فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
.
♻️ با دیدن این فیلم میفهمید که هاشمی رفسنجانی با ادامه طرح «کنترل رشد جمعیت» به چه کسانی خدمت کرد!
🔹 امام خامنهای در ۳ مرداد ۹۱: «آن طوری که افراد متخصص و عالم و کارشناسان علمىِ این قسمت تحقیق و بررسی کردند و گزارش دادند، ما در سال ۷۱ به همان مقاصدی که از تحدید نسل وجود داشت، رسیدیم. از سال ۷۱ به این طرف، باید سیاست را تغییر میدادیم.»
🔹 هاشمی رفسنجانی در خاطرات ۱۴ مرداد ۷۴: «خانم [نفیس صدیق] پاکستانی، مدیر اجرایی صندوق جمعیت سازمان ملل و حمایت از پیشبرد معیشت زنان و کنترل جمعیت آمد. از موفقیتهای ایران در این برنامه تشکر و تعریف کرد. بر استفاده از تجربه ایران و ایجاد مرکز ترویج و آموزش در ایران تأکید کردم.»
#حدیث_روز
🛑 امام علی علیه السلام:
در آخرالزمان، مرد را به خاطر حفظ و پوشیده نگه داشتن همسرش مورد سرزنش قرار میدهند
🛑📸 جهانی شدن فرهنگ "توت خوری از شاخه" در قم!😬
🔹 تصاویر مربوط به توت خوری اعضای هیات علمی دانشگاه مطالعات بینالمللی شانگهای چین در دانشگاه دولتی قم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑🎥در ژاپن به فارسی میگویند مرگ بر اسرائیل...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 واکنش رهبر انقلاب به استفاده از یک واژۀ انگلیسی
31.04M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥تعطیلی شنبه، به نفع مردم یا به نفع اقلیت سرمایه داری؟!
🔻نابودی بازارهای خرد و شکستن کمر تولید به بهانه ارتباط بیشتر با بازارهای جهانی
🔸مناظره حجت الاسلام سیدعلی موسوی (استاد دانشگاه) و علیرضا مناقبی (رییس مجمع واردکنندگان)
برای دیدن ویدیوی کامل این مناظره کلیک کنید.
✍️ آهسته آهسته... جمعهمان یکشنبه میشود!
👤حامد دهقانی
✂️برشهایی از متن
🔹آنچه این روزها بهعنوان «انزوا»ی ایران در تقویم اسلامی و «تکافتادگی» آن در نقشه تعطیلات جهانی بر آن انگشت گذاشته میشود، امری نوپدید و محصول وادادگی سالیان اخیر یکبهیک دولتهای اسلامی در نزدیکشدن به تقویم تعطیلاتی غربیها است.
🔹تا همین دو دهه پیش بیشتر کشورهای اسلامی همچون ایران «جمعه» و یا «پنجشنبه و جمعه» را بهعنوان تعطیلات هفتگی به رسمیت میشناختند. اما در ارادهای پرشتاب برای پشت سر گذاشتن سنت و هویت تقویمی مسلمانان، دولتمردان مسیری گامبهگام برای سازگاری با تقویم «میلادی»، «ویکند» و «تعطیلات کریسمس» میپیمایند.
🔹ایران اسلامی حتی اگر پس از سالها «مقاومت»، در راستای تغییر تعطیلات هفتگی گامی برداشته تا با تعطیلی شنبه به قافلهی کشورهای اسلامی «پیش رفته» بپیوندند، چنانکه روشن است دیری نپاید این کاروان یکسره به منزلگاه تعطیلی «شنبه و یکشنبه» برسد و بار دیگر این تنها ایران باشد که در نقشه تعطیلات هفتگی «عقبمانده» و «منزوی» باقی بماند.
8.26M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️ مسئولان ما از آمریکاییها کمترند اگر فحشاگرام و تلهگرام را مسدود نکنند👇🏻
️برشی از جلسه ۵/۵ساعته چالش نمایندگان کنگره آمریکا با مدیرعامل تیکتاک در فروردینماه ۱۴٠۲
اهمیت جمعآوری دادهها برای تاثیرگذاری بر روایتها و روندها!
#تیک_تاک با استفاده از دادههای شخصی، میتواند تصمیم بگیرد که شما چه چیز را ببینید و چگونه ببینید!
تیکتاک میتواند شمارا تشویق به کارهایی کند که زندگیتان را نابود میکند!
تیک تاک و تخریب جامعه آمریکایی از طریق طراحی الگوریتم هوش مصنوعی با استفاده از دادهها!
#تیک_تاک
#فحشا_گرام
#تله_گرام
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥صحبتهای مهم نماینده مجلس درباره بانکها؛ حتی اینها آنقدر قوی اند که دیوارنگار میدان ولیعصر را برداشتند
🔸بانکها با همین تورم از جیب مردم میزنند و به مافیاهای وام میدهند؛ اینها آنقدر قدرت دارند که بتوانند ظرف دو روز دیوارنگاره میدان ولیعصر (عج) را که به ضررشان است پایین بیاورند تا فرمایش رهبری در مورد بنگاهسازی بانکها…
هدایت شده از بلد طیّب/منان رئیسی
تفاوتهای سبزینگی در دو نوع سبک زندگی و یک سوال اساسی
🔹به تفاوت فضای سبز در دو نوع سبک زندگی سنتی و معاصر دقت کردهاید؟ در اولی فضای سبز، جزیی از فضای خصوصی خانه بود که به حیاط آن حیات میداد و اولا هزینه نگهداری آن با خود صاحبخانه بود و نه با مدیریت شهری؛ ثانیا چون در دل خانه بود عموما به درختان مثمر اختصاص مییافت و به چرخه اقتصاد خانواده و شهر کمک میکرد؛ ثالثا به عنوان فضایی خصوصی، در خدمت فراغت و تفریح خانواده در فضایی مفرّح و متناسب با فرهنگ محرمیت و سبک زندگی اسلامی ایرانی بود.
🔹اما با حذف حیاط و تبدیل خانه به لانه در سبک زندگی معاصر و کشاندن فضای سبز از حریم خصوصی خانهها به فضای عمومی پارکها و بوستانها، اولا هزینه مضاعفی را بابت احداث و نگهداری این فضاها به مدیریت شهری تحمیل کردهایم؛ ثانیا چون فضای بوستانها عمومی است غالبا فضای سبز موجود در آنها به درختان غیر مثمر اختصاص مییابد و به رغم مصرف آب فراوان کمک چندانی به چرخه اقتصاد شهر نمیکند؛ ثالثا در چنین بوستانهای عمومی امکان تفریح متناسب با حریم خانوادههای ایرانی و فرهنگ اسلامی ایرانی میسر نیست.
🔹لذا سوال اساسی این است که حالا که این نوع انتقال فضای سبز از حیاطهای خصوصی به بوستانهای عمومی سبب تحمیل هزینههای مضاعف به مدیریت شهری شده و حالا که این نوع انتقال سبزینگی از فضای حریمزای خصوصی به فضای حریمزدای عمومی نه توجیه اقتصادی دارد و نه توجیه فرهنگی، پس چرا حیات را از حیاطهای مفرّح گرفتیم و خانه را به لانه فروکاهیدیم؟!
بلد طیب/کانال رسمی دکتر منان رئیسی
https://eitaa.com/baladetayyeb