eitaa logo
آذرباخیش
6هزار دنبال‌کننده
22.8هزار عکس
8.1هزار ویدیو
9 فایل
به پایگاه تحلیلی خبری آذرباخیش خوش آمدید👇 Www.AzarBakhish.ir ⏺ارتباط با ما👇 @Azarbakhish ⏺پیج اینستاگرام👇 instagram.com/AzarBakhish_Net کانال ما در سروش👇 Sapp.ir/AzarBakhish_ir
مشاهده در ایتا
دانلود
💥اینستاگرام پر حذف‌ترین اپلیکیشن سال گذشته شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥هشدار سازمان امور مالیاتی: از افرادی خرید کنید که صورتحساب الکترونیکی صادر می‌کنند 🔹اشکان هراتی، معاون پژوهشی سازمان امور مالیاتی کشور: مردم از طریق سامانه ۱۵۲۶ به ما اطلاع دهند که چه کسانی صورتحساب الکترونیکی صادر نمی‌کنند.
از وضعیت خیابان گلستان قطور
💥تعیین مزد کارگران نباید به لحظات آخر بکشد 🔹سخنگوی فراکسیون کارگری مجلس گفت: به عقیده من افزایش حقوق باید متناسب با نرخ تورم باشد که اکنون نرخ تورم بالای ۴۰ درصد اعلام شده است.
💥اختلافات خانوادکی در کرمان منجر به قتل ۱۲ نفر شد! 🔹اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان کرمان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که تلاش همه جانبه پلیس برای دستگیری عامل قتل ۱۲ نفر در یک خانواده در شهرستان فاریاب ادامه دارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥«انتخابات ایران تاثیرات منطقه ای و جهانی دارد» این عنوان جدیدترین اثر استاد توحید توانای رشید هنرمند ارومیه‌ای است که در فضای مجازی دست به دست می‌شود.
💥انتخابات نشانه مقبولیت نظام اسلامی است 🔹فرماندار شهرستان خوی گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات نشانه مقبولیت نظام اسلامی از سوی مردم است. ادامه مطلب را در لینک زیر بخوانید: https://azarbakhish.ir/?p=19974
💥برنامه مهمترین دیدارهای فوتبال امروز 🔹️ جام جهانی فوتبال ساحلی 🔹️آرژانتین - ایران 🔹️ ساعت ۲۰:۳۰
💥۷۰ درصد بازار بورس منفی شد!
💥تصویب امتیاز جدید در رتبه‌بندی معلمان ورودی ۹۹ و ۹۸ معاون رسانه وزارت آموزش و پرورش: 🔹امتیازی در رتبه‌بندی برای معلمان ورودی ۹۹ و ۹۸ که قبل از فارغ التحصیلی به کلاس درس رفتنه‌اند، در نظر گرفته شده و میزان این امتیاز در حال بررسی است.
💥وزیر ارشاد: فیلم سینمایی حماسۀ ناوگروه ۸۶ ارتش ساخته می‌شود