eitaa logo
آذرباخیش
6هزار دنبال‌کننده
25.3هزار عکس
9.6هزار ویدیو
12 فایل
به پایگاه تحلیلی خبری آذرباخیش خوش آمدید👇 Www.AzarBakhish.ir ⏺ارتباط با ما👇 @Azarbakhish ⏺پیج اینستاگرام👇 instagram.com/AzarBakhish_Net کانال ما در سروش👇 Sapp.ir/AzarBakhish_ir
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥کارشناس صداوسیما روی آنتن زنده: بعد از انقلاب هیچ اتفاق مثبتی در خصوص موسیقی کشور رخ نداده است!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥جزئیات شرایط ترخیص خودروها از زبان سخنگوی پلیس
💥تصویر ۴ نفر از قربانیان انفجار مواد محترقه در ارومیه 🔹در این انفجار یک منزل مسکونی تخریب و ۲ نفر دیگر نیز به شدت مصدوم شدند.
💥رئیس کل سازمان نظام پرستاری: در ۹ ماه گذشته ۲۱۶ پرستار به علت سختی کار ترک خدمت کردند
💥پیش فروش عادی خودرو لاماری ایما از سه شنبه ۸ اسفندماه 🔹پنجمین مرحله فراخوان متقاضیان نوبت دوم ثبت نام در طرح یکپارچه عرضه خودرو‌های داخلی منتشر شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥از انتخابات چه خبر؟ 🔹سخنگوی شورای نگهبان، ششم اسفند را آخرین مهلت معرفی نمایندگان نامزدهای دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی برای حضور در شعب اخذ رای اعلام کرد.
💥بلاروس حریف ایران در دیدار رده‌بندی جام جهانی فوتبال ساحلی شد 🔹ایتالیا در ضربات پنالتی بلاروس را با نتیجه نزدیک ۵ بر ۴ شکست داد و به فینال جام جهانی فوتبال ساحلی راه یافت.
💥مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از واگذاری ۷۰ هزار قطعه زمین به خانواده‌های مشمول قانون جوانی جمعیت در کشور خبر داد
💥رئیس سازمان اداری و استخدامی: افزایش یک درصدی حقوق کارمندان ماهانه هزار میلیارد تومان بار مالی دارد
💥تصادف زنجیره ای در میدان فهمیده
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💢ساعت ١٢ هرشب قرائت صلوات خاصه حضرت زهرا(س) 💯پایگاه تحلیلی خبری آذرباخیش 🆔 @Azarbakhish_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚫برخی از نامزدها همچنان بدون رعایت قوانین و اصول اخلاقی و شهروندی، به و خود ادامه می‌دهند‼️ 🔹با توجه به نزدیک شدن به انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، شاهد هستیم که برخی از نامزدهای حوزه انتخابیه و‌ همچنان بدون رعایت و اصول اخلاقی و شهروندی، به و غیرمجاز خود ادامه می‌دهند. 🔹این نامزدها با چسباندن آگهی‌های بی‌معنی و بی‌محتوا به درو دیوارهای شهر، را کرده و بصری و زیست محیطی را افزایش می‌دهند. 🔹این رفتارها نشان می‌دهد که این نامزدها از و خود برای نمایندگی مردم آگاه هستند و تنها با استفاده از روش‌های و ، سعی در دارند. 🔹این نامزدها نه تنها به حقوق شهروندی مردم احترام نمی‌گذارند، بلکه به و نیز می‌کنند. 🔹این نامزدها باید بدانند که مردم شهرستان های و ، مردمی هوشمند، متدین و ولایتمدار هستند و از این نوع تبلیغات نفرت دارند. 🔹مردم خوی و چایپاره نامزدهایی را انتخاب می‌کنند که با و خود، اثبات کرده باشند که می‌توانند مردم و مطالبات آنها باشند. 🔹مردم خوی و چایپاره نامزدهایی را انتخاب می‌کنند که با رعایت اخلاق و ادب، با احترام و اعتماد، با و ، با و ، با همدلی و هم‌زبانی، با مردم و برای مردم کار کنند.
