eitaa logo
آزاده باش
3.2هزار دنبال‌کننده
14.9هزار عکس
6.4هزار ویدیو
2هزار فایل
سروش: http://sapp.ir/azade_baash روبیکا: https://rubika.ir/azade_baash مدیر؛ @ad_mrt ادمین؛ @a_m_031
مشاهده در ایتا
دانلود
KayhanNews75979710412150535087261.pdf
9.05M
بسم الله الرحمن الرحیم تمام صفحات روزنامه کیهان امروز چهارشنبه ۲۲ مرداد ۹۹ اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مولودی طنز در وصف این روزها به نفس مداح اهل‌بیت(ع) حاج مجتبی رمضانی در روز عید غدیر انگاری هیئت پر ویروسه و شفا تو جاده چالوسه😊 @Antiamericanislam
🌷پیامبر خدا(صلی‌الله‌علیه‌وآله): علی و شیعیان او، همان رستگاران در روز قیامت هستند. 📗بحارالانوار ج۲۷ ص۱۴۳
💌 به خدا بگو!
4_5976518692568041482.pdf
164.2K
📝 فایل و پیاده سازی شده سخنرانیِ 👤 استاد 📝 موضوع: کار تشکیلاتی مهدوی
KayhanNews75979710412150535187261.pdf
10.03M
بسم الله الرحمن الرحیم تمام صفحات روزنامه کیهان امروز پنجشنبه ۲۳ مرداد ۹۹ اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
❗️ نتایج صحبت غیر ضروری با نامحرم در کلام امیرالمومنین
🌼 برکات دعای یستشیر از زبان رسول اکرم (ص): 🔸 رفع حاجات دنیوی و اخروی 🔸 رفع عذاب قبر 🔸 رفع جنون! 🔸 کاهش درد زایمان 🔸 رفع عاق والدین 🔸 آمرزش گناهان کبیره 🔸و بسیاری برکات دیگر 👈 این دعا در مفاتیج الجنان موجود است.
به زندگی هایمان رنگ خدا بدهــیم که هیچ رنگی از رنگ خدایی بهتر نیست. 📖 بقره/۱۳۸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 "دروغگوی یمانی" ❓ آیا سید یمانی خروج کرده است؟ ❓احمدالحسن کیست؟ 👤 استاد رائفی پور
🔴 آب و ❓ آب بخوریم یا نخوریم؟!!! بالاخره تکلیف ما چیه؟ ❓یکی میگه برای رفع کرونا بخورید، یکی میگه آب نخورید، گوش به حرف کی بدیم؟ ✅ : طب سنتی و طب اهل بیت (ع) و همچنین حکما از جمله ابن سینا (ره) تاکید بسیاری روی آب داشته‌اند، چراکه نوشیدن آب زیاد با که در بدن ایجاد می‌کند موجب و کرختی بدن می‌گردد، همانطور که می‌بینیم به دلیل مصرف آب کم است ولی درختانی که پا در آب دارند ریشه‌ی آنها و با وزیدن یک خیلی زود از پا در می‌آیند. به همین دلیل باید به میزانی که بدن به آب است و برای از آن استفاده کرد نه بیشتر و نه آنطور که پزشکی رایج می‌گوید روزی ۸ الی ۱۶ لیوان!
✅ درمان‌های تجربه‌شده در بیماری کرونا ♻️ مواردی که می توان به فرد مبتلا با هرنوع مزاجی، توصیه کرد عبارتند از: 1- همه‌ی بدن به غیر از سر و صورت و همه‌ی بدن تا منافذ پوست جهت تخلیه رطوبات توسط عرق باز شود. 2- وا داشتن بدن به با استفاده از کرسی، پوشیدن لباس گرم، ورزش، رفت داخل کیسه خواب (باید در همه‌ی این موارد سر بیرون بوده و تنفس خنکی داشت). 3- استفاده از غذاهای و مانند انواع آش و سوپ و مغزیجات(طعم آش و سوپ را کمی تند کنید). 4- پرهیز از غذاهای و دیرهضم (مانند مرغ و ماهی و ....) و سرد مزاج (مانند کشک و پنیر و ماست و دوغ)، چراکه حرارتی که در همه‌ی بدن به آن نیاز داریم را به سمت خود می‌کشد. 5- استفاده از گرم و خشک مانند ، ، ، 6- استفاده از (عرق نعناء را داخل یک شیشه نو ریخته و بدون ذغال و توتون از آن استفاده میکنیم). 7- استفاده از آویشن، نعنا، بابونه، اکالیپتوس، جوش شیرین و.... 8- بادکش کتف و نواحی ریه‌ها (بهیچ وجه روی ستون فقرات بادکش قرار ندهید). 9-و در مورد تجویز دارو باید توجه داشت که بدون تشخیص طبیب متخصص طب ایرانی اسلامی نمی‌توان داروهای ترکیبی یا داروهای مفرد با درجه‌ی مزاجی بالا مانند یا را تجویز کرد هرچند برخی افراد با انواع آنها جواب گرفته باشند. 🔹 : موارد زیادی با تدابیر فوق به لطف پروردگار شده‌اند.
