eitaa logo
بیداری بزرگ/🚩خونخواه امام خامنه‌ای
1.9هزار دنبال‌کننده
2.4هزار عکس
438 ویدیو
2 فایل
هوالعلیم در این کانال مطالب مستند در راستای تبیین مسائل مهم و پرداخته نشده در رسانه‌های اصلی منتشر میشود. نویسندگان کانال، تنی چند از مبارزان سند توسعه پایدار 2030 هستند و مطالب متنوع از افراد مختلف در این کانال قرار می‌گیرد. ارتباط با ما @montazer1401
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از محمدمهدی جعفری
هر کسی در تصویب این ننگ‌نامه کوچکترین نقشی داشته باشد، «خائن» است !! 📌حالا میخواهد سردار باشد دکتر باشد خلبان باشد یا وکیل باشد آقایان! با مردم طرفید!! 🔻مردم نخواهند گذاشت این توافق ننگین بدتر از «ترکمان‌چای» و «برجام» را که این دفعه دیگر «استقلال کشور» را نشانه گرفته و دیگری است، دشمنان شان به کشور تحمیل کنند! 👈این دیگر خطای محاسباتی نیست که امام خامنه‌ای فرمودند؛ بلکه آشکار به کشور، رهبر انقلاب، امام شهید و مردم است هیهات من الذله ‌ محمدمهدی جعفری🇮🇷 @MahdiJafari_eco
تقاص خون، دلار نیست خون است! اگر مَردید، ترامپ را بکشید، بعد بروید پای میز مذاکره. آن‌وقت ببینید با شما مذاکره می‌کنند یا خاک‌تان رو به توبره می‌کشند. سید علی مظلوم بود و مظلوم زیست و مظلوم شهید شد و خونش با دلار معامله شد! به قول عماد مغنیه پاسخ خون، خون است، نه مقر و پایگاه و ساختمان.... ✍️ مهدی اسلامی 🆔@awake_vs_reset2
به شما اعتماد نداریم... دلیل: فرانچسکو ✍سید مهرداد 🆔@awake_vs_reset2
🔺تهرانی های غیور بهترین و سریع ترین راه برای رساندن فریاد اعتراض، تجمع در برابر ساختمان وزارت خارجه است ... ✍ "قاسم اکبری" @ghasemakbari1
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
✍رضا از صحبت های عراقچی ملعون، تنها چیزی که برداشت کردم، فراهم شدن زمینه ی تجزیه ی ایران است. هرکس طاقت تجزیه و آوارگی و مردن در ذلت را دارد، امشب در خانه بماند و هرکس به دنبال عزت ایران و ایرانیست، امشب باید بر علیه هر منافقی که چنین توافقی را به ارمغان آورده، به خیابان بیاید و فریاد هیهات مناالذله سر دهد. 🚩 منتقم امام سیدعلی خامنه‌ای 🔷 @E_entekhab3
♻️ چرخه تکراری ترامپ: 💥بمباران ایران 🕊اعلام قبول کردن شرایط آمریکا توسط ایران 💥و بمباران مجدد 🔹این وسط، با ایجاد موج در قیمت نفت و ارزش سهام نفتی، خودش و اطرافیانش سود سرشاری از خرید و فروش سهام و شرط‌بندی روی آن می‌برند. ❕به نظر شما: 💢آیا این کار او بدون همکاری و هماهنگی عده‌ای از مقامات ایرانی عملی است؟ 💢آیا طرف ایرانی در مذاکرات هم سهمی از این معاملات دارد و در هر چرخه صدها میلیون دلار به جیب می‌زند؟ 💢آیا شرط‌بندی چند صد میلیون دلاری روی ارزش سهام، درست ۲۰ دقیقه قبل از توئیت عراقچی، نشان از هماهنگی امثال او دارد؟ 💢آیا توئیت‌های قالیباف، و توصیه‌های تجاری او به دلالان نفتی، نشان از این دارد که او در معاملات نفتی فعال است؟ ‼️ ترامپ در جایی گفته بود «دنیا تبدیل به یک کازینوی بزرگ شده» و مقامات سیاسی، بجای پیگیری منافع ملی، دنبال پر کردن جیب خود هستند. 🆔@awake_vs_reset2
