eitaa logo
آذرباخیش
5.9هزار دنبال‌کننده
21.4هزار عکس
7.5هزار ویدیو
9 فایل
به پایگاه تحلیلی خبری آذرباخیش خوش آمدید👇 Www.AzarBakhish.ir ⏺ارتباط با ما👇 @Azarbakhish ⏺پیج اینستاگرام👇 instagram.com/AzarBakhish_Net کانال ما در سروش👇 Sapp.ir/AzarBakhish_ir
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥با فتاح ۲، هایپرسونیک کروز ایرانی آشنا شوید 🔹فتاح ۲ از پرتابه‌های HGV است که به جای ارتفاع گرفتن مثل موشک‌های معمول در ازتفاع بسیار پایین به سمت هدف حرکت می‌کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥۶ توصیه رهبر انقلاب به بسیجیان 🔹حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «دشمنتان را بشناسید و اوّل هم بدانید دشمن کیست؛ دشمن را اشتباه نکنید. ثانیاً وقتی دشمن را شناختید که کیست، نقطه‌ضعف‌های دشمن را بشناسید، ناتوانی‌های دشمن را بشناسید. 🔹دشمن همیشه سعی میکند خودش را در نظر شما بزرگ و قوی جلوه بدهد. سعی کنید بشناسید دشمن در چه وضعیّتی است، چه ضعفهایی، چه نقطه‌ضعف‌هایی، چه ناتوانی‌هایی دارد. 🔹دشمن را بشناسید، نقشه‌های دشمن را بشناسید. خیلی‌ها در مقابل نقشه‌ی دشمن غافلگیر میشوند؛ [مراقب باشید] غافلگیر نشوید.» ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
💥مسیر تازه فرار سرمایه از ایران به ترکیه 👈آمار‌ها به طور مکرر حکایت از فرار سرمایه از کشور دارد، سرمایه‌هایی که می‌توانست و باید صرف کشور می‌شد حالا بیش از قبل در مسیر خروج از کشور و بیشتر از قبل در راه همسایگان ایران است. 🔹اگر روزگاری اصلی‌ترین مسیر فرار سرمایه از کشور در یک دهه اخیر خرید مسکن بوده، اما اکنون این مسیر با یک تغییر محسوس به سراغ سرمایه‌ها خردتر در حوزه سود‌های بانکی نیز رفته و این همان زنگ خطری است که شبکه بانکی کشور و مسئولان بانک مرکزی هنوز چندان به آن توجه‌ای ندارند. 🔹اگر به طور میانگین هزینه خرید خانه در ترکیه را در کف ۱۵۰ هزار دلار در نظر بگیریم یعنی در کف قیمت رقمی حدود هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای خرید یک خانه در ترکیه نیاز است، حال آن که اکنون با رقمی حدود ۲۰ هزار دلار و معادل ۵۰۰ هزار لیر (با رقم متوسط هر لیر ۲۰۰۰ تومان) برابر با یک میلیارد تومان، شهروندان ایرانی می‌توانند در ترکیه حساب بانکی باز کنند و از سود‌های این حساب‌های بانکی بهره ببرند و تا ماهیانه ۳۰ تا ۳۴ میلیون تومان نیز سود دریافت کند.
💥قبل از جراحی زیبایی پیش روانشناس بروید! 👈طی روز‌های اخیر چندین مورد مرگ زیر تیغ جراحان زیبایی ثبت شده است که تمامی این موارد زن بوده‌اند، البته این نخستین بار نیست که افراد متقاضی جراحی زیبایی از اتاق عمل زنده بیرون نمی‌آیند. 🔹چند سال پیش دختر ۱۹ساله اهوازی و رتبه هفت کنکور سراسری از عمل جراحی بینی جان سالم به در نبرد و تسلیم مرگ شد، آن هم در شرایطی که خیلی از افراد دل‌شان می‌خواست جای او باشند! 🔹با وجود این القای استاندارد‌های زیبایی از سوی رسانه‌ها و فضای مجازی موجب شده است زنان، دختران و حتی مردان در دور و تسلسلی باطل برای رسیدن به این استاندارد‌ها گرفتار شوند. آن هم در شرایطی که این ماجرا هیچ‌گاه پایانی ندارد. 🔹جریان رسانه‌ای مسلط هر روز استاندارد‌های تازه‌ای را برای زیبا بودن به جوامع عرضه می‌کند تا از این رهگذر بتوانند صنعت زیبایی صنعت مد و تجهیزات و لوازم آرایشی و تجهیزات زیبایی را با چرخه مالی چندین میلیارد دلاری زنده و پابرجا نگه دارند؛ صنعتی که زیر سایه القای استاندارد‌های زیبایی جان می‌گیرد!
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
گفتگوی اختصاصی فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با اروم نیوز درباره اولین نشست دومین کنگره عظیم ۱۲ هزار شهید استان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥کلاهبرداری از حساب بانکی؛ این بار به بهانه تخمه‌فروشی!
💥کشف ۳۱ قبضه کلت کمری و ۶۱ تیغه خشاب در خوی 🔹رییس کل دادگستری آذربایجان غربی از کشف ۳۱ قبضه کلت کمری و ۶۱ تیغه خشاب در خوی خبر داد. 🔹ناصر عتباتی در این زمینه اظهار کرد: با اشراف اطلاعاتی مأمورین نیروی انتظامی و با دستور قضائی یک در یک عملیات یک دستگاه پژو ۴۰۵ متوقف و در بازرسی از آن ۳۱ قبضه کلت کمری و ۶۱ تیغه خشاب کشف و ضبط شد. 🔹رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی ادامه داد: در این خصوص یک نفر نیز دستگیر و برای انجام تحقیقات تکمیلی به مراجع قضائی تحویل شد.
💥محاسبه سن بازنشستگی در قانون جدید
▪️انا لله و انا الیه راجعون ▪️امام جمعه سابق شهرستان خوی حضرت حجت الاسلام سید رضی شکوری پس از تحمل دوره بیماری امروز دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تصاویری از تجلیل فرمانده سپاه خوی از کادر درمان و مدافعان سلامت