eitaa logo
آذرباخیش
6هزار دنبال‌کننده
25.4هزار عکس
9.6هزار ویدیو
12 فایل
به پایگاه تحلیلی خبری آذرباخیش خوش آمدید👇 Www.AzarBakhish.ir ⏺ارتباط با ما👇 @Azarbakhish ⏺پیج اینستاگرام👇 instagram.com/AzarBakhish_Net کانال ما در سروش👇 Sapp.ir/AzarBakhish_ir
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💢ساعت ١٢ هرشب قرائت صلوات خاصه حضرت زهرا(س) 💯پایگاه تحلیلی خبری آذرباخیش 🆔 @Azarbakhish_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥حاشیه های مراسم افتتاحیه ستادهای تبلیغاتی‼️ 🔹ستاد مرکزی اکثر کاندیداهای مطرح خوی در محدوده میدان ولیعصر تا خیابان پیام نور واقع شده اند؛ 🔹هزینه اجاره مغازه های این محدوده برای راه اندازی ستادهای تبلیغاتی بسیار سرسام آور است و گفته می شود بین یک میلیارد تا ۱.۵ میلیارد تومان‼️ 🔹صدای بوق شیپورهای ورزشگاهی و پخش آهنگ های شاد و رقص محلی جوانان، هر رهگذری را به وجد می آورد؛ 🔹برخی از طرفداران کاندیداها، به صورت ناشناس و چراغ خاموش به ستادهای تبلیغاتی کاندیداهای رقیب سر می زدند تا اوضاع را بررسی کرده و گزارش دهند که کدام یک، شلوغ تر از بقیه است‼️ 🔹در برخی ستادها از شرکت کنندگان در مراسم افتتاحیه با شام، پذیرایی شده بود؛ 🔹سخنرانی ها بیشتر حول زیر سوال بردن عملکرد دیگران و تخریب رقبا بود تا معرفی و ارائه برنامه های خود؛ 🔹ظاهراً کارت زرد فرمانداری هم برای تعدادی از اعضای شورای شهر خوی هیچ تاثیری نداشت و همچنان در ستادهای تبلیغاتی کاندیداها حاضر بودند؛ 🔹با مشاهده این همه هزینه، این سوال در ذهن ایجاد می شود که واقعاً در مجلس چه خبر است!؟
17.67M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥حقوق ۱۳ میلیون تومان ، هزینه صرف شام ۶۰۰ میلیون تومان‼️ 🔹طبق اسناد منتشر شده حقوق نماینده شهر خوی و چایپاره ۱۳ میلیون تومان می باشد. 🔹سئوالی که ذهنمان را درگیر خود کرده این است که چطور می شود با حقوق ۱۳ میلیون تومانی شام ۶۰۰ میلیون تومانی داد؟قضاوت با شماست!؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
از اهداف و برنامه هایتان بگویید, بیشتر از این به شعور مردم و توهین نکنید‼️ 🔹از دقایقی پیش تبلیغات قانونی داوطلبان مجلس دوازدهم آغاز شد (البته در خوی و چایپاره مدتهاست که با برپایی مجالس خانگی با طعم میتینگ های صرف شام و باصرف هزینه های هنگفت شروع شده است) و نامزدهای محترم باید در این مهلت قانونی به تبلیغ خود پرداخته و از اهداف و برنامه های که در سطح کلان و منطقه دارند برای مردم بگویند. 🔹باید از ارائه راهکار و برنامه برای کاهش بیکاری، ازدواج جوانان ، رشد و تولید صنعت، رفع مشکل کم آبی،جذب سرمایه‌گذار،تاسیس دانشگاه دولتی،اتمام ورزشگاه پنج هزار نفری،احیای بزرگترین مجموعه تفریحی و گردشگری شمس و هزاران مشکل دیگر ....بگویند نه اینکه دهانتان را باز کنید و از عقده های شخصی و فامیلیتان برای مردم تعریف کنید. 🔹با کمی تحقیق و بررسی می توان پی برد که کدام نامزد با برنامه و با هدف مشخص و کدام نامزد با اهدافی (غیر از منافع مردم فهیم و آگاه و ) به گود انتخابات وارد شده است. 🔹البته ناگفته نماند دراین میان برخی کاندیدا نماهایی وجود دارد که خواهان رسیدن به نان و نوایی از این فرصت پیش آمده هستند. 🔹با برسی یک‌ماهه تحرکات برخی از نامزدها( که واقعا تاسف خوردیم که چرا این افراد اصلا تایید صلاحیت شده اند... بماند) خواهید فهمید برخی از نامزدها به هر موضوعی بجز ارایه برنامه و راهکار برای مشکلات جامعه علی الخصوص مردم خوی و چایپاره می پردازند که یک پیشنهادی برایشان داریم که فقط دهانتان را ببندید و بیشتر از این به شعور مردم آگاه و فهیم خوی و چایپاره توهین نکنید و...