‌مدیر مسئول رسانه آوش(رسانه جواد ظریف) درس قانون بین‌الملل می‌دهد؛😏 🔹 در عصری که نخست وزیر کانادا - بانکدار سابق گلدمن ساکس، رئیس سابق بانک انگلستان و کسی که اکثر مردم او را مشعل‌دار بی‌نقص جهانی‌سازی لیبرال و مبتنی بر قانون می‌دانند - اعتراف فوق‌العاده‌ای کرد: «ما می‌دانستیم که داستان نظم بین‌المللی مبتنی بر قانون تا حدودی نادرست است، اینکه قوی‌ترین‌ها در صورت لزوم خود را معاف می‌کنند، اینکه قوانین تجارت به صورت نامتقارن اجرا می‌شوند، و می‌دانستیم که قوانین بین‌المللی با دقت متفاوتی، بسته به هویت متهم یا قربانی، اعمال می‌شوند. (...) از استناد به نظم بین‌المللی مبتنی بر قانون، گویی که هنوز همانطور که تبلیغ می‌شود عمل می‌کند، دست بردارید. آن را همانطور که هست بنامید: سیستمی از تشدید رقابت قدرت‌های بزرگ که در آن قدرتمندترین‌ها منافع خود را با استفاده از ادغام اقتصادی به عنوان اجبار دنبال می‌کنند.» 🔹 بطور خلاصه یعنی اینکه قوانین بین‌المللی به نفع مستکبرین عالم و بر علیه کشورهای مستضعف اجرا می‌شده است. 💯 بگذریم از اینکه جای یادگاری رئیسِ محمد مبین، یعنی جواد ظریف، هنوز خوب نشده است؛ همان جواد ظریف زبان بلد دنیا، خالق حماسه لغو و تعلیق، و مکانیسم ماشه. ⚠️ همان که با امضای معاهده اقلیمی پاریس ، عامل اصلی ناترازی‌های برق و بنزین و... است. 🆔@awake_vs_reset2
🔴بسیار مهم🚨هشدار🔻توجّه❗ ❓چرا امام‌سیدمجتبی، ظاهر نمی‌شوند❓ دلایل حفاظتی بجای خود؛ اما دلیل مهمتر: 🔸️هرگاه ولیّ‌خدا ظاهر بود، مردم منفعل شدند! (نه به معنای انفعال کامل، بلکه به این معنا که متاسفانه همیشه منتظر موضعگیری امام می‌ماندند! و بجای ایفای نقش حداکثری خود، نقش حداقلی را ایفا می‌کردند. مثل فرزندی که دائم به پدر تکیه کند و چون پدر هست، وظایف کمتری برای خود قائل باشد) 🔹️فقط برخی برهه‌های تاریخ مثل اواخر دوران پهلوی که دوران اوج مبارزه پیش از انقلاب بود، ملّت به این درک رسیده بود که خودجوش باشند و نباید دائم منتظر پیام‌های امام بماند. 🔸️لکن اکثر بُرهه‌های تاریخی که ولیّ‌خدا (نبی یا امام یا ولی‌فقیه) ظاهر و حاضر بوده، مردم این نکته مهم را یادشان رفته که : کار،دست مردم است؛ و ولیّ‌خدا بدون کمک مردم کاری نمی‌توانه انجام بده؛ (حتی اگر در شرایط حضور و ظهور امام باشه) باز هم کار،دست مردم است، و ولیّ‌خدا که بدون کمک مردم کاری نمی‌توانه انجام بده (چون دست و بازوی امام، همین مردم باید باشند)؛ این مساله اصلاً و ابداً اختصاص به دوران غیبت ندارد. 🔹️امام خامنه‌ای شهید حتی در عصرحکومت اسلامی خود می‌فرمودند: خودجوش باشید، مثل مبارزات زمان طاغوت!! یعنی بفهمید! که حضور و ظهور امام، از تکلیف شما چیزی کم نمی‌کند. باید بیفتید جلو و معبر باز کنید برای امام. باید یادبگیرید در حضور امام نیز، همانطوری مثل دوران غیبتش به مبارزه و مجاهدت ادامه دهید. (این، برای امام، امنیت ایجاد می‌کند) نه اینکه وقتی امام به معرکه و مصاف دشمن آمد، ناگهان همه به امّید امام، معرکه را رها کنند و بروند! 