، حرف نزدید. شما رو چه به مقاومت! 🆔@Taa2030
من خود به چشم خویشتن دیدم که جانم می‌رود.... آه 🆔@awake_vs_reset2
✍دکتر محمد علی صدر دیشب آقای عراقچی برای سنجیدن غیرت انقلابی من و تو چشم در چشم همه ته حرف را می زند و می گوید می خواهیم اورانیوم را داخل کشور رقیق کنیم! چرا نگوید؟ وقتی می بیند هرکاری که بکنند، عده ای از انقلابی پشتش هستند و خود انقلابی ها از پس یکدیگر بر می آیند. تا دو ماه قبل، حرف از آتش بس هم انقلابی و اصلاح طلب و ... را از خشم به آتش می کشید و اینک، با جسارت دم از مذاکرات هسته ای که هیچ، هنوز هیچ نشده وعده وادادن اورانیوم غنی شده را می دهند و آنقدر قورباغه پز و شل غیرت شده ایم که شب خواب آرام داریم.