خود را مضحکه عام و خاص قرار ندهید‼️
✍️پيامبر خدا صلى الله عليه و آله:خدا را ياد كنيد، كه ياد خدا درمان است 📗تنبيه الخواطر جلد1 صفحه 8
🌺🍃سلام صبح زیباتون بخیر، روزتون خدایی
┄┄┅═✧❁﷽❁✧═┅┄┄ 🗓 پنجشنبه ☀️ ۳ اسفند ۱۴۰۲ هجری شمسی 🌙 ۱۲ شعبان ۱۴۴۵ هجری قمری 🌲‌ ۲۲ فوریه ۲۰۲۴ میلادی
💥باران و برف در ارتفاعات البرز 🔹در غالب مناطق کشور جوی آرام و پایدار حاکم است. 🔹در کلان‌شهر‌های صنعتی تهران، اصفهان و مرکزی غلظت آلاینده‌های جوی پیش‌بینی می‌شود. 🔹در ارتفاعات البرز رگبار پراکنده باران و برف دور از انتظار نیست.
🌹 پنجشنبه‌ها ناخودآگاه ياد مسافران بهشتی میفتيم و دلتنگشان می‌شویم یاد می‌کنیم از آن‌ها با هدیه‌ای به زیبایی فاتحه و صلوات 🌹روحشان شاد، یادشان گرامی
💥فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون 🔹«روزگاری ایران» ساعت ۱۰ از شبکه سه 🔹«مسابقه بزرگ دیوانجی مولا» ۱۳ از شبکه نمایش 🔹«جورج کنجکاو ۲» ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه تهران 🔹«ریون ناقلای کوچولو» ساعت ۱۴ از شبکه کودک 🔹«ارباب الوار» ساعت ۱۵ از شبکه نمایش 🔹«ماشین دیوانه» ساعت ۱۷ از شبکه نمایش 🔹«داستان خانواده مایرویتز» ۱۹ از شبکه نمایش 🔹«اسباب بازی‌های زمان» ساعت ۱۹ از شبکه امید 🔹«خسته نباشید» ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار 🔹«سرآشپز» ساعت ۲۱ از شبکه نمایش 🔹«بچه راننده» ساعت ۲۲ از شبکه فراتر 🔹«جنگجویان سپیده دم» ساعت ۲۳ از شبکه نمایش 🔹«اسکیت‌های نقره‌ای» ساعت ۲۴ از شبکه سه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥پخش مناظره نامزدهای حوزه انتخابیه آذربایجان غربی از امروز
15.17M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥دیدار شرکت‌کنندگان در مسابقات بین‌المللی قرآن با رهبر انقلاب 🔹این مراسم به صورت زنده از شبکه‌های صدا و سیما پخش می‌شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فرمانده کل سپاه: حضور پرشور مردم در انتخابات تمامیِ توطئه‌ها و نقشۀ دشمنان را خنثی می‌کند.
💥تعرفه برق ایستگاه‌های شارژ خودروهای برقی تجاری است 🔹مدیرعامل شرکت توانیر: براساس آیین‌نامه تعرفه‌های تکمیلی برق، تعرفه برای واحدهای تجاری ۳۰ هزار ریال است.
💥آغاز کنکور ارشد و دکتری از فردا 🔹رقابت متقاضیان کسب صندلی‌های دوره‌های کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سال ۱۴۰۳ فردا جمعه چهارم اسفندماه طی دو نوبت صبح و عصر آغاز می‌شود.
اولین هفته مجلس ترحیم پدر شهید والامقام مهدی مردانی
💥کشف مواد سوختی قاچاق در خوی 🔹 به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس، سرهنگ "سامان غنی زاده " در تشریح جزئیات این خبر اظهارداشت: مأموران انتظامی ایستگاه بازرسی ایواوغلی خوی در محور خوی تبریز به یک تانکر حمل سوختی مشکوک و آن را متوقف می نمایند 🔹وی افزود: در بازرسی‌ از این تانکر، مقدار ۹ هزارو ۵۰۰ لیتر مواد سوختی از نوع گازوئیل که فاقدهرگونه مدارک گمرکی بود کشف و ضبط گردید. 🔹 جانشین فرمانده انتظامي استان افزودند در این راستا ۱ نفر متهم دستگیر و یک دستگاه خودرو توقیف گردید. 🔹سرهنگ غنی زاده در پایان با اشاره به نقش مخرب قاچاق توصيه نمودند مردم عزیز در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک مراتب را بلافاصله ازطریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥سازمان مالیات: مردم بدانند در بعضی از کالاهای اساسی نباید مالیات بر ارزش افزوده پرداخت شود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رهبر انقلاب: قرآن کتاب درمان دردهای بشر است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رهبر انقلاب: قرآن نیازهای بشر را در همه ادوار پاسخ میدهد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رهبر انقلاب: تلاوت یکی از گامهای موثر برای انس با قرآن است
💥۲۶.۵ تن شمش طلا وارد کشور شد 🔹گمرک ایران: در ۱۱ ماهه سال جاری ۲۶ تن و ۵۳۸ کیلوگرم شمش طلا به ارزش یک میلیارد و ۷۰۷ میلیون دلار از گمرکات کشور ترخیص شده است. 🔹شمش طلا رتبه چهارم اقلام عمده وارداتی را به خود اختصاص داده است.