4_6048533994063003969.mp3
3.03M
✅ اهمیت و فصیلت صلوات (اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم) 🌸پیامبر رحمت(صلی الله علیه وآله): صلوات شما بر من سبب استجابت دعا،رضایت و خشنودی پروردگار و پاکیزگی اعمالتان میشود. (بحارالأنوار۹۱:۶۸)
﷽ ان شاء الله تصمیم داریم ختم صلواتی که هر شب جمعه قرار داده میشود را به توفیق الهی و همت شما عزیزان تا زمان ظهور امام زمان(عج) که بسیار نزدیک است ادامه دهیم تا ان شاء الله بتوانیم با فرستادن این صلوات ها با نیتی که گفته شده به سهم خودمون باعث تعجیل در فرج و همچنین عاقبت به خیر شدنمون شویم و بتوانیم به توفیق تبعیت و اطاعت کامل از حضرت برسیم و هر چه زودتر به توفیق حضور و بهره مندی از دوران فوق العاده بعد از ظهور نائل شویم. هفته پیش الحمدلله به همت شما عزیزان بر اساس گزینه ای که انتخاب کردید از بین چندین کانال و گروه در تلگرام و ایتا که ختم در آن قرار داده شده بود، مجموعا ۱۴۷۴ نفر شرکت کردند و حدود ۷۲۵ هزار صلوات فرستاده شد. طبق گفته‌ی بزرگان دین ، صلوات برترین ذکر است و در رسیدن به حاجت بسیار سودمند و موثر است و این ذکر در تقرب پیدا کردن به خدا و آمرزش گناهان و صفای باطن تاثیر بسیار زیادی دارد. ان شاء الله که همگی ما بتوانیم در این سُنت حسنه و پُر خیر و برکت ختم صلوات هر هفته شرکت کنیم و ان شاء الله خدا ما را از تمام ثواب‌ها و آثار و برکات فوق العاده این صلوات ها بهره مند فرماید و تک تک این صلوات ها را به عدد ما احاط به علمک(به تعداد بالاترین عددی که در احاطه ی علم خداست) از ما قبول فرماید. سعی کنیم صلوات ها را با آرامش و با توجه فرستیم. ختم صلوات به نیت تعجیل در فرج آقا صاحب الزمان(عج) و رسیدن به توفیق یاری و اطاعت کامل از حضرت وعاقبت به خیر شدنمان به بهترین شکل و رسیدن به حاجاتی که به صلاحمون است ان شاء الله و نصرت الهی امام زمان(عج) و جبهه حق و ان شاء الله هر چه زودتر غلبه حق بر باطل و نابودی کامل منافقین و دشمنان اسلام و آزادی قدس از دست اشغالگران برای شرکت در این ختم صلوات ، روی لینک زیر کلیک کرده و سپس گزینه مورد نظر را انتخاب کنید EitaaBot.ir/poll/31jp?eitaafly
🌹 امیرالمؤمنین علی عليه السلام: خودپسندى، عقل را تباه مى‌كند. 📗 ميزان الحكمة ج۳ ص۱۸‌۱۵
💌 بدی‌های پنهان، ما را لو می‌دهند
4_5823305823161419562.pdf
257.9K
📝 فایل و پیاده سازی شده ی تدریسِ 👤 استاد ✅ با موضوع ضرورت طرح مباحث مهدویت در جامعه
KayhanNews75979710412150535387262.pdf
10.68M
بسم الله الرحمن الرحیم تمام صفحات روزنامه کیهان امروز شنبه ۲۵ مرداد ۹۹ اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
✅ یک نسخه باحال برای خودسازی
❓چرا اسلام با برده داری مخالفت نکرد؟ اگر اسلام دنبال آزادی انسانهاست پس چرا پبامبر و بزرگان دین در منزل خود داشتند؟ ✅ پاسخ: اسلام هرگز ابداع کننده بردگى نبوده است، بلکه در حالى ظهور کرد که مساله بردگى سراسر جهان را فرا گرفته و با تار و پود جوامع بشرى آمیخته بود. ✔️ طرح اسلام براى آزادى بردگان آنچه غالبا مورد توجه قرار نمی گیرد این است که اگر نظام غلطى در بافت جامعه‏ اى وارد شود ریشه‏ کن کردن آن احتیاج به زمان دارد، و هر حرکت حساب نشده نتیجه معکوسى خواهد داشت. اگر اسلام طبق یک فرمان عمومى دستور می‏داد همه بردگان موجود در آن را آزاد کنند ، چه بسا بیشتر آنها تلف مى‏شدند، زیرا گاه نیمى از جامعه را بردگان تشکیل مى‏دادند، آنها نه کسب و کار مستقلى داشتند، و نه خانه و نه سیله ‏اى براى ادامه زندگى. اینجا است که باید آزاد شوند، و جذب جامعه گردند ، نه جان خودشان به خطر بیفتد ، و نه امنیت جامعه را به خطر اندازند، و اسلام درست این برنامه حساب شده را تعقیب کرد که در نهایت باعث شد ریشه‌ی برده داری از بین برود.
❗️ روی غذا آب ننوشید