eitaa logo
آذرباخیش
6هزار دنبال‌کننده
24.3هزار عکس
9.2هزار ویدیو
11 فایل
به پایگاه تحلیلی خبری آذرباخیش خوش آمدید👇 Www.AzarBakhish.ir ⏺ارتباط با ما👇 @Azarbakhish ⏺پیج اینستاگرام👇 instagram.com/AzarBakhish_Net کانال ما در سروش👇 Sapp.ir/AzarBakhish_ir
مشاهده در ایتا
دانلود
💥سهمیه بنزین آذرماه امشب شارژ می‌شود 🔹۶۰ لیتر سهمیه بنزین آذرماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت صفر بامداد چهارشنبه (یکم آذر) در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.
⚽️برنامه مهمترین دیدارهای فوتبال امروز 🔹️ یک هشتم نهایی جام جهانی زیر ۱۷ سال مراکش - ایران ⏰ ساعت ۱۵:۳۰ 🔹️ انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ ازبکستان - ایران ⏰ ساعت ۱۶:۳۰
💥درآمد فروش بلیت جام ملت‌های آسیا صرف کمک به فلسطین می‌شود 🔸 با اعلام قطر، درآمد حاصل از بلیت فروشی در جام ملت های آسیا به مردم فلسطین اهدا خواهد شد.
💥کاهش آمار چک‌ برگشتی به ۷ درصد معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی: 🔹چک برگشتی از سال ۹۶ که حدوداً ۲۰ درصد بوده الان به حدود ۷ یا ۸ درصد، رسید. 🔹سال گذشته یک ماه زیر ۷ درصد چک برگشتی داشتیم، سابقه نداشت که چک‌های برگشتی به زیر ۷ درصد برسد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دستگیری باند جعل مدارک دانشگاهی 🔹معاون عملیات پلیس آگاهی از شناسایی و دستگیری اعضای باند ۴ نفره جعل و فروش مدارک دانشگاهی خبر داد.
رشد قیمت ارزها در مرکز مبادله 🔹در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران دلار آمریکا به ۴۱هزار و ۶۷۸ تومان و حواله دلار نیز به ۳۷هزار و ۸۸۹ تومان رسید. 🔹قیمت یورو نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به ۴۵ هزار و ۶۱۲ تومان و نرخ حواله یورو نیز به ۴۱ هزار و ۴۶۶ تومان رسیده است.
تولید حدود یک میلیون گوشی ایرانی تا پایان سال 🔹یکی از دغدغه‌های صنعت‌مردان ایرانی از گذشته تا به امروز، تولید گوشی تلفن همراه از زمان ورود نخستین تلفن همراه به کشور بوده است؛ طبق آخرین اظهارات مسئولان این حوزه، پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال حداقل یک میلیون گوشی داخلی تولید شود.
💥۲۵ درصد جمعیت ایران مستأجرند وزیر راه و شهرسازی: 🔹یک چهارم جمعیت کشور مستاجر هستند و باید با تولید و عرضه مسکن سهم اجاره در سبد خانوار را کاهش دهیم. 🔹طبق آمار بانک مرکزی، نرخ تورم نقطه به نقطه در آبان ۱.۵ درصد کاهش داشت و رشد معاملات مسکن نیز حدود ۳ تا ۴ درصد افزایش یافت. 🔹میزان تسهیلات را از ۳۵۰ میلیون تومان به ۵۵۰ میلیون تومان افزایش یافت و سود بازپرداخت نیز از ۲۳ به ۱۸ درصد کاهش یافت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
افزایش ضریب ۱۸ و ۲۰ درصدی حقوق کارکنان و بازنشتگان در سال آینده
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ستایشی: ما دادگاه حمید نوری را به رسمیت نخواهیم شناخت/ حدود ۴۵ مورد نقص شکلی و ماهوی در این رای صادر شده است
افزایش ۱۸ درصدی حقوق کارکنان در لایحه بودجه سال آینده خاندوزی، سخنگوی اقتصادی: 🔹در لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ رشد حقوق کارکنان دولت ۱۸ درصد و بازنشستگان ۲۰ درصد نسبت به امسال پیشنهاد شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کارشناس صداوسیما: در دسترس کودکانمان باشیم تا به سراغ فضای مجازی نروند
