eitaa logo
آذرباخیش
6هزار دنبال‌کننده
22.5هزار عکس
8هزار ویدیو
9 فایل
به پایگاه تحلیلی خبری آذرباخیش خوش آمدید👇 Www.AzarBakhish.ir ⏺ارتباط با ما👇 @Azarbakhish ⏺پیج اینستاگرام👇 instagram.com/AzarBakhish_Net کانال ما در سروش👇 Sapp.ir/AzarBakhish_ir
مشاهده در ایتا
دانلود
رونمایی از سمند شاسی‌بلند ایران‌خودرو فعلاً اطلاعات دقیقی از شاسی بلند جدید ایران خودرو بنام «گنو» در دسترس نیست؛ اما این احتمال می‌رود که مشخصات فنی و سیستم انتقال قدرت آن برگرفته از سمند فعلی خواهد بود.
شناسایی و انهدام باند جعل مدارک دانشگاهی؛ هر مدرک ۱۵۰ میلیون! سرهنگ ضرغام آذین، رئیس مرکز عملیات ویژه پلیس آگاهی فراجا: باند ۴ نفره جعل مدارک دانشگاهی با همکاری حراست‌ دانشگاه‌های کشور شناسایی و منهدم شدند که از مخفیگاه این باند بیش از ۲۰۰ مدرک دانشگاهی کشف شد. این باند برای هر مدرک ۱۰۰ الی ۱۵۰ میلیون تومان از افراد درخواست می‌کردند.
مهلت ثبت‌نام خودروهای وارداتی تمدید شد مدیر سامانه یکپارچه خودروها ضمن اشاره به اینکه سه مدل خودروی جدید کمی با تاخیر (از زمان آغاز ثبت‌نامخودروهای وارداتی) به لیست هشت مدل ابتدایی خودروهای وارداتی اضافه شد، از تمدید یک روز دیگر به این مهلت (تا پایان فردا شب ۳۰ آبان) در جهت ایجاد عدالت برای همه مشتریان خبر داد.
زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۴.۳ ریشتر سرگز در استان هرمزگان را لرزاند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
همزمان با آغاز گرامیداشت هفته بسیج ، فرمانده سپاه شهرستان خوی نیز صبح امروز طی پیامی به رده های تابعه ، آغاز اجرای برنامه های هفته بسیج را با شعار بسیج ، امید ملت ایران و با رمز »یازینب»اعلام نمود
💥رشد ۳۰درصدی خروجی آب از سدها 🔸 درحالی که در سال آبی جاری در میزان ورودی آب به سدها ۴درصد رشد را شاهد هستیم، میزان خروجی آب از سدها رشدی ۳۰درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل دارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این‌ها یک عدد نیستند! تا تاریخ ۲۰ نوامبر ۲۰۲۳، ۱۳ هزار رویای زندگی در غزه خاموش شد!
۴۶ کیلومتر از شبکه جدید فیبرنوری در آذربایجان‌غربی تکمیل شد 👈مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی گفت: پیشرفت های خوبی در این خصوص داشته ایم و شبکه مربوط به این بخش در استان از ۴۶ کیلومتر فراتر رفت. 🔹همچنین نزدیک به ۱۱۰ کیلومتر حفاری در شهرهای مختلف استان برای توسعه شبکه فیبر نوری انجام شده است.
💥در تله ارزان بودن بنزین افتاده‌ایم 🔹 معاون وزیر صمت: در تله ارزان بودن قیمت بنزین افتاد‌ه‌ایم؛ به دلیل ارزان بودن بنزین و اینکه نمی‌توانیم قیمت آن را به اندازه واقعی افزایش دهیم باید خودروهای برقی توسعه یابند.
یادواره شهدای حوزه شهید حاجی قلی‌زاده برگزار می شود
💥جریان اختلالات اخیر اینترنت چیه؟ زارع پور: 🔹گمانه زنی هایی درباره اختلال اخیر اینترنت می شود که حمله سایبری شده است؛ به هیچ وجه هیچ حمله ای اتفاق نیفتاده و یک مشکل فنی بود که من به دوستان دستور دادم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم. 🔹همین امروز بخاطر بارندگی در خوزستان ۳۰ درصد سایت های سیار قطع شده بود که دوستان درحال پیگیری آن هستند. 🔹شنبه در شبکه زیرساخت کشور یک مشکل فنی پیش آمده بود و حدود نیم ساعت شاید ۲۵ درصد ظرفیت کشور دچار مساله شد.