eitaa logo
آذرباخیش
6هزار دنبال‌کننده
22.8هزار عکس
8.1هزار ویدیو
9 فایل
به پایگاه تحلیلی خبری آذرباخیش خوش آمدید👇 Www.AzarBakhish.ir ⏺ارتباط با ما👇 @Azarbakhish ⏺پیج اینستاگرام👇 instagram.com/AzarBakhish_Net کانال ما در سروش👇 Sapp.ir/AzarBakhish_ir
مشاهده در ایتا
دانلود
💥کاهش ۷.۵ درصدی تصادفات از ابتدای سال 🔹فرمانده فراجا: از ابتدای سال تاکنون ۷.۵ درصد کاهش تصادفات را شاهد بودیم اما من از تمام عوامل پلیس راهور طلب می‌کنم تا با اقدامات لازم تا پایان سال به کاهش ۱۲ درصدی تصادفات برسیم.
آتش‌بس ۴ روزه در غزه بیانیه جنبش حماس: 🔹بعد از مذاکرات سخت ‌و پیچیده که روزهای زیادی زمان برد و تلاش‌های گسترده قطری و مصری به توافق آتش‌بس انسانی (آتش‌بس موقت) به مدت چهار روز دست یافتیم.
💥توقف توزیع گاز مایع با قیمت یارانه‌ای برای مصارف آزاد از امروز 🔹 شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی: گاز مایع بین مصرف‌کنندگانی که مشمول دریافت گاز مایع با قیمت یارانه‌ای نیستند، از ابتدای آذر با قیمت اعلامی ماهانه براساس فوب خلیج‌فارس توزیع خواهد شد. 🔹 مصرف‌کنندگانی که از گاز طبیعی بی‌بهره‌اند و مشمول دریافت گاز مایع یارانه‌ای هستند، همچنان مانند گذشته می‌توانند گاز مایع را با نرخ یارانه‌ای بدون تغییر قیمت دریافت کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥کنایه مجری صداوسیما به موضوع مهاجرت پرستاران به کشورهای خارجی 🔹وزارت بهداشت رسیدگی کند! داریم میلیون‌ها تومان هزینه تحصیل پزشک میدهیم و به محض فارغ التحصیلی او را به کشوری دیگر صادر میکنیم!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥درگیری شدید هواداران آرژانتین و برزیل لیونل مسی کاپیتان تیم ملی آرژانتین در اعتراض به درگیری روی سکوهای ورزشگاه و زد و خورد شدید هواداران آرژانتین و پلیس برزیل برای دقایقی به همراه هم تیمی هایش زمین مسابقه را ترک کردند. برای اولین‌بار در ۲۲ سال اخیر، برزیل ۳ بازی متوالی را با شکست به پایان رساند.
۱۰ ماده غذایی موثر بر افزایش سرعت سوخت و ساز بدن 🔹تخم مرغ 🔹دانه‌های کتان 🔹عدس 🔹فلفل‌های چیلی 🔹زنجبیل 🔹چای سبز 🔹قهوه 🔹آجیل برزیلی 🔹کلم بروکلی 🔹سبزیجات سبز تیره و برگدار
💥از داوطلبان تحصیلات تکمیلی کاسته شده است/ ۱۵۱ هزار نفر داوطلب کنکور دکتری ۱۴۰۳ مشاور رییس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور: 🔹بررسی آمار داوطلبان در سه سال اخیر نشان می‌دهد که آمار داوطلبان کنکورهای تحصیلات تکمیلی کاهشی بوده است.
💥پلیس خواهان افزایش مبلغ جریمه‌ رانندگی شد فرمانده فراجا: 🔹بخش زیادی از تصادفات مربوط به تخلفات ۶ تا ۷ درصد از رانندگان می‌شود و باید این افراد هزینه تخلفات را پرداخت کنند و به همین دلیل است که از دولت تقاضا داریم تا اقدامات لازم در راستای بالا بردن هزینه تخلفات را انجام دهد. 🔹افزایش جریمه‌های رانندگی حتما تاثیر مستقیمی بر کاهش تصادفات فوتی و جانباختگان تصادفات دارد.
💥۸۶ درصد روستاهای آذربایجان‌غربی اینترنت پرسرعت دارند قاسم جلیلی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی : 🔹۸۶ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان از اینترنت پرسرعت بهره‌مند هستند که طبق این آمار، از تعهد سند تکلیفی برنامه ششم توسعه ۶ درصد جلوتر هستیم. 🔹 پوشش اینترنت روستایی تکلیف شده برای استان در برنامه ششم توسعه حدود ۸۰ درصد بود که این میزان تاکنون به ۸۶ درصد رسیده است.
اقامه نماز میت بر پیکر حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای شکوری در مصلای امام خمینی برگزار شد.