💥درخواست لغو مصوبه افزایش سن بازنشستگی از شورای نگهبان 🔹کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور با صدور بیانیه‌ای ضمن انتقاد از مصوبه مجلس در خصوص افزایش سن و سابقه بازنشستگی، از شورای نگهبان خواست این مصوبه را رد کند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥خاندوزی: بانک‌های غیر دولتی وام ازدواج نمی‌دهند
💥استاندار آذربایجان‌غربی در پیامی درگذشت عالم پرهیزگار و مجاهد، حجت الاسلام سید رضی شکوری را تسلیت گفت. در این پیام آمده است: 🔹️خبر درگذشت عالم پرهیزگار و مجاهد، حجت الاسلام سید رضی شکوری موجب تأثر گردید. 🔹️آن مرحوم عمری را در راه رضای الهی، اسلام و تربیت شاگردانی بصیر و متقی در حوزه های علمیه و دانشگاه وقف کرد و بیش از دو دهه در سنگر نماز جمعه شهرستان خوی به نشر معارف اهل بیت و روحیه مجاهدت و شهادت پرداخت و نقشی مؤثر در تقویت ارکان نظام و مقابله با فتنه های دشمنان نظام اسلامی ایفا کرد. 🔹️بی شک خدمات شایان ایشان در عرصه های مختلف بویژه در مسیر اعتلای دارالمومنین خوى در تاریخ انقلاب اسلامی به یادگار باقی می ماند. 🔹️اینجانب با تسلیت مصیبت وارده به بیت آن عالم فرزانه، دوستان و شاگردانشان، از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید رحمت، مغفرت و علوّ درجات، و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.
💥مصرف آنتی بیوتیک در ایران ۳ برابر سایر کشورها رئیس سازمان غذا و دارو: 🔹میانگین مصرف سالیانه آنتی بیوتیک‌ها در کشور ما ۳ برابر بیشتر از کشورهای عضو سازمان همکاری و توسعه اقتصادی است. 🔹میانگین نسخ حاوی آنتی‌بیوتیک در ایران از ۵۵ درصد در سال ۱۳۷۵ به ۳۶ درصد در سال ۱۴۰۱ کاهش یافته است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥چه می‌شود که در برخی مواقع بچه‌های انقلابی همدیگر را تخریب می‌کنند؟
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥رئیس قوه قضائیه خواستار کشف پشت پرده ناهنجاری‌های اجتماعی از سوی دستگاهی امنیتی و دستگاه‌های دولتی شد محسنی اژه‌ای: 🔹ناهنجاری‌ها و بی‌عفتی‌ها محل سرمایه‌گذاری دشمن شده است؛ نیروی انتظامی، وزارت کشور و دستگاه امنیتی و اطلاعاتی مسائل پشت پرده را کشف و به دستگاه قضایی معرفی کنند.
💥بازداشت مردی به دلیل سوءاستفاده از پسرش در اینستاگرام 🔸 رئیس پلیس فتا تهران بزرگ: به دنبال انتشار ویدیوهایی با محتوای فحاشی، تظاهر به مشروب خواری و ... از سوی یک کودک در فضای مجازی و عادی انگاری این رفتار، رسیدگی به موضوع در دستور قرار گرفت.
💥مخازن فرسوده تاکسی‌های دوگانه‌سوز رایگان تعویض می‌شود 👈رئیس هیات مدیره انجمن سی ان جی گفت: مالکان خودرو‌های گازسوز که تاریخ انقضای مخزن آن‌ها فرارسیده (۱۵ سال سن) از امروز سه‌شنبه، ۳۰ آبان‌ماه می‌توانند با مراجعه به سایت gcr.niopdc.ir برای تعویض مخزن خود ثبت‌نام و پس از دریافت نوبت از نزدیک‌ترین کارگاه، مخزن خودرو خود را تعویض کنند. 🔹فهرست خودرو‌هایی که عمر مخازن آن‌ها پایان یافته است، از سوی وزارت کشور به این مدیریت اعلام شده و بر اساس آن فهرست، خودرو‌ها قابل شناسایی و قادر به ثبت‌نام در سایت اعلام‌شده خواهند بود.
💥هشدار یک زلزله‌شناس: محل استادیوم جدید تهران روی «خط زلزله» است 👈زارع استاد پژوهشکده زلزله‌شناسی نسبت به ساخت استادیوم جدید ورزشی تهران در منطقه‌ای که روی «خط زلزله» قرار دارد و با «فرونشست» روبروست، هشدار داد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
راه‌اندازی سامانه توثیق الکترونیکی دارایی؛ طلا و سهام جایگزین ضامن می‌شود؟