🔸️نتیجه‌ی انفعال مردم در دوران ظاهر بودن امام (به تصوّر اینکه بودنِ امام کافی‌ست) ⬅️تنها ماندن امام در جنگ شناختی ⬅️ خوف قتل = مانع ظهور! (چون هرگاه دشمن حس کنه که تنها شخص مانع سازش، امام هست، نه مردم؛ در صدد ترور امام برمیاد) 🔹️زمینه خوف قتل امام توسط دشمن را در واقع، خود مومنین ایجاد می‌کنند؛ با انداختن بار تصمیمات روی دوش امام. بجای اینکه نقش کاسه داغتر از آش را بازی کنند تا سپر بلای امام بشوند؛ می‌روند پشت امام سنگر می‌گیرند و میگن: هر چی امام بگه!! دشمن هم می‌فهمه که پس باید امام را بزنه تا مقاومت از بین بره. 🔸️متاسفانه همیشه تاریخ، اغلب مومنان، وقتی امام را جلوی چشم‌شان می‌بینند، می‌روند خانه‌شان! (منفعل می‌شوند) و بار اصلاح جامعه و... را می‌اندازند روی دوش امام. به محض اینکه مومنان به پله‌ای از موفقیت و حاکمیت می‌رسند، مبارزه را رها می‌کنند. انقلاب به پیروزی می‌رسد، مردم نقش مبارزاتی خود را تدریجا فراموش می‌کنند. 🔹️همان‌هایی که حتی گاهی در جنگ سخت هم، ولیّ‌خدا را یاری می‌کنند؛ امّا در جنگ نرم، امام را تنها می‌گذارند. چگونه؟ اینطوری که خود را نمی‌اندازند جلوی امام و سپربلای او نمی‌شوند، بلکه متاسفانه همه تصمیمات را روی دوش امام می‌اندازند و همه‌ش منتظر دستور امام هستند. 🔸️زمان حیات امام خامنه‌ای شهید، مردم برای خود، نقش بعثت قائل نبودند. اغلب مومنین، کنشگر نبودند. می‌گفتند: رهبر هست دیگه! خودش همه چیز را درست کنه. 🔹️همین تفکّر مسموم، مانع ظهور امام زمان(عج) هم هست. چون ما مردم، هر زمان ولیّ‌خدا را می‌دیدیم، دائم منتظر دستور او بودیم و ابتکار و خلاقیت نمی‌کردیم که خودمان را خرج او کنیم. 🔸️لذا خداوند، امام دوازدهم را از ما گرفت تا ایشان را در جنگ نرم تنها نگذاریم که باعث شهادت‌شان شویم. 🔹️شاید علاوه بر الزامات امنیتی و نظامی، یکی از مهمترین دلایلی که امام سید مجتبی خامنه‌ای نیز در این برهه زمانی رخ نمی‌نمایانند و ظاهر نمی‌شوند (حتی در صورت فراهم شدن امنیت حفاظتی) همین باشد. 🔻اصلا بعید نیست که ایشان، این نگرانی بجا را دارند که با ظاهر شدن‌شان، دوباره خدای‌نکرده مردم همین مقدار از نقش بعثت خود را هم رها کنند و مجدّداً منفعل شوند و باز (به خیال اینکه امام باید همه‌چیز را حل کند و به توهّمِ کافی بودنِ وجود امام) عرصه‌های کنشگری، مطالبه، امر به معروف و نهی از منکر و... را ترک کنند و دوباره بار بیفتد روی دوش امام و همان آش و همان کاسه شود که قرن‌ها موجب عدم امنیت جان امامان بود! 🔻راهکار: باید ما مردم (برای ایجاد امنیت ولیّ‌فقیه) جلوی دشمنان خارجی و داخلی، نقش پلیس بد را بازی کنیم. بگوییم: ما مانع رقیق‌سازی اورانیوم هستیم؛ ما مجلس را باز می‌کنیم؛ ما نمی‌گذاریم تنگه باز شود؛ ما نمی‌گذاریم تفاهم و توافق با شیطان امضا کنید (مانع اصلی، اوّل ما هستیم، نه امام. باید از جنازه ما رد بشید) دشمن باید ببینه ما خودسر، مانع تسلیم و سازش هستیم.(امام حتی گاهی اشاره هم نمی‌تونه بکنه؛ یعنی ما نباید بذاریم امام حتی به اندازه یه اشاره هم از خودش خرج بکنه) اینطور جان امام رو میشه حفظ کرد.ادامه👉 برگرفته از سخنان استاد علی تقوی ✅🔺️حتماً منتشر فرمایید🔺️✅ 🆔 @aamerin_ir