✍️امام على عليه السلام: فضيلت شتاب به سوى نيكوكارى و احسان، از آنِ بزرگواران است! 📗ميزان الحكمه، جلد ۱۰، صفحه ۹۴
🌺🍃سلام صبح زیباتون بخیر، روزتون خدایی
┄┄┅═✧❁﷽❁✧═┅┄┄ 🗓 یکشنبه ☀️ ۶ اسفند ۱۴۰۲ هجری شمسی 🌙 ۱۵ شعبان ۱۴۴۵ هجری قمری 🌲‌ ۲۵ فوریه ۲۰۲۴ میلادی
💥فعالیت سامانه بارشی در اکثر مناطق کشور 🌧امروز فعالیت سامانه بارشی گسترده‌تر می‌شود و در اکثر استان‌های کشور فعالیت می‌کند. 🌨برای فردا این شرایط در استان‌های قم، البرز، تهران، غرب مازندران، گیلان، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان رخ خواهد داد.
💥فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون 🎞«پیشونی سفید» ساعت ۷ از شبکه دو 🎞«فیلشاه» ساعت ۹ از شبکه تهران 🎞«بچه‌های کوچه دوازدهم» ساعت ۱۰:۳۰ از شبکه امید 🎞«سکسکه» ساعت ۱۱ از شبکه سلامت 🎞«زندانی‌ها» ساعت ۱۳ از شبکه نمایش 🎞«قدمگاه» ساعت ۱۳:۳۰ شبکه تهران 🎞«کواتی» ساعت ۱۴ از شبکه کودک 🎞«داستان تند و خنده دار ما» ساعت ۱۵ از شبکه نمایش 🎞«جانی دوباره بر می‌گردد» ساعت ۱۷ از شبکه نمایش 🎞«جک غول‌کش» ساعت ۱۹ از شبکه نمایش 🎞«آینه بغل» ساعت ۲۱ از شبکه نمایش 🎞«کونگ فو یوگا» ساعت ۲۱ از شبکه تهران 🎞«اسب بالدار» ساعت ۲۳ از شبکه نمایش
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥میلادمنجی عالم صاحب الزمان عجل الله تعلی فرجه الشریف و روز سربازان گمنام برشماعاشقان مبارک 🌸✨
💥حذف یک وعده از سه وعده غذاى اصلى روزانه موجب كاهش وزن نمى‌شود، بلكه باعث پرخورى در وعده‌ى بعدى و دريافت انرژى اضافى مى‌شود.
💥اختصاص ۱۲ هزارمتر مربع زمین برای ساخت بیمارستان در خوی 🔹رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خوی گفت: ساخت یک بیمارستان شاخص در شمال غرب کشور در ۱۲ هزارمتر مربع زمین از سال آینده آغاز می شود. 🔹وی گفت: با به‌کارگیری رویکرد توسعه‌محور و الگوی عدالت در سلامت و نگرش و فعل تحولی دانشکده علوم پزشکی خوی در زمینه گسترش زیرساخت‌ها و بهبود شاخص‌های خدمات سلامت جزء دانشکده‌های در حال رشد در سطح کشور معرفی شده است. 🔹حبیب‌زاده افزود: در شهرستان ۱۲ هزارمتر مربع زمین تملک شده که برای سال آینده ساخت یک بیمارستان مجهز شمال غرب کشور در این زمین‌ها دستور کار قرار دارد.
💥عجیب ولی جالب! 🔹کلسیم اضافه بدن شب ها در ناخن جمع شده و در ساعات آغازین روز به گردش خون بر می گردد. 🔸گرفتن ناخن در شب باعث از بین رفتن کلسیم ذخیره می شود. 🔸برای همینه که از قدیم می گفتن شبا ناخن هارو نگیرید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 پاسخ عباس موزون به اینکه آیا خودش تجربه گر مرگ بوده یا خیر؛ هیچ کسی مرگ را تجربه نکرده 🔹️ما زنده آفریده شدیم زنده هستیم و زنده خواهیم بود و همه ما تجربه گر زندگی خواهیم ماند، زندگی پس از زندگی پس از زندگی...