ادامه از پست قبل 🟢 یعنی شاید واقعا امام سید مجتبی نگران این هستند که اگر حتّی روزی امنیت ظاهری هم برقرار شود؛ به محض اینکه ایشان از این‌حالت شِبه‌غیبت خارج شوند، مومنان تدریجا خیابان‌ها را خلوت کنند و دوباره منفعل شوند... (و لذا دوباره امنیت امام از بین می‌رود) 🟠 اصلا ایجاد امنیت (مهمتر از نظامی) یعنی همین امینت که مردم، بار را روی دوش خود بگیرند. در روزهای پایانی عمر امام خامنه‌ای شهید، یکی از مسئولان به ایشان عرض کرده بود: تقریبا مطمئنیم که دشمنان می‌خواهند شما را بزنند! امام فرموده بودند: کاری کنید که نزنند! 🟢 یعنی چه؟ یعنی همه‌تان تهدید کنید. همه‌تان رجز بخوانید. همه‌تان شعار "نه به سازش" سر بدهید. یعنی فشار سنگینی بار عدم‌سازش را از دوش من بردارید. یعنی کاری کنید فلِش تهدیدها از روی من برداشته و بارم سبک شود. تقسیم شود روی دوش همه شما. اینطوری دشمن می‌بیند که با زدن امام، دردی ازش (از دشمن) دوا نمی‌شود. چون اینها همه‌شان مثل امام‌شان فریاد می‌زنند. انگار، همه‌شان امام و رهبر هستند (بعثت). 🟠 در واقع باید خودمان می‌فهمیدیم که همه این بعثت و این فریادها و تجمعات و دسته‌های خیابانی و را ... باید در زمان امام شهید انجام می‌دادیم تا جان ایشان را حفظ کنیم و از دست ندهیم. 🟢 اگر جان ولیّ‌فقیه را بتوانیم با این مدل بازدارندگی اجتماعی حفظ کنیم، امید هست که به زودی خداوند اجازه ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) را صادر فرماید. 🟠 شکّی نیست که به فرموده امام خامنه‌ای شهید، عاشورا رقم خورده یعنی ایشان تسلیم نشد و شهید شد. 🟢 و ما اکنون باید تلاش کنیم تا حدّاقل از توّابین کمتر نشویم!!! 🟠 دقیقه ۹۰ با شهادت امام خامنه‌ای گذشت و ما الآن در دقایق کوتاه و پایانی وقت اضافه هستیم. 🟢 وجود نازنین امام سیدمجتبی، شاید آخرین و تنها فرصت جبران و توبه برای ما باشد. امنیت ایشان را اگر بتوانیم تضمین و ایجاد کنیم، امید هست که خداوند اجازه ظهور منجی(عج) را نیز بدهد. 🟠 این بازدارندگی اجتماعی که در پست قبلی توضیح داده شد، مدلی است برای خارج کردن امام از غیبت. 🟢 این مدل را باید برای خروج امام سید مجتبی از این حالت شِبه‌غیبت، تمرین و اجرا کنیم تا همین مدل را برای امام زمان(عج) نیز بتوانیم به انجام برسانیم و ایشان را از غیبت خارج کنیم. ان‌شاءالله. توضیحات بیشتر در ویدیو: 📽👇 https://eitaa.com/aamerin_ir/47111 برگرفته از سخنان استاد علی تقوی ✅🔺️منتشر بفرمایید🔺️✅ 🆔 @aamerin_ir
📌امشب، پس از موضوع انتخاب رهبری، در طول این صد روز، مهم‌ترین شب است 👈 بنابراین همه منسجم‌تر از همیشه در خیابان حضور خواهیم داشت و بعثتی را که رهبری فرمودند، فریاد خواهیم زد… توافقی که شروط رهبر انقلاب در آن نباشد را هرگز نمی‌پذیریم ‼️ 🆔@awake_vs_reset2